Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har altså løpt 20 km først… så kommer denne beskjeden: «gidder ikke spise frokost/før trening, men skal jeg løpe langt, så tvinger jeg i meg dette motvillig- men det ser jo lekkert ut da. For jeg skal jo inspirere dere» 

Har jeg forstått budskapet hennes riktig nå? 

E1030ACC-4469-4759-823B-B127D4485A84.png

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tullerikke skrev (16 timer siden):

Det er ikke bare litt kleint heller☺️ 

Sitter alltid slik på solsenga jeg... NOT!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Woody56

Det som begynner å irritere meg er at hun skal skryte så mye, og da blir man ikke direkte inspirert, men kan lett få dårlig samvittighet. Så synes jeg det hun viser frem i SoMe er utrolig lite mat. Etter 20 km som kanskje skjer en gang i måneden her hos meg, så drikker ikke jeg bare en proteinshake med kaffesmak. Det er det hun viser. Det er ikke sikkert hun bare spiser dette etter trening, men det er det hun viser oss følgere. Det synes jeg er farlig. 

Jeg liker selv å løpe, men hun virker nesten besatt. 

Endret av Woody56
legge til ord
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alle dere som har reagert på ovennevnte bilde fra story har rapportert storyen/bildet på Instagram!
Det gjøres enkelt ved å trykke på de tre prikkene oppe i høyre hjørnet, og så velge årsak (- jeg valgte «spiseforstyrrelse», siden jeg mener selve bildet er triggende)

Hvis nok mennesker rapporterer så risikerer de å bli «shadowbannet», noe som vil redusere synligheten til kontoen. 

 

  • Liker 24
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woody56 skrev (14 timer siden):

Det som begynner å irritere meg er at hun skal skryte så mye, og da blir man ikke direkte inspirert, men kan lett få dårlig samvittighet. Så synes jeg det hun viser frem i SoMe er utrolig lite mat. Etter 20 km som kanskje skjer en gang i måneden her hos meg, så drikker ikke jeg bare en proteinshake med kaffesmak. Det er det hun viser. Det er ikke sikkert hun bare spiser dette etter trening, men det er det hun viser oss følgere. Det synes jeg er farlig. 

Jeg liker selv å løpe, men hun virker nesten besatt. 

I tillegg en kveldsøkt også😵💫

Endret av Urwa
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Isola2 said:

En uke igjen til hverdagen starter!? Hva består hverdagen hennes av? Løping, frisør og ta bilder av klær i speil? Er det ikke det hun har gjort i hele sommer? #forvirra

Men nå kan hun gjøre det med ungene i skole/sfo - ha seg selv 100% i fokus hele «arbeids»dagen 😅

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løper de seriøst med hunden i denne varmen? Ser Lars Kristian har lagt ut at de har løpt ute nå med hunden, håper ikke det er like varmt hos de som det er her jeg bor! :sjokkbla:

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men CBE.no har også utfordringer på jobb! Dvs når jobben begynner neste uke, for de har nemlig ikke TV i treningsrommet.🥹 Hva gir du meg? Jobben, ups, mente løpinga vil jo bli veldig slitsom uten TV. Da skal CBE løpe kl 6 også (hvorfor, egentlig? Ungene går jo på skolen fra 8 og det er masse tid etter det, nå i sommer har de jo dessuten løpt på formiddagen/dagen.) 

  • Liker 38
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Keikolina
NewStart87 skrev (55 minutter siden):

Løper de seriøst med hunden i denne varmen? Ser Lars Kristian har lagt ut at de har løpt ute nå med hunden, håper ikke det er like varmt hos de som det er her jeg bor! :sjokkbla:

Ihvertfall over 25 grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (1 time siden):

Viktig å late som man er i tidsklemma, sånn at andre folk kan relatere og beundre hvor flink hun er som får tid til å trene.. likevel! 

Har sagt det før og den «tidsklemma» de opplever er en vits. De aner ikke hva en virkelig tidsklemme er i det hele tatt. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...