Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Revenge o'Cavatina skrev (På 27.7.2022 den 21.33):

Enig med deg her. Jo mer vi snakker om delingen av thinspo og kaller det hva det er, desto bedre.

Og du @Klinkvet ingenting om meg, hva jeg gjør og hvordan. Du har ingen rett til å formane noen til noe som helst. Ta deg sammen.

Hvis man vet at man blir trigget så har en et ansvar selv også. Da dessverre andre ikke tar hensyn, selv om influencere  seøvfølgelig skal være bevisste og ikke bruke påvirkningskraften sin på den måten. Jeg vet ingenting om deg og jeg beklager for at jeg skrev det slik. 
Jeg mener på generelt grunnlag at en selv har et ansvar også. Og når brukere som virker svært bevisste på hvordan denne influenseren påvirker andre , skriver at de påvirkes negativt så tenker jeg at en også kan forsøke å holde seg unna. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pust skrev (11 minutter siden):

Artig å se hvordan de andre kvinnene i bryllupet hadde litt fine sommerantrekk, mens CBE var pyntet til galla. Ble det ikke informert om antrekk på innbydelsen? Jeg hadde følt meg både dum og utenfor om det var meg som kom stivpyntet - mens alle andre var avslappet og lot bruden være den fineste.

CBE skal være den fineste. Alltid. Om det så krever 4 timer i stolen hos makeupartist og frisør på forhånd og kveldens høyeste splitt og laveste utringing, så skal CBE skinne sterkest, selv i venninnens bryllup. Håper hun fikk bekreftelsen og oppmerksomheten hun trengte 🤷‍♀️ Er vel slik hun henter motivasjon til to daglige treningsøkter 🤷‍♀️

  • Liker 32
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donpedro skrev (2 timer siden):

Hehe, artig å tenke på at midt i bryllupet, så må de bare jobbe litt, finne en bra plass for å sette opp stativ med kamera, kysse lutt og se på utsikten, før de tar utstyret ned igjen ig fortsetter festen.

Det er nok en livsstil hvor jobb og fritid kan gå litt i sammen. Dette har de erfaring med og bruker nok ikke så lang tid på å ta bilder. Heldige se som har en jobb de trives med og som de kan ta med overalt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust skrev (23 minutter siden):

Artig å se hvordan de andre kvinnene i bryllupet hadde litt fine sommerantrekk, mens CBE var pyntet til galla. Ble det ikke informert om antrekk på innbydelsen? Jeg hadde følt meg både dum og utenfor om det var meg som kom stivpyntet - mens alle andre var avslappet og lot bruden være den fineste.

Så det samme. Hvis du ser på kontoen til hun ene Marthe et eller annet. Ser ut som et uformelt sommerbryllup antrekksmessig, og da så de helt malplassert ut.

At de heller ikke kan følger etikette, forundrer meg ikke. Meg, meg, meg…

  • Liker 37
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rastebenk skrev (3 timer siden):

Jeg syns hoftehøy splitt i kombinasjon med dyp utringing og nakent skulder/armparti er for oppmerksomhetskrevende i en annen kvinnes bryllup. Hvert fall når man har som fulltidsjobb å få utført skjønnhetsbehandlinger hos klinikk/manikyrist/frisør og å trene med PT'en sin. Det sier jo seg selv at man ser bra ut da. Men som CBE sier, jeg er meg, og at hun velger å bruke x antall timer hos profesjonell makeupartist før en annen kvinnes bryllup er jo ikke noen overraskelse. Bekreftelsesbehovet skal mates daglig, selv i andres bryllup. Jeg syns at CBE ser ut som en sexy filmstjerne som skal gå på rød løper i LA, ikke at hun er bryllupsgjest. Og nei, jeg mener ikke at man skal stille i søppelsekk, men at man skal tone wow-faktoren en smule ned av respekt for bruden. Jeg syns hvert fall at CBE så langt mer bearbeidet, skinnende, oppsiktsvekkende og sexy ut enn den romantiske, litt bohemaktige bruden som kom slentrende inn til vielsen med buketten i hoftehøyde (barna gikk inn først mens de blåste såpebobler fra såpeboblepistoler så det så rimelig avslappet ut). Jeg syns CBE bommet skikkelig på anledningen.

Helt enig. Dette hadde tatt seg flott ut på en filmpremiere, for hun ser bra ut, men kjolen burde vært tonet ned til et bryllup, der hun faktisk kun er gjest. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er et uformelt bryllup der folk har på seg sommerkjoler så er det ikke så viktig hva folk har på seg? 
Selv vært i bryllup der folk hadde bunad, sommerkjole og finere kjoler type som cbe hadde. Og ingen snakket heller om etikette da 🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levina skrev (9 minutter siden):

Det er nok en livsstil hvor jobb og fritid kan gå litt i sammen. Dette har de erfaring med og bruker nok ikke så lang tid på å ta bilder. Heldige se som har en jobb de trives med og som de kan ta med overalt. 

Selv elsker jeg jobben min og er sjeleglad for at jeg slipper å ta den med overalt 😁 Jeg har samlet personlig inntekt på mer enn CBE og LKE til sammen også, helt uten å måtte selge pupper og unger 😊 Men nå skal jeg ut i sola 🌞🌞

  • Liker 29
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levina skrev (13 minutter siden):

Det er nok en livsstil hvor jobb og fritid kan gå litt i sammen. Dette har de erfaring med og bruker nok ikke så lang tid på å ta bilder. Heldige se som har en jobb de trives med og som de kan ta med overalt. 

Ikke prøv deg! Det er det mange som har, og som ikke må lage et spetakkel og fesjå ut av seg selv for å få til! 

  • Liker 30
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (1 minutt siden):

Hvis kleskoden i bryllup er uformell så betyr det at man skal kle seg uformelt 😊 Hvis man likevel f eks kjører på med håroppsats og flott gallakjole, ender man fort opp med å overstråle bruden, noe som anses som uhøflig.

Nå vet vi ikke hva kleskoden var her da? I bryllupet jeg var i var kleskoden mørk dress. Og der dukket altså flere variasjoner opp. Fra gammelt av skulle bruden være jomfru også. 

Endret av Klink
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (19 timer siden):

Nå vet vi ikke hva kleskoden var her da? I bryllupet jeg var i var det mørk dress der flere variasjoner dukket opp. 

Jeg bare svarte deg på den generelle påstanden din om at når det var et uformelt bryllup så var det ikke så viktig hva folk hadde på seg. Da presiserte jeg at dresskoden uformelt betyr en avslappet dresskode (i motsetning til f eks dresskoden galla) og at man da bør holde seg unna overdådige antrekk som smoking og gallakjole, som fort kan gjøre at man overstråler brudeparet.

Endret av Rastebenk
  • Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bingo Bongo skrev (1 time siden):

Først av alt kan vi være enige om:

1. CBE er tynn

2. CBE har flott figur og kler det meste

3. Kjolen var fin

 

Men: nok en gang viser de total mangel på takt og tone og klasse. Det er vanlig å fokusere på å enten vise kløft eller bein.  Dette er en kjent sak, ikke noe jeg sitter her og dikter opp etter egen personlige smak. CBE viser begge deler - og nesten litt skritt også.  Classy... 

 

 

Kilde: https://www.minmote.no/mote/a/86Rzjr/bryllupsgjest-2014-10-kjoler-for-deg-som-skal-i-bryllup

Screenshot_20220814-115952_Samsung Internet.jpg

Jeg hadde ikke tatt sjansen på en eneste dråpe alkohol i denne kjolen😂 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (Akkurat nå):

Jeg bare svarte deg på påstanden din om at når det var et uformelt bryllup så var det ikke så viktig hva folk hadde på seg. Da presiserte jeg at uformelt betyr litt mer avslappet dresskode, og at man da bør holde seg unna overdådige antrekk som smoking og gallakjole, som fort kan gjøre at man overstråler brudeparet.

Ja, det er greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust skrev (42 minutter siden):

Artig å se hvordan de andre kvinnene i bryllupet hadde litt fine sommerantrekk, mens CBE var pyntet til galla. Ble det ikke informert om antrekk på innbydelsen? Jeg hadde følt meg både dum og utenfor om det var meg som kom stivpyntet - mens alle andre var avslappet og lot bruden være den fineste.

Og så er det god takt og tone å ikke overskygge bruden, det er jo hennes dag, hun som skal skinne.

CBE hadde en flott kjole, ja, men upassende i et bryllup..

Min tanke, selvsagt.

  • Liker 25
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Donatello skrev (2 minutter siden):

Og så er det god takt og tone å ikke overskygge bruden, det er jo hennes dag, hun som skal skinne.

CBE hadde en flott kjole, ja, men upassende i et bryllup..

Min tanke, selvsagt.

Bruden var da ikke overskygget her etter min mening. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn synes jeg både kjolen og dama ser mindre glamorøs og striglet ut på bilder tatt av andre….

AD25E5D7-6B17-4C67-8894-0696FB22454E.png

  • Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cissacissa skrev (3 minutter siden):

Av en eller annen grunn synes jeg både kjolen og dama ser mindre glamorøs og striglet ut på bilder tatt av andre….

AD25E5D7-6B17-4C67-8894-0696FB22454E.png

Er da ingenting galt med henne på dette bilde. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...