Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

EmilieH skrev (2 timer siden):

Ute å løper idag, klatrer over gjerder som sikkert er der for en grunn. De menneskene der har virkelig problemer med regler og forholde seg til dem altså! 

Kanskje hun prøver å unnslippe pappa-razzi 🤭

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vimsepims skrev (33 minutter siden):

Kanskje hun prøver å unnslippe pappa-razzi 🤭

Eneste som er i nærheten av å være en paparazzi rundt CBE er hennes egen dilter-etter-ektemann, med eller uten kamera eller drone 

  • Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (5 minutter siden):

Eneste som er i nærheten av å være en paparazzi rundt CBE er hennes egen dilter-etter-ektemann, med eller uten kamera eller drone 

Ja det var et ordspill, ment som et 'pun intended'.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vimsepims skrev (2 minutter siden):

Ja det var et ordspill, ment som et 'pun intended'.

Ah.....ja, skjønte det nå 😛

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for svar til innlegg skrevet av utestengt bruker.

Måne, admin. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har tidligere sagt hun ikke kommenterer samfunnet, men avlivningen av Freya vil hun poste på story med en trist emoji. 
 

Nå kan dette høres ut som damned if you do, damned if you don’t, men hun har jo tidligere hevdet at hennes kanaler er et fristed for krig og tragedier og sånt. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boletta skrev (2 timer siden):

Hun har tidligere sagt hun ikke kommenterer samfunnet, men avlivningen av Freya vil hun poste på story med en trist emoji. 
 

Nå kan dette høres ut som damned if you do, damned if you don’t, men hun har jo tidligere hevdet at hennes kanaler er et fristed for krig og tragedier og sånt. 

Hele tråden  her er jo damned if you do, damned if you  dont 🥴 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (36 minutter siden):

Jeg syns ikke man skal kritisere de ytterst få gangene hvor CBE løfter nesa ut av egen navle og bryr seg om verden omkring seg. Mer av dette takk.

Helt enig i at det egentlig ikke trenger kritiseres. Men det bryter med konseptet hennes om et «fristed». Skulle tro avlivingen av Freya var på nivå med et terrorangrep eller noe annet hele verden bare må gråte sammen over. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flaut. Moren selger seg både billig og dyrt med halvnakne photoshoots, og så har de ikke råd til en skolesekk. De faktisk ber om spons for en ransel. De må virkelig skamme seg! Fy flate så kvalmende. Stakkars barn!

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (3 timer siden):

Så flaut. Moren selger seg både billig og dyrt med halvnakne photoshoots, og så har de ikke råd til en skolesekk. De faktisk ber om spons for en ransel. De må virkelig skamme seg! Fy flate så kvalmende. Stakkars barn!

Det handler vel ikke om at de ikke har råd. Jeg tror annonsør-utvalget til herr og fru er meget begrenset og at de må ta det de får. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (1 time siden):

Det handler vel ikke om at de ikke har råd. Jeg tror annonsør-utvalget til herr og fru er meget begrenset og at de må ta det de får. 

Beckmann er et anerkjent merke som overhodet ikke hadde trengt å ty til omdiskuterte influensere som CBE. Og det er faktisk annonsøren Beckmann som har hovedansvaret nå når "regler gjelder ikke for meg"-CBE reklamerer for ungens skolesekk med både bilde og omtale i instastories uten reklamemerking. Her er jo også det identifiserbare barnet med i den umerkede reklamen. Det er ingen tvil om at eksponeringen av en lett gjenkjennbar Beckmann-sekk fremdeles har markedsverdi. Jeg anbefaler alle å melde fra til Forbrukertilsynet, her kan man også melde anonymt. Bare husk å skrive hvilken influenser og sak det gjelder:

https://skjema.onacos.no/forbrukertilsynet/skjema/FO0028/Tips_oss

Sakset inn fra Forbrukertilsynet:

"Spørsmål: Hvor lenge etter at jeg har hatt en avtale om å eksponere et produkt må jeg fortsette å merke dette som reklame i nye innlegg?

Svar: Du må merke nye innlegg som reklame så lenge det har markedsføringsverdi for annonsøren. Det er flere ting som spiller inn på om noe du legger ut har markedsføringsverdi. Jo sterkere produktet er eksponert i innlegget, jo høyere markedsføringsverdi har det."

https://www.forbrukertilsynet.no/sos-reklame-some

 

Endret av Rastebenk
  • Liker 33
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...