Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Hunter7 skrev (4 minutter siden):

Foruten at kjolen er en størrelse eller to for liten. 

Jeg synes hun så veldig fin ut i kjolen. Men viktig å ha noe å ta henne på skjønner jeg😊

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cissacissa skrev (4 minutter siden):

Jeg sier ikke at noe er galt, bare at hun så mindre Hollywood-aktig ut, og mer normal på en måte. På egne bilder og filmer tatt samme kveld ser det ut som hun er høyere, slankere, bena ser ut som de er kilometerlange, og kjolen ser eksklusiv ut.

 

på dette bildet tatt av en annen ser dama normal ut og kjolen ser ut som en Zara-kjole (ikke at det er noe galt altså)

Enig!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cissacissa skrev (1 minutt siden):

Jeg sier ikke at noe er galt, bare at hun så mindre Hollywood-aktig ut, og mer normal på en måte. På egne bilder og filmer tatt samme kveld ser det ut som hun er høyere, slankere, bena ser ut som de er kilometerlange, og kjolen ser eksklusiv ut.

 

på dette bildet tatt av en annen ser dama normal ut og kjolen ser ut som en Zara-kjole (ikke at det er noe galt altså)

Men er man sjokkert over at hun ønsker å fremstilles perfekt? Er det ikke det folk har snakket mye om på denne tråden som har over 3000 sider? Det er så klart synd at hun føler alt som legges ut må være 100% on point,men så legger folk ut screenshot av ett bilde der det ikke er noe galt med henne for å prøve å påpeke noe som det ikke er noe galt med. Hun ser da enda smashing ut,selv om det er en Zara kjole. 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å se andre bilder av CBE så ser vi henne i litt mer naturlige posisjoner. Hun har jo faktisk hofter og er ikke så svai som hun skal ha det til.

  • Liker 31
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Pust said:

Artig å se hvordan de andre kvinnene i bryllupet hadde litt fine sommerantrekk, mens CBE var pyntet til galla. Ble det ikke informert om antrekk på innbydelsen? Jeg hadde følt meg både dum og utenfor om det var meg som kom stivpyntet - mens alle andre var avslappet og lot bruden være den fineste.

Minner meg om sommerbrylluppet til min bror for noen år siden. En uformell affære, hvor bruden bar en nydelig lysegul drakt. Alle de kvinnelige gjestene kom i pene sommerkjoler - unntatt én. Hun kom i galla/ballkjole med bare skuldre, åpen rygg og mange lag tyll. Alle la merke til henne, og lurte litt,  fordi hun brøt fullstendig med kleskoden. Ikke fordi hun ikke var fin.
(Brudeparet fortalte senere at de ikke var overrasket. Hun bare "var sånn")

Sosiale antenner er ikke alle forunt.

  • Liker 40
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Villroses hage skrev (1 minutt siden):

Minner meg om sommerbrylluppet til min bror for noen år siden. En uformell affære, hvor bruden bar en nydelig lysegul drakt. Alle de kvinnelige gjestene kom i pene sommerkjoler - unntatt én. Hun kom i galla/ballkjole med bare skuldre, åpen rygg og mange lag tyll. Alle la merke til henne, og lurte litt,  fordi hun brøt fullstendig med kleskoden. Ikke fordi hun ikke var fin.
(Brudeparet fortalte senere at de ikke var overrasket. Hun bare "var sånn")

Sosiale antenner er ikke alle forunt.

Det er jo ekteparet i særp sin greie det. Mangel på takt og tone, mangel på respekt for lovverk, mangel på respekt for anbefalinger. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter7 skrev (36 minutter siden):

Dette har ikke noe med at det er viktig å ha noe å ta henne på - det er din spekulasjon for mitt motiv for å skrive innlegget mitt. Du spekulerer med andre ord grunnløst i årsakssammenhenger du har ingen verdens forutsetning å faktisk ha kjennskap til. Ei heller sier jeg noe om kjolens estetikk rundt om den er fin eller ei.

Når man ser hvordan kjolen lager horisontale folder, altså at "skjørtet" heiser seg opp når beina er plassert i en rett linje fra skuldrene, så trenger man ikke utdannelse som skredder for å se at valgt størrelse er for liten. 

 

Her tror jeg du tar feil. Kjolen er fra Miss Circle og hvis du søker opp IG kontoen _misscircle_ vil du se at kjolen sitter helt likt på modellene som på CBE, dette gjelder forøvrig både på IG og på nettsiden dere. Den skal ha folder og et "rynkete" parti i front. 

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter7 skrev (39 minutter siden):

Dette har ikke noe med at det er viktig å ha noe å ta henne på - det er din spekulasjon for mitt motiv for å skrive innlegget mitt. Du spekulerer med andre ord grunnløst i årsakssammenhenger du har ingen verdens forutsetning å faktisk ha kjennskap til. Ei heller sier jeg noe om kjolens estetikk rundt om den er fin eller ei.

Når man ser hvordan kjolen lager horisontale folder, altså at "skjørtet" heiser seg opp når beina er plassert i en rett linje fra skuldrene, så trenger man ikke utdannelse som skredder for å se at valgt størrelse er for liten. 

 

På det siste må jeg arrestere deg litt. Kjolen skal ha horisontale folder (jf https://misscircle.com/products/elayna-orange-strappy-satin-corset-high-slit-gown?utm_content=Facebook_UA&variant=43033911689390&utm_source=IGShopping&utm_medium=Social).

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter7 skrev (45 minutter siden):

Dette har ikke noe med at det er viktig å ha noe å ta henne på - det er din spekulasjon for mitt motiv for å skrive innlegget mitt. Du spekulerer med andre ord grunnløst i årsakssammenhenger du har ingen verdens forutsetning å faktisk ha kjennskap til. Ei heller sier jeg noe om kjolens estetikk rundt om den er fin eller ei.

Når man ser hvordan kjolen lager horisontale folder, altså at "skjørtet" heiser seg opp når beina er plassert i en rett linje fra skuldrene, så trenger man ikke utdannelse som skredder for å se at valgt størrelse er for liten. 

 

Jo,det er viktig i denne tråden å ha noe å ta henne på uansett hva hun legger ut😊

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sunfl0wer said:

Jo,det er viktig i denne tråden å ha noe å ta henne på uansett hva hun legger ut😊

Jaja, hvis du mener så, så skal ikke jeg ta fra deg den livsløgnen

  • Liker 27
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hunter7 skrev (34 minutter siden):

Jaja, hvis du mener så, så skal ikke jeg ta fra deg den livsløgnen

Hehe,ja for en stor livsløgn jeg forteller til meg selv🤣 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter7 skrev (2 timer siden):

Foruten at kjolen er en størrelse eller to for liten. 

Akkurat det er nesten konsekvent for alle klærne hennes. 

  • Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ute å løper idag, klatrer over gjerder som sikkert er der for en grunn. De menneskene der har virkelig problemer med regler og forholde seg til dem altså! 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (57 minutter siden):

Ute å løper idag, klatrer over gjerder som sikkert er der for en grunn. De menneskene der har virkelig problemer med regler og forholde seg til dem altså! 

Klatrer nok over gjerdet bare på trass 😛

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...