Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Laktat på 1.7 etter/under intervaller?😮

Det er jo hvilelaktat. Sier noe om hvor hard de intervallene har vært…

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det strava-bildet, er det farten hun løp på i fire minutter? Jeg får følelsen av at hun aldri tar seg helt ut, men dette er i det minste langt mer interessant og variert trening enn det hun har holdt på med før, det skal hun ha. Kanskje hun kan få en ordentlig god halvmaraton-tid til slutt. (Selv trener jeg langt mindre og er tjukkere, men løper hm fortere.)
Tror hun burde ha potensial til sub 1:40, i hvert fall.

• Liker 5
Skrevet
43 minutter siden, Stargaze said:

Laktat på 1.7 etter/under intervaller?😮

Det er jo hvilelaktat. Sier noe om hvor hard de intervallene har vært…

Kan ingenting om laktat, men ja, hvis hun løp på rundt 4:50 per intervall er jo ikke det å ta seg skikkelig ut på hennes nivå. Kanskje hun rett og slett mangler litt juice i frasparket pga for lite næring?
Jeg synes det er litt underlig at ho ikke løper raskere. Det er selvfølgelig ikke kritikkverdig, jeg bare undrer. Ho har både kropp og treningsgrunnlag til å løpe fortere. Og de intervallene er jo knapt intervaller. Med HM-tida si burde hun ligge på max rundt 4:30 på de.
Sorry for løpenerding, bare syns det er gøy. Og som sagt skal hun ha for at hun i det minste gjør litt mer spenennde trening nå.

• Liker 16
Skrevet
MacBeth skrev (På 14.4.2022 den 21.15):

Bortsett fra eksponering av barn, så er det EN ting hun burde slutte med, og det er dette.. 

Det er hverken rampete, morsomt, tullete, "en greie" eller kult. Samme med den idiotiske geipingen eller tunga ut. Det er rett og slett bare pinlig og passer så ufattelig lite inn i hennes "univers". Jeg vil veldig gjerne se en mer avslappet side av CBE, men dette blir bare... #orkerikke

Få det på! 

🙄

• Liker 9
Skrevet

Morsomt at de ser 'Fjols til fjells' med greske undertekster da. :laugh: 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
EmilieH skrev (22 timer siden):

Ser de nyeste bildene på Instagram. Hvorfor skal alltid jentene kles opp likt, de er ikke tvillinger. Ønsker de dette selv eller er det noe mor finner veldig fint? 

Irrelevant for tråden og spekulering om dette diskuteres. Dette vet nok kun de som kjenner barna og familien svaret på. Det skal også nevnes at barna skal ikke diskuteres ;)

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
EmilieH skrev (23 timer siden):

Ser de nyeste bildene på Instagram. Hvorfor skal alltid jentene kles opp likt, de er ikke tvillinger. Ønsker de dette selv eller er det noe mor finner veldig fint? 

Ser ikke problemet i dette. Syns det er mer problematisk å kle tvillinger likt og lage en «enhet» av to individer. Jeg kan også kjøpe likt tøy til barna mine. De syns det er stas.

• Liker 9
Gjest tullerikke
Skrevet
EmilieH skrev (23 timer siden):

Kanskje de liker å være likt kledd da. 

Skrevet
Aricia skrev (21 timer siden):

Kan du lenke til noen eksempler på at de har uttalt dette?

Kjære deg.... jeg leter ikke gjennom bloggen hennes nei :-)). Det har vært utallige ganger at både hun og lesere har fremstilt kvinner her som misunnelige, uten eget liv, slemme og med meninger som bare er tull. CBE har vært ytterst arrogant. Begge har vært det.....

• Liker 9
Skrevet

en ting er at eldste må ha nytt utetøy,  men kan ikke yngste arve?

så slitt kan det ikke være. men matching er vel viktigere enn miljøet 

• Liker 40
  • Nyttig 5
Skrevet
Pasha skrev (2 timer siden):

Er jo ikke sikkert yttertøyet passer til den minste til riktig årstid☺️

• Liker 4
Skrevet
Pasha skrev (4 timer siden):

Min yngste kan nesten ikke arve noe. Alt er helt utslitt 😅

• Liker 2
Skrevet
Er du serr skrev (2 timer siden):

Akkurat slik unnskyldning dama i særp er truende til å si også. Verre miljøsvin en den dama der skal man lete lenge etter. Det blir bare komisk når hun rydder en stand.  

• Liker 28
  • Nyttig 2
Skrevet
Er du serr skrev (2 timer siden):

Hvorfor har hun ikke tatt vare på tøyet fra eldste var ung, slik folk flest gjør? 

• Liker 14
Gjest SnowBells
Skrevet
Mrs Robinson skrev (3 minutter siden):

Hvorfor har hun ikke tatt vare på tøyet fra eldste var ung, slik folk flest gjør? 

Med tanke på hvor ekstremt opptatte CBE og LKE er av det ytre og av å fremstå som velbemidlede, så skal det nok brenne godt i helvete før vi ser dem eller barna deres i noe så bærekraftig eller miljøvennlig som arvetøy/secondhand. Nå er det påvist at vi mennesker har fått plast i blodomløpet, men ikke f om mennesker som disse to er villige til å ofre månedlige shopping-sprees av den grunn. 

https://forskning.no/blod-forurensning-ntb/forskere-fant-mikroplast-i-blod/2001101

Skrevet
Er du serr skrev (3 timer siden):

de er født omtrent på samme årstid og yttertøy passer jo ganske lenge 

Er nok mest lysten til frua på at de må matche og at det må være nytt

Glorious skrev (1 time siden):

Min yngste kan nesten ikke arve noe. Alt er helt utslitt 😅

Nå har disse barna opptil flere sett, godt jobba om alt er utslitt.

min ene arver tøy fra en ganske aktiv nabo (og det barnet igjen har arvet det av eldre søsken).. men det er likevel mye bruk igjen i tøyet likevel. Er skolebarn da.. men der er jo hennes eldste også.

• Liker 30
Skrevet

Kan dere legge denne "arve klær" debatten på is? Mener ikke å være forumspoliti, men føler det er på grensa til hva som er greit å diskutere mt på at det er barna.. ? Might just be me tho🤷‍♀️ 😊

Dessverre(heldigvis) viser denne diskusjonen nok en uting med hva som skjer når barna eksponeres i dag grad dem gjør..

• Liker 23
Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
MacBeth skrev (1 time siden):

Kan dere legge denne "arve klær" debatten på is? Mener ikke å være forumspoliti, men føler det er på grensa til hva som er greit å diskutere mt på at det er barna.. ? Might just be me tho🤷‍♀️ 😊

Dessverre(heldigvis) viser denne diskusjonen nok en uting med hva som skjer når barna eksponeres i dag grad dem gjør..

Diskusjonen handler ikke om de mindreårige, men om influenserforeldrenes bevisstløse overforbruk og miljøsvineri, og ikke minst hang til å bruke sine mindreårige som annonseplakater. For det er jo litt av et "sammentreff" hvordan de mindreårige til enhver tid er kledd i splitter nytt Gullkorndesign (som forresten er av dårlig kvalitet etter min erfaring), mens moren deres har av-og-på samarbeid med Twentyfour, som "tilfeldigvis" eies av samme konsern som Gullkorn...

Endret av SnowBells
Skrevet
SnowBells skrev (48 minutter siden):

Diskusjonen handler ikke om de mindreårige, men om influenserforeldrenes bevisstløse overforbruk og miljøsvineri, og ikke minst hang til å bruke sine mindreårige som annonseplakater. For det er jo litt av et "sammentreff" hvordan de mindreårige til enhver tid er kledd i splitter nytt Gullkorndesign (som forresten er av dårlig kvalitet etter min erfaring), mens moren deres har av-og-på samarbeid med Twentyfour, som "tilfeldigvis" eies av samme konsern som Gullkorn...

Sponsing av familiemedlemmer? Som ikke merkes som reklame? 😐

• Liker 8
Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
Pust skrev (10 minutter siden):

Sponsing av familiemedlemmer? Som ikke merkes som reklame? 😐

CBE og de mindreårige har vist frem de nyeste kolleksjonene til Twentyfour og Gullkorn i mange år, og veldig ofte umerket. Se f eks innlegget til @Christiane_W ved å trykke på pila nedenfor:

Endret av SnowBells

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...