Gjest SnowBells Skrevet 21. april 2022 #60701 Skrevet 21. april 2022 (endret) Gull vaffel skrev (4 timer siden): De som løper så mye, kunne jo prøvde profitere på det, gi tips, veiledning til hvordan man blir en løper, komme i gang og hvordan man skal trene for å bli raskere osv osv. isteden er det bare filmer av henne i kjelleren eller ute, det samme vær dag De prøver innimellom å belære andre via netfit-kontoen, men det blir et så nerdete sportsspråk fra en bekreftelsessyk LKE at de støter fra seg 95 % av følgermassen til CBE. CBE har mistet nærmest hele den dedikerte følgerskaren sin de siste 4-5 årene, og "haler" nå inn 1000 likes på IG-bildene hvor hun ikke skjuler likerklikkene. De står igjen med en oppblåst IG-konto full av inaktive følgere og bots som gjør at instagram-algoritmen ikke deler innholdet videre, og håper at annonsørene ikke bakgrunnssjekker før de punger ut for reklameinnlegg. Endret 21. april 2022 av SnowBells
Surikatt Skrevet 21. april 2022 #60702 Skrevet 21. april 2022 SnowBells skrev (På 20.4.2022 den 18.31): Det tviler jeg sterkt på. For da hadde de heller kvittet seg med alle de falske og inaktive følgerne i stedet for dagens valg, som er å skjule likes for å skjule elendig engasjementrate. Om de hadde kvittet seg med 100 000 falske og inaktive følgere så hadde engasjementraten antakeligvis gått en del opp, og innholdet deres hadde fått mer synlighet. Men de vil heller ha 300 000 følgere hvorav halvparten er inaktive/fake, og satser på at annonsørene ikke skjønner at engasjementraten er nede i så lite som 0,3 %. Det er jo rimelig avslørende når en konto med 300 000 følgere bare får 700 likes på et innlegg.. Da forstår man at innholdet nesten ikke vises til noen, i tillegg til at de få som ser det ikke bryr seg om det. Innlegget nedenfor er f eks 2 måneder gammelt, her har nok CBE bare glemt å skjule likes. Det er helt vanvittig at to stk voksne, arbeidsføre mennesker jobber "fulltid" med å generere 2-4 bilder i uka som får mellom 700 og 2000 likes 😳 Det er helt tullete. Og hun trener fordi hun nyter å vise seg frem og få skryt og likes. Tviler sterkt på at hun hadde giddet å gjøre alt dette hvis ingen så det. Feilen er at hun trener for å vise seg frem. Ingen blir motivert av at hun filmer seg selv med mobilen mens hun løper etterfulgt av et kart av hvor hun løp, hvor langt osv. Hver dag. Det var sånn noen gjorde på Facebook for 10 år siden og alle synes det var kleint. 33
hvalstad45 Skrevet 21. april 2022 #60703 Skrevet 21. april 2022 12 minutter siden, Surikatt said: Det er helt tullete. Og hun trener fordi hun nyter å vise seg frem og få skryt og likes. Tviler sterkt på at hun hadde giddet å gjøre alt dette hvis ingen så det. Feilen er at hun trener for å vise seg frem. Ingen blir motivert av at hun filmer seg selv med mobilen mens hun løper etterfulgt av et kart av hvor hun løp, hvor langt osv. Hver dag. Det var sånn noen gjorde på Facebook for 10 år siden og alle synes det var kleint. Jepp, før fulgte jeg med på CBE fordi jeg syntes hun gjorde mye klanderverdig og var en stor påvirker som gjorde det ekstra ille. Nå er det bare blitt underholdning å se hvor kleine de klarer å være. Trist for begge parter! Det eneste som er bra, er at jeg tror hun trigger svært få nå sammenlinget med for 5-10 år siden. Hvordan hun tryllet bort halve seg da hun var på topp var så klanderverdig at jeg skulle ønske de hadde fått bot. Snakk om å påvirke mange unge med fullt ut kunstig kroppsideal. Nå er det nok ikke så mange som blir trigga lenger, heldigvis. 28
Justlooking Skrevet 21. april 2022 #60704 Skrevet 21. april 2022 Hun må finne noe mer å fokusere på. Det har vært gode tips i denne tråden om dette og om hun tenker litt selv eller drodler litt med venner kan de sikkert komme frem til noe som gir mer engasjement. Som igjen gir mer penger i kassen, om de ønsker å kunne leve av dette. Utlevering av barn og thinspo er ikke greit og det finnes helt sikkert annet som de kan fokusere på om de er villige til å jobbe litt 😊 21 1
EmilieH Skrevet 22. april 2022 #60705 Skrevet 22. april 2022 Eh, for meg ser nesten den minste sminket ut på siste videoen på Instagram? 2
Rev. Revenge Skrevet 22. april 2022 #60706 Skrevet 22. april 2022 Justlooking skrev (12 timer siden): om de er villige til å jobbe litt Det er vel dette det står på. Er de villige til å skifte spor og jobbe litt med det? Når vi gjør det samme dag etter dag, får vi bare mer av det samme. Hvis vi ønsker det samme hver dag uten endringer, er det bare å stå på stedet hvil. For min del ser det ut til at de er fornøyde med å kokelimonke med å dele bilder av seg selv i et forsøk på å gjøre seg til idoler i sin egen, lukkede verden. Om det blir høy omsetning av det, tviler jeg på. Men de har kanskje allerede pensjonert seg, slik de høylytt forutså i eget kommentarfelt i 2012 da pappas hvitevarebedrift skulle overtas av den bedriftsutdannede LKE, og CBE syntes et halvt år på juss-studiet var for lite kreativt. Men hun fikk A for det semesteret, da. Så det, så. Den gang i gamle dager. (Dokumentert snørrogførti ganger gjennom årene.) 27
Gjest SnowBells Skrevet 22. april 2022 #60707 Skrevet 22. april 2022 (endret) Revenge o'Cavatina skrev (4 timer siden): Det er vel dette det står på. Er de villige til å skifte spor og jobbe litt med det? Når vi gjør det samme dag etter dag, får vi bare mer av det samme. Hvis vi ønsker det samme hver dag uten endringer, er det bare å stå på stedet hvil. For min del ser det ut til at de er fornøyde med å kokelimonke med å dele bilder av seg selv i et forsøk på å gjøre seg til idoler i sin egen, lukkede verden. Om det blir høy omsetning av det, tviler jeg på. Vi ser jo på instagram at de stort sett får mellom 600 og 2000 likes på de innleggene de ikke velger å skjule klikk på. Så da kan man jo lure på hvor lite klikk det er på de som skjules.. Ganske sjukt at 2 voksne og 2 unger kan leve såpass godt på noe så stusselig. Men som du skriver, mulig de har satt unna nok cash til siste halvdelen av livet. For per i dag så lever de det samme livet som min pensjonerte svigermor; dagene brukes på hobbyer og på å dele altfor mye kleint innhold i SoMe 😆 Endret 22. april 2022 av SnowBells
Velinda Skrevet 22. april 2022 #60708 Skrevet 22. april 2022 (endret) I siste spørsmålsrunde på ig sa hun at de sku til Tyrkia i sommer🤪nå er det jo Hellas som er deres drømme destinasjon som også blir imitert på hytta.....oppretter vi en Spleis??ska forresten til Tyrkia selv,er sjukt varmt å jogge der om sommeren.just saying🙊 Endret 22. april 2022 av Velinda 15
Keaton Skrevet 22. april 2022 #60709 Skrevet 22. april 2022 Det har tidligere vært skrevet på bloggen om svigerforeldrenes leilighet i Tyrkia. 10
Velinda Skrevet 22. april 2022 #60710 Skrevet 22. april 2022 Kollontaj skrev (21 minutter siden): Det har tidligere vært skrevet på bloggen om svigerforeldrenes leilighet i Tyrkia. Da blir det jo gratis💃 12
Lilje blomst Skrevet 22. april 2022 #60711 Skrevet 22. april 2022 EmilieH skrev (8 timer siden): Eh, for meg ser nesten den minste sminket ut på siste videoen på Instagram? Og…?
NewStart87 Skrevet 22. april 2022 #60712 Skrevet 22. april 2022 Reklame for hudprodukter blir ikke veldig troverdig med filter. 15
NewStart87 Skrevet 22. april 2022 #60713 Skrevet 22. april 2022 Lilje blomst skrev (45 minutter siden): Og…? Litt spesielt å sminke en liten unge kanskje? 29
Surikatt Skrevet 22. april 2022 #60714 Skrevet 22. april 2022 NewStart87 skrev (4 minutter siden): Reklame for hudprodukter blir ikke veldig troverdig med filter. Akkurat det jeg tenkte, også. Hun bruker tonnevis av produkter men bildene er like fulle av filtre så tenker bare at sånn ser hun ikke ut. Huden er manipulert og produktene virker ikke. Hun tør ikke vise et eneste bilde uten filtre. 31 2
Aidensfield Skrevet 22. april 2022 #60715 Skrevet 22. april 2022 NewStart87 skrev (30 minutter siden): Litt spesielt å sminke en liten unge kanskje? Hm... Jeg har to døtre og de var ikke gamle før de syntes det var tipptopp og kunne få på sminke slik som mamma.. Kan da umulig være verdens undergan 2
Rev. Revenge Skrevet 22. april 2022 #60716 Skrevet 22. april 2022 På reklamen for en unyttig roller er ikke bare huden manipulert. Fjeset er så filtrert at det ser ut til å tilhøre en annen person. 39
NewStart87 Skrevet 22. april 2022 #60717 Skrevet 22. april 2022 Ille nok at hun reklamerer med filter på, men når hun i tillegg benytter seg av fillere ( og Botox? ) så blir det enda dummere. Hun er ikke rette person til å reklamere for hudprodukter og det syntes jeg de som bruker henne også burde se. Det blir dårlig og lite troverdig reklame. 41
Surikatt Skrevet 22. april 2022 #60718 Skrevet 22. april 2022 Revenge o'Cavatina skrev (14 minutter siden): På reklamen for en unyttig roller er ikke bare huden manipulert. Fjeset er så filtrert at det ser ut til å tilhøre en annen person. Ja, det er den personen Caroline Berg Eriksen skulle ønske hun var men ikke får til å være. Det er rett og slett pinlig å se på hvordan hun fremstiller seg selv. Alle ser jo at det er juks. 29
stjerna80 Skrevet 22. april 2022 #60719 Skrevet 22. april 2022 NewStart87 skrev (26 minutter siden): Ille nok at hun reklamerer med filter på, men når hun i tillegg benytter seg av fillere ( og Botox? ) så blir det enda dummere. Hun er ikke rette person til å reklamere for hudprodukter og det syntes jeg de som bruker henne også burde se. Det blir dårlig og lite troverdig reklame. Til og med når hun løper, bruker hun filter. Var ikke måte på hvor slett huden var, var veldig lett å se filteret. Kunne aldri falt meg inn å kjøpe hudprodukter/behandlinger hun bruker/utfører, man kan ikke være mye fornøyd når filter må på under filming av ansiktet i løpevideoer. Virkelig null troverdighet for det hun reklamerer for. 24
NewStart87 Skrevet 22. april 2022 #60720 Skrevet 22. april 2022 stjerna80 skrev (3 minutter siden): Til og med når hun løper, bruker hun filter. Var ikke måte på hvor slett huden var, var veldig lett å se filteret. Kunne aldri falt meg inn å kjøpe hudprodukter/behandlinger hun bruker/utfører, man kan ikke være mye fornøyd når filter må på under filming av ansiktet i løpevideoer. Virkelig null troverdighet for det hun reklamerer for. Ja, man ser det veldig lett. For noen år siden ble jeg selv avhengig av filter og følte meg stygg uten. Så etter å ha brukt det flittig selv før så ser jeg det veldig lett på andres bilder. Alt av ujevnheter, linjer osv blir visket ut. Blir unaturlig «glatt». 14 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå