Pusern3 Skrevet 20. april 2022 #60681 Skrevet 20. april 2022 hvalstad45 skrev (2 timer siden): Men jeg er imponert over at hun klarer det, er et godt stykke unna selv. Det som haddde vært spennende,hadde selvfølgelig vært og sett hvordan hun hadde trent seg frem til pull ups, men sånt innhold får vi jo aldri. Så de siste videoene hennes nå, og må bare stemme i de som sa det var merkelig hvordan hun snakker inn i sin egen mobil - mens hun filmer seg i speilet! Det er så uproft og rart! svært introvert. Ikke særlig egnet når man jobber som influenser 5
Pusern3 Skrevet 20. april 2022 #60682 Skrevet 20. april 2022 Inocybe skrev (2 timer siden): Det er jeg helt enig i. Mye godt innhold i et mål og så dele framgang og opp og nedturer på veien mot dette målet. Typisk CBE er "Se hva jeg nå kan (pull up, spagat, løpe +15 km, flette håret selv) og dette er øvelser jeg har gjort" men det er så lite inspirerende i forhold til å kunne bli med på prosessen. Virker til hun ikke ønsker venninne-følelsen på mediene sine lengre, men bare en flate hvor hun kan publisere selfies og selvskryt. hodet hennes virker helt fult av henne selv 🙄 9
Cissacissa Skrevet 20. april 2022 #60683 Skrevet 20. april 2022 Imponerende at hun klarer å løpe og suge inn magen samtidig. Man ser jo på hele henne at hun strammer seg og holder pusten på disse filmene hun legger ut på story 42 1
Isild Skrevet 20. april 2022 #60684 Skrevet 20. april 2022 Elina123 skrev (19 timer siden): https://www.vg.no/sport/langrenn/i/Or9em1/tar-et-oppgjoer-med-influensere-behov-for-en-stoerre-motvekt Bra at også Therese Johaug kommer på banen mot utseendefokus og for helsefokus!! Tommel opp! Tommel opp herfra også. Flott at idrettsutøvere også vil ut og påvirke. Jeg tror de aller fleste velger råd fra Therese Johaug over LKE og CBE`s "Netfit" alle dager i uken. 20
Gjest SnowBells Skrevet 20. april 2022 #60685 Skrevet 20. april 2022 (endret) Cissacissa skrev (2 timer siden): Imponerende at hun klarer å løpe og suge inn magen samtidig. Man ser jo på hele henne at hun strammer seg og holder pusten på disse filmene hun legger ut på story Ellers så er det jo veldig merkelig at kun magen fra ribbeina og ned til symfysen "tilfeldigvis" er 2 klesstørrelser mindre enn hele resten av kroppen 😑 Det er så kleint, tror hun ikke at resten av kroppen hennes syns? Hun er slank nok som hun er, det her er bare pinlig.. Hun mistet 105 følgere på instagramkontoen i dag forresten, det går litt i rykk og napp. Endret 20. april 2022 av SnowBells
MacBeth Skrevet 20. april 2022 #60686 Skrevet 20. april 2022 SnowBells skrev (2 timer siden): Ellers så er det jo veldig merkelig at kun magen fra ribbeina og ned til symfysen "tilfeldigvis" er 2 klesstørrelser mindre enn hele resten av kroppen 😑 Det er så kleint, tror hun ikke at resten av kroppen hennes syns? Hun er slank nok som hun er, det her er bare pinlig.. Hun mistet 105 følgere på instagramkontoen i dag forresten, det går litt i rykk og napp. Kanskje de rydder opp i noen av disse ..vel obskøne følgerene sine? 6
Gjest SnowBells Skrevet 20. april 2022 #60687 Skrevet 20. april 2022 (endret) MacBeth skrev (1 time siden): Kanskje de rydder opp i noen av disse ..vel obskøne følgerene sine? Det tviler jeg sterkt på. For da hadde de heller kvittet seg med alle de falske og inaktive følgerne i stedet for dagens valg, som er å skjule likes for å skjule elendig engasjementrate. Om de hadde kvittet seg med 100 000 falske og inaktive følgere så hadde engasjementraten antakeligvis gått en del opp, og innholdet deres hadde fått mer synlighet. Men de vil heller ha 300 000 følgere hvorav halvparten er inaktive/fake, og satser på at annonsørene ikke skjønner at engasjementraten er nede i så lite som 0,3 %. Det er jo rimelig avslørende når en konto med 300 000 følgere bare får 700 likes på et innlegg.. Da forstår man at innholdet nesten ikke vises til noen, i tillegg til at de få som ser det ikke bryr seg om det. Innlegget nedenfor er f eks 2 måneder gammelt, her har nok CBE bare glemt å skjule likes. Det er helt vanvittig at to stk voksne, arbeidsføre mennesker jobber "fulltid" med å generere 2-4 bilder i uka som får mellom 700 og 2000 likes 😳 Endret 20. april 2022 av SnowBells
Gjest Era Vulgaris Skrevet 20. april 2022 #60688 Skrevet 20. april 2022 SnowBells skrev (8 minutter siden): Det tviler jeg sterkt på. For da hadde de heller kvittet seg med alle de falske og inaktive følgerne i stedet for dagens valg, som er å skjule likes for å skjule elendig engasjementrate. Om de hadde kvittet seg med 100 000 falske og inaktive følgere så hadde engasjementraten antakeligvis gått en del opp, og innholdet deres hadde fått mer synlighet. Men de vil heller ha 300 000 følgere hvorav halvparten er inaktive/fake, og satser på at annonsørene ikke skjønner at engasjementraten er nede i så lite som 0,3 %. Det er jo rimelig avslørende når en konto med 300 000 følgere bare får 700 likes på et innlegg.. Innlegget nedenfor er f eks 2 måneder gammelt, her har nok CBE bare glemt å skjule likes. Det er ikke det minste rart sånne bilder ikke får særlig med "likes". De er jo så mørke at en ser knapt noen ting.
Isild Skrevet 20. april 2022 #60689 Skrevet 20. april 2022 Era Vulgaris skrev (4 minutter siden): Det er ikke det minste rart sånne bilder ikke får særlig med "likes". De er jo så mørke at en ser knapt noen ting. Disse mørke bildene til LKE/"Netfit" er en vits. Det viktigste med treningscoaching på nett, må da være å vise øvelsene korrekt og tydelig, slik at følgerne enkelt kan følge - og utføre de riktig. Disse bildene er jo "mørkegjemsel". 35
Gjest SnowBells Skrevet 20. april 2022 #60690 Skrevet 20. april 2022 Era Vulgaris skrev (15 minutter siden): Det er ikke det minste rart sånne bilder ikke får særlig med "likes". De er jo så mørke at en ser knapt noen ting. Isild skrev (7 minutter siden): Disse mørke bildene til LKE/"Netfit" er en vits. Det viktigste med treningscoaching på nett, må da være å vise øvelsene korrekt og tydelig, slik at følgerne enkelt kan følge - og utføre de riktig. Disse bildene er jo "mørkegjemsel". Det er stillbilde fra en video men ja, det er tussmørkt. Da får man mer markert kropp vettu ☺
Dråpe Skrevet 20. april 2022 #60691 Skrevet 20. april 2022 Isild skrev (8 minutter siden): Disse bildene er jo "mørkegjemsel". Eller som vi kaller "mørkegjemsel" her jeg kommer fra - "Kjerringa i mørket". 😜 8
Populært innlegg Isola2 Skrevet 20. april 2022 Populært innlegg #60692 Skrevet 20. april 2022 Isild skrev (41 minutter siden): Disse mørke bildene til LKE/"Netfit" er en vits. Det viktigste med treningscoaching på nett, må da være å vise øvelsene korrekt og tydelig, slik at følgerne enkelt kan følge - og utføre de riktig. Disse bildene er jo "mørkegjemsel". Det ble svart fra enten frua eller fruemannen at bildene ikke var for mørke,de skulle være slik og det var nok mobilen til vedkommende som serverte kritikken det var noe galt med… 55
Heartland Skrevet 20. april 2022 #60693 Skrevet 20. april 2022 SnowBells skrev (1 time siden): Det tviler jeg sterkt på. For da hadde de heller kvittet seg med alle de falske og inaktive følgerne i stedet for dagens valg, som er å skjule likes for å skjule elendig engasjementrate. Om de hadde kvittet seg med 100 000 falske og inaktive følgere så hadde engasjementraten antakeligvis gått en del opp, og innholdet deres hadde fått mer synlighet. Men de vil heller ha 300 000 følgere hvorav halvparten er inaktive/fake, og satser på at annonsørene ikke skjønner at engasjementraten er nede i så lite som 0,3 %. Det er jo rimelig avslørende når en konto med 300 000 følgere bare får 700 likes på et innlegg.. Innlegget nedenfor er f eks 2 måneder gammelt, her har nok CBE bare glemt å skjule likes. Eller så er 700 likes kjempebra til hennes konto å være, kanskje har hun vanligvis 3-400, og derfor viser hun det når det er 700 🤭 17
Pusern3 Skrevet 20. april 2022 #60694 Skrevet 20. april 2022 Cissacissa skrev (7 timer siden): Imponerende at hun klarer å løpe og suge inn magen samtidig. Man ser jo på hele henne at hun strammer seg og holder pusten på disse filmene hun legger ut på story Skuldrene draes opp mot ørene 🙄 3
tantesofie Skrevet 20. april 2022 #60695 Skrevet 20. april 2022 Cissacissa skrev (8 timer siden): Imponerende at hun klarer å løpe og suge inn magen samtidig. Man ser jo på hele henne at hun strammer seg og holder pusten på disse filmene hun legger ut på story Jeg stusser på det konstante behovet for å trene i sports-bH. Hvis det er så varmt, burde hun kanskje kaste buksen og finne frem en shorts? Skal være ganske varmt før shorts og singlet er to much 🤷♀️ Men treningen er vel ikke like god hvis ikke magen synes 🙈 43
Sol79 Skrevet 20. april 2022 #60696 Skrevet 20. april 2022 tantesofie skrev (7 minutter siden): Jeg stusser på det konstante behovet for å trene i sports-bH. Hvis det er så varmt, burde hun kanskje kaste buksen og finne frem en shorts? Skal være ganske varmt før shorts og singlet er to much 🤷♀️ Men treningen er vel ikke like god hvis ikke magen synes 🙈 Det har jeg også tenkt på, men hun svetter kanskje lettere enn andre? 6
Boletta Skrevet 20. april 2022 #60697 Skrevet 20. april 2022 Jeg trener ute med tights og sportsbh nå. Men i min egen hage, og rundt her uten folk. Ikke på Instagram. Men synes ikke det akkurat gjør noe. 2 1
Populært innlegg Velinda Skrevet 20. april 2022 Populært innlegg #60698 Skrevet 20. april 2022 (endret) Opp med hånden de som er dritlei av å se frua og fruemannen løpe....de kommer til å løpe seg ihjel snart,ser jo bare helt idiotisk ut hele opplegget...🙈 Endret 21. april 2022 av Velinda 51 1
Populært innlegg hvalstad45 Skrevet 21. april 2022 Populært innlegg #60699 Skrevet 21. april 2022 8 hours ago, Velinda said: Opp med håden de som er dritlei av å se frua og fruemannen løpe....de kommer til å løpe seg ihjel snart,ser jo bare helt idiotisk ut hele opplegget...🙈 Jeg fatter ikke hvorfor de tror det gir andre noe som helst å se dem løpe! Da er du rimelig selvsentrert i hodet. Det virker nærmest som LKEs nye fotografhobby, der vil jeg si han veleger feil retning med fotoengasjementet. Han lager jo små filmer av seg selv som løper, setter seg ned, tenker noe filosofisk for så å løpe videre på egen konto, det er klein kleinesen og jeg fatter ikke at de ikke ser det. (Men takk for latteren!) 51 1
Gull vaffel Skrevet 21. april 2022 #60700 Skrevet 21. april 2022 De som løper så mye, kunne jo prøvde profitere på det, gi tips, veiledning til hvordan man blir en løper, komme i gang og hvordan man skal trene for å bli raskere osv osv. isteden er det bare filmer av henne i kjelleren eller ute, det samme vær dag 24
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå