Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnnePåLande skrev (37 minutter siden):

Er dette jobben hennes? 

Hun legger det ut i sosiale media så er vel det? Men hvorfor spør du? 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kollontaj skrev (2 timer siden):

4 reklameinnlegg siden 12.2. Har hatt noe på story i tillegg, fastfahion-merker som antakelig ikke betaler all verden. Det er over to måneder, fatter ikke at dette gir til salt i maten lengre

Håper ikke det gjør det heller

• Liker 6
Skrevet

Der startet nedtellinga for hvor raskt denne kommentaren - sannheten - blir slettet fra innlegget…

🕐🍿

E2E1E5B3-8F2F-413F-8AB8-C6C92D446FE5.jpeg

• Liker 36
Skrevet

Merkelig hvordan den rumpa kommer og går..

D7D49281-9BCA-40DD-90D1-32D204CDE851.jpeg

• Liker 15
Skrevet
Klink skrev (1 time siden):

Hun legger det ut i sosiale media så er vel det? Men hvorfor spør du? 

Dette er aktiviteter som de fleste bedriver med på fritiden i tillegg til å være i full jobb.. 

• Liker 17
Skrevet

Hun jobber fremdeles som påvirker. 

Hvem er målgruppen? 

• Liker 9
Skrevet
AnnePåLande skrev (Akkurat nå):

Hvem er målgruppen? 

De som vil ha vipper, fillers, trene, klær fra div steder, sminke fra div steder, hund, har barn..? Hva vet jeg. Spør cbe? 

• Liker 1
Skrevet
AnnePåLande skrev (2 minutter siden):

Dette er aktiviteter som de fleste bedriver med på fritiden i tillegg til å være i full jobb.. 

mens påvirkere gjør det i jobben sin. Tjener penger på det. 

• Liker 1
Skrevet

Hvem er målgruppen? 

Mest sannsynlig de som ikke vet bedre og tror CBE er troverdig

• Liker 18
Skrevet
Skrottefar skrev (1 minutt siden):

Mest sannsynlig de som ikke vet bedre og tror CBE er troverdig

Hvis noen syns cbe er troverdig gjør hun bare jobben sin. 

Skrevet
Klink skrev (19 minutter siden):

De som vil ha vipper, fillers, trene, klær fra div steder, sminke fra div steder, hund, har barn..? Hva vet jeg. Spør cbe? 

Barn? Hva har barna med denne virksomheten å gjøre? 

• Liker 7
Skrevet

De som har barn kan kanskje være målgruppen skrev jeg. Hvem som egentlig er målgruppen må en nesten spørre cbe om. Usikker på om cbe har dette klart for seg selv. 

Skrevet (endret)
AnnePåLande skrev (6 minutter siden):

Nei du, det er et godt spørsmål å stille, og det tror jeg aldri CBE har gjort. 

Hun eksponerer barna på bedriftens konto, og de er da en del av innholdet og dermed en del av bedriften. Gjemt bak argumenter som "jeg kan jo ikke skjule vi har barn" og "jeg viser jo hverdagen min, og barna er en del av denne" blant annet. 

Når det er sagt, kan kommentaren til @Klink"de som vil ha vipper, fillers, trene, klær fra div steder, sminke fra div steder, hund, har barn." også tolkes dit hen at det reklameres for barneklær og barneting  altså det er relevant til dem som har barn.

Endret av MacBeth
Barneting, ikke barbering(!!) Som autokorrekt ville ha det til å bli!
  • Liker 8
Skrevet
Klink skrev (6 minutter siden):

De som har barn kan kanskje være målgruppen skrev jeg. Hvem som egentlig er målgruppen må en nesten spørre cbe om. Usikker på om cbe har dette klart for seg selv. 

Du har gjerne rett i at det er uklart for virksomheten hvem de henvender seg til. 

• Liker 9
Skrevet
MacBeth skrev (5 minutter siden):

Nei du, det er et godt spørsmål å stille, og det tror jeg aldri CBE har gjort. 

Hun eksponerer barna på bedriftens konto, og de er da en del av innholdet og dermed en del av bedriften. Gjemt bak argumenter som "jeg kan jo ikke skjule vi har barn" og "jeg viser jo hverdagen min, og barna er en del av denne" blant annet. 

Når det er sagt, kan kommentaren til @Klink"de som vil ha vipper, fillers, trene, klær fra div steder, sminke fra div steder, hund, har barn." også tolkes dit hen at det reklameres for barneklær og barneting  altså det er relevant til dem som har barn.

Sitter med inntrykk av at barna blir eksponert for å holde engasjementet oppe. Særdeles uetisk å bruke barna slik. 

• Liker 20
Skrevet (endret)

Endring: neida, feil hos mg

Forsvant kommentarene på innleggene hennes nå?

Screenshot_20220414-233457_Instagram.jpg

Endret av MacBeth
  • Liker 4
Skrevet
MacBeth skrev (6 minutter siden):

Forsvant kommentarene på innleggene hennes nå?

De er der hos meg.

Skrevet
Fizzypo skrev (2 timer siden):

Jeg vil ikke gå så langt som å kalle det svindel for sannheten er veldig tilgjengelig for den som velger å se. De fleste store annonsører er mer opptatt av å distribuere reklame for varene sine at de trolig ikke tar seg tid til å gå innom kontoen til hver enkelt influencer, telle antall kommentarer og se hvor mange av bildene som har skjulte likes. Men likevel - informasjonen er der fortsatt for den som er villig til å gjøre ekstra research. Det er tross alt deres penger som går ut av vinduet når de betaler E-kjendiser for å reklamerer for deres varer. 

Det er Instagram som skal ha kritikk for at å ha tillatt denne funksjonen som svært mange influencere har tatt i bruk. Jeg forstår at hensikten med å skjule antall likes ikke var ment som en fordel for folk som tjener penger på Instagram, men heller et tiltak for å fjerne presset og fokuset på å få flest likes. Jeg håper at dette kan endres snart slik at bildene med skjult antall likes og kommentarer blir kalkulert inn i regnestykket og registreres som null. Da blir engasjementsraten mer representativ samtidig som bedriftskontoene sin terskelen for å skjule likes heves. 

Vet ikke hvordan likes telles når de skjules, men tatt i betraktning at hun har holdt på lenge og hadde myyye større engasjement tidligere så stemmer sikkert gjennomsnittet for samtlige innlegg i historien. Enten skjulte likes teller eller ikke så drar de uansett ned snittet over tid, bare å vente og se. 

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette.

Måne, admin. 

Skrevet

Jepp. Tror ikke hun bare har mistet seg selv, men sitt publikum også.

• Liker 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...