Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Mrs Robinson skrev (1 time siden):

Da ser man tydeligvis det man selv vil se

Eller man har observert et mønster over lang tid.

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kollontaj skrev (7 timer siden):

Å si at andre ser syke ut, det er liksom innafor? 

like innafor som mesteparten av denne tråden. Si fra når vi slutter så skal jeg også. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ny spørsmålsrunde. Hudbehandling, interiør, trening, mest hvordan hun får motivasjon, jobb om hun ikke var influenser, gifteringen, favorittfilmer, hvor de skal på påskeferie og selvsagt litt skryt fra en følger. 

Jeg er nok litt for subjektiv her, men det er ganske påfallende hvordan det "plutselig" blir kjøpt ny sele til hunden, to dager etter jeg leste her at en hadde blitt blokkert for  stille spørsmål om den gamle selen og den neste spørsmålsrunden etter kritikk her inne har (etter min mening) noe mer substans, og det har vært mindre "se på meg som har trent og strutter derfor med baken mens jeg geiper mot selfie kamera"-bilder, som også har blitt kritisert her inne..

At dem ikke leser her inne har jeg vondt for å tro. De kan jo selvsagt ikke la seg påvirke av "feite, stygge, sjalu kvinnfolk" her inne:ironi:, men det er litt for tilfeldig at det er endringer til nettopp det som har blitt diskutert her.

Kanskje det finnes en gud, og barna ikke lengre blir eksponert og(jeg lever i håpet), men også dette må jo skje gradvis, for tenk om de skulle fått spørsmål om det valget.. 

Endret av MacBeth
Skrivefeil, sikkert pga feite fingre 🤣
  • Liker 29
Skrevet

4 reklameinnlegg siden 12.2. Har hatt noe på story i tillegg, fastfahion-merker som antakelig ikke betaler all verden. Det er over to måneder, fatter ikke at dette gir til salt i maten lengre. 

• Liker 29
Skrevet
Sarah93 skrev (5 timer siden):

Ja, det er en skikkelig flott, tonet kropp. Synes heller ikke hun ser undervektig ut - er det greit å skrive at noen ser syk ut. Redigering kan jeg ikke uttale meg om, men basert på bilder fra virkeligheten, ser det ut som hun ofte gjør det. Bedriften kan kritisereres for svært kritikkverdig eksponering av barn, ekstremt kroppsfokus og dårlige verdier, kjedelig innhold og aggressiv "kommunikasjon" med følgerne. Men ser ingen grunn til å kritisere kroppen hennes (utover at den eksponeres altfor mye), og synes det er kjipt.

Jeg aner jo ikke om hun spiser nok, men de fremstår som talspersoner for å være altfor restriktive, og det er veldig dumt. Jeg har (hatt) spiseforstyrrelser, og gikk i årevis med et lite kaoriunderskudd som ikke var på et "anorektisk" lavt nivå, mens jeg hadde en lav normalvekt. Det er skadelig og unødvendig. Man fryser, blir sliten, mister menstruasjonen og presterer dårligere på trening. Etter terapi og mange runder lot jeg meg overbevise om å spise mer, og at jeg ikke ville gå opp i vekt, men få forbrenningen i gang. Det stemte. Jeg fryser mindre og har mer energi, har fått tilbake menstruasjonen og under meg en bolle, men er like tynn (selv om jeg ofte føler meg "feit" fordi magen blir fullere av å spise nok). Det er stort sett ingen grunn til å være ekstremt restriktiv og leve på en slankediett hele livet, særlig ikke om man trener så mye.

Nå vet jeg ikke om hun spiser for lite. Men de fronter et ideal om å være påpasselig med alt man spiser (unntatt vin). Det trengs ikke. Har man nådd en stabil vekt, kan og bør man ha litt fleksibilitet og ta seg et påskeegg i ny og ne.

Kan finnes unntak her for folk som strever veldig med overvekt og andre ting jeg ikke kan så mye om. Men synes ikke noe om å lære unge kvinner opp til at de må gå på evig slankediett. Det er deilig å ikke være kald og sliten hele tiden!

men hun tar bilde av is, lager div godt med barna, drikker vin , spiser dessert, spiser god mat  og så videre også. 

• Liker 1
Skrevet
Kollontaj skrev (41 minutter siden):

4 reklameinnlegg siden 12.2. Har hatt noe på story i tillegg, fastfahion-merker som antakelig ikke betaler all verden. Det er over to måneder, fatter ikke at dette gir til salt i maten lengre. 

Ja, hvor søren kommer pengene fra? Hvordan får de hverdagen til å gå rundt? Skjønner det virkelig ikke!

• Liker 13
Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (1 time siden):

Og ikke minst, ingen større prosjekter eller samarbeid. Paret har vel ikke hatt noe som helst på gang siden hun var på skjermen i 15 minutter i forbindelse med Norges nye megahit sist høst? 🤔 De håper kanskje på å holde skuta flytende ved å skjule likes og dermed selge en kunstig høyere engasjementrate på IG? De har hvert fall ikke tenkt å kvitte seg med bots og inaktive følgere for å få en konto av bedre kvalitet med økt synlighet for annonsørene 🤷‍♀️

Endret av SnowBells
Skrevet

Kollontaj skrev (20 timer siden):

Det var noe under 800 rett før de skjulte likes. Noe ugreit foregår her. Engasjementraten øker, antall likes øker, det samme med antall kommentarer. Blir antakelig slik når flere og flere innlegg ikke er med i regnestykket samtidig som følger-raten går nedover. Dette er tall basert på bløff.

Kilde: https://socialblade.com/instagram/user/carolinebergeriksenno

ED7DBDEE-A749-40D6-8434-77B578131799.png

Gjennomsnittlige likes, 5390?? Gjennomsnittlig antall kommentrer, 71?? Dette er jo direkte juks fra bedriftens side! Det er jo svindel mot annonsører! Hvis hun bevisst driver og skal få engasjementsraten opp så skjønner jeg hvorfor hun plutselig tar seg tid til å svare på nesten alle kommentarer. Av 20 kommentarer under et bilde står hun ofte selv for halvparten av de. Men likevel er det aldri i nærheten av 70! På de siste innleggene er det henholdsvis 20, 17, 10, 38, 8, 42, 17, 12 kommentarer. Dette er er snitt på ca 20. 
Hvordan havner snittet liksom på 71? Og Caroline selv står jo for nesten halvparten av kommentarene attpåtil, så det reelle snittet er vel da 10 kommentarer.

image.thumb.jpeg.5707b4c63d1e81dcca1f68c12c2a37f2.jpeg

Og 5390 likes? La meg ikke en gang begynne…. 

• Liker 34
  • Nyttig 2
Skrevet
Heartland skrev (2 minutter siden):

Gjennomsnittlige likes, 5390?? Gjennomsnittlig antall kommentrer, 71?? Dette er jo direkte juks fra bedriftens side! Det er jo svindel mot annonsører! Hvis hun bevisst driver og skal få engasjementsraten opp så skjønner jeg hvorfor hun plutselig tar seg tid til å svare på nesten alle kommentarer. Av 20 kommentarer under et bilde står hun ofte selv for halvparten av de. Men likevel er det aldri i nærheten av 70! På de siste innleggene er det henholdsvis 20, 17, 10, 38, 8, 42, 17, 12 kommentarer. Dette er er snitt på ca 20. 
Hvordan havner snittet liksom på 71? Og Caroline selv står jo for nesten halvparten av kommentarene attpåtil, så det reelle snittet er vel da 10 kommentarer.

Lurer folk trill rundt! 

• Liker 10
Skrevet

Peacetegn og duckface? Really?… Er vi 13 år nå?…

C186EB74-2251-4C0A-A881-CC97BBB29CF8.jpeg

• Liker 46
Skrevet
Klink skrev (58 minutter siden):

men hun tar bilde av is, lager div godt med barna, drikker vin , spiser dessert, spiser god mat  og så videre også. 

Er dette jobben hennes? 

• Liker 5
Skrevet
Heartland skrev (1 minutt siden):

Oppfører seg ikke som en dame på godt over 30 ihvertfall! 

• Liker 14
Skrevet

Hvem er den dama der? 😳 Ikke CBE, iallfall. 

• Liker 22
Gjest Suluso
Skrevet
Gjest Porstarmax skrev (På 3.4.2022 den 19.40):

C4DEDDE5-C24C-4F5F-A758-FB378AE3D4E4.jpeg.1940f7a09ca7c12d022aa923153fc87a.jpegü

Pen dame da 👍

Huff, den ene skulderkapselen som er halvparten av den andre 😂😂😂 hørte jeg PS?

Skrevet
Suluso skrev (2 minutter siden):

Huff, den ene skulderkapselen som er halvparten av den andre 😂😂😂 hørte jeg PS?

er jo bare dårlig holdning/posering...

• Liker 3
Skrevet (endret)
Heartland skrev (20 minutter siden):

Bortsett fra eksponering av barn, så er det EN ting hun burde slutte med, og det er dette.. 

Det er hverken rampete, morsomt, tullete, "en greie" eller kult. Samme med den idiotiske geipingen eller tunga ut. Det er rett og slett bare pinlig og passer så ufattelig lite inn i hennes "univers". Jeg vil veldig gjerne se en mer avslappet side av CBE, men dette blir bare... #orkerikke

Endret av MacBeth
  • Liker 34
Skrevet
MacBeth skrev (1 minutt siden):

Bortsett fra eksponering av barn, så er det EN ting hun burde slutte med, og det er dette.. #puteflaut

Hun har jo bare dårlig selvtillit for sånn som dette ser hun IKKE ut. Ansiktstrekk, hud, hår. Alt er manipulert. Så pinlig. Mulig hun tror hun ser slik ut etter for mye selfier. 

• Liker 26
Skrevet
Heartland skrev (14 minutter siden):

Jeg vil ikke gå så langt som å kalle det svindel for sannheten er veldig tilgjengelig for den som velger å se. De fleste store annonsører er mer opptatt av å distribuere reklame for varene sine at de trolig ikke tar seg tid til å gå innom kontoen til hver enkelt influencer, telle antall kommentarer og se hvor mange av bildene som har skjulte likes. Men likevel - informasjonen er der fortsatt for den som er villig til å gjøre ekstra research. Det er tross alt deres penger som går ut av vinduet når de betaler E-kjendiser for å reklamerer for deres varer. 

Det er Instagram som skal ha kritikk for at å ha tillatt denne funksjonen som svært mange influencere har tatt i bruk. Jeg forstår at hensikten med å skjule antall likes ikke var ment som en fordel for folk som tjener penger på Instagram, men heller et tiltak for å fjerne presset og fokuset på å få flest likes. Jeg håper at dette kan endres snart slik at bildene med skjult antall likes og kommentarer blir kalkulert inn i regnestykket og registreres som null. Da blir engasjementsraten mer representativ samtidig som bedriftskontoene sin terskelen for å skjule likes heves. 

• Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Surikatt skrev (40 minutter siden):

Hun har jo bare dårlig selvtillit for sånn som dette ser hun IKKE ut. Ansiktstrekk, hud, hår. Alt er manipulert. Så pinlig. Mulig hun tror hun ser slik ut etter for mye selfier. 

Ansiktstrekkene til oss alle endres når vi slenger på et duckface, hun redigerer jo hud uansett ansiktsgrimase, så det spiller liten rolle, men det gjør meg bare så oppgitt at hun gjør seg selv dummere enn hva (jeg tror) hun er... 

Endret av MacBeth
  • Liker 8
Skrevet
Skrottefar skrev (53 minutter siden):

Dersom noen lar seg påvirke ja, men at noen skal la seg påvirke skjønner jeg ikke.......hun er mer en avvirker spør du meg

Hun jobber fremdeles som påvirker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...