Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Trude 73
Skrevet
Isild skrev (28 minutter siden):

Fint at de tenker på de rammede "hele tiden" (de tenker nok helt sikkert på krigen de også, jeg tror nok det) 

Men å skrive noe som omtrent høres ut som "Det er jo krig overalt alltid". Nei, det er ikke det. Dette er en angrepskrig - i vårt eget nabolag. 

Det er helt sikkert mange som tar litt "lett" på det som skjer i Ukraina,. Det er nok noen som ikke orker å ta det inn, eller å sette seg inn i det. Det er greit. Noen trenger å beskytte seg selv fordi de ikke takler det, fordi de blir vettskremte. Andre igjen forstår kanskje ikke alvoret. Men det er nok også noen som syns det er "forstyrrende" at det ble krig akkurat nå -  fordi de heller vil vise bikinibilder, kos og glamour. Deen upassende krigen ødelegger for content og business. 

Desverre så har de i lang tid gitt inntrykk av å ikke bry seg så mye om andre og annet enn seg selv. Når de blir kjøpt til å fronte redd barna eller miljøtiltak - så lager de ofte noe kroppsfiksert divagreier som oser "liksom-bry-seg". 

Dette inntrykket av seg selv - har de skapt helt selv. Dette er imaget de ønsker, og som de har jobbet for. Det er så hardt "glanset" ( :ironi:) at veldig lite som ikke er plettfritt, pent, redigert og posert når igjennom. 

...det eneste som tilsynelatende går inn på dem i den grad at det kommer noe ektefølt engasjement,  er når de er veldig lei de feite drittkjerringene på KG. 

Har C skrevet « det er jo krig overalt alltid» NEI det  har hun ikke! Å lage til ytringer som passer galskapen i denne tråden er forkastelig! Det høres omtrent ut, gitt utrykk for osv . 🤮

Skrevet
Trude 73 skrev (24 minutter siden):

Har C skrevet « det er jo krig overalt alltid» NEI det  har hun ikke! Å lage til ytringer som passer galskapen i denne tråden er forkastelig! Det høres omtrent ut, gitt utrykk for osv . 🤮

Skrevne ord, og budskap gitt via bilder i det offentlige rom kan tolkes forskjellig. Og en offentlig påvirkerkanal er åpen for diskusjon. Noen blir positivt påvirket sikkert, andre negativt. For min del så har bedriften et så fake bakteppe etterhvert,at jeg kanskje leser det de skriver uten særlig mye tillit. Det kan jeg innrømme. Er man veldig positivt innstilt til CBE.no så leser man det helt annerledes. Det ville jeg også gjort. 

Men alt i alt, så syns jeg det var flott at også de til slutt sa noe om at de selvsagt bryr seg om det som skjer i Ukraina. 

• Liker 18
Skrevet
Mariángel skrev (47 minutter siden):

Istedenfor å blokkere deg kunne hun f eks svart: «Her forstår jeg at jeg har formulert meg klossete og dette er  svært uheldig. Jeg mente selvsagt *putt inn det som mangler*» osv, osv.

Men å blokkere er såklart mindre ukomfortabelt :)

For meg er det uforståelig at man ikke gjør det! Her en dag skrev jeg et innlegg her inne på KG som kræsjet med en regel jeg ikke hadde satt meg inn i. Ble satt på plass, satte meg inn i regelen, takket for at noen sa fra og lovde ikke bomme på det igjen. Ferdig liksom. Intet mer skjedde. Livet gikk videre.
Jeg forstår ikke mangel på ydmykhet de utviser i CBE som firma. Men kan ta meg i å tenke at dette er manglende utdannelse, eller eventuelt modning på andre måter i jobb over tid f eks. (Finst jo mange folk som ikke har hauger av utdannelse men er smarte og ydmyke likevel, så klart). Jeg kan huske at jeg var reddere for å feile i starten av min karriere, ville gjøre riktig, hjelpe alle. Ha rett. Nå forsoner jeg meg mer med å ta feil i blant, at jeg ikke lykkes så godt alltid, og prøver lære og gå videre. Kanskje er den progesjonen vanskeligere i en slik bransje de er i, lurer jeg på. Men å ha blitt slik er godt, de burde prøve det..

• Liker 36
  • Nyttig 2
Skrevet
123Frustrert skrev (2 timer siden):

Jeg måtte bare kommentere til cbe at store deler av verden er ikke i krig. Blokkert gitt. 

Herregud. Er det mulig å bli mer hårsåre enn dette paret? 🤮

• Liker 21
Skrevet

De seneste dagene har kontoen blødd følgere, og det samsvarer med tidsaspektet for krisen i Ukraina. 🤔

B550BD9A-A5ED-4800-9AD6-06D2D15E7076.jpeg

• Liker 35
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Ellie77 skrev (1 time siden):

De seneste dagene har kontoen blødd følgere, og det samsvarer med tidsaspektet for krisen i Ukraina. 🤔

B550BD9A-A5ED-4800-9AD6-06D2D15E7076.jpeg

jeg må bare si at jeg er glad for denne utviklingen. Nesten litt fælt å mene men slik Særp paret nå fremstår og de signalene de gir på ulike måter, så er det bra med synkende følger tall. 

• Liker 29
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Måne, admin. 

Skrevet

Sminkefrie dager. Nei. Hun har mye sminke på det bildet hun holder isen. 

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Gjest Hoppetau
Skrevet
Xstrella skrev (52 minutter siden):

Sminkefrie dager. Nei. Hun har mye sminke på det bildet hun holder isen. 

Trenger ikke sminke så lenge man har filter.... nei, jeg mener "lys og skygge"

Skrevet

Har aldri vært følger, hvorfor skal man det? 

• Liker 41
Skrevet
Kollontaj skrev (21 minutter siden):

Har aldri vært følger, hvorfor skal man det? 

Enig. Man ser jo "alt" uansett. Kunne aldri falt meg inn "å følge".

• Liker 26
Skrevet
Frøken fjong skrev (47 minutter siden):

Jeg er en av de som sluttet å følge CBE denne helgen. Jeg ble 🤮 av i innholdet i kontoen. Nok er nok. Makan til vrøvl og elendig bruk av sin innflytelse, mangel på solidaritet og standpunkt når Europa blør. Pro ana bilder, selvdyrkelse og barn uten privatliv gidder jeg ikke å støtte opp under lenger. Oppfordrer flere til å gjøre det samme.

flott oppfordring. Selv har jeg ikke fulgt hverken CBE eller LK. 

• Liker 20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...