Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt off topic, men samtidig ikke. Det er så bra at Sandra Lyng Haugen legger ut bilder som dette! Hun har et sunt og fornuftig syn på kropp og skjønnhet og slike jenter fortjener å bli backa. Slike rollemodeller trenger vi. 

Tror dere CBE noen sinne kommer til å gå den veien? Det kan jeg aldri i livet forestille meg men håper jeg tar feil. 

https://www.instagram.com/p/CaQE42BKIOJ/?utm_medium=copy_link

F87F6FC4-C1EF-437A-9BFD-E094BA36BC5A.jpeg

78F37D07-DDE8-46A5-8E3D-AFF379596864.jpeg

• Liker 23
  • Nyttig 9
Videoannonse
Annonse
Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
pøbelsara skrev (6 minutter siden):

Men hvorfor i alle dager skal alle kvinner poste bilder av seg selv i minimalt med tøy? Hvorfor gjør Sandra Lyng det? Jeg fatter ikke hva som er meningen med det, vi trenger virkelig at kvinner fronter noe annet enn hvordan de ser ut. 

Vi trenger vel dessverre motvekter/kroppspositivister til de som gjør som CBE og publiserer skrytebilder av "idealkropper" som ikke engang eksisterer. Men jeg er helt enig med deg, en kropp er en kropp og det er nitrist at mange kvinner fremdeles tror i 2022 at kroppen definerer hvem de er og hvor mye de er verdt som mennesker.

Endret av SnowBells
Skrevet
pøbelsara skrev (17 minutter siden):

Men hvorfor i alle dager skal alle kvinner poste bilder av seg selv i minimalt med tøy? Hvorfor gjør Sandra Lyng det? Jeg fatter ikke hva som er meningen med det, vi trenger virkelig at kvinner fronter noe annet enn hvordan de ser ut. 

Det er et godt poeng og jeg er så enig. Kanskje hun ville være lettkledd i dette tilfelle nettopp for å vise hvor stor forskjell det er på en redigert og uredigert kropp. Det er det i minste bra det finnes mennesker som ikke er redde for å vise "uperfekte" og uredigerte bilder. At det å vise seg selv akkurat slik man er, er bra nok. Det tror jeg er et skritt i riktig retning. 

• Liker 17
  • Nyttig 4
Skrevet
SnowBells skrev (1 time siden):

De er så sykelig opphengt i kroppene sine at det er helt skummelt. Hadde de enda bare skjermet ungene sine for det men nei da, de blir plassert på gulvet med nettbrett i treningsstudioet mens mora trener og tar selfies i speilet etterpå. Minimalt med bekledning til enhver tid og pappa er fraværende på ferie fordi han skal kose seg med hobbyen sin og løpe i mange timer hver dag i stedet for å skape ferieminner med dem. Jeg ser CBE mistet mange IG-følgere både i går og i dag. Det er tydeligvis ikke mange som tiltrekkes av skyggelegging av ribbein og generell kroppshysteri hos to godt voksne mennesker. 

hurra til det siste du skriver her - godt folk er fornuftige. Og ja, dine betraktninger rundt denne «ferien» er så riktige. 

• Liker 6
Skrevet
Laia skrev (1 time siden):

Og det fortsetter i nedoverbakke; hele 96 og 93 avfulgte i går og i dag…skjønner de ikke sammenhengen? 

gjør som strutsen - stikker hodet i sanden 

• Liker 8
Skrevet
Snødronninga skrev (36 minutter siden):

Det er et godt poeng og jeg er så enig. Kanskje hun ville være lettkledd i dette tilfelle nettopp for å vise hvor stor forskjell det er på en redigert og uredigert kropp. Det er det i minste bra det finnes mennesker som ikke er redde for å vise "uperfekte" og uredigerte bilder. At det å vise seg selv akkurat slik man er, er bra nok. Det tror jeg er et skritt i riktig retning. 

jeg gjetter også at det er slik. Sandra har vært svært åpen om store spiseforstyrrelser og depresjon og virker som en bevist og ærlig jente. Tipper hun her vil fronte det å være normal kvinne med en normal fin kropp kontra det som blant annet Caroline fronter. 

• Liker 16
Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
Pusern3 skrev (28 minutter siden):

jeg gjetter også at det er slik. Sandra har vært svært åpen om store spiseforstyrrelser og depresjon og virker som en bevist og ærlig jente. Tipper hun her vil fronte det å være normal kvinne med en normal fin kropp kontra det som blant annet Caroline fronter. 

Og det er helt supert med kroppspositivister som Sandra Haugen og f eks Dana Mercer, som viser at selv slanke, relativt unge kvinner også har appelsinhud, oppblåsthet, kviser, flat rumpe osv. Men det er altså sjukt trist at de trengs. Selv i 2022 så har altså ikke mange kvinner kommet lenger enn at de mener kroppen definerer dem som mennesker. Hvorfor ønsker man som kvinne å gjøre seg selv så dum og enkel? Skulle ha likt å sett f eks Jens Stoltenberg gjøre som CBE og strutte med tanga-rumpa til værs på stranda på instagram og så forvente å bli tatt seriøst av oppegående mennesker etterpå. Altså, det hadde aldri skjedd!!

Endret av SnowBells
Skrevet
SnowBells skrev (24 minutter siden):

Og det er helt supert med kroppspositivister som Sandra Haugen og f eks Dana Mercer, som viser at selv slanke, relativt unge kvinner også har appelsinhud, oppblåsthet, kviser, flat rumpe osv. Men det er altså sjukt trist at de trengs. Selv i 2022 så har altså ikke mange kvinner kommet lenger enn at de mener kroppen definerer dem som mennesker. Hvorfor ønsker man som kvinne å gjøre seg selv så dum og enkel? Skulle ha likt å sett f eks Jens Stoltenberg gjøre som CBE og strutte med tanga-rumpa til værs på stranda på instagram og så forvente å bli tatt seriøst av oppegående mennesker etterpå. Altså, det hadde aldri skjedd!!

Det hadde vært hysterisk 😂 uff 

• Liker 5
Skrevet
SnowBells skrev (36 minutter siden):

helt enig med deg at det er trist at det er nødvendig men sånn er det jo rett og slett og da fint noen er villige til å dele og fronte et godt kroppsfokus.

takk for eksemplet med Jens 😜 fikk meg en god latter 🤣🤣🤣

• Nyttig 2
Skrevet

Hun synger om haterne på 01:25 Men jeg forstår godt at mange kvinner blir misunnelige.

Jeg sier bare wow. Det var en tung og symboltung sang.

Kult med popstjerner som ikke spiller på sex i videoene sine.

Skrevet

Hvem prøver hun å imponerer egentlig🤷‍♀️ 

• Liker 4
Skrevet
Mytomann skrev (8 minutter siden):

Hun synger om haterne på 01:25 Men jeg forstår godt at mange kvinner blir misunnelige.

Popstjerne? Etter 2 sanger? Bare se på antrekket hva CBE spiller på. 

• Liker 15
Skrevet
MorUgle skrev (5 minutter siden):

Antrekket reagerte jeg også på, men hun synger ikke om sex. Forstår det slik at bloggen handler om luksusmerker.

Skrevet
MorUgle skrev (6 minutter siden):

Je

Mytomann skrev (17 minutter siden):

Dette velger jeg å ta som ironi😂😂😂

• Liker 30
Skrevet
SKE87 skrev (1 minutt siden):

Je

Dette velger jeg å ta som ironi😂😂😂

@Mytomanner et troll. Bare se på alle innleggene hans.

• Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Bildet dere linker til som «normalt» er bare en tom firkant, hva var det bilde av/hvor var det hentet?

Endret av anon15
  • Liker 6
Gjest Keikolina
Skrevet
anon15 skrev (7 minutter siden):

Bildet dere linker til som «normalt» er bare en tom firkant, hva var det bilde av/hvor var det hentet?

Var henta på instagram, de er blitt sletta. Synes det så ut som hun hadde tatt noe tear trough behandling som ikke hevelsen hadde gått ned enda.

Skrevet
SnowBells skrev (1 time siden):

Gull vaffel skrev (52 minutter siden):

Det hadde vært hysterisk 😂 uff 

Pusern3 skrev (39 minutter siden):

helt enig med deg at det er trist at det er nødvendig men sånn er det jo rett og slett og da fint noen er villige til å dele og fronte et godt kroppsfokus.

takk for eksemplet med Jens 😜 fikk meg en god latter 🤣🤣🤣

image.png.aac51954250d1dc3d3364ea265062f69.png

• Liker 9
Skrevet
Shopgirl2014 skrev (9 minutter siden):

image.png.aac51954250d1dc3d3364ea265062f69.png

Dagens! 🤣

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...