Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker jeg syntes hun virket litt stiv og anspent i skal vi danse for 7 år siden, men sammenliknet med opptredenen i megahit var hun jo nærmest ildfull den gang.

De fleste  tar seg selv mindre høytidelig med årene, men her ser det ut til å gå motsatt vei. Synes litt synd på henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart hun er stressa. Hvordan ikke vise rumpa på TV er stressende nok på en direktesending, hvordan ikke vise rynker eller andre trekk som vanligvis endres på IG og blogg. Selv de mest ihuga fansa må legge merke til disse forskjellene. Hun synger helt greit, melodien er grei, hun er ei normal flott dame, men hennes eget narrativ traff henne i fleisen denne gangen. 

• Liker 38
Skrevet

Og da var det på tide inni advents-story med selvskryt av håret og en veldig naturlig posisjon foran speilet… 🙈

8D945F53-2D19-43F4-8AA4-2ECE3FFA7681.png

• Liker 46
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (28 minutter siden):

"Det er jo bare tull", sa Helene om hele konseptet. "Håret er fortsatt on point", skrev Caroline på selfien sin dagen etter.

Altså, hvem er denne selvhøytidelig uinteressante kommentaren beregnet på?

Hun mener vel bare at håret ble bra stylet i går, og at det fortsatt ser fint ut i dag dagen etterpå?

• Liker 9
Skrevet
Fredrik29 skrev (26 minutter siden):

Hun mener vel bare at håret ble bra stylet i går, og at det fortsatt ser fint ut i dag dagen etterpå?

Joda, det stemmer sikkert. Men da hun ble spurt om hvordan opptredenen gikk var svaret også fokus på utseende. Ikke et ord om sangen. 

• Liker 21
Gjest CecilieX
Skrevet

Jeg lurer på om vi fikk en bekreftelse på det som handler om positivt engasjement når CBE nå ikke fikk nok stemmer 

På IG ser det slik ut:

Helene Olafsen : 231k

Einar: 13,2k

Abu: 25,7k

Odd Magnus : 85,1k

Oskar: 85,7k

På tross av å ha 309.000 følgere, flest av alle, var det ikke nok til å pumpe opp nok stemmer. 

Skrevet (endret)

I denne saken om en annen som viser magen, ligger det et klipp med CBE som snakker om magebildet etter fødsel. Helt utrolig hvor annerledes hun ser ut, det har skjedd endel med det ansiktet på de åtte årene.

https://www.dagbladet.no/kjendis/det-er-min-kropp/74738995

Endret av Lopploella
  • Liker 13
Skrevet
Andrea59 skrev (5 timer siden):

Og da var det på tide inni advents-story med selvskryt av håret og en veldig naturlig posisjon foran speilet… 🙈

8D945F53-2D19-43F4-8AA4-2ECE3FFA7681.png

Nå begynner det å bli for dumt. Eller vent, dette tullet har vært for dumt veldig lenge. Er det DET du har å komme med Caroline, virkelig? Hver dag, hele tiden?  Jeg tror jeg snart er tom for ord....

Skal ikke si altfor mye om kropp, men jeg er glad jeg har litt "mer til overs" - det er faktisk det sunneste. 

• Liker 30
Skrevet
Hilde444 skrev (16 minutter siden):

Problemet til Caroline er at utover et pent ytre så har hun ingen flere strenger å spille på. Kunnskapsløs, lite samfunnsorientert og rett og slett et resultat av å ha levd foran speilet de ti siste årene. Nå får hun igjen for det.

Hun er ikke bare lite samfunnsorientert, men hun mangler jo helt fullstendig samfunnsorientering, om man skal tro alt det hun poster i sosiale media.

• Liker 48
  • Nyttig 1
Skrevet
Lafamiglia skrev (36 minutter siden):

Og hun er fullstendig helt ute når det gjelder å kle seg.

For eksempel, når man skal plukke søppel i fjæra, så ikler man seg klær som tåler å bli skitne. 

Eller - når man feirer barnebursdag i november, så ikler man seg ikke snuppete sommerantrekk.

Hun er helt fullstendig i utakt med det meste og mangler totalt og grunnleggende klasse.

Signerer denne!

Jeg minnes også en gang hun skulle reklamere for en støvsuger, og det eneste jeg klarte å se på bildet var et sært antrekk i hvitt og svart som så ut som et bursdags-antrekk fra USA. Blir altfor komisk og totalt ubrukelig som annonse. 

• Liker 31
Skrevet

Tror dere bloggen går mot slutten? Hittil i november har hun kun publisert tre innlegg. Det er lite, selv om hun har trappet ganske mye ned på antallet dette året. 

• Liker 19
Skrevet

Helt klart. Fra 2-3 innlegg om dagen har det gått til 2-3 i uka, nå er det vel knapt ett i uka. Er nok få annonsører som betaler for bloggannonser nå. 

• Liker 22
Skrevet
Liesl skrev (1 minutt siden):

Tror dere bloggen går mot slutten? Hittil i november har hun kun publisert tre innlegg. Det er lite, selv om hun har trappet ganske mye ned på antallet dette året. 

Vanskelig å si.

For meg er problemet at hun er blodharry og mangler klasse, sånn at jeg ikke akkurat blir fristet til å følge henne. Men mulig andre klarer å se forbi sånt.

Det eneste som er litt forsonende, er at hun faktisk snakker østfolddialekt. Dermed virker hun litt mer genuin.

• Liker 24
Skrevet (endret)

Trøstesløs og frenetisk løping på mølle nede i en mørk kjeller er heller ikke inspirerende, akkurat. Samme hvor mye kaffe hun dokumenterer at hun drikker.

Snarere tvert imot. Det er vel heller sånt som man selv for enhver pris ønsker å unngå å måtte drive med i egen fremtid.

Takk og lov for at mitt liv ikke har endt opp sånn.

Endret av Lafamiglia
  • Liker 32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...