Rev. Revenge Skrevet 24. november 2021 #53201 Skrevet 24. november 2021 (endret) CecilieX skrev (2 timer siden): Ok, så det er de samme kommentarene fra (ukjent) leverandør? Kollontaj skrev (2 timer siden): Personen som har svart jobber tydeligvis i firmaet som selger bildene. (Har firmanavn i bio). Nå som carolinebergeriksenno har økt rekkevidde av å være på TV og hevde seg utsatt som offer for urettferdig (knegg) kritikk, er det om å gjøre å smi mens liket er varmt og sympatisk. CBE gir bort gratis annonseplass for varer med markedsverdi for annonsører på sine kanaler uten å merke, representanter for merkevarene er usannsynlig raske på pletten med å opplyse i kommentarfeltet til den urettferdig behandlede influenseren som ikke har noen avtale hvor varene kan skaffes. Er det ikke rent magisk? Endret 24. november 2021 av Revenge o'Cavatina tastefeil 48
Gjest CecilieX Skrevet 24. november 2021 #53202 Skrevet 24. november 2021 Revenge o'Cavatina skrev (1 minutt siden): Nå som carolinebergeriksenno har økt rekkevidde sv å være på TV og hevde seg utsatt som offer for urettferdig (knegg) kritikk, er det om å gjøre å smi mens liket er varmt og sympatisk. CBE gir bort gratis annonseplass for varer med markedsverdi for annonsører på sine kanaler uten å merke, representanter for merkevarene er usannsynlig raske på pletten med å opplyse i kommentarfeltet til den urettferdig behandlede influenseren som 7kke har noen avtale hvor varene kan skaffes. Er det ikke rent magisk? Sikkert like magisk som det hun hadde i badevannet på story som fikk 3 sekunders gratis eksponering. Synd ikke omvendt julenisse får samme profilering.
MoKath Skrevet 24. november 2021 #53203 Skrevet 24. november 2021 3 hours ago, SKE87 said: Story nå, lite utdrag av teksten til denne ukens sang…. Nok en gang om hvor mye hun gjør «opp klokka fem, trene trene løpe» bla bla, noe sånt 🤦🏼♀️ Ludvig Daae er oppe kl. 4, så jeg er ikke imponert 23
Rev. Revenge Skrevet 24. november 2021 #53204 Skrevet 24. november 2021 (endret) CecilieX skrev (4 minutter siden): Sikkert like magisk som det hun hadde i badevannet på story som fikk 3 sekunders gratis eksponering. Synd ikke omvendt julenisse får samme profilering. Omvendt julenisse har sterkere personvern enn egne og andres barn. Jeg kan tenke meg at de ikke gjør noe selv, annet enn å strekke seg til å administrere. Det er ingenting å tjene/avskrive på frivillighet og gratisjobb. Endret 24. november 2021 av Revenge o'Cavatina 32
Gjest tarantulla Skrevet 24. november 2021 #53205 Skrevet 24. november 2021 Blondinbolla skrev (10 timer siden): Synes det er synd at Dancke kjøper CBEs narrativ om den uberettigede kritikken, hatet, som kommer fra andre kvinner. CBE mener åpenbart det er usolidarisk å kritisere andre kvinner og at vi alle skal heie hverandre opp og frem. Jeg kommer aldri til å heie på noen utelukkende fordi de er kvinne. Og CBE er et varemerke, en kanal for salg og annonser, en live forbruksfest, hun kan ikke redusere businessen til å være bloggen/Instagram til «ei landsens jinte» når det passer henne. Hvis vi skal snakke om usolidarisk så bør kanskje influenseren gå i seg selv, for hvor mange kvinner føler seg dårligere gjennom å følge hennes kanaler? Føler at de må være annerledes enn de er, trene mer, eie mer, veie mindre, spise mindre, kjøpe finere klær, bruke mer penger og tid på utseende.. Det er intet søsterskap å spore i CBE sine kanaler, og i den grad hun påvirker sine medsøstre vil jeg hevde vektskålen heller tungt mot den negative siden. Enig med både deg og @Isild. Det er ikke "girl power" å helt tilfeldig bli populær som blogger i en tid da blogging fremdeles var ganske nytt. Det er ikke "girl power" å bruke vinkler og filtre for å presentere en perfekt fantasiutgave av seg selv i sosiale medier. Det er ikke "girl power" å gå på tvers av alle anbefalinger fra eksperter og drive med utstrakt sharenting. Det er ikke "girl power" å ignorere problematikken rundt fast fashion. (Osv, osv osv, ad nauseaum.) Kritikken CBE får handler ikke om kjønn. Det handler om dra-til-oppførsel.
UrgentPastor Skrevet 24. november 2021 #53206 Skrevet 24. november 2021 Er dette Caroline Berg Eriksen skuespillerinnen? 1
Snødronninga Skrevet 24. november 2021 #53207 Skrevet 24. november 2021 (endret) SKE87 skrev (4 timer siden): Story nå, lite utdrag av teksten til denne ukens sang…. Nok en gang om hvor mye hun gjør «opp klokka fem, trene trene løpe» bla bla, noe sånt 🤦🏼♀️ Meg, meg, meg, meg og mere meg.. 🎶 Neste låt skulle være mer "gøyal", skulle den ikke? Men fokus på seg selv, det er et must tydeligvis. Jeg håper faktisk hun er med i programmet lenge, for jeg er nysgjerrig på hva mer hun vil formidle. Endret 24. november 2021 av Snødronninga 35
Gjest tarantulla Skrevet 24. november 2021 #53208 Skrevet 24. november 2021 UrgentPastor skrev (47 minutter siden): Er dette Caroline Berg Eriksen skuespillerinnen? Pen dame. Og ja, om man spiller skuespill, så er man skuespiller. (Gå og troll et annet sted, pls.)
Felis Skrevet 24. november 2021 #53209 Skrevet 24. november 2021 Kan vi ikke bare la være å kommentere barnas utseende? Her har vi et sett foreldre som bruker barna sine i reklameøyemed, og dermed gjør dem til allemannseie, men vi som er tilskuere bør etterstrebe høyere moral. 49
Kollontaj Skrevet 24. november 2021 #53210 Skrevet 24. november 2021 CBE har bare en hund, da. Og råd om selvutvikling? 10
Gjest tarantulla Skrevet 24. november 2021 #53211 Skrevet 24. november 2021 Kollontaj skrev (Akkurat nå): CBE har bare en hund, da. Og råd om selvutvikling? Jeg har bare to katter. Ikke har jeg mann heller. Kanskje jeg burde se litt nærmere på den selvutviklingen?
Kollontaj Skrevet 24. november 2021 #53212 Skrevet 24. november 2021 tarantulla skrev (2 minutter siden): Jeg har bare to katter. Ikke har jeg mann heller. Kanskje jeg burde se litt nærmere på den selvutviklingen? Den er sånn: 1. Hvem er jeg? 2. Meg er jeg. 3. Ser du meg? 4. Jeg ser meg. 25
Gjest tarantulla Skrevet 24. november 2021 #53213 Skrevet 24. november 2021 Kollontaj skrev (Akkurat nå): Den er sånn: 1. Hvem er jeg? 2. Meg er jeg. 3. Ser du meg? 4. Jeg ser meg. Så enkelt, så vanskelig, så genialt.
Felis Skrevet 24. november 2021 #53214 Skrevet 24. november 2021 Kollontaj skrev (4 minutter siden): Og råd om selvutvikling? Kanskje hun mener sitatet de har på speilet i kjelleren? Det er i hvert fall det eneste som minner om selvutvikling på Kulås. https://www.carolinebergeriksen.no/page/3/ 15
Gjest CecilieX Skrevet 25. november 2021 #53215 Skrevet 25. november 2021 (endret) Kollontaj skrev (7 timer siden): Den er sånn: 1. Hvem er jeg? 2. Meg er jeg. 3. Ser du meg? 4. Jeg ser meg. Hvis du fletter inn pussy, så har du kanskje skrevet teksten til Norges nye Megahit. Evt Vuitton, men det er vanskelig å få til å rime. Sånn sett var det enklere med Chanel som rimer på selv. Kanskje de kan kjøre en Kilevold og flette inn noen annonsørnavn. Det hadde jo vært det ultimate. Tips til neste sesong: Invitere alle influencerne som TV2 liker å profilere og la dem konkurrere i å flette flest mulig samarbeidspartnere inn i sangen. #innholdsmarkedsføring 🎼Kjøp hos sixbondstreet, de lager masse drit, jeg betaler ikke en skit og blir rik, rik, rik Kokkosduft på pussy, du blir mindre stussli’, topp til tå fra Nelly, svisker for din belly🎼 Endret 25. november 2021 av CecilieX Ble inspirert
Inocybe Skrevet 25. november 2021 #53216 Skrevet 25. november 2021 CecilieX skrev (2 timer siden): Hvis du fletter inn pussy, så har du kanskje skrevet teksten til Norges nye Megahit. Evt Vuitton, men det er vanskelig å få til å rime. Sånn sett var det enklere med Chanel som rimer på selv. Kanskje de kan kjøre en Kilevold og flette inn noen annonsørnavn. Det hadde jo vært det ultimate. Tips til neste sesong: Invitere alle influencerne som TV2 liker å profilere og la dem konkurrere i å flette flest mulig samarbeidspartnere inn i sangen. #innholdsmarkedsføring 🎼Kjøp hos sixbondstreet, de lager masse drit, jeg betaler ikke en skit og blir rik, rik, rik Kokkosduft på pussy, du blir mindre stussli’, topp til tå fra Nelly, svisker for din belly🎼 Jeg skal stemme på din sang @CecilieX 😂 34
Pusern3 Skrevet 25. november 2021 #53217 Skrevet 25. november 2021 Revenge o'Cavatina skrev (14 timer siden): Omvendt julenisse har sterkere personvern enn egne og andres barn. Jeg kan tenke meg at de ikke gjør noe selv, annet enn å strekke seg til å administrere. Det er ingenting å tjene/avskrive på frivillighet og gratisjobb. det er vel mest en show off for dem. Og med all «nødvendig» trening og selvpleie blir det nok ikke mye tid for en større innsats for denne bedriften. 9
Pust Skrevet 25. november 2021 #53218 Skrevet 25. november 2021 CecilieX skrev (5 timer siden): Hvis du fletter inn pussy, så har du kanskje skrevet teksten til Norges nye Megahit. Evt Vuitton, men det er vanskelig å få til å rime. Sånn sett var det enklere med Chanel som rimer på selv. Kanskje de kan kjøre en Kilevold og flette inn noen annonsørnavn. Det hadde jo vært det ultimate. Tips til neste sesong: Invitere alle influencerne som TV2 liker å profilere og la dem konkurrere i å flette flest mulig samarbeidspartnere inn i sangen. #innholdsmarkedsføring 🎼Kjøp hos sixbondstreet, de lager masse drit, jeg betaler ikke en skit og blir rik, rik, rik Kokkosduft på pussy, du blir mindre stussli’, topp til tå fra Nelly, svisker for din belly🎼 Du er sikret min stemme også 😎 9
Medici Skrevet 25. november 2021 #53219 Skrevet 25. november 2021 MoKath skrev (14 timer siden): Ludvig Daae er oppe kl. 4, så jeg er ikke imponert Men Ludvig Daae ligger på 1. plass på Spotify over de 50 mest spilte i Norge, CBE er ikke inne på lista, så hun er nok ikke tidlig nok oppe likevel 🤪 24
Rev. Revenge Skrevet 25. november 2021 #53220 Skrevet 25. november 2021 Jeg har hørt den gresselige partylåta til Helene/Staysman i bevisst tilstand én gang. En. Eneste. Gang. Og den har satt seg så fast i Nepa at jeg blir gærn. Abu sin bobler like under. Cbe/Dancke sin klarer jeg ikke å dra frem fra glemselen, så da satser jeg på at Cecilie X sin versjon på tredje plass lett kan smette opp til første med Staysman som mentor. Å himmel!😂 18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå