Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Snødronninga skrev (På 15.9.2021 den 16.02):

Håret ble fint det, men hva er det med dette uttrykket der hun gjør seg så til. Ser det er en gjenganger på selfiene. Et naturlig smil hadde vært mye bedre. F2A6A4F9-6B31-4CC3-92CC-F470B1E0485F.thumb.jpeg.7b50aac132b6aba3e34764eeeeb76bb1.jpeg

"Ble i det minste SÅ fin på håret".
"I det minste"?? Var det noen som fikk med seg hva problemet var med hårklippen? 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

anon15 skrev (3 minutter siden):

"I det minste"?? Var det noen som fikk med seg hva problemet var med hårklippen? 

Leker med språket...?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon15 skrev (6 minutter siden):

Ikke noe, men hun hadde fått parkeringsbot. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror helt ærlig denne tråden er det som holder liv i Treasures as. Hadde vi droppa å diskutere galskapen, avfulgt osv, så hadde det kanskje fadet ut... 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, NewStart87 said:

Det her blir mer og mer flaut..

41B5466B-B1E7-4655-B5AD-A8D2B75CCB5C.jpeg

De som er så "flinke" med redigering burde fikset det sånn at det ikke ser ut som hun har 2 sett med pupper.....

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gullhår1
Maydis8 skrev (21 minutter siden):

Jeg tror helt ærlig denne tråden er det som holder liv i Treasures as. Hadde vi droppa å diskutere galskapen, avfulgt osv, så hadde det kanskje fadet ut... 

det skjer vel mer moro her enn det som Orginalt deles🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (11 minutter siden):

De som er så "flinke" med redigering burde fikset det sånn at det ikke ser ut som hun har 2 sett med pupper.....

Det må for all del ikke redigeres bort. Er jo ribbeina, og må være godt synlig. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjernekikkeren skrev (På 14.9.2021 den 21.02):

Det er så mye her jeg bare ikke greier å få til å stemme.. Som vanlig, men altså nå, de har samlet inn millionbeløp samt donert bort kampanjer, men holdt det skjult fordi det oppleves mye negativitet rundt det. Det oppleves negativitet rundt veldedighet så det har hun skjult og gjør det for seg selv.

Men de har ingen problem med å legge ut provoserende tekst og bilder som de vet skaper negativitet på deres kant? Lyve rett ut om et hytteanneks og driter i korona dugnaden (men dere, bli med og rydd søppel dugnaden for den har jeg fått penger for å i allefall late som jeg bryr meg om), vise frem ungene oppmot 50 ganger på en måned (etter info fra en bruker her som tok seg bry med å oppsumere), redigere bilder for så å liksom sutre over sine tynne armer, osv osv.

Jeg mener, kom igjen! Det er så jeg snart tror at de tror selv på de tingene de lirer av seg der og da. 

Hva er hytteaneks-løgnen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aquarius04 skrev (9 timer siden):

Og de bastante svarene kommer bestandig. Vedkommende som skriver dette har null forutsetning for å kunne uttale seg her. Det er mange grunner til stagnasjon ved vektnedgang. Dette er så useriøst! 

Kilde: Netfits Instagram, ikke mulig å linke til story. 

A1CAE63F-3176-4BB7-A300-D45E81CBB673.jpeg

Det svaret, kombinert med det bildet er så vanvittig usmakelig at jeg har omtrent ikke ord. 

Er de fornøyde med at de (potensielt) bidrar til spiseforstyrrelser hos tilfeldige mennesker som egentlig er 'fans'?

Jeg gir meg helt over. 

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (4 minutter siden):

En slags diskusjon i kommentarfeltet om nøysomhet; CBE skriver at det spiller ingen rolle hvor mye penger du har eller bruker, så lenge du kommuniserer verdier og holdninger til barna.

Ok, det er godt å vite at fattige familier kan trøste seg med verdier og holdninger. Måtehold er forresten tydeligvis ingen prioritert verdi i familien Berg Eriksen. 

Mhmm. Måtehold ja. 1000 ballonger og kaker til bursdag. Nye klær hele tiden. Det er måtehold det. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosemose skrev (28 minutter siden):

Hva er hytteaneks-løgnen? 

Da de reiste på hytta i påsken, trosset alle anbefalinger og bønner om at folk måtte holde seg hjemme, de kjørte langt for å være på hytta med svigers og cbe hevdet hele tiden at de holdt avstand og at de bodde i et anneks, og ikke var inne i hytta men at alle var sammen ute og ellers hver for seg. Et bittelite anneks skulle inneholde kjøkken og bad, spiseplass og ellers rom til alle menneskene OG hunden. Det er masse diskusjon rundt det lenger bak i tråden her. I samme slengen postet de bilde på sine sosiale medier av at de skåler med Corona øl. 

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (1 time siden):

Det tror ikke jeg. Noen vil alltid løfte tråden.  Men det ser ut til at målgruppa for Treasures AS er blitt redefinert til "oppegående, høyt utdannede, og kritiske brukere på Kvinneguiden.no".

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Stjernekikkeren skrev (8 minutter siden):

bittelite anneks skulle inneholde kjøkken og bad, spiseplass og ellers rom til alle menneskene OG hunden

Vi har anneks til vår hytte på fjellet, det inneholder bad, kjøkken, stue og 3 soverom. Så det er fullt mulig at de har er slikt anneks 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (13 minutter siden):

Det tror ikke jeg. Noen vil alltid løfte tråden.  Men det ser ut til at målgruppa for Treasures AS er blitt redefinert til "oppegående, høyt utdannede, og kritiske brukere på Kvinneguiden.no".

Det som var poenget mitt. Hadde hele tråden blitt glemt, alle hadde avfulgt vedkommende, så tror jeg hun hadde mista flere besøkende osv. Da hadde det kanskje fadet ut og de hadde måtte skaffe seg skikkelige jobber. Så kunne de hatt et par samarbeid med wearefit en gang i mnd. Er så lei hele bloggen, dame, osv. Skjer ingenting der. Ikke skjedd noe nytt der på 10 år. Samme driten hver dag i alle kanaler. Vi har diskutert dama i ti år her inne, ikke noe har endret seg siden vi outet bilderedigering og LK som lot som han var både den ene og den andre i kommentarfeltet. Da var de så flaue at de ikke ville besvare pressen. Ser ikke ut til at pressen har noe interesse av disse to lenger. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakini skrev (9 minutter siden):

Vi har anneks til vår hytte på fjellet, det inneholder bad, kjøkken, stue og 3 soverom. Så det er fullt mulig at de har er slikt anneks 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...