Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

MacBeth skrev (På 12.6.2021 den 16.17):

Smaken er som baken, så dette er jo din subjektive mening og helt ærlig syns jeg den kunne du omformulert, men jeg er enig at det er hverken trendy eller inspirerende, ei heller er det særlig elegant og sofistikert som hun selv prøver å fremstå som... 

Ekspander  

Hvorfor omformulere? Jeg skriver ikke at jeg synes hun er stygg, men plaggene og sammensetningen er det. Hun lever jo av å promotere seg selv og klær, og tjener ganske godt på å være reklameplakat. Da må jeg få lov å si at hun ikke inspirerer meg en døyt.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallepalle2 skrev (På 12.6.2021 den 15.39):

Legger merke til at ingen spør om hvor antrekket er fra på IG 

Ekspander  

Her må mote-spesialist-Åge snarest på banen og få spurt om antrekket. :opplyser: 

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falske rykter skrev (På 11.6.2021 den 10.30):

Burde være unødvendig å diskutere noe så trivielt som hennes foccacia. Særlig når flat foccacia ofte er regelen, ikke unntaket i store deler av Italia. Det er selvfølgelig regionale forskjeller, men det er en annen diskusjon. Tror heller ikke at hun har gått inn for å lage en foccacia genovese f.eks eller en av de andre variantene, men det er nå engang slik at flat foccacia ikke er et problem selv om jeg også foretrekker en høyere og mer luftig variant. Kritikk er bra, det trengs alltid, men for min del så er det langt flere graverende ting denne bedriften burde kritiseres for enn dette brødet.

Edit: Og for å gjøre det klart, jeg snakker kun om diskusjon rundt utseende etc, ikke kreditering. Det er også noe bedriften bør kritiseres for.

Ekspander  

Noe sier meg at du ikke vet veldig mye om flat eller ikke-flat focaccia - merk deg: focaccia - i "store deler av Italia". Eller de såkalte "luftige" focaccia. 

Foccacia Genovese? Foccacia? Det heter ikke det. Det heter Focaccia. Noe som alle som kan bittebittelitt om italiensk mat vet. 

Og det er ikke skrivefeil fra din side. Du skriver ordet feil gjentatte ganger. Dvs. alle gangene. 

Du skriver som om du er en ekspert på de forskjellige typer "foccacia" i Italia. Det er du ikke. Det heter nemlig ikke foccacia. Og det skal - i det minste - CBE ha: Hun bruker korrekt navn: Altså focaccia. 

(Er litt pirkete i kveld....Sorry for avsporing)

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hel dag viet til barna på insta story igjen. Legger merke til at det er ekstra mye utlevering av barn når LK gjør andre ting der frua ikke er med....

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
  Minnie Mus skrev (På 12.6.2021 den 20.46):

En hel dag viet til barna på insta story igjen. Legger merke til at det er ekstra mye utlevering av barn når LK gjør andre ting der frua ikke er med....

Ekspander  

Eller at det er ekstra mye utlevering når de mindreårige burde ha fri fra jobb. Som i  helgene foreks.

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (På 12.6.2021 den 15.45):

Eller veldig bra at ho tørr å gå i det ho vil . I den varmen her veldig deilig å ikke ha på så mye klær også. 

Ekspander  

Varmt er det ikke i Sarp. Hadde fryst r*va av meg i det antrekket hu hadde på seg. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så komisk når hun drar med seg vinglass rundt på alt.nå i disse tider hvor funckygine har skrevet om alkohol og barn så skal cbe vise at alkohol og barn går fint sammen. For hun forandrer jo ikke oppførsel om hun drikker litt så klart. Og alle hennes avgjørelser i forhold til barna er hun 100% sikker på er riktige. 
Når man ikke trodde hun kunne bli dummere som viser cbe at hun er under bunn nivå, så sikkelig. 

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (På 12.6.2021 den 21.34):

Synes det er så komisk når hun drar med seg vinglass rundt på alt.nå i disse tider hvor funckygine har skrevet om alkohol og barn så skal cbe vise at alkohol og barn går fint sammen. For hun forandrer jo ikke oppførsel om hun drikker litt så klart. Og alle hennes avgjørelser i forhold til barna er hun 100% sikker på er riktige. 
Når man ikke trodde hun kunne bli dummere som viser cbe at hun er under bunn nivå, så sikkelig. 

Ekspander  

Syns det er litt dumt å spekulere i alkoholforbruket hennes rundt barna sine. De fleste voksne tåler et glass vin uten at det skal reageres på. Vi vet ikke hvor mye hun drikker. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos en diskusjon for litt siden, så holder hun fram en is og skriver at det er favorittlisten. Noe som gir uttrykk for at hun faktisk spiser is, man kan spekulere i noe annet, men det hun viser på story tilsier hvertfall at hun spiser is. 

Endret av Klink
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (På 12.6.2021 den 21.37):

Syns det er litt dumt å spekulere i alkoholforbruket hennes rundt barna sine. De fleste voksne tåler et glass vin uten at det skal reageres på. Vi vet ikke hvor mye hun drikker. 

Ekspander  

Det fremstår som ofte

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (På 12.6.2021 den 21.40):

Apropo en diskusjon for litt siden, så holder hun fram en is og skriver at det er favorittlisten. Noe dom gir uttrykk for at hun faktisk spiser is, man kan spekulere i noe annet, men det hun viser på stort tilsier hvertfall at hun spiser is. 

Ekspander  

? Javel. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (På 12.6.2021 den 21.40):

Det fremstår som ofte

Ekspander  

Med barn til stede framstår det i verste fall at hun og mannen deler en flaske vin eller at hun nyter et glass med vin. 

Endret av Klink
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (På 12.6.2021 den 21.41):

? Javel. 

Ekspander  

Det er jo stadig en diskusjon her om mat og for en stund siden et innlegg med bilde av to iser som ble diskutert. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (På 10.6.2021 den 18.28):

Hvilke video?

Ekspander  

En video i tråden her hvor man ser hun ikke lenger klarer å holde magen inne under en øvelse. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monimoni skrev (På 12.6.2021 den 21.23):

Varmt er det ikke i Sarp. Hadde fryst r*va av meg i det antrekket hu hadde på seg. 

Ekspander  

Ånei, alle hadde nå på seg sommerlige klær så antok det er varmt der som her. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Klink skrev (På 12.6.2021 den 21.42):

Med barn til stede framstår det i verste fall at hun og mannen deler en flaske vin eller at hun nyter et glass med vin. 

Ekspander  

Igjen; ofte

Jeg for min del skjønner ikke vitsen med å vise det frem, regner med det er for narrativet; vindrikkende småbarnsmor i Sarpsborg som løper mye på mølle og bruker mye sminke og filter. Bare snodig. 

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (På 12.6.2021 den 21.54):

Igjen; ofte

Jeg for min del skjønner ikke vitsen med å vise det frem, regner med det er for narrativet; vindrikkende småbarnsmor i Sarpsborg som løper mye på mølle og bruker mye sminke og filter. Bare snodig. 

Ekspander  

Akkurat å løpe på mølle og kose seg med et vi glass senere er vel ikke så snodig. 
Filterbruken gjør at hun ser litt snodig ut noen ganger.,

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (På 12.6.2021 den 21.40):

Det fremstår som ofte

Ekspander  

Det fremstår som hun tar seg et glass vin et par ganger i uka. Ganske så normalt for en betydelig andel av befolkningen. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...