Gjest Lin11 Skrevet 11. juni 2021 #44241 Skrevet 11. juni 2021 Kefalinia skrev (8 minutter siden): CBE skal på jentekveld og MÅ selvfølgelig ha på seg en magetopp som jenter på ungdomsskolen går med... Jeg ser aldri kvinner i midten av 30-årene går med dette. På butikken her om dagen så jeg to jenter på 15 gå med det, men aldri voksne kvinner på 35 år. Antrekket var fint i og for seg, men magen skal vises frem for alle penga. Interessant at hun og søsteren er så ulike. Opplever det som merkelig at det er av allmenn interesse, at leder av Treasures AS skal på en privat sammenkomst. Er det av interesse for annonsører og lesere?
Gjest Kefalinia Skrevet 11. juni 2021 #44242 Skrevet 11. juni 2021 Lin11 skrev (6 minutter siden): Opplever det som merkelig at det er av allmenn interesse, at leder av Treasures AS skal på en privat sammenkomst. Er det av interesse for annonsører og lesere? Tror mange er lesere dessverre er opptatt av det ja. 😂 Annonsører bryr seg nok ikke på en fredagskveld. Men CBE ser kanskje på seg selv som et produkt? 🤔
Stjernekikkeren Skrevet 11. juni 2021 #44243 Skrevet 11. juni 2021 (endret) Lin11 skrev (21 minutter siden): Opplever det som merkelig at det er av allmenn interesse, at leder av Treasures AS skal på en privat sammenkomst. Er det av interesse for annonsører og lesere? Jeg føler at en stor del av problemet med blogging og influensere er nettopp det at det er vanskelig å si hvor firmaet/bedriften/den profesjonelle blogger/influenser slutter og når privatpersonen bak begynner. Er det som bedriftens leder og bilde utad at CBE ruller rundt på gulvet og flørter med kamera? Er det privatpersonen CBE som på firmaets konto poster en selfie tatt i et butikkvindu? Er det offentlig person CBE som løper på mølla etter bare å ha tatt en kaffe om morgenen? Når er det privatliv og når er det jobb? Frem til nå har jo bloggere/influensere tjent godt på å spekulere i gråsoner og bestemt selv når bloggen er en privat dagbok som bare rommer deres små tanker og drømmer, gjerne når det er snakk om å ta ansvar, mens de i realiteten har tjent grove penger på det. På mer eller mindre uetiske måter. Endret 11. juni 2021 av Stjernekikkeren Skrivefeil 35
anon15 Skrevet 11. juni 2021 #44244 Skrevet 11. juni 2021 Jeg opplever hvertfall at det er av minimal allmenn interesse at bedriftseier lar hunden hoppe opp på seg og slikke svetten hennes etter at hun har vært på treningstur. Æsj! Hva ... hva er budskapet? Æsj! 14
Minnie Mus Skrevet 11. juni 2021 #44245 Skrevet 11. juni 2021 Må være trasig å ha på seg for små sko. Eller kanskje ikke skostørrelsen har endret seg siden hun var 16 år heller.... 26
Gjest Blinkie Skrevet 11. juni 2021 #44246 Skrevet 11. juni 2021 Minnie Mus skrev (3 minutter siden): Må være trasig å ha på seg for små sko. Eller kanskje ikke skostørrelsen har endret seg siden hun var 16 år heller.... Uff. Dette var et lite flatterende antrekk på henne. Skoene var altfor små i tillegg. Bruker ikke hun 39/40 i sko nr? 😮
Keaton Skrevet 11. juni 2021 #44247 Skrevet 11. juni 2021 CBE med jentekveld selger inn et narrativ, bygger opp under «vellykket sosialt liv» som kan selges inn til annonsører (andre vil være som meg og inspireres av meg osv). Vet ikke hvor mange som inspireres av antrekket, jeg har underskjørt som er lekrere enn det der, men det er nok uansett del av en nåværende avtale med et eller annet billigmerke. 39
Frøken Scott Skrevet 11. juni 2021 #44248 Skrevet 11. juni 2021 Det antrekket... Nei. Jeg anbefaler en stylist. Som bedriftens ansikt utad trenger hun hjelp. 47
Skrottefar Skrevet 11. juni 2021 #44249 Skrevet 11. juni 2021 Kefalinia skrev (1 time siden): Interessant at hun og søsteren er så ulike. Grunnen til det tror jeg er LKE 26
Minnie Mus Skrevet 11. juni 2021 #44250 Skrevet 11. juni 2021 Angående antrekket vet jeg ikke helt hva jeg skal si, mangler egentlig ord.... Men ikke noe jeg ville kledd meg i om jeg skulle på jentekveld eller noe annet ute blant folk.....Det ser bare helt merkelig ut. Hadde hun hatt en annen topp til skjørtet, så hadde det funket bra. Men da får hun jo ikke vist frem magen.....the struggle is real, nok en gang. 42
Surikatt Skrevet 11. juni 2021 #44251 Skrevet 11. juni 2021 Kefalinia skrev (1 time siden): CBE skal på jentekveld og MÅ selvfølgelig ha på seg en magetopp som jenter på ungdomsskolen går med... Jeg ser aldri kvinner i midten av 30-årene går med dette. På butikken her om dagen så jeg to jenter på 15 gå med det, men aldri voksne kvinner på 35 år. Antrekket var fint i og for seg, men magen skal vises frem for alle penga. Interessant at hun og søsteren er så ulike. Uansett alder. Trenger man gå med magetopper ? 13
Snødronninga Skrevet 11. juni 2021 #44252 Skrevet 11. juni 2021 Til den toppen hadde det vært flott med et highwaist skjørt, type pencil som går litt nedenfor knærne. Dette her var ikke noe lekkert... 28
Smoothie Skrevet 11. juni 2021 #44253 Skrevet 11. juni 2021 1 minutt siden, Snødronninga said: Til den toppen hadde det vært flott med et highwaist skjørt, type pencil som går litt nedenfor knærne. Dette her var ikke noe lekkert... Med tanke på den ujevne kanten nede ser det egentlig ut som det har blitt klippet så kort med en saks. 23
Snødronninga Skrevet 11. juni 2021 #44254 Skrevet 11. juni 2021 Smoothie skrev (Akkurat nå): Med tanke på den ujevne kanten nede ser det egentlig ut som det har blitt klippet så kort med en saks. Ja, jeg la merke til den! Veldig uelegant 10
MFO Skrevet 11. juni 2021 #44255 Skrevet 11. juni 2021 Snødronninga skrev (2 minutter siden): Til den toppen hadde det vært flott med et highwaist skjørt, type pencil som går litt nedenfor knærne. Dette her var ikke noe lekkert... Skjørtet er jo high waist, problemet her er jo at toppen er stygg, skjørtet er stygt og antrekket med sko er enda styggere. Frisyren gjør at hun ser mye eldre ut også. Fatter ikke at hun lever av å inspirere. Hva inspirere hun med? Og enda viktigere, hvem er det som blir inspirert?? 32
Klementine Skrevet 11. juni 2021 #44256 Skrevet 11. juni 2021 Med den kroppen der burde en kunne ta på seg hva som helst å lykkes, men gang på gang bommer hun. Det er helt ufattelig. Det er noe med å vise hud på de rette stedene, og ikke minst etterstrebe det å se nogenlunde classy ut. Ser hun prøver, men det blir noe billig gitt når passformen er så dårlig. 36
Populært innlegg Hedy Lamarr Skrevet 11. juni 2021 Populært innlegg #44257 Skrevet 11. juni 2021 Hvis kommentarfeltet til bedriften spør «hvor er skjørtet fra?» så kan jeg ikke forestille meg noe annet enn at det må være en kommentar CBE eller LKE skriver under psevdonym. Spekulasjon, definitivt, men jeg har aldri sett et styggere underskjørtaktig og lefsete unnskyldning av et lårfrynsete hofteplagg. 52
Jobbermedbarn Skrevet 11. juni 2021 #44258 Skrevet 11. juni 2021 Jeg pleier ikke å kommentere antrekk, men her fikk jeg litt hakeslepp, rett og slett mindre pent. Ikke passet det sammen og det så ut som om jentene mine hadde på seg når de var 13/14 og skulle prøve seg frem… På story så man en av venninne som så virkelig flott ut, cbe har mye å lære ifht. klær og sammensetning. 32
Monimoni Skrevet 11. juni 2021 #44259 Skrevet 11. juni 2021 Snødronninga skrev (18 minutter siden): Ja, jeg la merke til den! Veldig uelegant Vulgært, trashy antrekk. Laaaang vei fra sofistikert og eksklusivt. Hun kler seg ofte sånn når hun skal på byen. Sikkert for å få oppmerksomhet. 17
Gjest Lin11 Skrevet 11. juni 2021 #44260 Skrevet 11. juni 2021 Underskjørter ser ut som det er klippet i stykker nederst..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå