Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Emmy_H skrev:

Aktiviteten her gir ikke klirrende mynt i kassa nei 😊 hvis du tenker på antall klikk så gir ikke det penger i kassa av betydelig summer. Og det handler ikke om å ikke «like hennes suksess», hvilken suksess? Hun har  minst følgere, engasjement og likes på IG av mange andre bloggere som ikke agerer som henne, så da vil vel det bety at noen bør fornye seg 😊😊😊

Og hvor kjent er hun for andre bloggere liksom. Det er forsatt mange i bloggverden som ikke vet hvem hun er. Og da gir det ikke mye cash i kassen. Hun er basis kjent pga LK og ble norgeskjent da hun ble med i bloggerne. Samt lagde storm rundt seg ang graviditeten sine og innrømmelse for bilderedigering etc. Så spørmålet er nå heller; Hva er hun egentlig kjent for? For hun er C-kjendis og da er det ikke mye å strekke seg etter.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Uglesjel skrev:

Og hvor kjent er hun for andre bloggere liksom. Det er forsatt mange i bloggverden som ikke vet hvem hun er. Og da gir det ikke mye cash i kassen. Hun er basis kjent pga LK og ble norgeskjent da hun ble med i bloggerne. Samt lagde storm rundt seg ang graviditeten sine og innrømmelse for bilderedigering etc. Så spørmålet er nå heller; Hva er hun egentlig kjent for? For hun er C-kjendis og da er det ikke mye å strekke seg etter.

Du tror det er mange i bloggverden som ikke vet hvem CBE er ? Du tuller, tror de aller fleste vet hvem hun er . Og Caroline ble ikke kjent pga LK, han var en ukjent fotballspiller, han ble nok kjent pga sin kone og ikke omvendt. Selv om hun tok navnet fotballfrue så var ikke LK kjent for de fleste. Og hun ble ikke kjent pga bloggerne, hun var stor mange år før hun ble med der. Hun er vel en av de bloggerene som tjener mest, både på klikk og annonser, hun har et nært samarbeid med Camilla P og hennes mann Peters. De er store i Norge og åpner dører, han har en fot innenfor alt som rører seg i mote Norge og kjendis Norge. Selv om du veldig gjerne vil at CBE ikke skal være stor eller anerkjent, så er hun nok det. Hun troner på bloggtoppen, og vil nok fortsatt gjøre det fremover. :) . Og om en er A, B eller C kjendis, hva så ? Spiller det virkelig noen rolle i lille Norge ? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, virkelig skrev:

Du tror det er mange i bloggverden som ikke vet hvem CBE er ? Du tuller, tror de aller fleste vet hvem hun er . Og Caroline ble ikke kjent pga LK, han var en ukjent fotballspiller, han ble nok kjent pga sin kone og ikke omvendt. Selv om hun tok navnet fotballfrue så var ikke LK kjent for de fleste. Og hun ble ikke kjent pga bloggerne, hun var stor mange år før hun ble med der. Hun er vel en av de bloggerene som tjener mest, både på klikk og annonser, hun har et nært samarbeid med Camilla P og hennes mann Peters. De er store i Norge og åpner dører, han har en fot innenfor alt som rører seg i mote Norge og kjendis Norge. Selv om du veldig gjerne vil at CBE ikke skal være stor eller anerkjent, så er hun nok det. Hun troner på bloggtoppen, og vil nok fortsatt gjøre det fremover. :) . Og om en er A, B eller C kjendis, hva så ? Spiller det virkelig noen rolle i lille Norge ? 

Dykk nedi arkivet i bloggen hennes så vil se at jeg ikke tar feil. Så nei. Jeg tuller ikke. Det spiller ingen rolle hvem hun har samarbeid med. Poenget er at hun har ikke den erkjennelsen av rette grunn. Og dermed blir det til at ikke alle vet hvem hun er. Det er mange bloggere som ikke vet om hverandre. Selv om Norge er lite så betyr det ikke automatisk at alle er oppdaterte på hvem som stikke hue sitt fram for å skape storm. Eller som lyver i hytt og gevær om det ene kg det andre. Ellers så var det ikke så mye nytte eller relevant du kom med her🤷‍♀️ og det handler ikke om hva jeg vil at hun skal være eller ei. Det handler om at hun er ikke ærlig med leserene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Emmy_H skrev:

Aktiviteten her gir ikke klirrende mynt i kassa nei 😊 hvis du tenker på antall klikk så gir ikke det penger i kassa av betydelig summer. Og det handler ikke om å ikke «like hennes suksess», hvilken suksess? Hun har  minst følgere, engasjement og likes på IG av mange andre bloggere som ikke agerer som henne, så da vil vel det bety at noen bør fornye seg 😊😊😊

Hun hadde da 2,5 mill. i skattbar inntekt i 2017, så virksomheten hennes betales åpenbart godt, og oppmerksomheten herfra er bare med på å finansiere det hun driver med :)

1 time siden, Uglesjel skrev:

Og hvor kjent er hun for andre bloggere liksom. Det er forsatt mange i bloggverden som ikke vet hvem hun er. Og da gir det ikke mye cash i kassen. Hun er basis kjent pga LK og ble norgeskjent da hun ble med i bloggerne. Samt lagde storm rundt seg ang graviditeten sine og innrømmelse for bilderedigering etc. Så spørmålet er nå heller; Hva er hun egentlig kjent for? For hun er C-kjendis og da er det ikke mye å strekke seg etter.

Kjent for noe? Hun er kjent for bloggen sin, slik de fleste kjente bloggere er :)

Er det mange i bloggverdenen som ikke vet hvem hun er? Jeg vil nå heller si at det derimot er slik at fleste som bryr seg null og niks om blogging har hørt om henne :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Uglesjel skrev:

Og hvor kjent er hun for andre bloggere liksom. Det er forsatt mange i bloggverden som ikke vet hvem hun er. Og da gir det ikke mye cash i kassen. Hun er basis kjent pga LK og ble norgeskjent da hun ble med i bloggerne. Samt lagde storm rundt seg ang graviditeten sine og innrømmelse for bilderedigering etc. Så spørmålet er nå heller; Hva er hun egentlig kjent for? For hun er C-kjendis og da er det ikke mye å strekke seg etter.

Hahaha.... hvor kjent hun er for andre bloggere? Hahahahahahhahahaha
Det er jo hun som er "the blogger" i Norge, mannen hennes er svært lite kjent utenfor fotballarenaen (selv om det jo nå kommer seg fordi han er utmerket vedheng til fruen).
Hun er kjent for å være en av Norges første STORE bloggere, noe hun har vært i mange år. Nå ser det imidlertid ut som at hun ikke klarer å henge helt med... selv om hun nok fortsatt er "stor"

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Fjugur skrev:

Hahaha.... hvor kjent hun er for andre bloggere? Hahahahahahhahahaha
Det er jo hun som er "the blogger" i Norge, mannen hennes er svært lite kjent utenfor fotballarenaen (selv om det jo nå kommer seg fordi han er utmerket vedheng til fruen).
Hun er kjent for å være en av Norges første STORE bloggere, noe hun har vært i mange år. Nå ser det imidlertid ut som at hun ikke klarer å henge helt med... selv om hun nok fortsatt er "stor"

Så bra at du fikk deg en god lattet av det hele😉

Hun kan vær så stor blogger som bare det. Men det er ikke hva jeg anser som stor blogger. For innholdet matcher ikke hva hun gir til leserene sine.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fjugur skrev:

Dette her var knall! Supert at noen andre enn "KG-kjerringer" setter fokus på dette, hurra!!

For du er ikke en av "KG-kjerringer" etter som du selv er aktiv innpå her?😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Uglesjel skrev:

Så bra at du fikk deg en god lattet av det hele😉

Hun kan vær så stor blogger som bare det. Men det er ikke hva jeg anser som stor blogger. For innholdet matcher ikke hva hun gir til leserene sine.

Kommer an på definisjonen :)

Det er selvsagt ikke alltid slik at antall klikk gjenspeiler kvalitet, tilsvarende slik det er med f.eks musikk. Mye som er populært som er dårlig, og mye bra som får mindre oppmerksomhet. Uten at jeg har noen formening om kvaliteten på bloggen til CBE.

Men stor som i antall lesere, ja det er CBE. Og det kommer hun nok til å fortsette å være :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hedersbrukeren skrev:

Kommer an på definisjonen :)

Det er selvsagt ikke alltid slik at antall klikk gjenspeiler kvalitet, tilsvarende slik det er med f.eks musikk. Mye som er populært som er dårlig, og mye bra som får mindre oppmerksomhet. 

Riktig. Der sa du det jeg hadde glemt og ta med i mitt forrgie svar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Uglesjel skrev:

For du er ikke en av "KG-kjerringer" etter som du selv er aktiv innpå her?😂

Absolutt.... burde vært en "oss" inne i den setningen
-dog var det ikke helt DET som var poenget... 

Endret av Fjugur
glemte poenget
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fjugur skrev:

Absolutt.... burde vært en "oss" inne i den setningen
-dog var det ikke helt DET som var poenget... 

Selv om det ikke var poenget ditt så klarte du og la den biten avspore fra det andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Hedersbrukeren skrev:

 

Kjent for noe? Hun er kjent for bloggen sin, slik de fleste kjente bloggere er :)

 

Absolutt. :) Hun er kjent for bloggen sin - eller, mer presist, for den særdeles lite etiske måten hun driver (og har drevet) bloggen sin. :) 

Hvis du spør mannen (eller kvinnen) i gata hva de forbinder med Fotballfrue (som er det folk flest kjenner henne som, merkevaren CBE står ikke særlig sterkt), blir svaret at hun redigerer seg tynnere, at hun (og partneren) jukser med kommentarer, at hun gjentatte ganger har brutt alkoholloven, at hun sliter veldig med å forstå hvordan reklame skal merkes, at hun noen dager etter fødsel var mest opptatt av å vise seg fram i undikken, eller kanskje de vil svare at hun tydeligvis har duftproblemer i underlivet og fronter bruken av underlivsdeodorant. :) Mange vil nok også nevne at hun bedriver en hinsides eksponering av de to små jentene. :) 

Mye å være stolt av, det der? :) 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, MiniBaguette skrev:

Absolutt. :) Hun er kjent for bloggen sin - eller, mer presist, for den særdeles lite etiske måten hun driver (og har drevet) bloggen sin. :) 

Hvis du spør mannen (eller kvinnen) i gata hva de forbinder med Fotballfrue (som er det folk flest kjenner henne som, merkevaren CBE står ikke særlig sterkt), blir svaret at hun redigerer seg tynnere, at hun (og partneren) jukser med kommentarer, at hun gjentatte ganger har brutt alkoholloven, at hun sliter veldig med å forstå hvordan reklame skal merkes, at hun noen dager etter fødsel var mest opptatt av å vise seg fram i undikken, eller kanskje de vil svare at hun tydeligvis har duftproblemer i underlivet og fronter bruken av underlivsdeodorant. :) Mange vil nok også nevne at hun bedriver en hinsides eksponering av de to små jentene. :) 

Mye å være stolt av, det der? :) 

Riktig. Du skrev nå det jeg ikke klarte og formulere meg riktig til👏

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
1 time siden, Hedersbrukeren skrev:

Hun hadde da 2,5 mill. i skattbar inntekt i 2017, så virksomheten hennes betales åpenbart godt, og oppmerksomheten herfra er bare med på å finansiere det hun driver med :)

Kjent for noe? Hun er kjent for bloggen sin, slik de fleste kjente bloggere er :)

Er det mange i bloggverdenen som ikke vet hvem hun er? Jeg vil nå heller si at det derimot er slik at fleste som bryr seg null og niks om blogging har hørt om henne :)

2,5 million er ikke stort for en blogger hvis du sammenligner med andre bloggere. Og engasjementet er dalende selv med egen tråd på KG😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Emmy_H skrev:

2,5 million er ikke stort for en blogger hvis du sammenligner med andre bloggere. Og engasjementet er dalende selv med egen tråd på KG😊😊😊

Å? Hva tjener øvrige her i landet? :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Emmy_H
2 minutter siden, Hedersbrukeren skrev:

Å? Hva tjener øvrige her i landet? :)

Fint hvis du kan Google it? 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
2 timer siden, virkelig skrev:

Du tror det er mange i bloggverden som ikke vet hvem CBE er ? Du tuller, tror de aller fleste vet hvem hun er . Og Caroline ble ikke kjent pga LK, han var en ukjent fotballspiller, han ble nok kjent pga sin kone og ikke omvendt. Selv om hun tok navnet fotballfrue så var ikke LK kjent for de fleste. Og hun ble ikke kjent pga bloggerne, hun var stor mange år før hun ble med der. Hun er vel en av de bloggerene som tjener mest, både på klikk og annonser, hun har et nært samarbeid med Camilla P og hennes mann Peters. De er store i Norge og åpner dører, han har en fot innenfor alt som rører seg i mote Norge og kjendis Norge. Selv om du veldig gjerne vil at CBE ikke skal være stor eller anerkjent, så er hun nok det. Hun troner på bloggtoppen, og vil nok fortsatt gjøre det fremover. :) . Og om en er A, B eller C kjendis, hva så ? Spiller det virkelig noen rolle i lille Norge ? 

Hmm. Jeg ser du bruker Peters og Camilla Pihl som argument for at CBE henger med de store, så jeg ble litt nysgjerrig. 

Jeg tror vi må skille litt mellom nåtid og fortid. CBE var stor, faktisk den største både i status og lesertall. Men da snakker vi fortid. 

Nå er bildet annerledes. Mange SoMe personligheter er voldsomt profilert, de er overalt. TVprogrammer, bøker, podcasts, forsider, seminarer osv.  Slik er det ikke for CBE lenger. 

Og det ble åpenbart for meg da jeg kikket innom Friendly (PeterPeters firma) sin Insta. Han profilerer Madcon, CLMD og kona selv. Jeg måtte helt tilbake til januar, da han gratulerte CBE med Vixens ærespris. Og han viste til netfit noe før det, men altså ikke i løpet av det siste halve året. (Rart at de ikke profilerer det mer, som management) 

På hjemmesidene til Friendly finner jeg skryt av at de fremforhandlet avtale med GetInspired for henne, men det er jo fryktelig lenge siden. Utover det fant jeg et eldgammelt bilde av henne fra en gammel kampanje. 

Så nei, jeg vil ikke si at det er mulig å si at Peters har et nært samarbeid ned henne, og forsøke å bygge opp en argumentasjon ved å låne hans status til å si noe om hennes. 

Og nei, hun troner ikke på bloggtoppen, det er det Funkygine som gjør. 

Tilføyelse: Jeg synes nettopp ærespris forteller alt om CBE sin status i bloggverden. Hederspris deles jo ikke ut til de som er store og har momentum nå. 

 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Uglesjel skrev:

Så bra at du fikk deg en god lattet av det hele😉

Hun kan vær så stor blogger som bare det. Men det er ikke hva jeg anser som stor blogger. For innholdet matcher ikke hva hun gir til leserene sine.

Hva du anser som stor blogger, er jo dine egne subjekte tanker rundt det, og ikke så relevant til hva som er realiteten. Hun startet for 10 år siden og holder på fortsatt. Hun har virkelig utviklet seg på flere måter og det er kvalitet hun leverer. Nå 10 år etter, har det kommer veldig mange bloggere på veien og ikke minst andre SoMe arenaer som Instagram b.l.a. Som en naturlig utvikling, så er ikke lesertallene like høye, men det gjelder jo alle bloggere.  Allikevel er hun fortsatt en av Norges største bloggere, og det står det virkelig respekt av. Folk har fulgt henne fra hun var ei jente i 20 årene, til nå 2 barnsmor. 

 Det er ikke lenge siden hun fikk en ærespris, hvor hun fikk gode tilbakemeldinger fra sine samarbeidspartnere. Noe jeg fullt forstår, fordi hun er god på å presentere reklameinnleggene, som igjen vil selge godt. 

Det å komme med utsagn som at det er mange som ikke vet hvem hun er, gir jo ingen mening. Alle i blogg Norge vet hvem Caroline Berg Eriksen er.  Det er tydelig at denne bloggeren trigger deg av årsaker ikke jeg vet, men hva du ønsker at situasjonen skal være, med negativ fortegn, stemmer tydligvis ikke med hva som er i det virkelige liv. 

 

Endret av Lin10
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lin10 skrev:

Hva du anser som stor blogger, er jo dine egne subjekte tanker rundt det, og ikke så relevant til hva som er realiteten. Hun startet for 10 år siden og holder på fortsatt. Hun har virkelig utviklet seg på flere måter og det er kvalitet hun leverer. Nå 10 år etter, har det kommer veldig mange bloggere på veien og ikke minst andre SoMe arenaer som Instagram b.l.a. Som en naturlig utvikling, så er ikke lesertallene like høye, men det gjelder jo alle bloggere.  Allikevel er hun fortsatt en av Norges største bloggere, og det står det virkelig respekt av. Folk har fulgt henne fra hun var ei jente i 20 årene, til nå 2 barnsmor. 

 Det er ikke lenge siden hun fikk en ærespris, hvor hun fikk gode tilbakemeldinger fra sine samarbeidspartnere. Noe jeg fullt forstår, fordi hun er god på å presentere reklameinnleggene, som igjen vil selge godt. 

Det og det å komme med utsagn som at l det er mange som ikke vet hvem hun er, gir jo ingen mening. Alle i blogg Norge vet hvem Caroline Berg Eriksen er.  Det er tydelig at denne bloggeren trigger deg av årsaker ikke jeg vet, men hva du ønsker at situasjonen skal være, med negativ fortegn, stemmer tydligvis ikke med hva som er i det virkelige liv. 

 

Bevares meg, så mye til repetering det var nå her da👩‍🏫📖 .. Neida. Hun trigger ikke meg. Jeg ser verken opp eller ned på henne. Nå er jeg en av de som faktisk blokkere bloggere. Og da kan man ikke bli trigget for noe av det dem gjør. Jeg debattere om henne, pga jeg er uenig i hvordan hun selv mener og framstille livet sitt i det offentlige rom. Og det synes jo klart at jeg ikke er alene om å diskuetere saken.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...