Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

1 time siden, Lille_Krokodille skrev:

*best i klassen* Ja, vi ser jo det. 

Best til eksponering, gratulerer CBE! 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skjer egentlig med netfit.no som de startet? Falt tilfeldigvis innom da jeg lette etter noe annet på ig og det er 14 dager siden oppdatering og da var det mlm 200-300 likes! Jeg har egentlig aldri skjønt at det skulle lykkes for jeg har aldri blitt inspirert av treningen deres før, men overrasket over at det var så dårlig mottat? Har de skrevet noe mer om det i bloggen? 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Hva skjer egentlig med netfit.no som de startet? Falt tilfeldigvis innom da jeg lette etter noe annet på ig og det er 14 dager siden oppdatering og da var det mlm 200-300 likes! Jeg har egentlig aldri skjønt at det skulle lykkes for jeg har aldri blitt inspirert av treningen deres før, men overrasket over at det var så dårlig mottat? Har de skrevet noe mer om det i bloggen? 

 Nei har ikke vært skrevet så mye om netfit eller trening generelt på bloggen i det siste. Som jeg har sett i alle fall. Gjetter på det er på grunn av ferie.

Men litt rart de ikke har oppdatert netfit. Hvis de ønsker masse aktive følgere er det dumt å legge den død hver gang de reiser bort, som jo er ganske ofte. Om folk skal betale for et produkt enten med penger eller engasjement må de levere godt innhold, ofte og jevnlig. Bloggen kan fint oppdateres med endeløse historier om lunsj på cafe men en treningsgreia bør inneholde trening. 

Disclaimer. Jeg er ikke så kjent med netfit da jeg finner CBEs treningsselfier lite inspirerende så mulig det medlemmer får se er mye bedre treningsinnhold enn det hun ellers leverer. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
9 timer siden, Inocybe skrev:

 Nei har ikke vært skrevet så mye om netfit eller trening generelt på bloggen i det siste. Som jeg har sett i alle fall. Gjetter på det er på grunn av ferie.

Men litt rart de ikke har oppdatert netfit. Hvis de ønsker masse aktive følgere er det dumt å legge den død hver gang de reiser bort, som jo er ganske ofte. Om folk skal betale for et produkt enten med penger eller engasjement må de levere godt innhold, ofte og jevnlig. Bloggen kan fint oppdateres med endeløse historier om lunsj på cafe men en treningsgreia bør inneholde trening. 

Disclaimer. Jeg er ikke så kjent med netfit da jeg finner CBEs treningsselfier lite inspirerende så mulig det medlemmer får se er mye bedre treningsinnhold enn det hun ellers leverer. 

Å bruke CBE for å fronte en treningsapp er noe underlig, hadde det vært Funky så go for it! Tynn kropp er ikke det samme som trent kropp, og det er gjerne der bransjen går på en smell. Det er mange i samme bransje som går på denne smellen, fordi de mener at trente damekropper ikke appellerer til folk. For de som er genuint interessert i trening så blir det helt feil. At man i tillegg bruker treningsklær som skal vise kropp fremfor å være funksjonelle trekker også ned. 

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Emmy_H skrev:

Å bruke CBE for å fronte en treningsapp er noe underlig, hadde det vært Funky så go for it! Tynn kropp er ikke det samme som trent kropp, og det er gjerne der bransjen går på en smell. Det er mange i samme bransje som går på denne smellen, fordi de mener at trente damekropper ikke appellerer til folk. For de som er genuint interessert i trening så blir det helt feil. At man i tillegg bruker treningsklær som skal vise kropp fremfor å være funksjonelle (tenker på den buksa med fyll i rumpedelen, som er komisk) så selger ikke det nødvendigvis bra. 

Bruker hun treningsbukse med fyll i rumpedelen?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
52 minutter siden, Cissacissa skrev:

Bruker hun treningsbukse med fyll i rumpedelen?

Enten det eller så lekes det med «lys og skygge». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, Cissacissa skrev:

Bruker hun treningsbukse med fyll i rumpedelen?

Det kan man fint finne ut av og sammenligne gamle bilder med nyere. For da vil man se det klart og tydelig. Men vær obs på at hun alltids stiller seg slik at rompa blir framhevet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
4 minutter siden, Uglesjel skrev:

Det kan man fint finne ut av og sammenligne gamle bilder med nyere. For da vil man se det klart og tydelig. Men vær obs på at hun alltids stiller seg slik at rompa blir framhevet.

Trenger ikke å se på gamle og nye bilder, bare å se på bildene med og uten treningstøy. Det er markant forskjell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Emmy_H skrev:

Trenger ikke å se på gamle og nye bilder, bare å se på bildene med og uten treningstøy. Det er markant forskjell. 

Det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever at Caroline slipper til 1-2 kommentarer som er negative og med konstruktiv kritikk for så å slippe til mange kommentarer som angriper personen som kommer med kritikken. Merkelig at det er så mange positive kommentarer kontra negative. Er utrolig kjedelig å ha en diskusjon på hennes blogg når hennes små minions kommer frem med en gang å angriper alle.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også det er merkelig at det er 1-2 kommentarer på dette med at hun «presser» bikini til små barn for leserne sine men selv ikke ønsker at hennes barn bruker dette. Dobbeltmoralsk. Hva gjør man ikke for penger. 

Resten av kommentarene er: 

«jeg bøyer meg i støvet for at ungene ikke bruker bikiniene» osv. 

Så dem syns tydeligvis det er greit at hun presser reklame på leserne sine å få dem til å kjøpe bikini til sine små men hun selv står ikke for det hun reklamerer for. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte kanskje at det innlegget om "hvordan bli som deg" var ironi??  Ingen kan da mener noe sånt?  Ellers så synes jeg det er litt pussig at selfiefilming i bikini på instastory i dag viser en litt annen muskelstruktur enn de ihjelredigerte poseringsbildene på bloggen i bikini. Nesten litt beroligende. Men å filme seg selv i bikini gjør vel uansett bare spesielt selvinteresserte..? 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Bestemorskogmus skrev:

Jeg tenkte kanskje at det innlegget om "hvordan bli som deg" var ironi??  Ingen kan da mener noe sånt?  Ellers så synes jeg det er litt pussig at selfiefilming i bikini på instastory i dag viser en litt annen muskelstruktur enn de ihjelredigerte poseringsbildene på bloggen i bikini. Nesten litt beroligende. Men å filme seg selv i bikini gjør vel uansett bare spesielt selvinteresserte..? 

Viser hvor mye CBE.no benytter seg av  "lys og skygge" og poseringer.

Men ikke helt enig i at det nesten er litt beroligende. Jeg mener det er foruroligende at CBE.no fronter noe som åpenbart ikke sant. Det er ikke sunt kosthold og aktiv livsstil som ligger bak men der i mot Nutrilett og bildemanipulering (i vid forstand). En ting er at det er uredelig å lyve for leserne men viktigere er at mer uoppmerksomme lesere kan ta det som skrives/vises som god fisk og prøve å få til noe uoppnåelig med potensielle farlige følger for leserens helse. Det er kroppspress på sitt værste. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Inocybe skrev:

Viser hvor mye CBE.no benytter seg av  "lys og skygge" og poseringer.

Men ikke helt enig i at det nesten er litt beroligende. Jeg mener det er foruroligende at CBE.no fronter noe som åpenbart ikke sant. Det er ikke sunt kosthold og aktiv livsstil som ligger bak men der i mot Nutrilett og bildemanipulering (i vid forstand). En ting er at det er uredelig å lyve for leserne men viktigere er at mer uoppmerksomme lesere kan ta det som skrives/vises som god fisk og prøve å få til noe uoppnåelig med potensielle farlige følger for leserens helse. Det er kroppspress på sitt værste. 

Jeg er absolutt enig. Ordla meg litt dumt, mente at det er beroligende at hun "egentlig"  er helt vanlig slank. Enig i at det overhodet ikke er bra slik de redigerer og framstiller henne. Hun er jo et oppkonstruert narrativ uten sidestykke. Ikke engang flått har de problemer med. Hvor herrrrlig..... 😉 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun lever i sin egen bisarre verden med et forvridd selvbilde. Og mannen er ikke det spor bedre. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sant, finnes det treningsbukser med fyll i rompa?

😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Emmy_H skrev:

Å bruke CBE for å fronte en treningsapp er noe underlig, hadde det vært Funky så go for it! Tynn kropp er ikke det samme som trent kropp, og det er gjerne der bransjen går på en smell. Det er mange i samme bransje som går på denne smellen, fordi de mener at trente damekropper ikke appellerer til folk. For de som er genuint interessert i trening så blir det helt feil. At man i tillegg bruker treningsklær som skal vise kropp fremfor å være funksjonelle (tenker på den buksa med fyll i rumpedelen, som er komisk) så selger ikke det nødvendigvis bra. 

Har du bilde av med og uten rumpefyll? Trodde bare frua var veldig svai i ryggen..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tjukk Norris skrev:

Hva er greia med at hun aldri tør å gå på noe event uten mannen? 

Noen klarer det bare ikke... Dessuten blir det dårlig med bilder. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...