Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

1 time siden, Hedersbrukeren skrev:

Alle vet hvorfor. Det skyldes ganske enkelt at mange av en eller annen merkelig grunn vier deler av livene sine til å lete etter noe å kritisere hos populære bloggere :)

Er tydeligvis ikke alle som vet hvorfor.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Hedersbrukeren skrev:

Alle vet hvorfor. Det skyldes ganske enkelt at mange av en eller annen merkelig grunn vier deler av livene sine til å lete etter noe å kritisere hos populære bloggere :)

Tja. Alle vet tydeligvis ikke hvorfor. Jeg bryr meg katta om privatperosnens gjøren og laten - men jeg er opptatt av medier, pressetikk, reklamemerking, utidig intenst utseendefokus og ikke minst - voldsom eksponering av barn uten hensyntagen til deres konvensjonsfestede rett til privatliv.

Jeg kan også opplyse at jeg bruker livet mitt til veldig mye annet enn å være bloggkritisk. Tenker jeg bruker kanskje 15 min/dag på KG.

Men der har du meg.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, pøbelsara skrev:

Jeg kan også opplyse at jeg bruker livet mitt til veldig mye annet enn å være bloggkritisk. Tenker jeg bruker kanskje 15 min/dag på KG.

Men der har du meg.

Det var jo en interessant opplysning, om det stemmer eller ikke verken vet jeg eller bryr jeg meg om, men man kan jo bare undre seg over hvorfor du trodde jeg siktet til deg med mitt innlegg, aldri lagt merke til deg her inne før, men av en eller annen grunn følte du deg visst truffet, ellers hadde du vel ikke delt denne opplysningen :)

Hovedgrunnen til at nesten alle toppbloggere kritiseres så mye er og blir at det er mange (sier ikke at det gjelder deg) som prioriterer å bruke mye tid på å lete med lupe etter noe å «ta» hatobjektene sine for :)

Jeg synes det er en merkelig hobby, uansett om man bruker et kvarter eller flere timer om dagen på dette, men der har du meg :)

Endret av Hedersbrukeren
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline Berg-Eriksen blir høy på alle skrytekommentarerne hun får om barna, spesielt håret deres. Hun har ikke noe annet å komme med. Derfor bruker hun dem. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hedersbrukeren skrev:

Alle vet hvorfor. Det skyldes ganske enkelt at mange av en eller annen merkelig grunn vier deler av livene sine til å lete etter noe å kritisere hos populære bloggere :)

Jeg ble obs på henne etter magebilder etter fødsel del 1. Som mor og svigermor til to vakre jenter i fruktbar alder ble jeg rasende! Kvinner flest ser ikke slik ut to dager etter fødsel, punktum! At hun gjorde det er fint for henne, men ingenting å dele med fansen! Det er NOK av usikre unge kvinner der ute som slett ikke føler seg fab etter en fødsel, og de kommer OVERHODET ikke til å føle seg bedre av cbe's bilder. Så hvorfor valgte hun da å vise seg frem i undertøyet? "Se på meg alle sammen, hvor fiin jeg er".

Ryddet for hetsende innhold. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er usikker på seg selv hun også og søker bekreftelse med å legge ut slike bilder. De fleste har nok med babyen i denne perioden men ikke Caroline. Her handlet det om å være tynn og sexy. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Jeg synes det er en merkelig hobby å bruke tid på å diskutere ukjente menneskers diskusjon av offentlige mennesker som har som yrke å influere via SoMe. Men som ikke ønsker å diskutere det problematiske rundt denne i påvirkningen på tross av at dette er temaer som selv politikere og medier ønsker å diskutere

Men det er nå meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, CecilieX skrev:

Jeg synes det er en merkelig hobby å bruke tid på å diskutere ukjente menneskers diskusjon av offentlige mennesker som har som yrke å influere via SoMe. Men som ikke ønsker å diskutere det problematiske rundt denne i påvirkningen på tross av at dette er temaer som selv politikere og medier ønsker å diskutere

Men det er nå meg.

Enig her, og vil legge til at jeg også synes det er pussig at slikt regnes for å være noe som er on topic i denne tråden  - altså den evige spekulative og avsporende metadiskusjonen og brukerdebatten, gjerne ledsaget av sarkastiske smileyer. 

Menmen, sånn er livet her inne, tydeligvis. Noen har forhåpentligvis glede av det, og tydeligvis behov for det.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt gøy da, det blir veldig meta. Nå diskuterer jeg at noen diskuterer andres behov for å diskutere influensere. Jo flere ganger du skriver diskuterer, desto rarere blir ordet. Mitt unyttige bidrag til debatten værsegod :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Aricia skrev:

Enig her, og vil legge til at jeg også synes det er pussig at slikt regnes for å være noe som er on topic i denne tråden  - altså den evige spekulative og avsporende metadiskusjonen og brukerdebatten, gjerne ledsaget av sarkastiske smileyer. 

Menmen, sånn er livet her inne, tydeligvis. Noen har forhåpentligvis glede av det, og tydeligvis behov for det.

Bloggeren er også god på sarkastiske smileyer. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Pås skrev:

Jeg ble obs på henne etter magebilder etter fødsel del 1. Som mor og svigermor til to vakre jenter i fruktbar alder ble jeg rasende! Kvinner flest ser ikke slik ut to dager etter fødsel, punktum! At hun gjorde det er fint for henne, men ingenting å dele med fansen! Det er NOK av usikre unge kvinner der ute som slett ikke føler seg fab etter en fødsel, og de kommer OVERHODET ikke til å føle seg bedre av cbe's bilder. Så hvorfor valgte hun da å vise seg frem i undertøyet? "Se på meg alle sammen, hvor fiin jeg er".

Ryddet for hetsende innhold. Perelandra, mod. 

Det burde hun sikkert ikke gjort, men det er da flere år siden :)

Her inne rettes det kritikk mot et eller annet i absolutt alt skriver og legger ut :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, CecilieX skrev:

Jeg synes det er en merkelig hobby å bruke tid på å diskutere ukjente menneskers diskusjon av offentlige mennesker som har som yrke å influere via SoMe. Men som ikke ønsker å diskutere det problematiske rundt denne i påvirkningen på tross av at dette er temaer som selv politikere og medier ønsker å diskutere

Men det er nå meg.

En kortvarig hobby som har vart i kort tid og som snart utgår, langt sunnnere enn å holde på som mange gjør dag etter dag, år etter år :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Aricia skrev:

Enig her, og vil legge til at jeg også synes det er pussig at slikt regnes for å være noe som er on topic i denne tråden  - altså den evige spekulative og avsporende metadiskusjonen og brukerdebatten, gjerne ledsaget av sarkastiske smileyer. 

Menmen, sånn er livet her inne, tydeligvis. Noen har forhåpentligvis glede av det, og tydeligvis behov for det.

Ja, det må være tøft å oppleve at en tråd som i følge noen er reservert negative og nedsettende innlegg mot den tråden handler om møter litt motstand :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor gidder folk holde på som de gjør her? Tror de at de kommer til å ‘omvende’ bloggerne med disse angrepene sine? :)

Ryddet for sitat av slettet innlegg. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, pøbelsara skrev:

 Det har hittil ikke vært nødvendig å bruke lupe for å finne kritikkverdige innlegg fra denne some-aktøren. 

Nå sier jeg ikke at det er null og niks som kan kritiseres, men det blir altfor overdrevet når hver minste kommentar og stort sett alle bloggposter/bilder som legges ut skal kritiseres. Derav lupe-kommentaren :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hedersbrukeren skrev:

Hvorfor gidder folk holde på som de gjør her? Tror de at de kommer til å ‘omvende’ bloggerne med disse angrepene sine? :)

Nei, der er alt håp ute.

Leserne og de som bestemmer/styrer i dette landet er derimot langt mer lydhør for alt snusket fra bloggerne.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 

Edit: Ryddet for kommentar til moderering. Minner om at kommentarer eller spørsmål om moderering tas på Ris, ros og spørsmål om forumet, eller via PM til moderator. 

Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...