Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

1 time siden, WhisperingWind skrev:

Ingen tvil om at damen er slank og fast i fisken. Men man kan jo ikke tro på bildene om hvordan hun faktisk ser ut da de fremdeles tar helt av med Photoshop.

Hun poserer jo også på måter som skal få henne til å se tynnest mulig ut og de er veldig glad i å bruke lys/skygge effekt for at magen skal fremstår så marker som mulig.

Men av og til glemmer de seg og man ser at hun faktisk ikke er så tynn om hun vil fremstå.

De to nederste bildene ser ut som en normal slank kvinnekropp. Ikke noe tighgap eller noe oppsiktsvekkende kontra det øverste bildet der hun suger inn magen og poserer noe unaturlig.

 
 
 
Ryddet for innhold med opphavsrett. Perelandra, mod

Gud så pinlig og lyve med bilderedigeringsprogram, når andre bilder på bloggen avslører henne🙈

Endret av Perelandra
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er rett og slett trist hvordan hun har utviklet bloggen sin fra en intressant til "Se på kroppen min" blogg . 

Ryddet for sitat av slettet innlegg, og svar til dette. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 time siden, Uglesjel skrev:

Det er rett og slett trist hvordan hun har utviklet bloggen sin fra en intressant til "Se på kroppen min" blogg . 

Dette er lavmål virkelig! 

Ryddet for sitat av slettet innlegg. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lana01 skrev:

 

 

Dette er lavmål virkelig! 

Er det? For svare ditt var jo mere relevant eller?

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille

Apropos etter fødsel-bilde: Nå har hun ikke vist kroppen enda, men har dere sett bildet av Kenza i dag? Det uttrykket i ansiktet hennes... Det er så nydelig, ekte og vakkert!!! 😍

Avsporing, I know, men i forhold til de oppstylta, stive bildene cbe legger ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
4 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

Apropos etter fødsel-bilde: Nå har hun ikke vist kroppen enda, men har dere sett bildet av Kenza i dag? Det uttrykket i ansiktet hennes... Det er så nydelig, ekte og vakkert!!! 😍

Avsporing, I know, men i forhold til de oppstylta, stive bildene cbe legger ut...

Jeg er så enig! Det er vel ikke perfeksjonismen som er i fokus hos Kenza? Bildene til Funky etter siste fødsel var også rørende, så gjenkjennbart og down to Earth over det hele.

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Emmy_H skrev:

Jeg er så enig! Det er vel ikke perfeksjonismen som er i fokus hos Kenza? Bildene til Funky etter siste fødsel var også rørende, så gjenkjennbart og down to Earth over det hele.

Hvem er Kenza?

Funky hadde null filter gjennom bloggerne når hun var mer som gravid. Hun ble rett og slett hyllet for sine reaksjoner på graviditeten sin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
7 minutter siden, Uglesjel skrev:

Hvem er Kenza?

Funky hadde null filter gjennom bloggerne når hun var mer som gravid. Hun ble rett og slett hyllet for sine reaksjoner på graviditeten sin.

Kenza er en 27 år gammel toppblogger fra Sverige med 1,8 millioner følgere på IG. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Emmy_H skrev:

Kenza er en 27 år gammel toppblogger fra Sverige med 1,8 millioner følgere på IG. 

Aldri hørt om. Følger ikke med på søta bror sine bloggere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, KatyP skrev:

Det bildet på brygga😳 Det og bare det bildet alene er nok til at «å la CBE få gjøre som hun vil» er en så hårreisende påstand som det kan få blitt. Hun er en blogger. En kjendis, en influenser. Hun har et ansvar! Enten hun vil eller ikke har hun et ansvar for å sørge for at det hun viser frem er gjennomtenkt og forsvarlig. Vi har alle et ansvar for hva vi selv leser, ser og tar til oss, men det finnes mennesker som i diverse faser av livet feks puberteten, en personlig krise osv er mer mottakelig for et negativt syn på seg selv. Og ja, jeg snakker om det kroppslige forbildet CBE viser her. Dere som snakker om sladrekjerringer. Om lavmål, hets, misunnelse. Tenk om dere eller deres datter var i den posisjonen at dere søkte etter noe som gav livet mening. Struktur, kontroll, rammer. Og dette bildet dukker opp etterfulgt av setninger på setninger med lykke. Med et perfekt liv. Og dette bildet kan backes av flere lignende bilder. Dere, eller deres døtre som nå er sårbare, redde. Dette kan bli fasiten på hvordan livet kan bli bedre. Jeg sier IKKE at CBE er ansvarlig for spiseforstyrrelser, men jeg sier at hun med dette fraskriver seg ansvar for å hjelpe folk på vei inn i noe som potensielt er dødelig. Vi har et ansvar for å passe på oss selv og på barna våre, men hun har et like stort ansvar for hva hun fronter, legger ut, står for og viser. Så nei. Så lenge CBE og andre bloggere i varierende grad fraskriver seg det ansvaret de tok på seg ved å være influensere skal sladrekjerringene få holde på. Hvem tror dere taper på at alle tier?

Fantastisk godt skrevet👏

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt, brukerdebatt, latterliggjøring, spekulasjoner, innhold med opphavsrett og svar til dette

Perelandra, mod. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2.6.2019 den 12.57, neiognei skrev:

Vel. Hun vil jo få bot etterhvert, og det tror jeg ikke hun er interessert i. Er nok bare evnene det går på. 

Om hun tjener mer på innleggene enn bøtene så er det ikke sikkert det er evnene det står på

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Inocybe skrev:

Må si meg sterkt uenig i at en blogger som CBE skal få holde på uimotsagt. 

Bloggere som CBE skal ikke få bryte loven, drive uetisk forretning, ødelegge barns rett til privatliv, påvirke gravide, barselskvinner og kvinner generelt til et retusjert kroppsideal og fronte ekstremt overforbruk uten at noen sier dem i mot. Nei de skal ikke få gjøre dette i fred. CBE er nok så langt inne i navla si det ikke er håp for henne, men jeg har fortsatt tro på leserne og annonsørene kan innse galskapen når de blir opplyst om den. Nei takk til en slik verden som toppbloggere som CBE.no fronter. Jeg vet vi kan og vil bedre! 

Det som gjør at hun tjener penger er det faktum at folk leser bloggen hennes. Hvis alle hadde hatt vett til å bare overse slike blogger(jeg er heller ikke spesielt fan av innholdet) hadde hun ikke tjent noe særlig. Tråder som dette gjør at folk blir enda mer nysgjerrig og faktisk fungerer som en ufrivillig reklame for siden hennes. Jeg er enig i at hun må rapporteres når hun skriver noe som er på bærtur. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

32 minutter siden, Metamorfose skrev:

Det som gjør at hun tjener penger er det faktum at folk leser bloggen hennes. Hvis alle hadde hatt vett til å bare overse slike blogger(jeg er heller ikke spesielt fan av innholdet) hadde hun ikke tjent noe særlig. Tråder som dette gjør at folk blir enda mer nysgjerrig og faktisk fungerer som en ufrivillig reklame for siden hennes. Jeg er enig i at hun må rapporteres når hun skriver noe som er på bærtur. 

Jeg har ingen problemer med at hun tjener penger og heller ingen underliggende motiver med å drive henne ut av business.

Jeg har problemer med hvordan hun tjener disse pengene. Hadde bedriften hennes fulgt loven, oppført seg redelig og etisk og ikke unyttet barn hadde jeg ikke brydd meg. Jeg mener opplysning og rapportering er veien vi må gå for å få bukt med en slik snuskete bedriftform som CBE.no driver. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Lana01 skrev:

 

Dette er lavmål virkelig

Ryddet for sitat av slettet innlegg. Perelandra, mod. 

Jaha? Fordi? Jeg ønsker en begrunnelse her. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
1 time siden, Hedersbrukeren skrev:

Jepp, bare aktiviteten i denne tråden gir rikelig med klirrende mynt i kassa for CBE :)

Så liker man ikke hennes suksess er det beste man kan gjøre å ikke gi henne oppmerksomhet. Men helvete fryser vel til is før det vil gå en uke her inne uten et eneste innlegg om CBE, gitt at hun fremdeles er aktiv :)

Aktiviteten her gir ikke klirrende mynt i kassa nei 😊 hvis du tenker på antall klikk så gir ikke det penger i kassa av betydelig summer. Og det handler ikke om å ikke «like hennes suksess», hvilken suksess? Hun har  minst følgere, engasjement og likes på IG av mange andre bloggere som ikke agerer som henne, så da vil vel det bety at noen bør fornye seg 😊😊😊

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...