Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick
1 hour ago, PurpleRain said:

Herren, fruen og barna skal på sykkelferie i sommer. De skal ligge i både telt og på turisthytter.

De har bestilt hjelmer👌🏻

Venter i spenning på å se første bilde av frua på en sykkel med hjelm på hodet. 

 

:rolleyes: 

 

Det er nesten like sannsynlig som om at vi kommer til å se bilder av hennes ansikt fra hennes høyre side. :rolleyes: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sykkelferie til Halden med LK kjørende etter med sykkelstativ. Litt posering med sykler med flate dekk. Blir artig.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ideen om sykkeltur høres super ut. 

Det som er litt trist er at jeg heller enn å tenke at det blir en flott familieferie, tenker at det gir innhold til bloggen. 

Tenk å leve slik, da? At alt man gjør med familien sin har minst en baktanke. 

Jeg skjønner ikke hvordan noen klarer å leve slik. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spaniasol
39 minutter siden, Surikatt skrev:

Håper de kan ta holde denne sykkelturen privat men det går nok ikke. Hele familien i arbeid, hvordan skal hun få med seg alle turantrwkkene sine og hvorfor skal 6 åringen sitte i sykkelvogn? Tenker det er bedre å ta kortere turer enn å skryte på seg hvor langt, hele tiden. 

Dette er vel et  velkomment sunt tiltak for Bloggerne. Der må man jo være på farten og i sving for at det skal bli et interessant TV-program, og for at de skal få mye TV-tid. Tiden gives til de der har noget at bedrive av interesse, si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cissacissa skrev:

6-åring i sykkelvogn er det merkeligste jeg har hørt.

Ikke hvis sykkelvogna er sponset. Da er det helt naturlig..

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, spaniasol skrev:

Dette er vel et  velkomment sunt tiltak for Bloggerne. Der må man jo være på farten og i sving for at det skal bli et interessant TV-program, og for at de skal få mye TV-tid. Tiden gives til de der har noget at bedrive av interesse, si.

Det tenkte jeg ikke på. Når det er opptak til bloggerne må de jo finne på noe nytt. Forrige gang late som skal kjøpe leilighet på granca og denne gang sykkeltur. Satser på de har med følgebil med sminke og outfits, da. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Halle-Palle skrev:

De gjør vel ca det samme som de gjør når de sitter i bil? 

Mulig det, men bilferie er vel ikke akkurat førstevalget for småbarnsforeldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er på tide at dette "glansbildet" av det "perfekte" familietilværelse blir snudd om til hva som egentlig skjer. Det er BAK fasaden folk vil se og kjenne seg igjen. Ikke disse latterlige turene som 2 små barn ikke får noe nyttig ut av. CBE ville ha tjernt sååå myyyyyye mer på og være ekte og ærlig om sitt liv som mor. Ingen lever så "perfekt" som henne. Det er en tilværelse som ikke finnes i de vanlige norske hjem. For til tider så undres jeg på om hun i det hele tatt bor i Norge. For det hele er skikkelig amerikansk aktig når ting skal være så på stell, og jentene er aldri så si skitten av seg på bildene. Dem er velstelte og ordentlige.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
On 6/18/2019 at 9:28 PM, Crash said:

Leser bloggen jeg og. Det skrives ikke mye om NetFit for tiden.

Kanskje de har gått tomme for øvelser? Kan hende de burde få inn et samarbeid med Funkygine? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym90059005 skrev:

Klarer ikke se at en 6-åring syns det er noe stas å sitte aleine bak i en sykkelvogn noen timer, flere dager på rad. Riste avgårde på grusveier. 

Ellers blir vel dette en tur med utstyrsbonaza, hvor alt skal handles inn/bli sponset. Blir også interessant med "flere netter i telt", de har jo tidligere vist seg som særdeles lite turvant. 

6-åringer kan fint sykle selv de. Når de voksne har tung henger kommer barna til å fare i forveien. 

En tur med flere netter i telt vil gi en stor stor utfordring. Hvem ser perfekt ut etter flere netter i telt? Det er umulig selv med den mest velutstyrte toalettmappe vil jeg tro.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kvinneguide skrev:

6-åringer kan fint sykle selv de. Når de voksne har tung henger kommer barna til å fare i forveien. 

En tur med flere netter i telt vil gi en stor stor utfordring. Hvem ser perfekt ut etter flere netter i telt? Det er umulig selv med den mest velutstyrte toalettmappe vil jeg tro.

Sykkeltur og telttur skal ikke være perfekt. Er da barn skal få være barn. Tanken på hvor veltrent  begge foreldre er, så skulle det nå være null problem og holde følge med sine 2 små.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Uglesjel skrev:

Sykkeltur og telttur skal ikke være perfekt. Er da barn skal få være barn. Tanken på hvor veltrent  begge foreldre er, så skulle det nå være null problem og holde følge med sine 2 små.

Utfordringene står i kø, neste utfordring er å finne turutstyr i duse fargetoner.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, kvinneguide skrev:

Utfordringene står i kø, neste utfordring er å finne turutstyr i duse fargetoner.

Det er rett og slett trist at fokuset er på det. Og ikke hva turen skaø bestå av når alt er over.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, kvinneguide skrev:

6-åringer kan fint sykle selv de. Når de voksne har tung henger kommer barna til å fare i forveien. 

En tur med flere netter i telt vil gi en stor stor utfordring. Hvem ser perfekt ut etter flere netter i telt? Det er umulig selv med den mest velutstyrte toalettmappe vil jeg tro.

For det første er ingen 6, men hvorfor skal selv dette innlegget med ferieplaner hakkes i stykker med dumme barnslige kommentarer om sminke, utstyr, sykkelvogn og baggasje ? Det er da ingen her inne som skal være med på den turen , så hvorfor bry seg så til de grader om hvordan andre legger opp ferien sin ? Det er hverken konstruktivt eller nødvendig å diskutere om barna slik det gjøres. La nå familien gjøre akkurat som de vil med dette. De drar på tur ut i norsk natur, må da værfe bedre å rose de for det istedetfor å hakke i stykker planene lenge før de har dratt i tillegg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, virkelig skrev:

For det første er ingen 6, men hvorfor skal selv dette innlegget med ferieplaner hakkes i stykker med dumme barnslige kommentarer om sminke, utstyr, sykkelvogn og baggasje ? Det er da ingen her inne som skal være med på den turen , så hvorfor bry seg så til de grader om hvordan andre legger opp ferien sin ? Det er hverken konstruktivt eller nødvendig å diskutere om barna slik det gjøres. La nå familien gjøre akkurat som de vil med dette. De drar på tur ut i norsk natur, må da værfe bedre å rose de for det istedetfor å hakke i stykker planene lenge før de har dratt i tillegg

Det er fordi CBE framstiller det så glam og perfekt. Når sannheten er at slike type turer er overhode ikke perfekte og ikke alltid går knirkefritt. Her diskuteres det om ei blogger som nærmeste utsetter sine barn for unødvendige eksponeringer for få cash i kassen. At man da hakker ferie planene demmes i små biter viser jo bare virkeligheten ikke er eksisterende i demmes verken. For gjett om, ingen av oss eller leserene kommer noen sinne til få se et uperfekt bilder av barnan eller hun selv. Så kritikken er på sin plass.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, virkelig skrev:

For det første er ingen 6, men hvorfor skal selv dette innlegget med ferieplaner hakkes i stykker med dumme barnslige kommentarer om sminke, utstyr, sykkelvogn og baggasje ? Det er da ingen her inne som skal være med på den turen , så hvorfor bry seg så til de grader om hvordan andre legger opp ferien sin ? Det er hverken konstruktivt eller nødvendig å diskutere om barna slik det gjøres. La nå familien gjøre akkurat som de vil med dette. De drar på tur ut i norsk natur, må da værfe bedre å rose de for det istedetfor å hakke i stykker planene lenge før de har dratt i tillegg

Jeg kan bare kommentere det jeg selv skrev som jeg mener ikke var mer spydig enn en med litt selvironi kan tåle. Kan man ikke tulle med noe uten å såre folk?

Endret av kvinneguide
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, PurpleRain skrev:

Herren, fruen og barna skal på sykkelferie i sommer. De skal ligge i både telt og på turisthytter.

De har bestilt hjelmer👌🏻

Å herregud. Den var ny. Blir det noe av da tro? Godt de har bestilt hjelmer.... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Surikatt skrev:

Det tenkte jeg ikke på. Når det er opptak til bloggerne må de jo finne på noe nytt. Forrige gang late som skal kjøpe leilighet på granca og denne gang sykkeltur. Satser på de har med følgebil med sminke og outfits, da. 

Der har vi det. Opptak til Bloggerne. Noe nytt må de jo finne på for å ha innhold til en hel episode?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, virkelig skrev:

For det første er ingen 6, men hvorfor skal selv dette innlegget med ferieplaner hakkes i stykker med dumme barnslige kommentarer om sminke, utstyr, sykkelvogn og baggasje ? Det er da ingen her inne som skal være med på den turen , så hvorfor bry seg så til de grader om hvordan andre legger opp ferien sin ? Det er hverken konstruktivt eller nødvendig å diskutere om barna slik det gjøres. La nå familien gjøre akkurat som de vil med dette. De drar på tur ut i norsk natur, må da værfe bedre å rose de for det istedetfor å hakke i stykker planene lenge før de har dratt i tilleg 

Enig i at det er unødvendig mye diskusjon om barna nå.

Men at denne reiseformen diskuteres er vel at sykkeltur med telt passer veldig dårlig med det bloggeren har vist av interesser de siste 10 årene. Mitt inntrykk, som jeg ene og alene har fått fra det bloggeren selv har publisert på SoMe, er at CBE er blant de minst turglade menneskene jeg kommer på. Hun har aldri virket til å trives på ikke-velfriserte lokasjoner tidligere - selv om hun iherdig har prøvd å gi inntrykk av at hun liker det. Mulig jeg tar helt feil og hun er super turglad men konstaterer jeg på ingen måte er den eneste som synes det er noe rart der. Når kart og terreng ikke stemmer blir det diskusjon på KG. 

Men for al del. Mye bedre med sykkel, turisthytte og telt enn forurensende fly og cruise 👍. Greia er bare at det virker mer for å skape nytt innhold til en fallende blogg enn overbevisende turglede. Men igjen - jeg skal med glede la CBE overbevise meg om det motsatte om hun da klarer...

Endret av Inocybe
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...