Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Det Kan det være at CBE tar med noen kritiske kommentarer (feks en idag  - der 'en  syns kjolen hun hadde på seg på ellefest var altfor kort) - for at noen av "venninnene" skal ile til og forsvare henne / kjefte på de som kan komme med slike kommentarer? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De skal ut og fly er par ganger igjen, ser jeg. I denne   "norgesferien" de skrytte av de skulle ha isommer.                                Fint det. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Ellevira skrev:

Det Kan det være at CBE tar med noen kritiske kommentarer (feks en idag  - der 'en  syns kjolen hun hadde på seg på ellefest var altfor kort) - for at noen av "venninnene" skal ile til og forsvare henne / kjefte på de som kan komme med slike kommentarer? 

Det er jo et faktum som har blitt diskutert, både her inne og i andre kanaler, i årevis. Hun spekulerer i akkurat det. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Kleenex skrev:

Der har vi det. Opptak til Bloggerne. Noe nytt må de jo finne på for å ha innhold til en hel episode?

I følge kommentarfeltet på bloggen er de bare de som skal på tur, de skal altså ikke ha et tvteam på slep. De skulle heller ikke ha med mye fotoutstyr, bare et kamera og noen linser/objektiver.

Jeg holder ikke pusten.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Inocybe skrev:

Enig i at det er unødvendig mye diskusjon om barna nå.

Tiltredes.

Jeg har rapportert, men nye tider, nye skikker, tydeligvis. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nebel86 skrev:

Amen. "Åh, så lite miljøbevisste de er som flyr hele tiden, kan de ikke være mere jordnære, alt må være så perfekt hele tiden, kan de ikke bare være litt som oss vanlige dødelige, hadde fått så mye mer respekt da"

Blogginnlegg: Vi skal på sykkeltur til Danmark i sommer og sove i telt!

"Åh, de skal bare filme til bloggerne, kommer sikkert til å fly med kameraer på slep, alt er sikkert sponset, stakkars barn, kommer sikkert til å bare være for bloggen sin del

Altså, er det mulig å være fordømt sure og negative absolutt hele tiden? Damned if you do, damned if you don't. Dette burde jo være fantastisk for "bekymringen" deres ved miljøforbruket til bloggeren

Svært enig 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, Sol79 skrev:

Flott ide, men merkelig at 6-åringen skal sitte i sykkelvogn i 13 mil.

Mye kritiggverdig med den bloggen, men akkurat det syns jeg ikke er så rart. Ungen min skal begynne i 1.klasse nå. I hennes klasse er det en gutt som er dreven på sykling. Resten sykler enten med støttehjul, eller på et så lavt nivå at lang sykkeltur er helt uaktuelt. 1/20 barn kan med andre ord sykle godt, og selv han hadde kommet til kort på en tur på flere mil. Mye mer spennende med sykkeltur i vogn enn tur i bil tenker jeg. 

Jeg vet ikke om det bare er her på Vestlandet at ungene er så dårlige på sykkel, men jeg reagerer i alle fall ikke. 😅

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Antirobe skrev:

Mye kritiggverdig med den bloggen, men akkurat det syns jeg ikke er så rart. Ungen min skal begynne i 1.klasse nå. I hennes klasse er det en gutt som er dreven på sykling. Resten sykler enten med støttehjul, eller på et så lavt nivå at lang sykkeltur er helt uaktuelt. 1/20 barn kan med andre ord sykle godt, og selv han hadde kommet til kort på en tur på flere mil. Mye mer spennende med sykkeltur i vogn enn tur i bil tenker jeg. 

Jeg vet ikke om det bare er her på Vestlandet at ungene er så dårlige på sykkel, men jeg reagerer i alle fall ikke. 😅

Så store unger med støttehjul?😳 Min slutta med det to mnd før han fylte 4 år. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pollen skrev:

Så store unger med støttehjul?😳 Min slutta med det to mnd før han fylte 4 år. 

Så flott att din unge er dreven på sykling da. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pollen skrev:

Så store unger med støttehjul?😳 Min slutta med det to mnd før han fylte 4 år. 

Jepp. Mulig det er pga alt regnet? Dårlig sykkelvær? 😂 Her er i alle fall ikke 6-åringene i min omgangskrets flinke på sykkel. De kan mye annet da, men ikke sykkel. Jeg hadde definitivt ikke latt ungen min sykle selv om jeg hadde valgt å sykle isteden for å kjøre på tur. I morgen skal vi på telttur. Vi GÅR. 😅

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
1 time siden, Nebel86 skrev:

Amen. "Åh, så lite miljøbevisste de er som flyr hele tiden, kan de ikke være mere jordnære, alt må være så perfekt hele tiden, kan de ikke bare være litt som oss vanlige dødelige, hadde fått så mye mer respekt da"

Blogginnlegg: Vi skal på sykkelferie i sommer og sove i telt!

"Åh, de skal bare filme til bloggerne, kommer sikkert til å fly med kameraer på slep, alt er sikkert sponset, stakkars barn, kommer sikkert til å bare være for bloggen sin del, poseringer med flate dekk, like sannsynlig  å se henne med hjelm som hun blir fotografert fra høyre side 🙄" (vemmelige folk dere utgir dere for å være her inne)

Altså, er det mulig å være  fordømt negative hele tiden om absolutt alt hun foretar seg? Damned if you do, damned if you don't. Dette burde jo være fantastisk for "bekymringen" deres ved miljøforbruket til bloggeren...

Jeg avventer til jeg ser hvem som er annonsørene, hvis det er barnerelatert så spiller det ikke noe rolle hva de skal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Nebel86 said:

Amen. "Åh, så lite miljøbevisste de er som flyr hele tiden, kan de ikke være mere jordnære, alt må være så perfekt hele tiden, kan de ikke bare være litt som oss vanlige dødelige, hadde fått så mye mer respekt da"

Blogginnlegg: Vi skal på sykkelferie i sommer og sove i telt!

"Åh, de skal bare filme til bloggerne, kommer sikkert til å fly med kameraer på slep, alt er sikkert sponset, stakkars barn, kommer sikkert til å bare være for bloggen sin del, poseringer med flate dekk, like sannsynlig  å se henne med hjelm som hun blir fotografert fra høyre side 🙄" (vemmelige folk dere utgir dere for å være her inne)

Altså, er det mulig å være  fordømt negative hele tiden om absolutt alt hun foretar seg? Damned if you do, damned if you don't. Dette burde jo være fantastisk for "bekymringen" deres ved miljøforbruket til bloggeren...

Helt enig og jeg tenker akkurat det samme. Dette viser så tydelig at alt blir vinklet negativt og hakket på, uansett hvilken vei det går. Damned if you do, damned if you don't, indeed. 

Rampelyset burde vært omdøpt til Sladrehjørnet, for det er akkurat det som skjer - noe de siste sidene viser veldig tydelig.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
2 minutter siden, Tabris skrev:

Helt enig og jeg tenker akkurat det samme. Dette viser så tydelig at alt blir vinklet negativt og hakket på, uansett hvilken vei det går. Damned if you do, damned if you don't, indeed. 

Rampelyset burde vært omdøpt til Sladrehjørnet, for det er akkurat det som skjer - noe de siste sidene viser veldig tydelig.

Litt Stein i glasshus når det kommer til negativitet ser jeg, det er noe ugreit blant  209 sider og rampelys burde vært omdøpt til sladrehjørnet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Antirobe skrev:

Mye kritiggverdig med den bloggen, men akkurat det syns jeg ikke er så rart. Ungen min skal begynne i 1.klasse nå. I hennes klasse er det en gutt som er dreven på sykling. Resten sykler enten med støttehjul, eller på et så lavt nivå at lang sykkeltur er helt uaktuelt. 1/20 barn kan med andre ord sykle godt, og selv han hadde kommet til kort på en tur på flere mil. Mye mer spennende med sykkeltur i vogn enn tur i bil tenker jeg. 

Jeg vet ikke om det bare er her på Vestlandet at ungene er så dårlige på sykkel, men jeg reagerer i alle fall ikke. 😅

Her sykler barnehagebarna 6-7 km uten problem hver vei så jeg reagerer på 6 åring i sykkelvogn

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Nebel86 skrev:

Amen. "Åh, så lite miljøbevisste de er som flyr hele tiden, kan de ikke være mere jordnære, alt må være så perfekt hele tiden, kan de ikke bare være litt som oss vanlige dødelige, hadde fått så mye mer respekt da"

Blogginnlegg: Vi skal på sykkelferie i sommer og sove i telt!

"Åh, de skal bare filme til bloggerne, kommer sikkert til å fly med kameraer på slep, alt er sikkert sponset, stakkars barn, kommer sikkert til å bare være for bloggen sin del, poseringer med flate dekk, like sannsynlig  å se henne med hjelm som hun blir fotografert fra høyre side 🙄" (vemmelige folk dere utgir dere for å være her inne)

Altså, er det mulig å være  fordømt negative hele tiden om absolutt alt hun foretar seg? Damned if you do, damned if you don't. Dette burde jo være fantastisk for "bekymringen" deres ved miljøforbruket til bloggeren...

Ja, selvsagt. Man kommenterer jo bare det hun selv legger ut. Hun hadde flate dekk, tar bsre bilder fra en side, drar på kameraer og droner overalt og barna blir snikfotografert. Synes du disse tingene er negative? Det gjør jeg og men det er slik hun lever. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Inocybe skrev:

Enig i at det er unødvendig mye diskusjon om barna nå.

Men at denne reiseformen diskuteres er vel at sykkeltur med telt passer veldig dårlig med det bloggeren har vist av interesser de siste 10 årene. Mitt inntrykk, som jeg ene og alene har fått fra det bloggeren selv har publisert på SoMe, er at CBE er blant de minst turglade menneskene jeg kommer på. Hun har aldri virket til å trives på ikke-velfriserte lokasjoner tidligere - selv om hun iherdig har prøvd å gi inntrykk av at hun liker det. Mulig jeg tar helt feil og hun er super turglad men konstaterer jeg på ingen måte er den eneste som synes det er noe rart der. Når kart og terreng ikke stemmer blir det diskusjon på KG. 

Men for al del. Mye bedre med sykkel, turisthytte og telt enn forurensende fly og cruise 👍. Greia er bare at det virker mer for å skape nytt innhold til en fallende blogg enn overbevisende turglede. Men igjen - jeg skal med glede la CBE overbevise meg om det motsatte om hun da klarer...

Herregud. Det er en sykkeltur. Cut her some slack... Utrolig hva hun skal kritiseres for her inne!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Tabris skrev:

Helt enig og jeg tenker akkurat det samme. Dette viser så tydelig at alt blir vinklet negativt og hakket på, uansett hvilken vei det går. Damned if you do, damned if you don't, indeed. 

Rampelyset burde vært omdøpt til Sladrehjørnet, for det er akkurat det som skjer - noe de siste sidene viser veldig tydelig.

Som ny her fikk jeg bakoversveis. Du verden!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Emmy_H skrev:

Litt Stein i glasshus når det kommer til negativitet ser jeg, det er noe ugreit blant  209 sider og rampelys burde vært omdøpt til sladrehjørnet? 

Hva er disse 209 sidene om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Piemonte skrev:

Hva er disse 209 sidene om?

Lese, kanskje? (Det handler om ofte mangelfull merking av kommersielt innhold i ulike kanaler, et voldsomt kroppsfokus og mye eksponering av barna.  Jeg er mest opptatt av det siste, men alt henger sammen med alt. Når man er en influencer med stor kommersiell suksess og har stor spredning av budskapet man kommer med, både de kommersielle og andre budskap, er det viktig med kritisk blikk på denne virksomheten.)

Forøvrig: å slakte sykkelturplanene gir- som man ser nå her i tråden, vann på mølla til alle som hevder at ALL kritikken hun får er ugyldig. 

Jeg synes sykkeltur i fjellet høres veldig fint ut, selv om timevis i sykkelvogn ikke er særlig annerledes enn timer i bil for barn. 

 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, pøbelsara skrev:

Lese, kanskje? (Det handler om ofte mangelfull merking av kommersielt innhold i ulike kanaler, et voldsomt kroppsfokus og mye eksponering av barna.  Jeg er mest opptatt av det siste, men alt henger sammen med alt. Når man er en influencer med stor kommersiell suksess og har stor spredning av budskapet man kommer med, både de kommersielle og andre budskap, er det viktig med kritisk blikk på denne virksomheten.)

Forøvrig: å slakte sykkelturplanene gir- som man ser nå her i tråden, vann på mølla til alle som hevder at ALL kritikken hun får er ugyldig. 

Jeg synes sykkeltur i fjellet høres veldig fint ut, selv om timevis i sykkelvogn ikke er særlig annerledes enn timer i bil for barn. 

 

Beklager, visste ikke at en må lese 209 sider for å delta her. My bad.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...