Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Justlooking skrev:

Man får ikke sett storier uten å logge inn, kun bilder 😊

Dette stemmer ikke. Her kan du se storyen. Klikk på profilbildet hennes, bla til høyre så ser du alle svarene på story.

https://www.picuki.com/profile/carolinebergeriksenno

Endret av Louiah
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Louiah skrev:

Dette stemmer ikke. Her kan du se storyen. Klikk på profilbildet hennes, bla til høyre så ser du alle svarene på story.

https://www.picuki.com/profile/carolinebergeriksenno

Aldri hørt om picuki før, når man søker rett på Instagram er ikke det mulig å se storier. Men ser ut til at det går på picuki. Takk, lærer noe nytt hver dag heldigvis 😊

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CBE fikk hvis en del spørsmåler om hun hadde sluttet å blogge og det hat hun avbekreftet at hun ikke har gjort. Hun har kun ferie men ikke de små.

Jeg finner det desto interessant at hun ikke tok med noen av de mindre positivite spørsmålene. Det var nesten overkommelig av koselig kosmose fra alle spørsmålene.

*Screenhots og kan derfor ikke linkes til*

20200727_234117.jpg

Endret av MaleficentAurora
Tilføyelse
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
2 minutter siden, Surikatt skrev:

Det kvalmeste jeg ser er når hun snikfilmer uvitende barn som leker og sprer det på nettet. 

Stiller meg 100 prosent bak denne! Det er et grovt overtramp ovenfor de som blir filmet. Og i ferien deres også? Dobbelt kvalmt. Foreldre har jo selv valgt å ta ferie, men de mindreårige kan ikke ta det valget selv, det gjør de som er 100 prosent gode forbilder og alltid gjør ting rett for de. Det er en stor logisk brist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man går Ikke over sperringen for å ta bilde fra flydaljuvet og legge på some. Man er iallefall ikke et godt forbilde.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lin11
38 minutter siden, amo skrev:

Man går Ikke over sperringen for å ta bilde fra flydaljuvet og legge på some. Man er iallefall ikke et godt forbilde.

@Inocybe hadde et innlegg om det tidligere i tråden. Bildet ser photoshoppet ut, men så ser man at hun svarer følgende i kommentarfeltet (screenshot).  Så da har hun vitterlig gått over sperringer for å ta dette bildet og føyer seg pent inn i rekken av disse idiot turistene https://www.vg.no/forbruker/reise/i/LA862P/turister-jakter-det-perfekte-insta-bildet-ren-idioti «-Området er sikret med gjerder for å hindre at folk går ut på tuppen. Ordføreren liker dårlig at folk trosser sperringene.»

2A5887CE-58B8-45B2-9E15-E129807376D2.jpeg

DD1366C4-EF6F-4262-92AA-15A5D89F80C0.jpeg

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sjampoen får meg til å lure på om det var den som var årsaken til spørsmålsrunden. Full frontal på ungene; hvorfor? Jeg gremmes. 

#stopsharenting

Endret av Kollontaj
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper og tror det kommer en dag da det ikke lenger vil være lov å bruke barna sine i influencerbedrifter. 

Jeg kan på en måte forstå at influencere selv ikke forstår, de har jo ikke samme forhold til å skjerme om privatlivet osv som de fleste andre - det er vel nettopp derfor de lever av å dele det. De gjør på en måte motsatt av resten av oss - iallefall motsatt av meg selv. Jeg skal ikke kalle influencere for eksibisjonister, men jeg kan ikke utelukke at det er det mange av de er heller. 

CBE-bedriften er ganske steile på at de vet best hva som er rett, nå også bak sperringene på Flydalsjuvet for å få det perfekte instabildet. 

#stopsharenting

#forbilledlig

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Lin11 skrev:

@Inocybe hadde et innlegg om det tidligere i tråden. Bildet ser photoshoppet ut, men så ser man at hun svarer følgende i kommentarfeltet (screenshot).  Så da har hun vitterlig gått over sperringer for å ta dette bildet og føyer seg pent inn i rekken av disse idiot turistene https://www.vg.no/forbruker/reise/i/LA862P/turister-jakter-det-perfekte-insta-bildet-ren-idioti «-Området er sikret med gjerder for å hindre at folk går ut på tuppen. Ordføreren liker dårlig at folk trosser sperringene.»

2A5887CE-58B8-45B2-9E15-E129807376D2.jpeg

DD1366C4-EF6F-4262-92AA-15A5D89F80C0.jpeg

Så hun klatrer over sperringer for å få tatt det perfekte bildet? Hvorfor er jeg ikke overrasket? Det føyer seg pent inn i rekken av lov/regelbrudd fra familien Eriksen. Kanotur uten vest (etter inntak av alkohol), sykling uten hjelm, ATV-kjøring med usikrede unger og sikkert en hel masse annet.

Jeg fatter ikke at de kan uttale at de er de beste forbildene for barna sine! Dette er jo lover og regler som er lagd for å beskytte oss, ikke tulleregler som er laget for å ødelegge for The Eriksens. I ytterste konsekvens kan alt dette føre til døden. Men de synes altså at dette er noe barna bør strekke seg etter.

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å kalle det hygienerutiner er nå vel å dra det litt langt. De aller, aller fleste vasker håret - en normal ting å gjøre. 
Det er jo bruken av barna som er feil, ikke at hun vasker håret deres!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gremmes over hvordan hun digitalt misbruker barnas identitet og ikke eier vett til å skjerme de når det som er jobben hennes som foreldre.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er en uheldig effekt, er at mottakere av dette sjampobudskapet kan tenke at hår vil ha godt av bedre produkter, produkter som virker på tørt hår. Når man legger ut barn som innhold på SoMe, vil det som presenteres også vurderes. Dessverre. 😏

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Å kalle det hygienerutiner er nå vel å dra det litt langt. De aller, aller fleste vasker håret - en normal ting å gjøre. 
Det er jo bruken av barna som er feil, ikke at hun vasker håret deres!

Poenget er at hun deler det. Det hører til privatlivet og er ikke noe man kan dele på vegne av andre. Selvsagt vasker de aller fleste håret - men hvorfor i all verden skal man dele slik med fremmede, bare fordi de spør? 

Endret av pøbelsara
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som står bak med og ha oppført eldste datterens navn er rett å slett dum. For når man trykker på navnet til barnet så kommer ALLE blogg innleggene opp å andre linker som CBE&co hat valgt at det skal ligge offentlig å tilgjengelig ute for hele verden. For det mener CBE&co som foreldre er til barnest beste.

Jeg har valgt å anonymisere dette pga av det er snakk om ett mindreårige. Vedlegger derfor heller ikke noe link til dette.

20200728_110443.jpg

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, pøbelsara skrev:

Poenget er at hun deler det. Det hører til privatlivet og er ikke noe man kan dele på vegne av andre. Selvsagt vasker de aller fleste håret - men hvorfor i all verden skal man dele slik med fremmede, bare fordi de spør? 

Fordi hun har lite å by på selv? Fordi det tar 2 sek å lage innhold av de? Fordi hun har en annen definisjon av deling? Fordi de tjener penger på det? Fordi hun er stolt av de? Fordi hun er stolt av hår som vokser? Fordi det er skjult reklame? Fordi hun fisker etter samarbeid? Fordi hun snart kommer med en annonselenke? Fordi hun ikke skjønner bedre?
Mern.. alt dette er jo bare spekulasjoner. 

NB Skriver «hun», da jeg går ut fra at det er hun - mor og gründeren/bedriftseieren som gjør dette, ikke firmaet.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Spennende" planer for høsten å vinteren. Høres ikke det litt vel kjent ut eller hva?

Ingenting av disse såkalte "spennende" planene CBE&co har kommet har tatt folk med storm. Det har heller stormet rundt CBE eller så har den/de som har samarbeidet med henne måtte gi ut en offentlig forklaring eller beklagelser.

Jeg kan heller ikke si at Netfit et så spennende lengre siden de har nå melket dette prosjektet over lengre tid uten å ha alt klart.

Det får meg til undres over hvorfor de bruker så langt tid på et prosjekt som ble annonsert for 2år siden. For Netfit skulle være oppe å gå ifjor 2019 (?). Og det ser ikke ut til at det blir ferdig i år heller.

*Screenhots av IG storyen og kan derfor ikke linkes til*

Screenshot_20200728-114901_Instagram.jpg

Endret av MaleficentAurora
Tilføyelse
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...