Louiah Skrevet 27. juli 2020 #25421 Del Skrevet 27. juli 2020 (endret) 3 minutter siden, Justlooking skrev: Man får ikke sett storier uten å logge inn, kun bilder 😊 Dette stemmer ikke. Her kan du se storyen. Klikk på profilbildet hennes, bla til høyre så ser du alle svarene på story. https://www.picuki.com/profile/carolinebergeriksenno Endret 27. juli 2020 av Louiah 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 27. juli 2020 #25422 Del Skrevet 27. juli 2020 2 minutter siden, Louiah skrev: Dette stemmer ikke. Her kan du se storyen. Klikk på profilbildet hennes, bla til høyre så ser du alle svarene på story. https://www.picuki.com/profile/carolinebergeriksenno Aldri hørt om picuki før, når man søker rett på Instagram er ikke det mulig å se storier. Men ser ut til at det går på picuki. Takk, lærer noe nytt hver dag heldigvis 😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 27. juli 2020 #25423 Del Skrevet 27. juli 2020 (endret) CBE fikk hvis en del spørsmåler om hun hadde sluttet å blogge og det hat hun avbekreftet at hun ikke har gjort. Hun har kun ferie men ikke de små. Jeg finner det desto interessant at hun ikke tok med noen av de mindre positivite spørsmålene. Det var nesten overkommelig av koselig kosmose fra alle spørsmålene. *Screenhots og kan derfor ikke linkes til* Endret 27. juli 2020 av MaleficentAurora Tilføyelse 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Surikatt Skrevet 27. juli 2020 Populært innlegg #25424 Del Skrevet 27. juli 2020 Det kvalmeste jeg ser er når hun snikfilmer uvitende barn som leker og sprer det på nettet. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 27. juli 2020 #25425 Del Skrevet 27. juli 2020 2 minutter siden, Surikatt skrev: Det kvalmeste jeg ser er når hun snikfilmer uvitende barn som leker og sprer det på nettet. Stiller meg 100 prosent bak denne! Det er et grovt overtramp ovenfor de som blir filmet. Og i ferien deres også? Dobbelt kvalmt. Foreldre har jo selv valgt å ta ferie, men de mindreårige kan ikke ta det valget selv, det gjør de som er 100 prosent gode forbilder og alltid gjør ting rett for de. Det er en stor logisk brist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amo Skrevet 27. juli 2020 #25426 Del Skrevet 27. juli 2020 Man går Ikke over sperringen for å ta bilde fra flydaljuvet og legge på some. Man er iallefall ikke et godt forbilde. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 27. juli 2020 #25427 Del Skrevet 27. juli 2020 (endret) 38 minutter siden, amo skrev: Man går Ikke over sperringen for å ta bilde fra flydaljuvet og legge på some. Man er iallefall ikke et godt forbilde. @Inocybe hadde et innlegg om det tidligere i tråden. Bildet ser photoshoppet ut, men så ser man at hun svarer følgende i kommentarfeltet (screenshot). Så da har hun vitterlig gått over sperringer for å ta dette bildet og føyer seg pent inn i rekken av disse idiot turistene : https://www.vg.no/forbruker/reise/i/LA862P/turister-jakter-det-perfekte-insta-bildet-ren-idioti «-Området er sikret med gjerder for å hindre at folk går ut på tuppen. Ordføreren liker dårlig at folk trosser sperringene.» Endret 27. juli 2020 av Lin11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 28. juli 2020 Populært innlegg #25428 Del Skrevet 28. juli 2020 (endret) Jaja. Hun velger altså å både publisere et spørsmål om barnas hår, legge ut bilde av dem med håret i fokus og et bilde av produkter hun sier hun bruker til barnas hårvask. Er det reklame? Hvis det ikke er reklame, hvorfor viser hun produktene? Hvorfor velger hun å svare på spørsmål om noe som helst av rutiner rundt barna? Og hvorfor i all verden eksponere barna for å gi bort gratisreklame? hvis det er reklame - hvorfor merker hun ikke? Hun skriver selv at det var en haug spørsmål hun ikke rakk å svare på, men hun valgte altså å svare på et spørsmål om barnas utseende og hygienerutiner. Jeg fatter virkelig ikke hva slags vurderinger som ligger bak. #stop sharenting Endret 28. juli 2020 av pøbelsara 74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 28. juli 2020 #25429 Del Skrevet 28. juli 2020 (endret) Den sjampoen får meg til å lure på om det var den som var årsaken til spørsmålsrunden. Full frontal på ungene; hvorfor? Jeg gremmes. #stopsharenting Endret 28. juli 2020 av Kollontaj 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 28. juli 2020 #25430 Del Skrevet 28. juli 2020 Jeg håper og tror det kommer en dag da det ikke lenger vil være lov å bruke barna sine i influencerbedrifter. Jeg kan på en måte forstå at influencere selv ikke forstår, de har jo ikke samme forhold til å skjerme om privatlivet osv som de fleste andre - det er vel nettopp derfor de lever av å dele det. De gjør på en måte motsatt av resten av oss - iallefall motsatt av meg selv. Jeg skal ikke kalle influencere for eksibisjonister, men jeg kan ikke utelukke at det er det mange av de er heller. CBE-bedriften er ganske steile på at de vet best hva som er rett, nå også bak sperringene på Flydalsjuvet for å få det perfekte instabildet. #stopsharenting #forbilledlig 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 28. juli 2020 #25431 Del Skrevet 28. juli 2020 9 timer siden, Lin11 skrev: @Inocybe hadde et innlegg om det tidligere i tråden. Bildet ser photoshoppet ut, men så ser man at hun svarer følgende i kommentarfeltet (screenshot). Så da har hun vitterlig gått over sperringer for å ta dette bildet og føyer seg pent inn i rekken av disse idiot turistene : https://www.vg.no/forbruker/reise/i/LA862P/turister-jakter-det-perfekte-insta-bildet-ren-idioti «-Området er sikret med gjerder for å hindre at folk går ut på tuppen. Ordføreren liker dårlig at folk trosser sperringene.» Så hun klatrer over sperringer for å få tatt det perfekte bildet? Hvorfor er jeg ikke overrasket? Det føyer seg pent inn i rekken av lov/regelbrudd fra familien Eriksen. Kanotur uten vest (etter inntak av alkohol), sykling uten hjelm, ATV-kjøring med usikrede unger og sikkert en hel masse annet. Jeg fatter ikke at de kan uttale at de er de beste forbildene for barna sine! Dette er jo lover og regler som er lagd for å beskytte oss, ikke tulleregler som er laget for å ødelegge for The Eriksens. I ytterste konsekvens kan alt dette føre til døden. Men de synes altså at dette er noe barna bør strekke seg etter. 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 28. juli 2020 Populært innlegg #25432 Del Skrevet 28. juli 2020 Jepp. I tillegg til at barnas utseende er i fokus og deres (tilsynelatende) hygienerutiner altså legges ut på en helt åpen IG_konto med mer enn trehundretusen følgere, så filmes de samme barna mens de er oppslukt av lek - helt uvitende om at de blir sett av potensielt hundretusenvis av helt fremmede mennesker. Det er så stygt at jeg ikke har ord. 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 28. juli 2020 Populært innlegg #25433 Del Skrevet 28. juli 2020 (endret) Det er helt hårreisende, bokstavelig talt, hvordan mindreåriges hår stadig er så voldsomt i fokus. Og håret krølles, friseres og danderes for en lesers spørsmål om rutiner. Og favorittsjampoen som brukes? Jo, Berg Eriksens viser velvillig frem sjampoflasker behørig med logo som om det er en reklamepost, med bloggerens egen lenge og veldokumenterte favorittduft. Det blir ikke mer klin kokos enn dét. #stopsharenting Endret 28. juli 2020 av Revenge o'Cavatina omformulering 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 28. juli 2020 #25434 Del Skrevet 28. juli 2020 Å kalle det hygienerutiner er nå vel å dra det litt langt. De aller, aller fleste vasker håret - en normal ting å gjøre. Det er jo bruken av barna som er feil, ikke at hun vasker håret deres! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 28. juli 2020 #25435 Del Skrevet 28. juli 2020 Jeg gremmes over hvordan hun digitalt misbruker barnas identitet og ikke eier vett til å skjerme de når det som er jobben hennes som foreldre. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 28. juli 2020 #25436 Del Skrevet 28. juli 2020 Det som er en uheldig effekt, er at mottakere av dette sjampobudskapet kan tenke at hår vil ha godt av bedre produkter, produkter som virker på tørt hår. Når man legger ut barn som innhold på SoMe, vil det som presenteres også vurderes. Dessverre. 😏 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. juli 2020 #25437 Del Skrevet 28. juli 2020 (endret) 22 minutter siden, LilleSnupp skrev: Å kalle det hygienerutiner er nå vel å dra det litt langt. De aller, aller fleste vasker håret - en normal ting å gjøre. Det er jo bruken av barna som er feil, ikke at hun vasker håret deres! Poenget er at hun deler det. Det hører til privatlivet og er ikke noe man kan dele på vegne av andre. Selvsagt vasker de aller fleste håret - men hvorfor i all verden skal man dele slik med fremmede, bare fordi de spør? Endret 28. juli 2020 av pøbelsara 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 28. juli 2020 #25438 Del Skrevet 28. juli 2020 Den som står bak med og ha oppført eldste datterens navn er rett å slett dum. For når man trykker på navnet til barnet så kommer ALLE blogg innleggene opp å andre linker som CBE&co hat valgt at det skal ligge offentlig å tilgjengelig ute for hele verden. For det mener CBE&co som foreldre er til barnest beste. Jeg har valgt å anonymisere dette pga av det er snakk om ett mindreårige. Vedlegger derfor heller ikke noe link til dette. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 28. juli 2020 #25439 Del Skrevet 28. juli 2020 35 minutter siden, pøbelsara skrev: Poenget er at hun deler det. Det hører til privatlivet og er ikke noe man kan dele på vegne av andre. Selvsagt vasker de aller fleste håret - men hvorfor i all verden skal man dele slik med fremmede, bare fordi de spør? Fordi hun har lite å by på selv? Fordi det tar 2 sek å lage innhold av de? Fordi hun har en annen definisjon av deling? Fordi de tjener penger på det? Fordi hun er stolt av de? Fordi hun er stolt av hår som vokser? Fordi det er skjult reklame? Fordi hun fisker etter samarbeid? Fordi hun snart kommer med en annonselenke? Fordi hun ikke skjønner bedre? Mern.. alt dette er jo bare spekulasjoner. NB Skriver «hun», da jeg går ut fra at det er hun - mor og gründeren/bedriftseieren som gjør dette, ikke firmaet. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 28. juli 2020 #25440 Del Skrevet 28. juli 2020 (endret) "Spennende" planer for høsten å vinteren. Høres ikke det litt vel kjent ut eller hva? Ingenting av disse såkalte "spennende" planene CBE&co har kommet har tatt folk med storm. Det har heller stormet rundt CBE eller så har den/de som har samarbeidet med henne måtte gi ut en offentlig forklaring eller beklagelser. Jeg kan heller ikke si at Netfit et så spennende lengre siden de har nå melket dette prosjektet over lengre tid uten å ha alt klart. Det får meg til undres over hvorfor de bruker så langt tid på et prosjekt som ble annonsert for 2år siden. For Netfit skulle være oppe å gå ifjor 2019 (?). Og det ser ikke ut til at det blir ferdig i år heller. *Screenhots av IG storyen og kan derfor ikke linkes til* Endret 28. juli 2020 av MaleficentAurora Tilføyelse 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå