Surikatt Skrevet 3. mars 2024 #93761 Del Skrevet 3. mars 2024 hippyskippy skrev (2 timer siden): Å herregud for et kleint bilde. Litt Donald Duck aktig 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 3. mars 2024 #93762 Del Skrevet 3. mars 2024 Altså.. hvilke øvelser er det CBE viser for rompe? Kan ikke si at jeg har sett annet enn hip thrust, og man får ikke en slik rompe med noen dårlig utførte hip thrust. Ev kroppsvektøvelser hun måtte gjøre gir ikke en slik rompe. Ferdig snakka! Dog får man slik rompe med pute.. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 3. mars 2024 #93763 Del Skrevet 3. mars 2024 Den er mindre på bildet i innlegget enn på story🫣. Beklager at jeg har øyne som ser sånt, det går bare ikke å un-see. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 3. mars 2024 #93764 Del Skrevet 3. mars 2024 Hva er greia med å hoppe sånn frem og tilbake mellom plattformer? Er hun også på TikTok? Jeg skjønner at de fleste influensere inkludert CBE sikter mot gullpakken på Snap, men hvorfor da legge ut masse bilder på IG når du kommer hjem? Da er jo ikke turen lenger eksklusivt forbeholdt Snap-brukere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. mars 2024 #93765 Del Skrevet 3. mars 2024 Angeleye skrev (2 timer siden): Nå åpnes det for nye medlemmer i "Sterk og atletisk". Og hva er fokuset i reklamen? At det er tre måneder til sommeren, og sommerkroppen må jobbes med 🙄 Og fokuset er på skuldre og rumpe for å få timeglassfigur! Ville ALDRI hatt henne som PT! Noe så tragisk. Kollontaj skrev (1 time siden): Den er mindre på bildet i innlegget enn på story🫣. Beklager at jeg har øyne som ser sånt, det går bare ikke å un-see. Det stemmer, jeg la også merke til det. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 3. mars 2024 #93766 Del Skrevet 3. mars 2024 Hvor lavt skal denne damen synke før hun forstår hun driter seg ut? 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 3. mars 2024 #93767 Del Skrevet 3. mars 2024 Xstrella skrev (1 minutt siden): Hvor lavt skal denne damen synke før hun forstår hun driter seg ut? Tydeligvis lavere enn de fleste hadde trengt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medici Skrevet 4. mars 2024 #93768 Del Skrevet 4. mars 2024 Den rompa må være inspirert av påkledning fra 1800-tallet. 25 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 4. mars 2024 #93769 Del Skrevet 4. mars 2024 Medici skrev (51 minutter siden): Den rompa må være inspirert av påkledning fra 1800-tallet. Manglet litt en hale der bak 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest issoras Skrevet 4. mars 2024 #93770 Del Skrevet 4. mars 2024 12 hours ago, Sinccis said: Rumpeputa på plass der ja. Kanskje hun burde velge enten å gå med den hver dag eller droppe det helt. Blir så dumt med så varierende størrelse på rumpa fra dag til dag. Krever ingen rumpepute det der, er ganske enkelt å posere på seg rumpe i et siluettbilde, må bare vinkle underkroppen litt slik at begge rumpeballene danner siluetten og gir illusjon om stor rumpe. Eventuelt bruke en stekepanne. 😅 https://www.instagram.com/reel/C1982pSNgW3/?igsh=MXV2czNoZDJ4ZThxdg== Syns det er unødvendig å påstå så skråsikkert at hun bruker rumpepute når det er enkelt å posere seg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 4. mars 2024 #93771 Del Skrevet 4. mars 2024 Nitrist post igjen av jentene hennes, som igjen er instruert til å lage innhold i mors sosiale medier. Ligger og holder rundt hverandre på stranden og ser opp på stjernehimmelen og mor spør om de kjenner igjen noen stjernebilder. Får helt vondt i hjertet av å se det. Har lyst til å skrive til henne, men vet jo det er nytteløst 😰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 4. mars 2024 #93772 Del Skrevet 4. mars 2024 10 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 4. mars 2024 #93773 Del Skrevet 4. mars 2024 FruRosa skrev (2 minutter siden): Det handler vel om vinkler for det meste, ikke verken implantat eller pute 🙄 Snakk om å leve i egen fantasiverden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 4. mars 2024 #93774 Del Skrevet 4. mars 2024 Bulsara skrev (8 minutter siden): Det handler vel om vinkler for det meste, ikke verken implantat eller pute 🙄 Snakk om å leve i egen fantasiverden. Uansett hva det handler om er det fakta at en nesten 40 år gammel dame, med relativt liten rompe, fremstiller den stor. Ganske patetisk i seg selv. Det som er verre er løgnen om at den plutselig har vokst seg 3 ganger større pga trening, og at hun i tillegg skal selge deg dette magiske treningsprogrammet (som hun ikke besitter). 29 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 4. mars 2024 #93775 Del Skrevet 4. mars 2024 FruRosa skrev (1 time siden): Ikke glem at påstander om rumpepute-bruk i CBEs verden er helt sammenlignbart med drapstruslene hennes podcast-gjest fortalte om i podcasten hennes. Tenk så grusomme folk er at de kan finne på å spekulere om sånn - bare fordi CBE selv poserer/skyggelegger/filterbruker/redigerer rumpa si til å se abnorm ut…. Lurer veldig på hvordan tankerekker fungerer hos influensere: Gjør alt for at rumpa skal se abnorm uproporsjonal ut -> følgere bemerker rumpa ser abnorm uproporsjonal ut og tenker her må det være noe rart som foregår -> CBE «slemme hatere som tror jeg manipulerer bilder av rumpa mi 😭». Altså 🤯 28 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissKatt Skrevet 4. mars 2024 #93776 Del Skrevet 4. mars 2024 Caroline har uttalt at hun prøver å være et "glanset magasin". Jeg synes ikke at rompebilder på Granca har noe med et glanset magasin å gjøre. Det er bare harry. Jeg legger også merke til at rompebildene er tatt i et steinete terreng, ikke på stranda. Det er vel for å slippe å ta kleine rompebilder på de overfylte strendene på Granca, fordi det må jo være kjempeflaut. Jeg ser for meg at de klatrer over digre steiner, vekk fra folkemengden, med speilreflekskameraet dinglende rundt halsen. "Nå skal mor ta bilder til sitt glansede magasin". Og der står hun mellom de svære steinene og leker med vinkler, eventuelt rompepute, med ens ærend å få rompa til å se så stor som mulig ut. Den familien der er hysterisk morsomme 😄 42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doktorgraden Skrevet 4. mars 2024 #93777 Del Skrevet 4. mars 2024 MissKatt skrev (8 minutter siden): Caroline har uttalt at hun prøver å være et "glanset magasin". Jeg synes ikke at rompebilder på Granca har noe med et glanset magasin å gjøre. Det er bare harry. Jeg legger også merke til at rompebildene er tatt i et steinete terreng, ikke på stranda. Det er vel for å slippe å ta kleine rompebilder på de overfylte strendene på Granca, fordi det må jo være kjempeflaut. Jeg ser for meg at de klatrer over digre steiner, vekk fra folkemengden, med speilreflekskameraet dinglende rundt halsen. "Nå skal mor ta bilder til sitt glansede magasin". Og der står hun mellom de svære steinene og leker med vinkler, eventuelt rompepute, med ens ærend å få rompa til å se så stor som mulig ut. Den familien der er hysterisk morsomme 😄 Haha, jeg ser også for meg hvordan bildene er tatt. Og ler/haukflirer. Puteflaut 🫣😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 4. mars 2024 #93778 Del Skrevet 4. mars 2024 Carolinebergeriksen.no kunne jo hatt et poseringskurs. Det behersker eieren/modellen deres til fingerspissene. I tillegg til å virke voldsomt opptatt av vedkommendes endeparti, og abnorme behov for å vise det fram offentlig. "Lær å tilte bekkenet og stikke ut rompa for den perfekte sommerkropp-look" "Perfekt fotovinkling for å gi inntrykk av svær bakende" "Lær alt om å perfeksjonere Dolly Duck-poseringer" 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 4. mars 2024 #93779 Del Skrevet 4. mars 2024 Begynner vel å bli litt vel gammeldags med gedigne rumper nå. 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diosa Skrevet 4. mars 2024 #93780 Del Skrevet 4. mars 2024 (endret) . Endret 3. september 2024 av Diosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå