Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnnaCotta skrev (12 minutter siden):

Enda noe nytt han skal begynne med? Netfit, Athlete Excel, ultraløp, trening av barn og nå hyrox? Han styrer hverdagen sin selv, det er det mange som gjør, ikke noe galt i det. Men hvis jeg var venn eller familie, ville jeg tatt en prat om at han kanskje burde tenke på å skaffe seg noe fast og mer stabilt nå som han har rundet 40. Eller skal han leve av å trene fotballspillere på 13 etter skoletid og delta i en form for crossfit de neste 30 åra?

Skrev han ikke nylig at han hadde begynt å jobbe? Hadde iallfall med matpakke. 

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kollontaj skrev (1 minutt siden):

Det var første dagen med Athlete Excel, tror de hadde leid et av treningsrommene i det lokale PT-studioet i Sarpsborg. Men det er vel bare en liten bi-geskjeft, samme som Coach Eriksen-opplegget og Netfit osv. Tviler på at noen av delene krever mer enn et minimum av oppfølging.

• Liker 12
Skrevet
Kollontaj skrev (Akkurat nå):

Jeg forstod det som at det gjaldt disse barna han trener. 

• Liker 1
Skrevet
Kollontaj skrev (18 minutter siden):

Joda, stemmer det. Jobben hans er å trene 11 år gamle jenter. Det tar på med en slik jobb, og da er det viktig med næringsrik matpakke med makrell i tomat.

• Liker 11
Skrevet

Ah, jeg tenkte faktisk at han jobbet som instruktør der med «vanlige folk» og at det barneopplegget var utenom. 

• Liker 2
Skrevet

Hvor har han skrevet dette om ny treningsform? 

Skrevet
AnnaCotta skrev (1 time siden):

Enda noe nytt han skal begynne med? Netfit, Athlete Excel, ultraløp, trening av barn og nå hyrox? Han styrer hverdagen sin selv, det er det mange som gjør, ikke noe galt i det. Men hvis jeg var venn eller familie, ville jeg tatt en prat om at han kanskje burde tenke på å skaffe seg noe fast og mer stabilt nå som han har rundet 40. Eller skal han leve av å trene fotballspillere på 13 etter skoletid og delta i en form for crossfit de neste 30 åra?

...og fotballtrener, fotograf og halvveis fullførte studier....

Tror han egentlig bruker mest tid på å ringe alle samtal og forhandle kontrakt som cbe ikke vil/kan. 

• Liker 11
Gjest Doktorgraden
Skrevet

Så komisk med verdens største tvangspressa svai i solnedgang og bar mage på skolebenken. Hun er en herlig parodi på seg selv.

Skrevet (endret)
Doktorgraden skrev (12 minutter siden):

Så komisk med verdens største tvangspressa svai i solnedgang og bar mage på skolebenken. Hun er en herlig parodi på seg selv.

Rumpeputa på plass der ja. Kanskje hun burde velge enten å gå med den hver dag eller droppe det helt. Blir så dumt med så varierende størrelse på rumpa fra dag til dag. 

IMG_4044.jpeg

Endret av Sinccis
  • Liker 30
  • Nyttig 9
Skrevet

Å herregud for et kleint bilde.

• Liker 40
  • Nyttig 4
Skrevet
Sinccis skrev (24 minutter siden):

Rumpeputa på plass der ja. Kanskje hun burde velge enten å gå med den hver dag eller droppe det helt. Blir så dumt med så varierende størrelse på rumpa fra dag til dag. 

IMG_4044.jpeg

Hehe. De gir og gir😂

• Liker 17
Skrevet
hippyskippy skrev (8 minutter siden):

Å herregud for et kleint bilde.

Jeg fatter ikke at de ikke selv føler det kleint og flaut med alle disse selfiene. Det hadde vært sosialt selvmord i min verden. 

Men, kanskje er de ikke den smarteste personen i skuffen, som en annen influenser sa det så fint på Paradise.

• Liker 25
Skrevet
Sinccis skrev (47 minutter siden):

IMG_4044.jpeg

Enig. I tillegg til at dette er den type rumpe hennes mann mener er 15-20 kg for tykk, mens hun selv prøver å oppnå den med en rumpepute. Så sykt pinlige begge to.

• Liker 18
  • Nyttig 2
Gjest Doktorgraden
Skrevet

Kan noen forklare hvorfor navnene OG fødselsåret til barna står i bioen? Hvorfor? Lever de under en stein? Får de ikke lest en eneste nyhet inne i filterbobla? 

Skrevet
Doktorgraden skrev (54 minutter siden):

Kan noen forklare hvorfor navnene OG fødselsåret til barna står i bioen? Hvorfor? Lever de under en stein? Får de ikke lest en eneste nyhet inne i filterbobla? 

I tillegg til at hun stadig forteller hvilken skole de går på, hvor de går på fritidsaktiviteter, hvor de bor osv. Skjønner hun ikke eller bryr hun seg bare ikke om grunnen til hvorfor man ikke skal dele slikt informasjon om barna sine offentlig på nett? Dette er jo noe av det første barn blir lært til å ikke dele på internett - nettvett!

• Liker 26
  • Nyttig 8
Skrevet
Sinccis skrev (1 time siden):

IMG_4044.jpeg

Vet ikke om hun bruker rumpepute, men bakenden er så stor som jeg aldri har sett den. Såpass at det ikke ser helt riktig ut. Når det er sagt, er jeg ikke tvil om at hun står sidelengs men ikke helt i profil, for å få med begge rumpeballene. I tillegg strammes det nok der det strammes kan. 

Som vanlig formidler Caroline dette: Se på kroppen min, se på rumpa mi, se på den smale midjen, SE så fin jeg er, jeg sprekker av stolthet! (Føles sånn, i alle fall) 

• Liker 23
  • Nyttig 5
Skrevet
vinterskog skrev (3 timer siden):

Tror han egentlig bruker mest tid på å ringe alle samtal og forhandle kontrakt som cbe ikke vil/kan. 

Tror han har sluttet som administrerende direktør i Treasures AS? Mener det stod på LinkedIn-CVen hans. 

• Nyttig 1
Skrevet

Nå åpnes det for nye medlemmer i "Sterk og atletisk". Og hva er fokuset i reklamen? At det er tre måneder til sommeren, og sommerkroppen må jobbes med 🙄 

• Liker 8
Skrevet
3 hours ago, Cissacissa said:

Hvor har han skrevet dette om ny treningsform? 

image.thumb.png.51f0c8f5a551ffb0a2762b846356a5d1.png

Instanavigation: coach_eriksen (eller vanlig IG for de som har det) 😊

• Liker 3
Skrevet
Sinccis skrev (2 timer siden):

IMG_4044.jpeg

Alle vet hun ikke har slik rumpe naturlig 😅

• Liker 6
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...