Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Ellie77 skrev (3 timer siden):

Lettkledd-bilder fra Granka (ja, jeg bruker den forkortelsen og nei, jeg mener det ikke nedlatende) slo visst ikke an blant de ekte følgerne. Denne trenden gjentar seg gang på gang. Muligens på tide å ta hintet? Blir som at dagligvarebutikken bare skulle fortsette å fylle hyllene med varer som går ut på dato fordi ingen kjøper dem. Det er sånn tilbud-etterspørseldynamikken fungerer når man driver bedrift. I hvert fall om hensikten er å tjene penger….

Kilde: Socialblade

IMG_9756.jpeg

I følge Kontent så briljerer CBE med innhold da 😊 Ei snart 40 år gammel dame som sitter på huk i liten bikini med ryggen til publikum og kneiser lekent med rumpa. Skikkelig brilliant høykvalitet 🍑🔥

Endret av Rastebenk
  • Liker 37
  • Nyttig 4
Skrevet
Rastebenk skrev (1 time siden):

I følge Kontent så briljerer CBE med innhold da 😊 Ei snart 40 år gammel dame som sitter på huk i liten bikini med ryggen til publikum og kneiser lekent med rumpa. Skikkelig brilliant høykvalitet 🍑🔥

Kommer til å holde på sånn til hun er på gamlehjemmet 😄

• Liker 15
Gjest Xstrella
Skrevet
Korsihalsen skrev (1 time siden):

Kommer til å holde på sånn til hun er på gamlehjemmet 😄

Hun blir ikke gammel. Hun er evig ung, slank, supertrent og rynkefri. Frua skal vise at kroppen ikke blir ødelagt av aldring. 🙂

Skrevet
loffen skrev (7 timer siden):

Jeg kan ikke noe for det, men jeg synes det er hysterisk morsomt med det egget på bildekarusellen i siste innlegg. Først ligger det og lufter seg utenfor vinduet, så er det på kjøkkenbenken, så løfter hun det med en stekespade, også ligger det og lufter seg utenfor på vinduskarmen igjen. :rulle: 

Skal hun spise speilegget der ute, med bare fingrene, uten brødet som hun har ristet, under? Kanskje hun legger brødet på toppen? :overrasket: 

Åh, det er så spennende! 

Det falt dessverre ut vinduet. Ja ja, kalorier spart🤪

• Liker 19
Skrevet
Xstrella skrev (2 timer siden):

Hun blir ikke gammel. Hun er evig ung, slank, supertrent og rynkefri. Frua skal vise at kroppen ikke blir ødelagt av aldring. 🙂

Eller graviditet.

• Liker 6
Skrevet (endret)

Ikke mye engasjement på siste innlegg gitt.  Bodylab post for nyheten eplesaus har kun fått ca 130 likes hittil, etter 3 timer. 3 kommentarer hvorav 2 av disse er fra CBE selv. 

Endret av Laia
  • Liker 13
Skrevet
2 hours ago, Xstrella said:

Det er så uendelig trist.

Jeg var selv superslank og sporty etter to barn. Om man allerede er fysisk aktiv og ellers har genetiske forutsetninger for det er det null problem å se ut som Caroline etter to barn. Jeg hadde null strekkmerker (KUN gener), vaskebrett, hele pakken. Min mor oppfordret meg derimot ikke å legge det på nett fordi jeg ikke tok undertøyselfie som jeg sendte til henne.

Nå er jeg femti. Jeg elsker å trene, og trener ofte i lite klær om det er varmt. Fordi jeg har har god hudelastisitet kunne jeg sikkert tatt noen deilig-selfies mens jeg trener. Med filter er jeg ikke kjempelangt unna CBE bortsett fra et par ekstrakilo.

Men mine barn hadde blokkert meg sporenstreks om jeg postet som CBE. Sånne treningsselfies er ifølge dem det kleineste man kan gjøre som forelder, utenom filterselfies.

Jeg synes faktisk synd på Caroline som kommer til å eldes normalt (bortsett fra botox og fillers) i et miljø der aldring, vektøkning o.l. ikke skal forekomme

Jeg klarer ikke å slutte å tenke på hvilken plattform de hadde hatt om de hadde vært litt mer fremoverlente. Hun kunne vært den største, større enn Sophie Elise.

• Liker 30
Skrevet
loffen skrev (6 timer siden):

Slike bildeserier bikker over fra thinspo til proana, eller i hvert fall farlig nært.

Det viktige er å vise frem en mage som spennes som en gal og suges inn, mens det vises ett speilegg som ikke en gang gis inntrykk av å skulle spises. På toppen et evinnelig filter som endrer utseendet hennes, hårfeste, hud m.m.

Sammen med all treningen hun stadig legger ut og det ekstreme kroppsfokuset og -presset hun stadig fronter, så blir helheten proana. "Ikke spis, om du spiser, spis så lite du overhodet greier, helst ultraprosessert mat om du absolutt må spise, pass på midjen, alt over min manisk innsugde, overspente mage er for stort, vet du..."

Følgerne vil heldigvis ikke ha det - hun har siste par dagene mistet mer enn 250 følgere (iflg. instanavigation).

• Liker 26
Skrevet
MarianneE skrev (6 timer siden):

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg steker ett egg, legger det på en tallerken og flytter den med meg rundt i huset. 

Simple life i et nøtteskall! 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
loffen skrev (8 timer siden):

Jeg kan ikke noe for det, men jeg synes det er hysterisk morsomt med det egget på bildekarusellen i siste innlegg. Først ligger det og lufter seg utenfor vinduet, så er det på kjøkkenbenken, så løfter hun det med en stekespade, også ligger det og lufter seg utenfor på vinduskarmen igjen. :rulle: 

Skal hun spise speilegget der ute, med bare fingrene, uten brødet som hun har ristet, under? Kanskje hun legger brødet på toppen? :overrasket: 

Åh, det er så spennende! 

Kanskje inspirasjonen skal ligge i å spise flere egg, på ulike arenaer? Ett egg ute, deretter et egg til som lages inne, som også tas med ut, til slutt et tredje egg, som venter på brødskivene, som egentlig har vært ferdig ristet lenge? Med en god kopp kaffe til og med veksel ute/inne, kan dette gi nye, kulinariske opplevelser?

Edit. Det ble så voldsomt for meg at jeg gikk litt surr i rekkefølgen.  Men spennende veksling, okke som!

Endret av ~ Ada ~
  • Liker 23
Skrevet
9 hours ago, loffen said:

Åh, det er så spennende! 

Uansett så er nok meningen at dette skal virke.. ja, nettopp EGGende på de som ser det.... 😉🐣 Og snart er det påske - eggets storhetstid. Kjenner jeg gleder meg allerede!!!! Her kan virkelig ALT skje! :juhu:

• Liker 20
Skrevet
Laia skrev (1 time siden):

Ikke mye engasjement på siste innlegg gitt.  Bodylab post for nyheten eplesaus har kun fått ca 130 likes hittil, etter 3 timer. 3 kommentarer hvorav 2 av disse er fra CBE selv. 

Men 1000 likes på eggene! Nesten like mye som på sitter-på-huk-bildene (1365).  

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
29 minutter siden, Kollontaj said:

For meg som er helt lost ifht sosiale medier - er dette bra?

• Liker 2
Skrevet
UltimateNothing skrev (55 minutter siden):

Nei. 

• Liker 10
Skrevet
Kollontaj skrev (5 timer siden):

Avslørende. Det forklarer nok hvorfor likes klikkene må skjules. Kanskje er det ikke anledning til å skjule likes på Bodylab innlegget (siden det ser ut til å være publisert av Bodylab selv).

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Men ETT egg.. hvem er det som spiser ett enslig egg til frokost? det er jo typ 100 kalorier. Veldig lite. skulle vært 3 egg, brød og grønnsaker på den tallerkenen. 

• Liker 18
  • Nyttig 2
Skrevet

Men egget står til kjøling i vinduskarmen... :klo::klo::klo:

• Liker 8
Skrevet
UltimateNothing skrev (14 timer siden):

Samme her. Helt lost jeg også og kan ikke forstå at det er lovlig en gang. Hun er en PÅVIRKER - av hva da? For en verden INGEN andre lever i og nærmest er umulig å leve i for andre. Har kikket litt på kontoen hennes den siste tiden, har aldri fulgt henne, men slik den kontoen er lagt opp nå, så ser jeg en person som er så opptatt av kropp og utseende at det er helt skremmende. Jeg syns faktisk ikke det er det minste pent en gang jeg å være så mager….

• Liker 16
Gjest Xstrella
Skrevet
irevin skrev (1 time siden):

Samme her. Helt lost jeg også og kan ikke forstå at det er lovlig en gang. Hun er en PÅVIRKER - av hva da? For en verden INGEN andre lever i og nærmest er umulig å leve i for andre. Har kikket litt på kontoen hennes den siste tiden, har aldri fulgt henne, men slik den kontoen er lagt opp nå, så ser jeg en person som er så opptatt av kropp og utseende at det er helt skremmende. Jeg syns faktisk ikke det er det minste pent en gang jeg å være så mager….

Hun er ikke så mager i virkeligheten. Hun vil fremstå mager. Hun retusjerer, filtrerer, photoshopper og sminker seg mye + botox/fillers/restylane. Hun er ikke ekte. Hun fremstiller seg selv som noe hun ikke er. Det er psykisk sykdom og burde fått hjelp. Ikke briljere med dette fake livet sitt hun utleverer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...