Populært innlegg Frisk Frosk Skrevet 1. mars 2024 Populært innlegg #93721 Skrevet 1. mars 2024 Sarah93 skrev (2 timer siden): Jeg skjønner ikke hvorfor alle har behov for å påpeke at hun ikke er *så* tynn i virkeligheten? Det skaper vel bare enda mer kroppspress når ikke engang hun er tynn nok? Jada, hun poserer på kunstige måter, og det fremstår forstyrret, men man ser jo klart på alle bilder/ filmer at dette er en over snittet slank og trent dame. Man kan vel gi henne det. Er det ikke bare å bli med på hennes narrativ om hvordan en kropp skal være å ta stillbilder av mage på løpetur (!) og påpeke at den ikke er like flat som på bilder? Ok, influensere poserer og retusjerer, men det hjelper vel ingen å millimeter-kommentere kroppen deres? Hvis CBE har et spiseforstyrret/ ortorektisk forhold til kropp må det jo være forferdelig for henne i alle fall. At hun er en dårlig påvirker rettferdiggjør ikke at alle blir like kjipe. Det er mange bak brukernavnene her som visstnok ser like bra ut som CBE, eller bedre, men som ikke ville nedverdiget seg til å vise seg frem sånn. Jeg får være den første som rekker opp hånda og sier at hun både er slankere og mer veltrent enn meg. Grunnen til at "alle har behov" for å påpeke at hun faktisk ikke er så tynn i virkeligheten som hun fremstiller seg å være på sine bedriftskanaler er flere. Bl.a. forde dette er en bedriftseier som via sine bedriftskanaler velger som bedriftsstrategi å jukse med bedriftseiers kropp og utseende i så stor grad at det er helseskadelig for andre. Spesielt ille blir dette når det i tillegg gis inntrykk av at bedriftseier(ne) har kompetanse de selv dokumenterer at de ikke har, men kommer med bastante kommentarer om hva som er sunt, og de forsøker å tjene penger på å markedsføre bedriftseiers kropp og utseende for å få folk til å tro at bare man følger deres oppskrift, da vil også andre få samme kropp og utseende som bedriftseier. Men kropp og utseende som presenteres på bedriftskanalene er et resultat av juks og bedrag og falske narrativer, og dermed er det bedriftseierne gjør på dette området faktisk farlig, villedende markedsføring. At uredelig bedriftsvirksomhet påpekes er helt legitimt - og ansvarlig, siden den skadelige delen av influencerbransjen ikke kan fortsette slik den har gjort i flere år. Her er Caroline Berg Eriksen en av de eldste i bransjen, hun har i særklasse historie om juks, løgner og falske narrativ, innhold som er skadelig for alt fra hennes egne barn til andre mennesker, til personer som sliter pga. det kroppspresset og -fokuset bedriftseier Caroline Berg Eriksen velger å ha som sitt satsingsområde - nemlig å spre et nærmest manisk kroppsfokus og -press og trening, hvor bedriftseier i tillegg fronter for lite matinntak ift. treningsmengde, lite næringsrik mat, i skadelig blanding med thinspo og proana, godt hjulpet med filterbruk, vinkling, poseringer for å fremstille bedriftseier som mye tynnere enn bedriftseier faktisk er. Selv ikke bedriftseier selv greier å oppnå det bedriftseier fronter som et ønsket utseende. Og derfor ledes også en del av oppmerksomheten til publikum bevisst til bedriftseiers pupper, mage, sete og fremstilles på en seksualisert måte. Å påpeke at bedriftseier gjør dette og dermed er et farlig forbilde, det er ikke å være kjip! Det er å være ansvarlig. Bedriftseierne har fått tilbakemeldinger og saklig kritikk på de svært så kritikkverdige virkemidlene de bruker for å skape dette skadelige narrativet, som også setter bedriftseiernes egne barn i risiko for en rekke uheldige erfaringer også i voksen alder (stjålet identitet, manipulerte bilder på det mørke nett m.m.). Bedriftseierne har fått saklig kritikk både her og i media for alt dette, og de har også fått advarsler fra både Forbrukertilsynet og Helsetilsynet pga. gjenntatte lovbrudd over år. Å minne på dette når bedriftseierne fremdeles fortsetter med denne uakseptable måten å drive bedrift på, det er ikke å være kjip, det er å være ansvarlig, få frem hvor ille slike bedriftseiere faktisk driver, slik at lovendringer raskere vil tvinge seg gjennom. Om bedriftseier sliter med et helseskadelig forhold til kropp og utseende, da er det bedriftseier å ta et voksent ansvar, søke hjelp for sine egne problemer, og ha anstendighet nok til å ikke påføre følgere og andre samme skadelige forhold til kropp, helse, utseende, kosthold og trening. Det er mange i tråden som stadig påpeker at bedriftseier er en flott kvinne uten filter, bildejuks, maniske poseringer, kosmetiske inngrep. At bedriftseier velger å jukse, posere manisk, endre eget utseende med kosmetiske inngrep og injeksjoner m.m., det må nesten bedriftseierne selv ta ansvar for - og ev. endre, om de selv ikke takler saklig kritikk på det fordi de påvirker andre til å få helseproblemer. Bedriftseierne selv må også selv ta ansvar for å drive lovlig bedriftsvirksomhet, istedenfor som i dag, nærmest daglige lovbrudd. Det er ingen menneskerett å være influencer hvis man med å være det skader både seg selv og andre og velger å ikke følge norsk lov. Hvis bedriftseier sliter så mye som du indikerer, da må faktisk bedriftsierne selv ta ansvar, søke profesjonell hjelp, finne seg helt andre jobber som ikke trigger ev. eget usunt forhold til kropp og utseende. Vi snakker her om godt voksne personer på 37 og 40 år. De kan fint skifte retning yrkesmessig, gå helt bort fra influencermanien de har presentert i altfor mange år. Dette er deres ansvar, hvis de blir syke av måten de selv velger å drive bedriftene sine på! Og ved at du går inn i følelsene til bedriftseier så har du slukt det falske narrativet bedriftseier har bygd opp over 14 år, for å få folk til å tro på narrativet - når bedriftseier får skryt, da er det CBE personlig som tar æren for det, mens når bedriften og eierne får legitim kritikk, sa inntar plutselig bedriftseier offerrollen som privatperson... for atter en gang å få mindre bevisste personer til å tro på narrativet at det er stygge nettroll som hater stakkars privatpersonen Caroline, og at hun aldri gjør feil, og ikke fortjener den saklige og legitime kritikken hun som bedriftseier og bedriften(e) får. Og det er nettopp fordi noen svelger dette falske narrativet som eierne bruker svært kalkulert og kynisk, at de kan fortsette å tjene penger på å presentere skadelig innhold via sine bedriftskanaler. Skal Caroline Berg Eriksen drive bedrift, da må hun også oppføre seg som en profesjonell bedriftseier og ta ansvar for det innholdet hun selv og medeier(e) produserer! 20 2 38
Gjest NordreSving Skrevet 2. mars 2024 #93722 Skrevet 2. mars 2024 NordreSving skrev (10 timer siden): Det er mindre viktig hva hun som enkeltperson føler og tenker, så lenge hun er en «dårlig påvirker» som du selv skriver. Innlegget ditt «oser» av det som er problemet. Hvorfor i alle dager skulle det være viktig å « gi henne det» at hun hun er «over snittet trent og slank»? Det er jo det som er målet for postingen hennes: å få så mye ros og anerkjennelse som mulig. Og hvor vil du hen med å rekke opp hånden og tilkjennegi at du er tjukkere enn henne? Det er jo som hentet ut fra narrativet hennes om at kritikken her er basert på at kritikerne egentlig er misunnelige kjerringer som ikke unner CBE lovord for at hun er tynn. Dermed kan kritikken devalueres. Stakkars CBE altså, buhu! Postingen hennes er helseskadelig for følgerne hennes, noe hun har gitt blaffen i over mange år. Den kritikken er helt legitim. Sarah93 skrev (9 timer siden): Spørsmålet er hvorfor det er viktig å studere hver millimeter av kroppen hennes for å bevise bevise at hun ikke er så tynn som hun later som. Og hva det skal hjelpe på. Det finnes legitim kritikk, og så finnes det kritikk som - i et sånt volum - med så mange gjentagelser, i beste fall blir dumt, og i verste fall destruktivt. Angående hva jeg ville med å "rekke opp hånden" er jeg ikke tjukk, det er dine ord. Jeg er trent og slank. Jeg bare synes det er fascinerende at mange bruker som argument hvor bra de ser ut selv. Hva har det med saken å gjøre? Jeg skrev ikke at du er tjukk, jeg skrev tjukkere enn henne. Det er ingen som bruker det som argument, men det sattes i perspektivet av hvor fullstendig teit det er å daglig poste bilder av kroppen sin for å få ros og anerkjennelse. Kvinner har i generasjoner kjempet for at kropp ikke skal være det man bedømmes for og som en bestanddel i vurdering overhodet, men influencere som CBE jobber hardt for å dra oss bakover i tid. Bare se på din egen reaksjon. I det øyeblikket du leste ordet tjukkere, gikk du rett i antakelsen om at du ble antatt å være tjukk, med disclaimeren om at det var du slett ikke. I rest my case
Populært innlegg Ultiva Skrevet 2. mars 2024 Populært innlegg #93723 Skrevet 2. mars 2024 (endret) Sarah93 skrev (18 timer siden): Jeg skjønner ikke hvorfor alle har behov for å påpeke at hun ikke er *så* tynn i virkeligheten? Det skaper vel bare enda mer kroppspress når ikke engang hun er tynn nok? Jada, hun poserer på kunstige måter, og det fremstår forstyrret, men man ser jo klart på alle bilder/ filmer at dette er en over snittet slank og trent dame. Man kan vel gi henne det. Er det ikke bare å bli med på hennes narrativ om hvordan en kropp skal være å ta stillbilder av mage på løpetur (!) og påpeke at den ikke er like flat som på bilder? Ok, influensere poserer og retusjerer, men det hjelper vel ingen å millimeter-kommentere kroppen deres? Hvis CBE har et spiseforstyrret/ ortorektisk forhold til kropp må det jo være forferdelig for henne i alle fall. At hun er en dårlig påvirker rettferdiggjør ikke at alle blir like kjipe. Det er mange bak brukernavnene her som visstnok ser like bra ut som CBE, eller bedre, men som ikke ville nedverdiget seg til å vise seg frem sånn. Jeg får være den første som rekker opp hånda og sier at hun både er slankere og mer veltrent enn meg. Det kan være vanskelig å hoppe inn og klare å se helheten og konteksten, da CBE har blitt diskutert på KG i over 10 år. Det er også, som du skriver, mange måter å formulere kritikk på, og her bør flere gå i seg selv før de poster, da det er en del usaklige innlegg som dessverre trekker tråden ned. Men grunnen til at så mange påpeker den enorme forskjellen mellom sosiale medier og virkelighet, er samme grunn som at f eks Bree Lenehan med 1 mill følgere gjør det: https://www.instagram.com/breeelenehan?igsh=MTk0emRscjgzb3NweA== Instagram er ikke ekte! Folk med massive bekreftelsesbehov presenterer glansbildeversjoner av seg selv som sannhet, og skaper dermed uoppnåelige mål for resten. Det er ekstra ironisk at Caroline Berg Eriksen gjør dette, da hun selv har stått og sunget at det er hardt å være kvinne på Instagram. Denne tråden beviser jo igjen og igjen at nettopp CBE er en av de kvinnene på IG som etterbehandler bilder og videoer aller mest for å fremstå som en kvinne med speilblank, poreløs hud og en utmagret lollipop-kropp med spretne pupper og bubblebutt. Ironien er jo også påtagelig da CBE selv har to små døtre som vokser opp med å se at mamma overhodet ikke er fin nok som hun er. Det holder ikke med to daglige treningsøkter, kirurgi, diett, regelmessige kliniske injeksjoner, anspent posering og festsminke, bildene må også ilegges filter, vidvinkel og etterbehandling for å være bra nok for sosiale medier. Her inne påpekes det igjen og igjen at CBE ser langt yngre, sunnere og søtere ut i virkeligheten. Og grunnen er å understreke det usunne kroppshysteriet som herjer i norske SoMe, og som CBE har vært en gallionsfigur for helt siden 2009. Hun ble blant annet fersket i mangeårig og omfattende slankeredigering av egen kropp og gravidmage i 2015. Den tredje grunnen til at det er ekstra kritikkverdig med CBE, er som @Frisk Frosk poengterer, at hun representerer en treningsportal som tar seg betalt, og presenterer seg som en ekspert innen trening og kosthold, samtidig som hun har massivt fokus på svette ribbein og innsugd mage med tomme tarmer. Endret 2. mars 2024 av Ultiva 42 19
Sarah93 Skrevet 2. mars 2024 #93724 Skrevet 2. mars 2024 Takk for mange svar på kritikken min! Jeg er enig i at hun ikke poster særlig tillitvekkende innhold når det gjelder mat og trening. For å si det mildt. Det jeg reagerte på er millimeter-studeringen av kroppen hennes. Jeg tror ikke det bidrar til å bekjempe kroppspress. Hvis man går bredere til verks, som Dana Mercier, får man nok lettere fram poenget enn ved å studere alle vinklene en enkelt-influenser viser seg i. Men skjønner at dere er uenige, og trenger ikke 10 svar på dette innlegget. Jeg er absolutt enig i at hun er en influenser som fortjener kritikk. Det er formen, volumet og hvor lenge dette har pågått som jeg ikke tror hjelper noen. 13 2
M.H85 Skrevet 2. mars 2024 #93725 Skrevet 2. mars 2024 Den der voldsomme løpingen🙈 Løper for livet, filmer mens hun løper. Tenk å aldri ha en løpe "fri" dag på ferie en gang?🤢 Blir svett bare av tanken... Det er så Konstruert,tilgjort alt hun gjør. Måten hun poserer på,måten hun løper...alt. Løper som en gal fjellgeit i fjellet på ferie i 30 graders varme😅 26
Xmasclovn Skrevet 2. mars 2024 #93726 Skrevet 2. mars 2024 M.H85 skrev (55 minutter siden): Løper som en gal fjellgeit i fjellet på ferie i 30 graders varme😅 🤣
Gjest NordreSving Skrevet 2. mars 2024 #93727 Skrevet 2. mars 2024 Sarah93 skrev (3 timer siden): Takk for mange svar på kritikken min! Jeg er enig i at hun ikke poster særlig tillitvekkende innhold når det gjelder mat og trening. For å si det mildt. Det jeg reagerte på er millimeter-studeringen av kroppen hennes. Jeg tror ikke det bidrar til å bekjempe kroppspress. Hvis man går bredere til verks, som Dana Mercier, får man nok lettere fram poenget enn ved å studere alle vinklene en enkelt-influenser viser seg i. Men skjønner at dere er uenige, og trenger ikke 10 svar på dette innlegget. Jeg er absolutt enig i at hun er en influenser som fortjener kritikk. Det er formen, volumet og hvor lenge dette har pågått som jeg ikke tror hjelper noen. Hvorfor tenker du at det er problematisk at kritikken har pågått over lang tid? Du tror ikke «det hjelper noen»? Jeg tenker motsatt. CBE har jo bare blitt verre og verre. Det innholdet hun poster nå er jo mer skadelig enn noen gang. Ved å påpeke igjen og igjen hvilke virkemidler som brukes vil jo kritikken nå stadig nye brukere her inne. Jeg tror at dette er aktuelt, så lenge CBE fortsatt poster denne typen innhold. Ingen kamp er vunnet ved at man sier noe en gang og så vender blikket bort. Det hadde selvfølgelig vært bedre for CBE om man fulgte rådet ditt, men det er lenge siden jeg trodde at å kommunisere direkte med Treasures hadde noe for seg. Det er en grunn til at andre influencere ikke lenger diskuteres her, fordi de nettopp har tatt til vettet. Det er helt vanvittig at CBE ikke selv skjønner hvor dårlig hun påvirker følgerne sine. Hun fikk selv problemer etter å ha fulgt blant annet Olsen-tvillingene fordi de ble avbildet tynnere og tynnere. Likevel gjør hun det samme selv. Da kan du selv tenke deg hvilke sterke krefter som driver henne til å fortsette. Det har blitt postet flere lenker her til hvor skadelig det er for influencere å lage seg en perfeksjonert, men usann avatar av seg selv. For ikke å snakke om avhengigheten man får til likes og beundrende kommentarer. At mennesker med så lite evne til å reflektere over egen skadelige påvirkning skremmer vannet av meg, og løsningen er virkelig ikke å tidsbegrense kritikken.
neon_sun Skrevet 2. mars 2024 #93728 Skrevet 2. mars 2024 Jeg synes faktisk alle skal prøve disse poseringene hun alltid driver med. Da skjønner man hvor drastisk dette egentlig er, for det er veldig unaturlige og ubehagelige posisjoner. 27 1 4
Frisk Frosk Skrevet 2. mars 2024 #93729 Skrevet 2. mars 2024 neon_sun skrev (5 timer siden): Jeg synes faktisk alle skal prøve disse poseringene hun alltid driver med. Da skjønner man hvor drastisk dette egentlig er, for det er veldig unaturlige og ubehagelige posisjoner. Jeg har faktisk prøvd noen av dem for en tid tilbake. Stillingene er veldig unaturlig, det bygger veldig spenninger, hemmer pusten, man blir stiv i bevegelsene, og det er som du sier, ubehagelige stillinger å tvinge kroppen i. Mens CBE, hun har som "jobb" å få slike unaturlige stillinger til å se mest mulig "naturlig" ut, for at hun selv skal fremstå som ekstremt mye mindre/tynnere enn hun er. Jeg er overbevist om at ingen kan gjøre dette daglig og så legge ut bilder av at man gjør det (med filter i tillegg...) uten å ta skade av det, også fysisk, men først og fremst psykisk. Spesielt ikke når man har gjort seg helt avhengig av å få tilbakemedlinger på disse stive, unaturlige og tidvis helsefarlige poseringene. Når man bygger livet sitt på tilbakemeldinger for eget utseendet fra andre, da skal det en trygg person til for å tørre å bryte ut av mønsteret og skjerme seg selv fra all slik utlevering og tilbakmeldinger. Forskning over mange år har nå vist sammenhengen mellom sosiale medier og det å være misfornøyd med egen kropp/utseende, og også risikoen dette gir for en rekke andre helseproblemer. CBEno går rett inn i dette mønseret det advares mot. Hun oppsøker det, hun gjør det til sin jobb å dyrke det. Ikke rart det går galt. 18 5
CityCityBangBang Skrevet 2. mars 2024 #93730 Skrevet 2. mars 2024 Tar med et par gullkorn fra dagens utgave av Kompani Lauritzen. Nora Haukland etter å ha gjort det relativt dårlig i statiske øvelser: Det holder ikke bare å trene rumpe på gymmen. Befal: Dagens unge er vant til å få positive bekreftelser på å gjøre svært lite. (muligens ikke helt ordrett, men meningen er der) 40
Keaton Skrevet 3. mars 2024 #93731 Skrevet 3. mars 2024 Fotballfruegemalen skal begynne å konkurrere i Hyrox, legger terrengløping og langløping på hylla, bare å glede seg. 9
Isola2 Skrevet 3. mars 2024 #93732 Skrevet 3. mars 2024 Kollontaj skrev (30 minutter siden): Fotballfruegemalen skal begynne å konkurrere i Hyrox, legger terrengløping og langløping på hylla, bare å glede seg. Hva er Hyrox? 5
enkefru Skrevet 3. mars 2024 #93733 Skrevet 3. mars 2024 (endret) Isola2 skrev (36 minutter siden): Hva er Hyrox? Hyrox er en relativt ny type crossfit-konkurranse som kombinerer løping og styrketrening. Det konkurreres i åtte beinharde styrkeøvelser, og mellom hver øvelse er det lagt inn én kilometer med løping https://lifestyle.fit/no/entrenamiento/fitness/hyrox-competicion/ Hyrox har blitt en av de raskest voksende funksjonelle treningskonkurransene i verden. Under det våkne øyet til Crossfit-utøvere, vil jeg at dette arrangementet skal bli en stor referanse for idrettsutøvere av alle slag. Den regnes som den førsteklasses funksjonelle treningskonkurransen designet for alle kropper, ikke bare eliteidrettsutøvere. De promoterer seg selv som en treningskonkurranse for både profesjonelle og amatører. Endret 3. mars 2024 av Fjugur 6 8
Snødronninga Skrevet 3. mars 2024 #93734 Skrevet 3. mars 2024 Ultiva skrev (På 2.3.2024 den 9.03): Det kan være vanskelig å hoppe inn og klare å se helheten og konteksten, da CBE har blitt diskutert på KG i over 10 år. Det er også, som du skriver, mange måter å formulere kritikk på, og her bør flere gå i seg selv før de poster, da det er en del usaklige innlegg som dessverre trekker tråden ned. Men grunnen til at så mange påpeker den enorme forskjellen mellom sosiale medier og virkelighet, er samme grunn som at f eks Bree Lenehan med 1 mill følgere gjør det: https://www.instagram.com/breeelenehan?igsh=MTk0emRscjgzb3NweA== Instagram er ikke ekte! Folk med massive bekreftelsesbehov presenterer glansbildeversjoner av seg selv som sannhet, og skaper dermed uoppnåelige mål for resten. Det er ekstra ironisk at Caroline Berg Eriksen gjør dette, da hun selv har stått og sunget at det er hardt å være kvinne på Instagram. Denne tråden beviser jo igjen og igjen at nettopp CBE er en av de kvinnene på IG som etterbehandler bilder og videoer aller mest for å fremstå som en kvinne med speilblank, poreløs hud og en utmagret lollipop-kropp med spretne pupper og bubblebutt. Ironien er jo også påtagelig da CBE selv har to små døtre som vokser opp med å se at mamma overhodet ikke er fin nok som hun er. Det holder ikke med to daglige treningsøkter, kirurgi, diett, regelmessige kliniske injeksjoner, anspent posering og festsminke, bildene må også ilegges filter, vidvinkel og etterbehandling for å være bra nok for sosiale medier. Her inne påpekes det igjen og igjen at CBE ser langt yngre, sunnere og søtere ut i virkeligheten. Og grunnen er å understreke det usunne kroppshysteriet som herjer i norske SoMe, og som CBE har vært en gallionsfigur for helt siden 2009. Hun ble blant annet fersket i mangeårig og omfattende slankeredigering av egen kropp og gravidmage i 2015. Den tredje grunnen til at det er ekstra kritikkverdig med CBE, er som @Frisk Frosk poengterer, at hun representerer en treningsportal som tar seg betalt, og presenterer seg som en ekspert innen trening og kosthold, samtidig som hun har massivt fokus på svette ribbein og innsugd mage med tomme tarmer. CBE hadde hatt temmelig flat mage om hun sto avslappet som Bree gjør på bilde 2, men likevel ønsker hun å posere seg til et enda større thigh gap, smalere midje og gud vet hva. Jeg drar det frem nok en gang, CBE innrømte i podcasten at ja, hun poserte for å se best mulig ut. Hadde hun enda skjønt hvor forskrudd det er å ha en sånn tankegang. Skadelig for henne selv, for følgerne og som "rollemodell" for sine barn. 14 11
Tivi20 Skrevet 3. mars 2024 #93735 Skrevet 3. mars 2024 Kollontaj skrev (3 timer siden): Fotballfruegemalen skal begynne å konkurrere i Hyrox, legger terrengløping og langløping på hylla, bare å glede seg. Artig at han knapt har prøvd noen av øvelsene men går ut hardt med at her kan han hevde seg i toppen internasjonalt. Vi får se da. 22 1
Rastebenk Skrevet 3. mars 2024 #93736 Skrevet 3. mars 2024 (endret) Tivi20 skrev (21 minutter siden): Artig at han knapt har prøvd noen av øvelsene men går ut hardt med at her kan han hevde seg i toppen internasjonalt. Vi får se da. I motsetning til LKE så er de fleste på hans alder i full jobb, har ektefeller i full jobb og kan bare holde på med treningshobbyen sin i noen få stjålne timer på fritiden. Så LKE som bare har et par timer med fleksibelt hjemmekontor innimellom treningsøktene sine på en vanlig "arbeidsdag", bør jo strengt talt ha en god sjanse. Han er jo ikke store fyren, men de har muligens vektklasser? Endret 3. mars 2024 av Rastebenk 18 5
Xmasclovn Skrevet 3. mars 2024 #93737 Skrevet 3. mars 2024 Fjugur skrev (3 timer siden): Hyrox er en relativt ny type crossfit-konkurranse som kombinerer løping og styrketrening. Det konkurreres i åtte beinharde styrkeøvelser, og mellom hver øvelse er det lagt inn én kilometer med løping https://lifestyle.fit/no/entrenamiento/fitness/hyrox-competicion/ Hyrox har blitt en av de raskest voksende funksjonelle treningskonkurransene i verden. Under det våkne øyet til Crossfit-utøvere, vil jeg at dette arrangementet skal bli en stor referanse for idrettsutøvere av alle slag. Den regnes som den førsteklasses funksjonelle treningskonkurransen designet for alle kropper, ikke bare eliteidrettsutøvere. De promoterer seg selv som en treningskonkurranse for både profesjonelle og amatører. Heh.. Har ikke annet å si enn «lykke til»😏 5
Snødronninga Skrevet 3. mars 2024 #93738 Skrevet 3. mars 2024 Det gleder meg å se at Desiree får flere følgere, for hun er faktisk dyktig og inspirerende. 👏 For Caroline går det bare nedover. Lurer på hvorfor det? https://socialblade.com/instagram/user/carolinebergeriksenno https://socialblade.com/instagram/user/desireeandersen.no 26 1
Tivi20 Skrevet 3. mars 2024 #93739 Skrevet 3. mars 2024 Rastebenk skrev (45 minutter siden): I motsetning til LKE så er de fleste på hans alder i full jobb, har ektefeller i full jobb og kan bare holde på med treningshobbyen sin i noen få stjålne timer på fritiden. Så LKE som bare har et par timer med fleksibelt hjemmekontor innimellom treningsøktene sine på en vanlig "arbeidsdag", bør jo strengt talt ha en god sjanse. Han er jo ikke store fyren, men de har muligens vektklasser? Nei, ikke forskjellige vektklasser. Men inndelt i aldersklasser, og som du sier er det vel de færreste menn 40-44 år som kan trene hele dagen. 11 1
AnnaCotta Skrevet 3. mars 2024 #93740 Skrevet 3. mars 2024 Enda noe nytt han skal begynne med? Netfit, Athlete Excel, ultraløp, trening av barn og nå hyrox? Han styrer hverdagen sin selv, det er det mange som gjør, ikke noe galt i det. Men hvis jeg var venn eller familie, ville jeg tatt en prat om at han kanskje burde tenke på å skaffe seg noe fast og mer stabilt nå som han har rundet 40. Eller skal han leve av å trene fotballspillere på 13 etter skoletid og delta i en form for crossfit de neste 30 åra? 20 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå