Isild Skrevet 28. februar 2024 #93661 Skrevet 28. februar 2024 Klink skrev (13 timer siden): Jo mindre man vet jo mer tror man at man vet. Det har du nok helt rett i! 3
Laia Skrevet 28. februar 2024 #93662 Skrevet 28. februar 2024 Xmasclovn skrev (15 timer siden): Det kan se sånn ut ja, samt at vedkommende som har skrevet/korrekturlest sliter også litt med og/å. «Masse treningsøkter» er vel heller ikke et veldig godt uttrykk… 13
MiaMe Skrevet 28. februar 2024 #93663 Skrevet 28. februar 2024 Isild skrev (16 minutter siden): Jeg tenker også at de antageligvis kjenner litt på både sjalusi og misunnelse - negative følelser de veldig lett beskylder andre for å ha. De lever på løgner (løgner om hva de egentlig leverer - og løgner om anerkjennelse og popularitet) - det er nok frustrerende å se andre som faktisk får til det de selv bruker 2 årsverk på å "late som". Det jobbes hardt for å lage noe som ser "bra ut" - med det det innebærer av sletting av negative tilbakemeldinger og spørsmål, skjule antall likes fordi det er så få, blokkering, og ikke minst fotoshoots for å få deres egentreningsopplegg "Netfit" til å se ut som det er oppe og går. Videre bables det om liksom-søknadsprosesser for å få bli kunde i deres top secret opplegg (som ingen har sett en eneste kundeanmeldelse av - fordi de ikke har kunder) Fascinerende at de gidder dette lenger. Holder med deg i den. Jeg tror også de må kjenne på disse følelsene av misunnelse og sjalusi som de regelrett påstår andre har. Det er noe med at på seg selv kjenner man andre 7
Trelawney Skrevet 28. februar 2024 #93664 Skrevet 28. februar 2024 Laia skrev (49 minutter siden): «Masse treningsøkter» er vel heller ikke et veldig godt uttrykk… Det tenkte jeg også. Uformelt, barnslig språk. Jeg tar det ikke seriøst. Til å være så opptatt av fasade, er de overraskende lite opptatt av hvordan de presenterer og selger inn bedriften. 23
Snødronninga Skrevet 28. februar 2024 #93665 Skrevet 28. februar 2024 Du vet du har gode følgere når du får denne kommentaren fra samme person på hvert eneste innlegg: Det er veldig fin bilder av deg! 😍 25 7
Xmasclovn Skrevet 28. februar 2024 #93666 Skrevet 28. februar 2024 Sarah93 skrev (2 timer siden): Beyonce har mye høyere fettprosent enn det der. ( Selv om jeg heller ikke ville kalt henne feit.) Beyonce på den tiden LK mente hun veide 15-20 kg for mye. I forhold til hva? Hans preferanser? Tror ikke fyren er klar over hvor mye 20 kg faktisk er. Dog kan det selvsagt hende lårene til Beyonce faktisl berører hverandre, noe så forferdelig🙄 Hva gjelder fettprosent så håper jeg du setter det på spissen da det ikke er noe som kan måles via bilder. Bilde fra https://runvs.wordpress.com 39
Xmasclovn Skrevet 28. februar 2024 #93667 Skrevet 28. februar 2024 (endret) Isild skrev (2 timer siden): Jeg tenker også at de antageligvis kjenner litt på både sjalusi og misunnelse - negative følelser de veldig lett beskylder andre for å ha. De lever på løgner (løgner om hva de egentlig leverer - og løgner om anerkjennelse og popularitet) - det er nok frustrerende å se andre som faktisk får til det de selv bruker 2 årsverk på å "late som". Det jobbes hardt for å lage noe som ser "bra ut" - med det det innebærer av sletting av negative tilbakemeldinger og spørsmål, skjule antall likes fordi det er så få, blokkering, og ikke minst fotoshoots for å få deres egentreningsopplegg "Netfit" til å se ut som det er oppe og går. Videre bables det om liksom-søknadsprosesser for å få bli kunde i deres top secret opplegg (som ingen har sett en eneste kundeanmeldelse av - fordi de ikke har kunder) Fascinerende at de gidder dette lenger. Absolutt! Ser ikke bort fra misunnelse og sjalusi. Samtidig tror jeg de er så høye på seg selv at de på tross av løgner og falskhet tror de er bedre og mer dyktig enn de som faktisk har lykkes. Jeg tror ikke de klarer å se at andre er dyktigere og flinkere, og skylder på flaks og tilfeldigheter. Ellers veldig enig i det du skriver. Endret 28. februar 2024 av Xmasclovn Gikk litt fort i svingene så det ble lagret for tidlig 6
Xmasclovn Skrevet 28. februar 2024 #93668 Skrevet 28. februar 2024 Laia skrev (2 timer siden): «Masse treningsøkter» er vel heller ikke et veldig godt uttrykk… Garantert skrevet av velutdannede dyktige folk dette her. Det er er en skam at Caroline kaller seg journalist. Rettskriving bør vel være på plass i det yrket. 17
panzerpølsa Skrevet 28. februar 2024 #93669 Skrevet 28. februar 2024 Snødronninga skrev (1 time siden): Du vet du har gode følgere når du får denne kommentaren fra samme person på hvert eneste innlegg: Det er veldig fin bilder av deg! 😍 Det er lov å være ett medmenneske innimellom. De aller fleste skjønner at det dreier seg om litt utfordringer her, fryktelig unødvendig å gjøre narr av det. 8
cerruti Skrevet 28. februar 2024 #93670 Skrevet 28. februar 2024 panzerpølsa skrev (1 time siden): Det er lov å være ett medmenneske innimellom. De aller fleste skjønner at det dreier seg om litt utfordringer her, fryktelig unødvendig å gjøre narr av det. Ja, trolig en norsk som andrespråk-bruker.
panzerpølsa Skrevet 28. februar 2024 #93671 Skrevet 28. februar 2024 cerruti skrev (33 minutter siden): Ja, trolig en norsk som andrespråk-bruker. Nei, det er en norsk person som kanskje ikke er helt som alle andre. Og CBE er flink å repsondere på kommentarene, som er en fin ting syns jeg 😊 8
jente78 Skrevet 28. februar 2024 #93672 Skrevet 28. februar 2024 Snødronninga skrev (4 timer siden): Du vet du har gode følgere når du får denne kommentaren fra samme person på hvert eneste innlegg: Det er veldig fin bilder av deg! 😍 Han kommenterer helt likt på flere andre. Så det på hun Riise-dama og en annen jeg ikke husker akkurat nå…. 1
Ellie77 Skrevet 29. februar 2024 #93673 Skrevet 29. februar 2024 (endret) Lettkledd-bilder fra Granka (ja, jeg bruker den forkortelsen og nei, jeg mener det ikke nedlatende) slo visst ikke an blant de ekte følgerne. Denne trenden gjentar seg gang på gang. Muligens på tide å ta hintet? Blir som at dagligvarebutikken bare skulle fortsette å fylle hyllene med varer som går ut på dato fordi ingen kjøper dem. Det er sånn tilbud-etterspørseldynamikken fungerer når man driver bedrift. I hvert fall om hensikten er å tjene penger…. Kilde: Socialblade Endret 29. februar 2024 av Ellie77 30 4
Gjedda Skrevet 29. februar 2024 #93674 Skrevet 29. februar 2024 Problemet er vel at de ikke har noe eller aldri har hatt noe spesielt å tilby. For 15 år siden funket det med blogg og det med å kunne selge at man føler seg tett innpå en kjendis, men det holder ikke nå lenger. Det virker som de bare flyter på det så lenge det varer og kjendisstatusen fortsatt er nok. Kommer garantert ikke til å holde i lengden. Dessverre for dem så finnes det mange andre som gjør treningsgreiene mye bedre, det samme gjelder interiør og alle andre mulige andre ting de kunne tenke seg å prøve på. 21 1
loffen Skrevet 29. februar 2024 #93675 Skrevet 29. februar 2024 Jeg kan ikke noe for det, men jeg synes det er hysterisk morsomt med det egget på bildekarusellen i siste innlegg. Først ligger det og lufter seg utenfor vinduet, så er det på kjøkkenbenken, så løfter hun det med en stekespade, også ligger det og lufter seg utenfor på vinduskarmen igjen. Skal hun spise speilegget der ute, med bare fingrene, uten brødet som hun har ristet, under? Kanskje hun legger brødet på toppen? Åh, det er så spennende! 41 3
Snødronninga Skrevet 29. februar 2024 #93676 Skrevet 29. februar 2024 loffen skrev (4 minutter siden): Jeg kan ikke noe for det, men jeg synes det er hysterisk morsomt med det egget på bildekarusellen i siste innlegg. Først ligger det og lufter seg utenfor vinduet, så er det på kjøkkenbenken, så løfter hun det med en stekespade, også ligger det og lufter seg utenfor på vinduskarmen igjen. Skal hun spise speilegget der ute, med bare fingrene, uten brødet som hun har ristet, under? Kanskje hun legger brødet på toppen? Åh, det er så spennende! Hadde vært litt mer gjennomtenkt om egget lå på brødskiva. Men så lenge man får tatt noen oppstilte bilder med venstresiden mot kamera, så er det ikke så farlig om det ser troverdig ut eller om egget blir kaldt. 😄 17
Hallepalle2 Skrevet 29. februar 2024 #93677 Skrevet 29. februar 2024 (endret) loffen skrev (8 minutter siden): Jeg kan ikke noe for det, men jeg synes det er hysterisk morsomt med det egget på bildekarusellen i siste innlegg. Først ligger det og lufter seg utenfor vinduet, så er det på kjøkkenbenken, så løfter hun det med en stekespade, også ligger det og lufter seg utenfor på vinduskarmen igjen. Skal hun spise speilegget der ute, med bare fingrene, uten brødet som hun har ristet, under? Kanskje hun legger brødet på toppen? Åh, det er så spennende! Screenshot for oss som er blokkert og som går glipp av denne spenningen? 🙏🏻🥰🥳 Endret 29. februar 2024 av Hallepalle2 8
Keaton Skrevet 29. februar 2024 #93678 Skrevet 29. februar 2024 De brødskivene er jo ikke til henne! Skjerp dere! 6 1
loffen Skrevet 29. februar 2024 #93679 Skrevet 29. februar 2024 (endret) Hallepalle2 skrev (10 timer siden): Screenshot for oss som er blokkert og som går glipp av denne spenningen? 🙏🏻🥰🥳 https://www.instagram.com/p/C35t6oroI3z/?igsh=MWM4bGJvMG9veDRn (OBS, bildene ligger i omvendt rekkefølge, det til høyre er først, også går det mot venstre. Så ikke det før nå, men dere ser det på prikkene under da. ) Endret 29. februar 2024 av loffen (la til opplysning) 16 3
Gjedda Skrevet 29. februar 2024 #93680 Skrevet 29. februar 2024 Nå er det bare et par uker igjen å vente til vi finner ut hva som skjedde med egget. I mellomtiden skal jeg steke meg noen proteinvafler mens jeg gjør plyo. 22 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå