Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
13 minutter siden, snute said:

Han virker litt desperat etter å bli best i ett eller annet. Når man ser på likes er det tydelig at det han legger ut ikke fenger. Litt over 20 likes - og da er det ofte flere familiemedlemmer… Syns det er så rart at han ikke prøver å få seg en vanlig jobb! 

De fleste som følger han er vel folk som har dryppet over fra kona sin konto og som antagelig ikke er spesielt interessert i hva han holder på med.

Tror nok det hadde vært bra for selvtilliten hans å få en ordentlig jobb som ikke har noen ting med CBE å gjøre.

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Stargaze skrev (22 timer siden):

Han ser jo så liten og spinkel ut. Sliter litt med å se at han kommer til å være i toppen der sånn umiddelbart..

Han er liten og spinkel, så nå trenger han å spise på seg litt mere vekt for å klare øvelsene i dette nye han skal teste ut. 

• Liker 13
Skrevet
3 hours ago, Imblar said:

Er dette Netfit-appen, eller var det ikke den eneste appen man trenger likevel? 

IMG_8410.thumb.png.214480aca4133fc749865c0cae74dcc1.pngIMG_8411.thumb.png.3f5f6634888aa41f6c4696e3f9fc501b.png

Oi, så pinlig! Selv ikke han bruker deres egen treningsapp, det er jo helt komisk! Selv om det er sant, ville vel de fleste droppet å legge det ut? Det paret der, ass, blir jo bare verre og verre - og så enda litt verre.

• Liker 30
Gjest Doktorgraden
Skrevet

«Jeg har vært syk lenge, er fortsatt syk, så da er det vel bare logisk at jeg tar på meg «bikinien» og løper litt. Heia meg, og bilde fikk jeg også tatt. Si at jeg er deilig da dere. Pliiiissss! Si at mølla er heldig! Asså!!»

bilde fra dagens story insta

IMG_6782.png

Skrevet
Doktorgraden skrev (7 minutter siden):

«Jeg har vært syk lenge, er fortsatt syk, så da er det vel bare logisk at jeg tar på meg «bikinien» og løper litt. Heia meg, og bilde fikk jeg også tatt. Si at jeg er deilig da dere. Pliiiissss! Si at mølla er heldig! Asså!!»

IMG_6782.png

«Kan bare gå en vei nå» ja. Stemmer nok det. Og den ene veien er ikke oppover, hvis man fortsetter å trene to ganger om dagen med kaloriunderskudd og forkjølelse.

• Liker 30
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor hun formidler hele tiden at trening er så tungt og fælt.

Jeg trener minimum 6 dager i uka og det gir meg bare energi og overskudd. Det er det de rundt meg også opplever med meg.. ikke at det er så fælt og tungt!

• Liker 30
Gjest Xstrella
Skrevet
Doktorgraden skrev (33 minutter siden):

IMG_6782.png

Stemmer det. Fordi du ikke spiser skikkelig mat, hviler lenge nok og kler på deg ordentlige klær. 

Skrevet (endret)
6 hours ago, Frisk Frosk said:

*snip*

👏👏👏

Selv jeg som er hobbymosjonist med et par yougautdannelser under beltet har undret meg over hva han viser i videoene sine. Det meste av det han deler av egentrening er oppskiften på skader/overtrening eller i verste fall rabdomyolyse.

Jeg var innom instanavigation for å kikke på hva han hadde lagt ut, og fokuset på målrettet vekttrening av barn er skremmende. Spesielt når det gjelder egne mindreårige, mtp på hva de vokser opp med hjemme. Konstant fokus på deling i SoMe, store treningsmengder, mat som "belønning" etter trening - et helt ekstremt fokus på trening og lav fettprosent.

Absolutt alle jeg vet om som trener i det hele tatt vet at man trenger hvile og mat. Jeg hadde en runde med min yngste (16 år) som ville trene hver dag. Jeg hjalp ham å lete fram god dokumentasjon på hvorfor dette ikke var bra, og fant noen youtubere som passet for ham og som hadde et sunt fokus og informerte grundig om farene ved å nedprioritere treningshvile, søvn og mat.

Jeg opplever LKE som en svært usikker person. Han vil så gjerne være tøff og kul og best i alt. Han er såpass lav og spinkel at det skal lite til før en kvinne er større og sterkere enn ham. Jeg sier IKKE at det er noe galt med å være liten og spinkel, det er ikke noe problem å elske seg selv som en short king. Vi er mange kvinner som dater menn med hans bygning. Selv var jeg 10 cm høyere enn min eks om jeg hadde høye hæler, og han elsket det. Solide kvinnfolk er noe mange ikke lenger er redde for. Men han streber etter noe det begynner å bli tydelig at han ikke kan oppnå, i alle fall ikke i 40-årene. Han har allerede prestert gode resultater i flere grener, mer enn nok til å være en fornøyd mosjonist.

Endret av UltimateNothing
  • Liker 26
  • Nyttig 3
Skrevet
Just now, Stargaze said:

Det er som med alle de andre løpene hun skulle ha løpt…begynner tidlig med å syte over  hvor syk og skadet hun er. For å ha en hod unnakyldning for ikke å løpe.

Kan jo ikke ha vært så syk. Var vitterlig ute og løp på Granca. 

Men, hvem tør vedde på om at hun stiller til start i halvnaraton?

Skulle akkurat til å skrive det samme! Hun og mannen er mestre på dette. De klager alltid over plager og forkjølelser osv før løp, leser det bare som en måte å ha noe å skylde på om tidene ikke blir så bra som de later som de skal bli.
Ville overrasket meg nå om CBE klarte å løpe særlig bra, den løpingen hennes er så monoton og tvangspreget og det virker som om den bare bryter henne ned.
Jeg løper også HMs og får NULL inspo fra henne, vel får jo negativ-inspo - gjør det motsatte av CBE, er en god løperegel!

• Liker 32
Skrevet (endret)

Siste story av CBE. Full partysminke og hyller sommerkroppen. Hvilke mennesker trener egentlig med så mye sminke? Det svir jo i øynene når man svetter. Hva er egentlig definisjonen på sommerkroppen i CBE sin verden? Her fokuserer jeg på en sunn og sterk kropp året rundt - ikke kun fordi sommeren kommer. Så utrolig slitsomt og stressende å holde på slik.

Hun er heller ikke utdannet PT, men målet er å få kunder. Bare fordi man trener mye, så betyr ikke det at man er en PT eller har god kompetanse for det. Hun bruker seg selv som reklameplakat og tror alle vil ha en kropp som henne. Det oser litt arroganse synes jeg. 

Hvorfor skal uansett noen velge henne blant 1000 andre PT-influencere som finnes på Instagram? Hva har hun som ikke de har? 

Endret av Marihone
la til et ord
  • Liker 30
  • Nyttig 3
Skrevet
snute skrev (6 timer siden):

Han virker litt desperat etter å bli best i ett eller annet. Når man ser på likes er det tydelig at det han legger ut ikke fenger. Litt over 20 likes - og da er det ofte flere familiemedlemmer… Syns det er så rart at han ikke prøver å få seg en vanlig jobb! 

Han er for god for en vanlig jobb må vite.

• Liker 9
Skrevet (endret)
Doktorgraden skrev (2 timer siden):

IMG_6782.png

Heldige mølle!😍🍑 ❤️lig hilsen tante.

Endret av Xmasclovn
  • Liker 15
  • Hjerte 4
Skrevet
Doktorgraden skrev (3 timer siden):

IMG_6782.png

Og man forbereder grunnen for å kunne forklare om tiden ikke blir som forventet. Om man stiller til start i det hele, selvsagt. 

Når man løper 5-7 ganger i uken gjennom hele året, vil vel ikke et avbrudd på et par uker ha så mye å si?  Det er ikke VM eller OL det er snakk om, liksom. 

• Liker 28
Skrevet

Interessant hvordan den nyeste økta som blir delt på netfit sin instagram er en kopi av Crossfit Open 24.1-økta, uten at det er gitt noen cred eller nevnt med ord. Eneste taggene er carolinebergeriksen og teamptsarpsborg 🥲

• Liker 24
  • Nyttig 6
Skrevet
18 minutter siden, Smilepuls said:

Interessant hvordan den nyeste økta som blir delt på netfit sin instagram er en kopi av Crossfit Open 24.1-økta, uten at det er gitt noen cred eller nevnt med ord. Eneste taggene er carolinebergeriksen og teamptsarpsborg 🥲

Det er bare pinlig… og late to the party, all den tid den økta har vært snakkisen i helga - og i går var siste frist for å gjøre den i CrossFit Open. Dessuten er teknikken elendig med bøyd albue (no rep) og holde seg på låret (no rep). Kanskje CrossFit blir det neste nå som coachen skal satse Hyrox  (som ligner). Gleder meg til se olympiske løft😅

• Liker 21
Skrevet

Vanlig knabbing av andres ide’, tror de at andre ikke ser sånt? Pinlig. 

IMG_5805.png

• Liker 21
Skrevet
Kollontaj skrev (2 minutter siden):

Vanlig knabbing av andres ide’, tror de at andre ikke ser sånt? Pinlig. 

IMG_5805.png

Tross alt justert ned timecapen med 5min da 😮‍💨🤦🏼‍♀️

• Liker 5
Skrevet
Doktorgraden skrev (4 timer siden):

IMG_6782.png

Veldig dårlig reklame CBE driver med for PT-skolen hun går med. Hun viser stadig at hun ikke lærer grunnleggende kunnskap der.

Og samtidig sørger hun for å kullseile sin egen pt-yrkesvei før den knapt er begynt. Det hun viser er at hun - som hun alltid har vært - ikke er opptatt av andre, ikke opptatt av kunnskap. Hun er bare opptatt av å bli beundret av andre, få tilbakemeldinger på egen kropp og eget utseende. At hun trener feil, på måter som drastisk øker risiko for overbelastning, sykdom og skader, det bryr hun seg faktisk ikke om, bare hun kan få vise frem egen kropp og utseende og å fremstille seg som noe hun ikke er. Selv nå er det filterbruk for å endre eget utseende, og manisk posering og spenning for å jukse seg til et thinspo/proanautseende.

Det er et merkelig skue, hvor de torpederer egne nye prosjekt før de en gang knapt er startet.

Ps! Ser flere omtale LKE som lav. Han er to cm unna gjennomsnittshøyden for menn i Norge. Så særlig lav er han ikke. At han de siste årene har vært så tynn som han har vært, det har vært valg han (de begge to) har tatt, det er dette han ønsker. Nå skal han tydeligvis forsøke å endre eget utseende.

Med så stort fokus på først lavkarbo, så høykarbo, så ensidig kosthold/høykarbo, sammen med ekstrem trening selv ved skader og sykdom, så kvalifiserer også LKE godt innenfor den definisjonen som nyere forskning setter for ortoreksi... som også CBE gjør... Dette er noe de begge to velger å publisere, så det er liten tvil om hvilket inntrykk de ønsker å gi. De fremstår begge på sine bedriftskanaler at de er avhengige av oppmerksomhet rundt egen kropp og utseende - og ikke egnet til å gi andre råd rundt trening, kosthold, livsstil og helse.

• Liker 21
  • Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...