Skrottefar Skrevet 6. mars 2024 #93861 Skrevet 6. mars 2024 Xmasclovn skrev (5 minutter siden): Absolutt bra ABD ble stoppet, og jeg håper barnetreningen hos disse kan stoppes asap. Det som er bra med disse to er jo at de ramponerer alt de prøver seg på grunnet inkompetanse, og dermed stopper seg selv. Så er det på’n igjen med nye luftslott av noen businessideer. Og sånn går no dagan… Ja, ABD sitt sorti var bra, men var også litt morsomt å følge det togkræsjet og få bevist den shady businessen hun bedrev med influenser-"kurset" sitt. Og der det virker som om ABD har lært, for hun har jo trukket seg helt tilbake, sikkert også fått seg en ordentlig jobb får vi håpe, så virker det ikke som at CBE og mr. know-it-all-best noensinne vil lære 12
Xmasclovn Skrevet 6. mars 2024 #93862 Skrevet 6. mars 2024 Skrottefar skrev (21 minutter siden): Ja, ABD sitt sorti var bra, men var også litt morsomt å følge det togkræsjet og få bevist den shady businessen hun bedrev med influenser-"kurset" sitt. Og der det virker som om ABD har lært, for hun har jo trukket seg helt tilbake, sikkert også fått seg en ordentlig jobb får vi håpe, så virker det ikke som at CBE og mr. know-it-all-best noensinne vil lære Neida disse to er for gode for et ærlig dags arbeid. 7
Snødronninga Skrevet 6. mars 2024 #93863 Skrevet 6. mars 2024 (endret) Jada jeg vet det ikke er innafor å gi henne klikk på snap, men jeg var innom. Som vanlig er det innhold av skyhøyt nivå, som selfien etter trening. Ligge-på-gulvet-og-vri-seg-selfien. Var «lenge» siden sist! Økten var selvsagt slitsom, men også lagt til et veldig sent tidspunkt. For etterpå dokumenteres det at det nettopp er for sent til å være oppe. Måtte lage seg smoothie, og filme litt. Det er så søtt å få smoothiebart. Man blir jo ikke overrasket over nivået, samtidig lurer jeg på hvor dette skal ende. Og hvordan i huleste går det rundt? Selvdigging på gulvet med full sminke, fordi det er nok en anledning til å vise seg i profil. Fordi hun har trent og det må man selvsagt vise til sine følgere, ellers er nok økten bortkastet. Søvn blir fremdeles nedprioritert pga trening, hva er sunt og positivt med det? Så lurer jeg på om bilde nr 2 avslører at hun bruker filter? Smoothien på overleppa er skinnende blank som en leppestift. Mulig jeg er på bærtur. 😌 https://story.snapchat.com/u/carobergeriksen/ZSp-O9_USHGlb4eti4HB5wAAgZ3V1amh1dXZzAY4TpbNwAY4Tpap2AAAAAA?share_id=W5uH66HQQzKTe0LW8UZTIQ&locale=nb_NO Endret 6. mars 2024 av Snødronninga Satte inn link 24 6
CityCityBangBang Skrevet 6. mars 2024 #93864 Skrevet 6. mars 2024 5 minutter siden, Snødronninga said: Jada jeg vet det ikke er innafor å gi henne klikk på snap, men jeg var innom. Som vanlig er det innhold av skyhøyt nivå, som selfien etter trening. Ligge-på-gulvet-og-vri-seg-selfien. Var «lenge» siden sist! Økten var selvsagt slitsom, men også lagt til et veldig sent tidspunkt. For etterpå dokumenteres det at det nettopp er for sent til å være oppe. Måtte lage seg smoothie, og filme litt. Det er så søtt å få smoothiebart. Man blir jo ikke overrasket over nivået, samtidig lurer jeg på hvor dette skal ende. Og hvordan i huleste går det rundt? Selvdigging på gulvet med full sminke, fordi det er nok en anledning til å vise seg i profil. Fordi hun har trent og det må man selvsagt vise til sine følgere, ellers er nok økten bortkastet. Søvn blir fremdeles nedprioritert pga trening, hva er sunt og positivt med det? Så lurer jeg på om bilde nr 2 avslører at hun bruker filter? Smoothien på overleppa er skinnende blank som en leppestift. Mulig jeg er på bærtur. 😌 https://story.snapchat.com/u/carobergeriksen/ZSp-O9_USHGlb4eti4HB5wAAgZ3V1amh1dXZzAY4TpbNwAY4Tpap2AAAAAA?share_id=W5uH66HQQzKTe0LW8UZTIQ&locale=nb_NO Er dette virkelig en tobarnsmor på nærmere 40 år? Hvor gikk det så galt? Dette er jo bare fryktelig trist. 😔 29 10
Frisk Frosk Skrevet 6. mars 2024 #93865 Skrevet 6. mars 2024 Snødronninga skrev (13 minutter siden): Jada jeg vet det ikke er innafor å gi henne klikk på snap, men jeg var innom. Som vanlig er det innhold av skyhøyt nivå, som selfien etter trening. Ligge-på-gulvet-og-vri-seg-selfien. Var «lenge» siden sist! Økten var selvsagt slitsom, men også lagt til et veldig sent tidspunkt. For etterpå dokumenteres det at det nettopp er for sent til å være oppe. Måtte lage seg smoothie, og filme litt. Det er så søtt å få smoothiebart. Man blir jo ikke overrasket over nivået, samtidig lurer jeg på hvor dette skal ende. Og hvordan i huleste går det rundt? Selvdigging på gulvet med full sminke, fordi det er nok en anledning til å vise seg i profil. Fordi hun har trent og det må man selvsagt vise til sine følgere, ellers er nok økten bortkastet. Søvn blir fremdeles nedprioritert pga trening, hva er sunt og positivt med det? Så lurer jeg på om bilde nr 2 avslører at hun bruker filter? Smoothien på overleppa er skinnende blank som en leppestift. Mulig jeg er på bærtur. 😌 https://story.snapchat.com/u/carobergeriksen/ZSp-O9_USHGlb4eti4HB5wAAgZ3V1amh1dXZzAY4TpbNwAY4Tpap2AAAAAA?share_id=W5uH66HQQzKTe0LW8UZTIQ&locale=nb_NO Manisk trening altfor sent for en som selv har erklært å ha søvnproblemer. Proana. Umerket reklame. Enig med CityCityBangBang, dette er bare et trist, det gir ikke inntrykk av å være friskt. @Snødronninga, tror ikke det spiller noen rolle om dette er filter eller vinkling. Dette er det uttrykket CBE ønsker å ha, det er dette inntrykket hun ønsker å gi andre, hun ønsker å fremme både ortoreksi og proana. 29
CityCityBangBang Skrevet 6. mars 2024 #93866 Skrevet 6. mars 2024 (endret) On 3/5/2024 at 11:54 AM, Isild said: Som mange før meg så reflekterte jeg litt over hva de mener med "Sterk og atletisk". Når jeg ser på de to, så ser jeg "syk". Det ser jeg fordi jeg har hatt ortoreksi selv (og heldigvis er helt frisk av det, og har et normalt forhold til kosthold og trening) - jeg ser overhodet ikke sterk og atletisk. Jeg ser to radmagre mennesker som ser ut som de ikke spiser. De er senete og beinete og ser slitne (han) innsunkne og syke ut. Nå er er mye av nettopp dette skapt gjennom redigering og filtrering av LKE - for det er det uttrykket han av en eller annen grunn ønsker - har hørt at hun/de heldigvis ikke er fullt så skrantne "live", og det er bra. Dette med å posere og redigere seg tynnere er også endel av et sykdomsbilde. `Sterk og atletisk" er Funkygine, Pia Seberg, Therese Johaug, Marit Bjørgen, Desire Andersen og Ingeridubai. Det er så mange flotte forbilder og influencere og velge mellom, at svært få med trening i fokus vil velge "knekk sammen med Caroline" - hun bare klager over hvor tungt alt er, og ser ikke spesiellt sterk ut under styrkeøvelsene (som hun tydelig sliter med) Dette er for meg Sterk og atletisk: Rettelse: Kilde: Apollo Endret 16. mars 2024 av CityCityBangBang 38 7
Rufs Skrevet 6. mars 2024 #93867 Skrevet 6. mars 2024 Hun bruker vel alltid filter. Hun ligner aldri seg selv. 20 1
Keaton Skrevet 6. mars 2024 #93868 Skrevet 6. mars 2024 Dette er Carolinebergeriksenno, sist sett uten egen fotograf eller eget mobilkamera. Stylet og stashet opp, men ikke filter. 24 2
Snødronninga Skrevet 7. mars 2024 #93869 Skrevet 7. mars 2024 Rufs skrev (22 minutter siden): Hun bruker vel alltid filter. Hun ligner aldri seg selv. Sendte en mld til henne via netfit for noen mnd siden, angående nettopp filterbruk på et par ting hun hadde lagt ut. Hun påsto at det ikke var brukt noe filter, bare at hun bruker filmatisk video, vidvinkel og en vignett At huden ble så glatt, forklarte hun med at det var lav kvalitet på klippene. Jeg tror jeg fortsetter med å tro det jeg vil, jeg. 😇 30 7
Rufs Skrevet 7. mars 2024 #93870 Skrevet 7. mars 2024 33 minutter siden, Snødronninga said: Sendte en mld til henne via netfit for noen mnd siden, angående nettopp filterbruk på et par ting hun hadde lagt ut. Hun påsto at det ikke var brukt noe filter, bare at hun bruker filmatisk video, vidvinkel og en vignett At huden ble så glatt, forklarte hun med at det var lav kvalitet på klippene. Jeg tror jeg fortsetter med å tro det jeg vil, jeg. 😇 Tror ikke på henne et sekund en gang. 12
Isild Skrevet 7. mars 2024 #93871 Skrevet 7. mars 2024 Snødronninga skrev (4 timer siden): Sendte en mld til henne via netfit for noen mnd siden, angående nettopp filterbruk på et par ting hun hadde lagt ut. Hun påsto at det ikke var brukt noe filter, bare at hun bruker filmatisk video, vidvinkel og en vignett At huden ble så glatt, forklarte hun med at det var lav kvalitet på klippene. Jeg tror jeg fortsetter med å tro det jeg vil, jeg. 😇 De akterutseiler seg selv mer og mer. Filterbruk er på vei ut - med store skritt. De som i dag er i 20-årene tar mer og mer avstand fra det. De er vokst opp med hundeører og "glam"-filter, og er åpne og ærlige om både bruken av det, men også om at de har blitt bevisst på at de ikke syns de selv er fine nok uten. At damer på 40 bruker filter og nekter for det - det når ikke frem til hverken de som er yngre enn henne, eller de som er like gamle som henne (med mindre de har rotet seg helt bort i fornektelse selv) 23 2
Frisk Frosk Skrevet 7. mars 2024 #93872 Skrevet 7. mars 2024 Isild skrev (5 timer siden): De akterutseiler seg selv mer og mer. Filterbruk er på vei ut - med store skritt. De som i dag er i 20-årene tar mer og mer avstand fra det. De er vokst opp med hundeører og "glam"-filter, og er åpne og ærlige om både bruken av det, men også om at de har blitt bevisst på at de ikke syns de selv er fine nok uten. At damer på 40 bruker filter og nekter for det - det når ikke frem til hverken de som er yngre enn henne, eller de som er like gamle som henne (med mindre de har rotet seg helt bort i fornektelse selv) Det er forsket på dette, leste nylig en studie, tror den var fra 2022, som viste at når influencere bruker filter på bilder så får de markant færre likes på bildene de legger ut. Har ikke tid til å finne studien nå, men om man googler "vitenskapelig artikkel excessive selfie sosial media" tror jeg den vil komme opp. Ikke overraskende at ekteparet er fullstendig i utakt med virkeligheten i samfunnet, sånn går det når voksen til og med offentlig går ut og sier at hvis de får (saklig) kritikk, så reagerer de med å gjøre mer av akkurat det... CBEno blør følgere (heldigvis). Faren er at enkelte influencere, når de oppdager dette, vil reagere med å foreta enda flere kosmetiske inngrep og injeksjoner og slik endre utseendet sitt varig på den måten, uten å si fra om det. Filterbruk kan reverseres, men det kan ikke mange av slike kosmetiske inngrep... 19 6
Snødronninga Skrevet 7. mars 2024 #93873 Skrevet 7. mars 2024 (endret) Hadde ikke tenkt over dette før i går, da jeg linket til fruens snapchat. Når man bruker denne lenken får man opp en webversjon uten å være innlogget. Betyr det at man kan se story uten å generere klikk eller registrerere besøk? Noen som vet? https://www.snapchat.com/add/carobergeriksen/ZSp-O9_USHGlb4eti4HB5wAAgaWV3cmF3eHNmAY4Yy3pnAY4YyuSoAAAAAA?share_id=W5uH66HQQzKTe0LW8UZTIQ&locale=nb_NO Endret 7. mars 2024 av Snødronninga Rettet skrivefeil 3
~ Ada ~ Skrevet 7. mars 2024 #93874 Skrevet 7. mars 2024 Snødronninga skrev (14 timer siden): Jada jeg vet det ikke er innafor å gi henne klikk på snap, men jeg var innom. Som vanlig er det innhold av skyhøyt nivå, som selfien etter trening. Ligge-på-gulvet-og-vri-seg-selfien. Var «lenge» siden sist! Økten var selvsagt slitsom, men også lagt til et veldig sent tidspunkt. For etterpå dokumenteres det at det nettopp er for sent til å være oppe. Måtte lage seg smoothie, og filme litt. Det er så søtt å få smoothiebart. Man blir jo ikke overrasket over nivået, samtidig lurer jeg på hvor dette skal ende. Og hvordan i huleste går det rundt? Selvdigging på gulvet med full sminke, fordi det er nok en anledning til å vise seg i profil. Fordi hun har trent og det må man selvsagt vise til sine følgere, ellers er nok økten bortkastet. Søvn blir fremdeles nedprioritert pga trening, hva er sunt og positivt med det? Så lurer jeg på om bilde nr 2 avslører at hun bruker filter? Smoothien på overleppa er skinnende blank som en leppestift. Mulig jeg er på bærtur. 😌 https://story.snapchat.com/u/carobergeriksen/ZSp-O9_USHGlb4eti4HB5wAAgZ3V1amh1dXZzAY4TpbNwAY4Tpap2AAAAAA?share_id=W5uH66HQQzKTe0LW8UZTIQ&locale=nb_NO Der ingen skulle tru at nokon kunne bu. 6
Korsihalsen Skrevet 7. mars 2024 #93875 Skrevet 7. mars 2024 CityCityBangBang skrev (14 timer siden): Er dette virkelig en tobarnsmor på nærmere 40 år? Hvor gikk det så galt? Dette er jo bare fryktelig trist. 😔 Skulle nesten tro hun hadde alzheimers, begynner å gå tilbake til barndommen. 4 2
Hallepalle2 Skrevet 7. mars 2024 #93876 Skrevet 7. mars 2024 Korsihalsen skrev (20 minutter siden): Skulle nesten tro hun hadde alzheimers, begynner å gå tilbake til barndommen. Unødvenig kommentar! 12 2
cerruti Skrevet 7. mars 2024 #93877 Skrevet 7. mars 2024 Kollontaj skrev (17 timer siden): Dette er Carolinebergeriksenno, sist sett uten egen fotograf eller eget mobilkamera. Stylet og stashet opp, men ikke filter. Et kjapt bildesøk viser jo at hun har gjort veldig mye med utseendet sitt. 10 5
Korsihalsen Skrevet 7. mars 2024 #93878 Skrevet 7. mars 2024 Hallepalle2 skrev (3 timer siden): Unødvenig kommentar! Hvorfor det? Minner meg om faren min. Er det stygt? Ja ja 😃 4
Escadamango Skrevet 7. mars 2024 #93879 Skrevet 7. mars 2024 Hun skal på tyater med Guri Schanke. Tyater faktisk. 🤣 Ligger på insta story. 16 4
ankiskrulla Skrevet 7. mars 2024 #93880 Skrevet 7. mars 2024 Escadamango skrev (2 minutter siden): Hun skal på tyater med Guri Schanke. Tyater faktisk. 🤣 Ligger på insta story. Jeg måtte faktisk se det flere ganger selv, for å høre om jeg hørte riktig🙈 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå