Keaton Skrevet 7. mars 2024 #93881 Skrevet 7. mars 2024 Er ikke så lett å artikulere med de leppene, ser det ut til? Så klippet hos Henrik Troy, forresten. 22 3
vinterskog Skrevet 7. mars 2024 #93882 Skrevet 7. mars 2024 Så klippet hos Hentrik Troy: " Altså, da er jeg klar til å.... *fnis fnis* jeg filmer jeg nå jenta mi, je' ska på tyaaater med Guuuriiiii" Ble skikkelig skikkelig provosert. Snakk om renodla selvdyrkende dame. Ingen tvil om hvem som kommer på både første og andre og tredjeplass i det hjemme. På fjerde er det vel LKE, såååå kommer unger og hund. 25 4
Skrottefar Skrevet 7. mars 2024 #93883 Skrevet 7. mars 2024 Escadamango skrev (1 time siden): Hun skal på tyater med Guri Schanke. Tyater faktisk. 🤣 Ligger på insta story. Trodde Guri Schanke var mer oppegående enn som så, men neida, blitt bestis med CBE og skal på tyater 16 1
CityCityBangBang Skrevet 7. mars 2024 #93884 Skrevet 7. mars 2024 (endret) 1 hour ago, vinterskog said: Så klippet hos Hentrik Troy: " Altså, da er jeg klar til å.... *fnis fnis* jeg filmer jeg nå jenta mi, je' ska på tyaaater med Guuuriiiii" Ble skikkelig skikkelig provosert. Snakk om renodla selvdyrkende dame. Ingen tvil om hvem som kommer på både første og andre og tredjeplass i det hjemme. På fjerde er det vel LKE, såååå kommer unger og hund. Jeg fatter ikke at hun ikke forstår selv hvor tonedøvt dette er. Og å poste det til potensielt 300.000 følgere (jada, vi vet at det tallet er kjøpt og betalt). Jeg er faktisk målløs.🙈 Endret 7. mars 2024 av CityCityBangBang 25
Rufs Skrevet 7. mars 2024 #93885 Skrevet 7. mars 2024 1 hour ago, Kollontaj said: Er ikke så lett å artikulere med de leppene, ser det ut til? Så klippet hos Henrik Troy, forresten. Så det der jeg og, ikke noe legge fra seg mobilen og spørre barnet hva det er eller snakke med det. Nei. Mer sånn "hold kjeft nå unge, jeg filmer". 14
Snødronninga Skrevet 7. mars 2024 #93886 Skrevet 7. mars 2024 Hun sier virkelig tYater. PÅ tur hjem går det i proteinbar, (hver dag omtrent, eller?) iskaffe og et krus med kaffe. Kl 23.30. Lykke til med å sove godt og stå opp igjen etter 4 timer-ish for å trene. 25 10
Reisejenta Skrevet 8. mars 2024 #93887 Skrevet 8. mars 2024 Korsihalsen skrev (12 timer siden): Skulle nesten tro hun hadde alzheimers, begynner å gå tilbake til barndommen. Synes du virkelig det er greit å skrive noe sånt om en annen person anonymt på nett? Lavmål og regelbrudd. 9
minimymlen Skrevet 8. mars 2024 #93888 Skrevet 8. mars 2024 Det er selveste Kvinnedagen, dere! Hva tror dere feministen CBE kommer opp med av velfunderte innlegg i dag? Det er bare å google for å få frem tidligere forsøk på "å mene noe".... Nei, jeg slenger ikke innom tråden for å dra frem gamle synder angående CBE og Kvinnedagen (selv om det er mye morsomt å lese i ettertid), men rett og slett fordi hun ble nevnt i Oppdatert i dag da det var snakk om økende aborttall og hvordan influensere kan ha en medvirkning til dette. https://radio.nrk.no/podkast/oppdatert/sesong/202403/l_193a2091-f665-49c6-ba20-91f665c9c68a Til glede for nye lesere - CBE fikk sterk kritikk for å fronte "naturlig prevensjon" og "Gynekolog-Åge" var raskt ute for å forsvare seg da folk med utdanning innen helse våget å utfordre påstanden om "sikker prevensjon" https://underlivet.blogg.no/1435663002_fotballfrues_farlige_.html 20 10
Gjest Doktorgraden Skrevet 8. mars 2024 #93889 Skrevet 8. mars 2024 Tyater! Kultureliten i Særp har vært i hovedstaden 🤭😂.
FruRosa Skrevet 8. mars 2024 #93890 Skrevet 8. mars 2024 Doktorgraden skrev (12 minutter siden): Tyater! Kultureliten i Særp har vært i hovedstaden 🤭😂. Men i det minste var babystemmen borte... 1
Xmasclovn Skrevet 8. mars 2024 #93891 Skrevet 8. mars 2024 Doktorgraden skrev (39 minutter siden): Tyater! Kultureliten i Særp har vært i hovedstaden 🤭😂. Hun sa vel også noe som «Nå er jeg klart tyl å…». Fancy! 5
~ Ada ~ Skrevet 8. mars 2024 #93892 Skrevet 8. mars 2024 (endret) Det er et problematisk manglende skille mellom bedrift og privat, og det fremstår veldig uprofesjonelt å poste teater-glippen fremfor å lage en ny post. Ikke det at å dra på teater i den sammenhengen det presenteres er noe jeg forbinder med jobb, men det tilhører i alle fall bedriftseiernes liv (de voksne). Endret 8. mars 2024 av ~ Ada ~ 3 2
Isola2 Skrevet 8. mars 2024 #93893 Skrevet 8. mars 2024 Xmasclovn skrev (1 time siden): Hun sa vel også noe som «Nå er jeg klart tyl å…». Fancy! Undrer meg over hvorfor og kom fram til konklusjonen at leppene hennes ser større og mer delikate ut når hun uttaler «Y» i stedet for «i» som gjør leppene flatere… men så tenker jeg det er en hinsides tanke å tenke om en voksen dame på 40. men igjen…det er CBE.. 34 1 1
Inocybe Skrevet 8. mars 2024 #93894 Skrevet 8. mars 2024 minimymlen skrev (3 timer siden): Det er selveste Kvinnedagen, dere! Hva tror dere feministen CBE kommer opp med av velfunderte innlegg i dag? Det er bare å google for å få frem tidligere forsøk på "å mene noe".... Nei, jeg slenger ikke innom tråden for å dra frem gamle synder angående CBE og Kvinnedagen (selv om det er mye morsomt å lese i ettertid), men rett og slett fordi hun ble nevnt i Oppdatert i dag da det var snakk om økende aborttall og hvordan influensere kan ha en medvirkning til dette. https://radio.nrk.no/podkast/oppdatert/sesong/202403/l_193a2091-f665-49c6-ba20-91f665c9c68a Til glede for nye lesere - CBE fikk sterk kritikk for å fronte "naturlig prevensjon" og "Gynekolog-Åge" var raskt ute for å forsvare seg da folk med utdanning innen helse våget å utfordre påstanden om "sikker prevensjon" https://underlivet.blogg.no/1435663002_fotballfrues_farlige_.html Når CBE for en gangs skyld er helt i front av trendene - så er det med noe som vitenskapelig bevist feil og potensielt veldig skadelig for andre kvinner. Gratulerer CBE. Du ble nevnt i et av Norges største medier på selveste kvinnedagen. Som eksempel på dårlig, feilaktig og farlig innflytelse. Kanskje på tide å snu kursen? Kan tipse om at proana-greier gjerne kan legges på hyllen. 25 6
Frøkenfryden Skrevet 8. mars 2024 #93895 Skrevet 8. mars 2024 minimymlen skrev (3 timer siden): Det er selveste Kvinnedagen, dere! Hva tror dere feministen CBE kommer opp med av velfunderte innlegg i dag? Det er bare å google for å få frem tidligere forsøk på "å mene noe".... Nei, jeg slenger ikke innom tråden for å dra frem gamle synder angående CBE og Kvinnedagen (selv om det er mye morsomt å lese i ettertid), men rett og slett fordi hun ble nevnt i Oppdatert i dag da det var snakk om økende aborttall og hvordan influensere kan ha en medvirkning til dette. https://radio.nrk.no/podkast/oppdatert/sesong/202403/l_193a2091-f665-49c6-ba20-91f665c9c68a Til glede for nye lesere - CBE fikk sterk kritikk for å fronte "naturlig prevensjon" og "Gynekolog-Åge" var raskt ute for å forsvare seg da folk med utdanning innen helse våget å utfordre påstanden om "sikker prevensjon" https://underlivet.blogg.no/1435663002_fotballfrues_farlige_.html Hørte også oppdatert i dag. Dingsen som forutså sikre perioder hadde så sykt fin design og var 99.9 prosent sikker assa. Herregud🙄 10 2
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 8. mars 2024 Populært innlegg #93896 Skrevet 8. mars 2024 (endret) Hvis klippet hos Henrik Troy er representativt for Berg Eriksens stadige seksualisering av seg selv, nå også med overfylte lepper som gir talefeil, der hun snakker til kikkere såvel som eget barn, da må jeg på selveste kvinnedagen bare gratulere med suksessen med å fremstå fullstendig blåst. Og nei, jeg heier ikke på kvinner som river ned alt kvinnedagen står for bare fordi de er kvinner. Ta deg sammen, influencer. Endret 8. mars 2024 av Revenge o'Cavatina 41 1 12
Kriskro Skrevet 8. mars 2024 #93897 Skrevet 8. mars 2024 CBE filmer seg selv på Snapchat, mens en av jentene svarer i bakgrunnen. CBE presterer å si «jeg filmer jenta mi»…. For en NITRIST utvikling. Stopp filmen og prat med barnet ditt fremfor å fortsette å filme deg selv MED filter for så å poste dette på en offentlig profil. 39 2
Snødronninga Skrevet 8. mars 2024 #93898 Skrevet 8. mars 2024 minimymlen skrev (5 timer siden): Det er selveste Kvinnedagen, dere! Hva tror dere feministen CBE kommer opp med av velfunderte innlegg i dag? Det er bare å google for å få frem tidligere forsøk på "å mene noe".... Nei, jeg slenger ikke innom tråden for å dra frem gamle synder angående CBE og Kvinnedagen (selv om det er mye morsomt å lese i ettertid), men rett og slett fordi hun ble nevnt i Oppdatert i dag da det var snakk om økende aborttall og hvordan influensere kan ha en medvirkning til dette. https://radio.nrk.no/podkast/oppdatert/sesong/202403/l_193a2091-f665-49c6-ba20-91f665c9c68a Til glede for nye lesere - CBE fikk sterk kritikk for å fronte "naturlig prevensjon" og "Gynekolog-Åge" var raskt ute for å forsvare seg da folk med utdanning innen helse våget å utfordre påstanden om "sikker prevensjon" https://underlivet.blogg.no/1435663002_fotballfrues_farlige_.html Kvinnedagen for henne er nok mer som dette: Legge ut bilder av seg selv med lite klær, gjerne en gjennomsiktig BH slik at nippelen vises. Det er jo så frigjørende, alle har nipler så hvorfor skal de gjemmes. Samme sak med rumpa og kroppen, når man er så stolt over egen kropp må man få lov til å vise det. Spesielt flott blir man når man nesten er ugjenkjennelig. Å være sin egen boss, påvirke andre med akkurat det hun ønsker, uten konsekvenser eller at noen skal stille spørsmål ved det. Man kan ikke kritisere barneeksponering blant annet, fordi det er det så lite av. Alt i alt så burde kvinner heie på andre kvinner, aller helst kvinner som Caroline som kjører sitt eget løp og som ikke har evnen til å ta til seg kritikk. "Jeg gjør hva jeg vil"- mentalitet. Alt du fronter Caroline, har så lite med kvinnefrigjøring å gjøre. Gratulerer med dagen! 👏 22 12
Summeer Skrevet 8. mars 2024 #93899 Skrevet 8. mars 2024 Den andre økta til CrossFit open ble sluppet i går kveld. Tipper neste netfit økt består av roing, hoppetau og markløft 😆 11 3
Hallepalle2 Skrevet 8. mars 2024 #93900 Skrevet 8. mars 2024 minimymlen skrev (7 timer siden): Det er selveste Kvinnedagen, dere! Hva tror dere feministen CBE kommer opp med av velfunderte innlegg i dag? Det er bare å google for å få frem tidligere forsøk på "å mene noe".... Nei, jeg slenger ikke innom tråden for å dra frem gamle synder angående CBE og Kvinnedagen (selv om det er mye morsomt å lese i ettertid), men rett og slett fordi hun ble nevnt i Oppdatert i dag da det var snakk om økende aborttall og hvordan influensere kan ha en medvirkning til dette. https://radio.nrk.no/podkast/oppdatert/sesong/202403/l_193a2091-f665-49c6-ba20-91f665c9c68a Til glede for nye lesere - CBE fikk sterk kritikk for å fronte "naturlig prevensjon" og "Gynekolog-Åge" var raskt ute for å forsvare seg da folk med utdanning innen helse våget å utfordre påstanden om "sikker prevensjon" https://underlivet.blogg.no/1435663002_fotballfrues_farlige_.html Så fantastisk å se LKE bli satt til veggs av konstruktive og kunnskapsrike debattanter. Han var til slutt helt enig og lusket seg ut med halen mellom bena. Det beste jeg har lest på lenge 👏🏻 13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå