Inzila Skrevet 8. mars 2024 #93921 Skrevet 8. mars 2024 FruRosa skrev (3 timer siden): Fremdeles forkjølet, men løper i kortermet topp og bar mage. Det er 8.mars, og ikke spesielt varmt! (Bildet bakfra er stillbilde fra video) Og rett før turen var dilemmaet hals eller ikke hals... Vet ikke hva som skjedde fra man lurte på det, til man droppet jakken og gikk for kort t-skjorte. 25 4
Marihone Skrevet 8. mars 2024 #93922 Skrevet 8. mars 2024 3 minutter siden, Inzila said: Og rett før turen var dilemmaet hals eller ikke hals... Vet ikke hva som skjedde fra man lurte på det, til man droppet jakken og gikk for kort t-skjorte. Løpe i t-skjorte nå, mens man fortsatt er syk? Hvorfor vil hun kroppen sin så vondt? Hvorfor skryte av at hun skal løpe halvmaraton når fakta er at hun er syk per dags dato? Det er ikke anbefalt å presse kroppen sin slik, eller skryte av at man klarer halvmaraton (om hun faktisk gjennomfører) selv om man er syk. Da er det bedre hun overrasker oss med vel gjennomført halvmaraton og trener i det stille. For dette her er virkelig ikke sunt og inspirerende. Pilotfrue trener ikke når hun er syk og lytter til kroppen. Det virker som om hun har et sunt forhold til trening. På en god uke har hun en 60 minutter økt mandag til fredag, der hun spiser alt. Det kan være alt fra salat til burger fra McDonalds. Jeg synes hun har en fin kropp. Poenget mitt er at man trenger ikke å spise små porsjoner, trene daglig, flere ganger om dagen eller være manisk for å få en fin kropp. 10
Keaton Skrevet 8. mars 2024 #93923 Skrevet 8. mars 2024 Det beste er vel en kropp som fungerer? CBE er syk flere ganger i året, virker ikke som den livsstilen hun selger er spesielt sunn. 25 9
Isola2 Skrevet 8. mars 2024 #93924 Skrevet 8. mars 2024 Kollontaj skrev (6 minutter siden): Det beste er vel en kropp som fungerer? CBE er syk flere ganger i året, virker ikke som den livsstilen hun selger er spesielt sunn. Den Twitter-kontoen hans er jo mildt sagt interessant..men merkelig at han ikke gir samme tips til kona si på «hva som virker for å lykkes» 27
Frisk Frosk Skrevet 8. mars 2024 #93926 Skrevet 8. mars 2024 Kollontaj skrev (22 minutter siden): Det beste er vel en kropp som fungerer? CBE er syk flere ganger i året, virker ikke som den livsstilen hun selger er spesielt sunn. Men det ER tydeligvis den livsstilen student-pt Caroline Berg Eriksen råder andre til å følge... De to blir mer og mer parodier på influencere. Fagpersoner er de ikke i nærheten av å kunne tas som seriøst som. CBE utgir seg på alle kanaler som en poseringsdukke, mens LKE desperat viser egentrening og vil så gjerne bli best i noe mens også han sabotterer seg selv med overtrening, feiltrening, overbelastning, trening ved sykdom og skader, og viser på den måten at han hverken har erfaring, kompetanse eller utdanning nok. To poserende ca 40-åringer som bare ikke vil gjøre noe seriøst arbeid, og som synes det er helt greit å påvirke andre med helseskadelig innhold i sine egne bedriftskanaler. Parodier. Og veldig farlige "forbilder"! 21 7
Populært innlegg BellaSwan Skrevet 8. mars 2024 Populært innlegg #93927 Skrevet 8. mars 2024 Lenge siden oliventre i plastikk, røkelse og poseringsyoga i stive positurer og med innsugd mage. "Det er virkelig helt fantastisk når yoga blir en del av hverdagen" skrev CBE på Netfit sin IG den 29.11.23. Hun praktiserer sikkert yoga hver dag uten å dokumentere det. Og snipp snapp snute, så var yogaeventyret ute. 52 17
Keaton Skrevet 8. mars 2024 #93928 Skrevet 8. mars 2024 BellaSwan skrev (12 minutter siden): Lenge siden oliventre i plastikk, røkelse og poseringsyoga i stive positurer og med innsugd mage. "Det er virkelig helt fantastisk når yoga blir en del av hverdagen" skrev CBE på Netfit sin IG den 29.11.23. Hun praktiserer sikkert yoga hver dag uten å dokumentere det. Og snipp snapp snute, så var yogaeventyret ute. Nettopp. Det var reklame, ikke noe annet. Hvis CBE.no ikke deler yoga på snap (?), kan det sikkert bekreftes av noen og et sikkert tegn på at det ikke bedrives yoga foran plasttreet. 10
irevin Skrevet 8. mars 2024 #93929 Skrevet 8. mars 2024 Inzila skrev (2 timer siden): Og rett før turen var dilemmaet hals eller ikke hals... Vet ikke hva som skjedde fra man lurte på det, til man droppet jakken og gikk for kort t-skjorte. Komisk…og den selfien før turen🙈🤪»Jåte» seg så til. Når jeg løper er det usminket med håret til alle kanter😂😂Men forskjellen er at jeg driter i hvordan jeg ser ut før jeg skal svette og blir rød i trynet kontra å ta meg best mulig ut. Blir mer og mer «sota liv» det de to lever. Som det blir sagt; en parodi med meningsløst innhold. HVEM syns de er så inspirerende? Hvem får motivasjon av disse to? Fatter ikke. Jeg blir inspirert av at jeg forstår at jeg har et sunt innhold i livet mitt…👍 19
Frisk Frosk Skrevet 8. mars 2024 #93930 Skrevet 8. mars 2024 irevin skrev (6 minutter siden): Komisk…og den selfien før turen🙈🤪»Jåte» seg så til. Når jeg løper er det usminket med håret til alle kanter😂😂Men forskjellen er at jeg driter i hvordan jeg ser ut før jeg skal svette og blir rød i trynet kontra å ta meg best mulig ut. Blir mer og mer «sota liv» det de to lever. Som det blir sagt; en parodi med meningsløst innhold. HVEM syns de er så inspirerende? Hvem får motivasjon av disse to? Fatter ikke. Jeg blir inspirert av at jeg forstår at jeg har et sunt innhold i livet mitt…👍 Dette bildet fikk meg til å le forleden dag, 5. mars 2024: https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Filteret hun bruker på ansiktet treffer ikke ansiktet som det burde gjøre, og huddelen av filteret dekker ikke bare en god del av håret hennes, men ligger også noen millimeter utenfor pannen. Det er så pinlig at voksne folk holder på slik. Når en forretningsvirksomhet holder på slik blir det latterlig i tillegg. 19
Snødronninga Skrevet 8. mars 2024 #93931 Skrevet 8. mars 2024 (endret) Hva skal man ha på seg for kvelden, for et dilemma. En flåsete reel er lagt ut på insta, må vel være såpass på kvinnedagen. Representerer Caroline perfekt. Da skal jeg ordne håret mitt, finne ett eller annet å ha på meg. Hvorfor vet man aldri hva man skal ha på seg. Jeg har masse klær, men aldri noe å ha på meg. Ehmmm…ja..to be continued. Thhheee..😁 H j e r n e d ø d t Forsidebilde på reel’en - hva skal man si? Ligner heller ikke på Caroline. Kjenner henne igjen på bekledningen da. https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Endret 9. mars 2024 av Snødronninga skriveleif 26 2
Snødronninga Skrevet 8. mars 2024 #93932 Skrevet 8. mars 2024 Frisk Frosk skrev (15 minutter siden): Dette bildet fikk meg til å le forleden dag, 5. mars 2024: https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Filteret hun bruker på ansiktet treffer ikke ansiktet som det burde gjøre, og huddelen av filteret dekker ikke bare en god del av håret hennes, men ligger også noen millimeter utenfor pannen. Det er så pinlig at voksne folk holder på slik. Når en forretningsvirksomhet holder på slik blir det latterlig i tillegg. Kanskje hun har brukt portrett mode her, da blir omrisset noe diffust. Synes dette bildet så mer normalt ut enn mye annet hun legger ut. 5
~ Ada ~ Skrevet 8. mars 2024 #93933 Skrevet 8. mars 2024 Jeg ville nok ikke rådet andre til teaterkveld, tynnkledd trening og å dolle seg opp for venninne- middag om du er syk, Men om du ellers ikke jobber og har allverdens hviletid, så klarer du kanskje noe sosialt. Den treningen ville jeg ikke rådet til uansett. Også spørs det om alle følgere har like mye lediggang som disse to. 13
CityCityBangBang Skrevet 8. mars 2024 #93934 Skrevet 8. mars 2024 13 minutter siden, ~ Ada ~ said: Jeg ville nok ikke rådet andre til teaterkveld, tynnkledd trening og å dolle seg opp for venninne- middag om du er syk, Men om du ellers ikke jobber og har allverdens hviletid, så klarer du kanskje noe sosialt. Den treningen ville jeg ikke rådet til uansett. Også spørs det om alle følgere har like mye lediggang som disse to. Og hadde jeg vært venninne ville jeg ikke satt så veldig pris på å (eventuelt) bli smittet. 😷 14
Frisk Frosk Skrevet 8. mars 2024 #93935 Skrevet 8. mars 2024 Snødronninga skrev (29 minutter siden): Kanskje hun har brukt portrett mode her, da blir omrisset noe diffust. Synes dette bildet så mer normalt ut enn mye annet hun legger ut. Jeg aner ikke hva hun har brukt, men man ser en helt konsekvent bue, som om det er lagt et bilde oppå bildet, det er ikke bare et diffust omriss, det ser ut som om filteret har bommet på ansiktet hennes på en måte. Leppene hennes er tydelig enten endret med fillers eller filter. Leppene begynner å bære preg på injeksjoner. Om det er filter eller om det er slik enkelte legger leppestift nå, det vet jeg heller ikke, men på bildet gis inntrykk av at leppestiften er lagt på flere millimeter under underleppen også. Uansett veldig merkelig måte å presentere en "treningstur" på. 11
Keaton Skrevet 8. mars 2024 #93936 Skrevet 8. mars 2024 Ingen naturlig grunn til at hundens pels er veldig klar og tydelig mens området under leppa er duset hos frua. 12
Hunter7 Skrevet 9. mars 2024 #93937 Skrevet 9. mars 2024 Enten så er det filteret eller så har fruentimmeret begynt å få tynnere hår (hva fanden? Hjelper ikke hårvitamingummibjørnene?!?) OG har en dårlig kamuflert tatovering av en snømann på halsen (thug-wife living a thug-life). 15
Snødronninga Skrevet 9. mars 2024 #93938 Skrevet 9. mars 2024 Frisk Frosk skrev (27 minutter siden): Jeg aner ikke hva hun har brukt, men man ser en helt konsekvent bue, som om det er lagt et bilde oppå bildet, det er ikke bare et diffust omriss, det ser ut som om filteret har bommet på ansiktet hennes på en måte. Leppene hennes er tydelig enten endret med fillers eller filter. Leppene begynner å bære preg på injeksjoner. Om det er filter eller om det er slik enkelte legger leppestift nå, det vet jeg heller ikke, men på bildet gis inntrykk av at leppestiften er lagt på flere millimeter under underleppen også. Uansett veldig merkelig måte å presentere en "treningstur" på. Tror leppene er preget av fillers, har lagt merke til en kant rundt som om huden virker rød og "sår". Jeg ser at det er noe rart i panna. Vi kan i alle fall være enige om at hun meget sjelden (eller aldri?) ser naturlig ut. Det er nok en blanding av injeksjoner, filter og redigering. 16
Stargaze Skrevet 9. mars 2024 #93939 Skrevet 9. mars 2024 Snødronninga skrev (1 time siden): Hva skal man ha på seg for kvelden, for et dilemma. En flåsete reel er langt ut på insta, må vel være såpass på kvinnedagen. Representerer Caroline perfekt. Da skal jeg ordne håret mitt, finne ett eller annet å ha på meg. Hvorfor vet man aldri hva man skal ha på seg. Jeg har masse klær, men aldri noe å ha på meg. Ehmmm…ja..to be continued. Thhheee..😁 H j e r n e d ø d t Forsidebilde på reel’en - hva skal man si? Ligner heller ikke på Caroline. Kjenner henne igjen på bekledningen da. https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Dette er jo ikke Caroline. Og det vet hun nok selv også. Direkte latterlig å legge ut et sånt bilde, damen må jo være helt forstyrret. Skal bli morsomt å se henne i Camp Kulinaris snart. Den ekte C 20 1
Isild Skrevet 9. mars 2024 #93940 Skrevet 9. mars 2024 Stargaze skrev (11 timer siden): Å løpe 2-3 timer i sone 4 er jo tull, og ikke anbefalt. Halvmaraton feks bør løpes mest i sone 2 og 3. Sone 4 over så lang tid er melkesyre. Ingen fornuftige løpere holder på sånn. men kan jo være formen er dårlig og at han kommer fort i makspuls…🤷 Coachen sin dette. Må skryte mye for å få opp selvbildet tydeligvis… Han er så pompøs og grandios! Det er flaut å lese så åpenbart selvskryt. 90% av makspuls er ikke mulig over særlig lang tid, alle som løper vet dette. Men kroppen hans tåler sikkert det da. Fantastisk! 20
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå