hippyskippy Skrevet 28. mai 2019 #3541 Del Skrevet 28. mai 2019 Det bildet så ganske photoshoppa ut? Mye som skjer i vinduskarmene bak midja hennes? 🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 28. mai 2019 #3542 Del Skrevet 28. mai 2019 8 timer siden, Firestone skrev: Det var virkelig elendig reklame for kunden. Rotete og upraktisk, helt latterlig å få betalt for en så slett jobb. Tipper stashet forsvinner så snart krydderurtene dør, dvs snart. Og blomsterpottene hengt opp med «fisketråd». 😏 Korianderen var allerede dau da bildet ble tatt. Veldig spesiell plassering av en krydderhylle med oljer osv, ikke ved grillen men over sofaen. Det er vel som med det meste annet der, bare pynt og staffasje. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SolNelia Skrevet 28. mai 2019 #3543 Del Skrevet 28. mai 2019 1 time siden, PecanPie skrev: Kan det være denne fra Nelly? https://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/kjoler/vila-479/vicearai-midi-dress-des-85914-0014/ Edit: studerte kjolen nærmere, det er ikke den samme. Sorry! Takk for forsøket i hvert fall! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 28. mai 2019 #3544 Del Skrevet 28. mai 2019 Altså, den uteplassen er jo bare et reklamebilde. De kan jo ikke ha det så upraktisk, sånn privat? Så mye lykter, olje over lys sofa...og barnebordet stappfullt av pynt. De har jo større og hyggeligere uteplasser rundt huset. De har lagt ut bilder av det tidligere. Tenner lys for den korianderen. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. mai 2019 #3545 Del Skrevet 28. mai 2019 Måtte inn og se, og... hva skal man si? Det er enormt mange ting trykket inn på liten plass! Og hvorfor blomsterpotter som ikke tåler vann (ref: kommentarfeltet) 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 28. mai 2019 #3546 Del Skrevet 28. mai 2019 Huff, den uteplassen var, til å ha en million ting på utstilling, dørgende kjedelig! Like oppstilt, stivt og sjelløst som det meste annet hun har i interiøret sitt. Det minner om da de først flyttet inn i huset og skulle gjøre om på absolutt ALT helt umiddelbart, istedenfor å bo seg inn. Her har de også rasket sammen masse ny pynt, staffasje og nips fra samme butikk, noe som etter min mening gir et lite originalt preg. Forøvrig merkelig plassering av puter på gulvet og den krydderhylla bak sofaen, samt den stråkurven plassert på måfå foran sofaen. Praktisk? Nei. Sjelløst og kjedelig: Absolutt. Helbom til Kremmerhuset for valg av "stylist". 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 28. mai 2019 #3547 Del Skrevet 28. mai 2019 Hun har ikke så mye blikk for det estetiske verken når det gjelder interiør eller mote. Utrolig at hun kan leve av dette. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ispahan Skrevet 28. mai 2019 #3548 Del Skrevet 28. mai 2019 Det meste er sagt om den uteplassen, og jeg er hjertens enig i alt dere skriver. Kremmerhuset kjøpte katta i sekken på så mange måter at jeg er litt flau på deres vegne. Men hva er det med CBE og blomster? Det er vår, og naturen er på sitt mest frodige. Det er det de fleste nordmenn drømmer om halve året? Men Caroline har tydeligvis lagt sin elsk på grå blader. Dette er en bladfarger som de fleste planter først får når de er døde. Men vi ser det igjen og igjen hos CBE denne våren. Det gjør ikke uteplassen noen tjenester. Fargevalget forøvrig bidrar til ørkenfølelse, og jeg hadde vært redd for å lide samme skjebne som blomstene, nemlig tørste ihjel. Det er ingenting annet enn solbakt olje å fylle de vinglassene med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 28. mai 2019 #3549 Del Skrevet 28. mai 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner, persondebatt og innhold med opphavsrett. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 28. mai 2019 #3550 Del Skrevet 28. mai 2019 6 timer siden, Aquarius04 skrev: Huff, den uteplassen var, til å ha en million ting på utstilling, dørgende kjedelig! Like oppstilt, stivt og sjelløst som det meste annet hun har i interiøret sitt. Det minner om da de først flyttet inn i huset og skulle gjøre om på absolutt ALT helt umiddelbart, istedenfor å bo seg inn. Her har de også rasket sammen masse ny pynt, staffasje og nips fra samme butikk, noe som etter min mening gir et lite originalt preg. Forøvrig merkelig plassering av puter på gulvet og den krydderhylla bak sofaen, samt den stråkurven plassert på måfå foran sofaen. Praktisk? Nei. Sjelløst og kjedelig: Absolutt. Helbom til Kremmerhuset for valg av "stylist". Enig! Det minner meg om stilen mange har i kolonihagene i Oslo.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupp89 Skrevet 28. mai 2019 #3551 Del Skrevet 28. mai 2019 13 timer siden, hippyskippy skrev: Det bildet så ganske photoshoppa ut? Mye som skjer i vinduskarmene bak midja hennes? 🤔 Hvilket bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ispahan Skrevet 28. mai 2019 #3552 Del Skrevet 28. mai 2019 Dette er verdt å tenke på før dere gir henne klikk: https://influencere.wordpress.com/2019/05/28/caroline-berg-eriksen-en-av-de-norske-nettsidene-som-sporer-deg-mest/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 28. mai 2019 #3553 Del Skrevet 28. mai 2019 (endret) 11 timer siden, Ispahan skrev: Men hva er det med CBE og blomster? Det er vår, og naturen er på sitt mest frodige. Det er det de fleste nordmenn drømmer om halve året? Men Caroline har tydeligvis lagt sin elsk på grå blader. Dette er en bladfarger som de fleste planter først får når de er døde. Men vi ser det igjen og igjen hos CBE denne våren. Det gjør ikke uteplassen noen tjenester. Fargevalget forøvrig bidrar til ørkenfølelse, og jeg hadde vært redd for å lide samme skjebne som blomstene, nemlig tørste ihjel. Det er ingenting annet enn solbakt olje å fylle de vinglassene med. Ikke for å være ekkel men jeg fikk egentlig veldig sånn 2006-ShabbyChic-følelse av hele uteplassen? Fikk liksom ikke sommerfeeling i det hele tatt av de bildene. Eneste som manglet var noen skilter med ordtak og noen bokstaver det stod "HOME" med. Nå er hun jo stort sett opptatt av trender og denne uteplassen stemmer overhodet ikke overens med trendbildet per idag. Men for all del, det viktigste er jo at hun synes det er fint. Endret 28. mai 2019 av Gasellen 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 29. mai 2019 #3554 Del Skrevet 29. mai 2019 53 firmaer logger bevegelsene dine med 140 cookies hver gang du klikker på bloggen. Blant bloggere er carolinebergeriksen.no den bloggen med flest cookies og firmaer tilknyttet og 30. plass blant norske nettsteder totalt 😳 . Enda en "fin og attråverdig" førsteplass for CBE.no 🙄 https://influencere.wordpress.com/2019/05/28/caroline-berg-eriksen-en-av-de-norske-nettsidene-som-sporer-deg-mest/ Veldig langt unna en hyggelig venninne som bare liker å dele og Inspirere... 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tørst Skrevet 29. mai 2019 #3555 Del Skrevet 29. mai 2019 7 timer siden, Gasellen skrev: Ikke for å være ekkel men jeg fikk egentlig veldig sånn 2006-ShabbyChic-følelse av hele uteplassen? Fikk liksom ikke sommerfeeling i det hele tatt av de bildene. Eneste som manglet var noen skilter med ordtak og noen bokstaver det stod "HOME" med. Nå er hun jo stort sett opptatt av trender og denne uteplassen stemmer overhodet ikke overens med trendbildet per idag. Men for all del, det viktigste er jo at hun synes det er fint. Er ikke shabby chic litt mer vintage omgjort og oppusset "tilfeldig" og uperfekt? Home- og Love-på veggen-trenden går vel sammen med mønstret kontrasttapet på én vegg i stuen, gjerne spisedelen av stuen, med masse nytt nips og ræl fra billige kjedebutikker, som Kremmerhuset, Skeidar, Bohus, Nille. Kitsch anno 2007, vil jeg si. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ispahan Skrevet 29. mai 2019 #3556 Del Skrevet 29. mai 2019 8 timer siden, Gasellen skrev: Ikke for å være ekkel men jeg fikk egentlig veldig sånn 2006-ShabbyChic-følelse av hele uteplassen? Fikk liksom ikke sommerfeeling i det hele tatt av de bildene. Eneste som manglet var noen skilter med ordtak og noen bokstaver det stod "HOME" med. Nå er hun jo stort sett opptatt av trender og denne uteplassen stemmer overhodet ikke overens med trendbildet per idag. Men for all del, det viktigste er jo at hun synes det er fint. Nei, det er faktisk ikke det viktigaste. Dette er et reklameoppdrag, så det viktigaste er at potensielle kunder hos Kremmerhuset synes det er fint. Og det synes de tydeligvis ikke. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 29. mai 2019 #3557 Del Skrevet 29. mai 2019 16 minutter siden, Ispahan skrev: Nei, det er faktisk ikke det viktigaste. Dette er et reklameoppdrag, så det viktigaste er at potensielle kunder hos Kremmerhuset synes det er fint. Og det synes de tydeligvis ikke. 😉 Kremmerhuset og CBE er for så vidt en god match. Kremmerhuset valgte å ignorere og slette kunder som sa de ikke ønsket å støtte opp om bloggerens barneeksponering. Presis samme barnslige strategi vi kjenner så godt fra rosabloggere. Så hvis Kremmerhuset ønsker å miste gamle kunder, bli husket for hårsår blogger-mentalitet og småpinlige interiørbilder fra en som ikke kan interiør så er de vel i mål. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annypanny Skrevet 29. mai 2019 #3558 Del Skrevet 29. mai 2019 Det innlegget til Asti om firmaer og cookies, hva er det egentlig det betyr? Hva innebærer dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ispahan Skrevet 29. mai 2019 #3559 Del Skrevet 29. mai 2019 13 minutter siden, Inocybe skrev: Kremmerhuset og CBE er for så vidt en god match. Kremmerhuset valgte å ignorere og slette kunder som sa de ikke ønsket å støtte opp om bloggerens barneeksponering. Presis samme barnslige strategi vi kjenner så godt fra rosabloggere. Så hvis Kremmerhuset ønsker å miste gamle kunder, bli husket for hårsår blogger-mentalitet og småpinlige interiørbilder fra en som ikke kan interiør så er de vel i mål. Det har du helt rett i! Jeg har faktisk kjøpt en del ting hos Kremmerhuset opp igjennom. Og den dagen CBE-gate eksploderte var jeg på jakt etter ei ny hylle. Samarbeidet med CBE skuffet meg, og jeg hadde nok ikke kjøpt verken hylle eller noe annet på Kremmerhuset i nærmeste fremtid. Men jeg har kort hukommelse, og CBE er så dørgende kjedelig, at jeg sannsynligvis hadde glemt prinsippene mine etter en stund. Ikke engang CBEs totalt manglende estetiske sans hadde stoppet meg. Jeg er helt sikker på at jeg kunne fått enkelte av elementene på uteplassen til å funke hjemme hos meg. Men Kremmerhusets respons er umulig å glemme, så de mistet meg som kunde for alltid. Og jammen skiftet jeg mening om Treasures også. De er kun dørgende kjedelige i det de legger ut på SoMe. Får de kritikk går de fra glanset og perfekte, til aggressive nettroll. Ikke så kjedelige likevel, men innmari, innmari skumle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 29. mai 2019 #3560 Del Skrevet 29. mai 2019 (endret) Cookie-monster! Enda en god grunn til å la være å besøke bloggen. ☠️ Dumt spørsmål, men leier de ut nettadressen/bloggen til andre firmaer - som igjen legger ut små gavepakker på macen/PC-en din når du er innom bloggen? De må jo tjene på dette på en eller annen måte? http://www.whatarecookies.com/ Endret 29. mai 2019 av Pust 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå