Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner at det er kjipt at det første flyet deres ble forsinket slik at de fikk for kort transfertid til å rekke det neste, og dermed måtte vente i 4 timer på nytt fly. Men dette skjer av og til når man flyr, noen ganger kan fly vente men andre ganger er det ikke mulig så man må ombookes til et senere fly. Syns hun dramatiserer det vel mye i ig-storyen selv om jeg skjønner at det er kjedelig å måtte vente litt ekstra. Det er noe annet dersom man må vente flere døgn.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick
Just now, VildeS said:

Jeg skjønner at det er kjipt at det første flyet deres ble forsinket slik at de fikk for kort transfertid til å rekke det neste, og dermed måtte vente i 4 timer på nytt fly. Men dette skjer av og til når man flyr, noen ganger kan fly vente men andre ganger er det ikke mulig så man må ombookes til et senere fly. Syns hun dramatiserer det vel mye i ig-storyen selv om jeg skjønner at det er kjedelig å måtte vente litt ekstra. Det er noe annet dersom man må vente flere døgn.

Det er ikke første gangen de har kort tid på en flyplass. Kanskje de må begynne å ta litt mer takhøyde for at uforutsette ting kan oppstå. Da kan de kanskje til og med få med et ekstra innlegg i ventetiden, der vi kan se på hvordan Caroline sin mat ser ut.  🙄

Endret av Mrs. Random Nick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buhu, ville ikke flyet vente? Hvor mye koster det for et fly å ikke overholde tidene sine nå om dagen? For så å forsinke andre i det som trolig er et tett program for flyselskapet.. Når stadig nye høyder denne egosentrismen hennes. 

Ja, det er kjipt å vente på neste fly, men de stopper ikke verden for ubetydelig blogger fra et av verdens minste land for en kort innenlandsflyvning.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Jeg satt ved siden av en dame som skulle videre fra Heathrow til California og hadde 15 min å gjøre det på pga forsinkelse fra Oslo. Hun forventet da virkelig ikke at flyet kom til å vente på henne. 

Det de kunne hjelpe henne med var å få henne først av flyet og rett på en ventende bil som skulle få henne til riktig gate. Men man må jo være litt for seg og snakke med crewet på flyet som er forsinket. 

Det skulle tatt seg ut t fly ventet på alle som ble forsinket 🤪

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Jeg vet at hun lever av å skrive om privatlivet sitt - men er det virkelig ingen grenser for hvilke trivialiteter som deles? 

Og det er ikke verdens undergang å miste et fly. når hun blåser opp slike ting, blir jeg nesten flau på hennes vegne. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også måtte vente i fiiiire timer da. Så grusomt! Kan ikke tro det! 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, fly venter ikke. Det vet vel alle?

og la være å snap da, løp til flyet i stedet. Man kan jo begynne å lure om de virkelig mente at flyet skulle vente på dem. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier vel mest om hvor lite hun har å skrive om når noe så uinteressant (for alle andre enn de som var der) som et forsinket fly gjøres til stor sak og må deles med resten av verden. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Altså, fly venter ikke. Det vet vel alle?

og la være å snap da, løp til flyet i stedet. Man kan jo begynne å lure om de virkelig mente at flyet skulle vente på dem. 

Jo, det hender faktisk at fly venter, det kommer helt ann på. Får de ny slot tid raskt så trenger det ikke bety så stor forsinkelse videre. Det koster flyselskap penger også om de ikke får passasjerer avsted på neste fly eller om de må ombokke de til andre flyselskap. Spesielt om det er flere i reisefølget så kan avgangen vente noen minutter 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, virkelig skrev:

Jo, det hender faktisk at fly venter, det kommer helt ann på. Får de ny slot tid raskt så trenger det ikke bety så stor forsinkelse videre. Det koster flyselskap penger også om de ikke får passasjerer avsted på neste fly eller om de må ombokke de til andre flyselskap. Spesielt om det er flere i reisefølget så kan avgangen vente noen minutter 

Hvis det er ledig kapasitet på neste fly koster det lite for flyselskapet at noen passasjerer må vente litt. Er det mye trafikk kan det være lenge til neste mulige take off med etterfølgende problematiske forsinkelser for både fly, crew og andre passasjerer. Dette er en situasjon med fordeler og ulemper som et stort flyselskapet nok er i god stand til å vurdere profesjonelt. Uansett er det bare spekulasjoner å prøve å gjette hvorfor flyet ikke ventet akkurat denne gangen. 

Fakta er at man ikke kan forvente at fly venter. Det vet alle. Fire timer på flyplass er kjedelig men ikke jordens undergang. Ikke for en selvsentrert blogger engang. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Siden det åpenbart var litt sånn verdens undergang 2.0. å vente fire timer på et fly, så er det jo fint for CBE at det fra høsten av blir mindre flyturer. Da slipper hun jo unna slike forferdelige hendelser som å måtte vente på neste fly. 

#ilandsproblemer #tadegenbolle #skjerpdeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun spør: Hvem har ansvaret? Det er jo flyselskapet som har ansvaret om det er en gjennomgående billett, men det eneste de er pliktige til er å få sendt de med neste ledige fly. Jeg har opplevd at vi har blitt møtt av en representant som følger oss raskest mulig til neste gate, men det har kun skjedd en eller to ganger.

Hun får heller være glad de faktisk ikke rakk flyet de skulle videre med, for jeg kan garantere at bagasjen dems ikke hadde blitt med på grunn av den korte tiden på bakken! :)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Inocybe skrev:

Sier vel mest om hvor lite hun har å skrive om når noe så uinteressant (for alle andre enn de som var der) som et forsinket fly gjøres til stor sak og må deles med resten av verden. 

Like mye som at det sier noe om hvor ekstremt selvopptatte det paret er. Som om de er så viktige. Flaut.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Inocybe skrev:

Sier vel mest om hvor lite hun har å skrive om når noe så uinteressant (for alle andre enn de som var der) som et forsinket fly gjøres til stor sak og må deles med resten av verden. 

Så alt som deles i en instastory må være interessant for alle og enhver? (Da tror jeg mange som er på insta sliter, gitt.) Hun har ikke skrevet et innlegg om det, det er (foreløpig) én del av en instastory på elleve deler som uansett vil være borte i løpet av morgendagen. Selv bloggere må få lov til å bli frustrerte når de mister flyet sitt, vet du. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

4 TIMER forsinket til ferie nummer 637283838 i år?? Fyyy faen, det er jo helt grusomt!!! Stakkars folk!!

...

Når man ser de gå i normal fart og Snappe samtidig når de vet de har dårlig tid er... meget spesielt når de blir så sure for å misse flyet. Det er lov å ta en unge hver på armen og løpe! De er jo så godt trent, så hva hadde vært problemet med det?

Skjønner det er kjipt å vente 4 timer, men 4 timer er virkelig lite, et lite puff i vinden. Og det fortjener man nesten når man ikke engang gidder å løpe for å unngå det... (ikke sikkert de ville rukket det likevel, men hva med å prøve?).

Men mest av alt: det gjelder å sette pris på det man har. Hun får denne ferien sponset, tjener ti-tjue gjennomsnittlige månedslønninger mens hun er der, kan skrive av alt forbruket til hele familien på skatten, hun får sol og varme når det er kaldt og vått her hjemme, osv.

Hun har både mulighet, råd (og samvittighet) til å fly på ferie. Tenk så heldig hun faktisk er! Å klage så mye over 4 timers forsinkelse når hun dokumenterer på Snap i steden for å løpe er virkelig hårreisende, synes jeg. Løft blikket!!

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er vel ikke for å dele med/klage til leserne hun skriver langt på engelsk og tagger flyselskapet. Dette er influencere sin måte å få #sponset flybilletter neste gang. 

Hvis hun ville klage til flyselskapet, kan hun sende en mail. Hvis hun ville dele «historien» med følgerne sine, kunne hun gjort det uten å tagge flyselskapet og uten å skrive på engelsk. 

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner frustrasjonen, har selv ventet 6 timer på et fly i utlandet, vi måtte sitte på gulvet med ungene siden det var fullt med folk som ventet. Ikke gøy! CBE mistet derimot sympatien min med den henvendelsen til flyselskapet, det fremstår overdrevet og jeg skjønner ikke hvorfor den deles. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Shopgirl2014 skrev:

Så alt som deles i en instastory må være interessant for alle og enhver? (Da tror jeg mange som er på insta sliter, gitt.) Hun har ikke skrevet et innlegg om det, det er (foreløpig) én del av en instastory på elleve deler som uansett vil være borte i løpet av morgendagen. Selv bloggere må få lov til å bli frustrerte når de mister flyet sitt, vet du. 

Nei CBE er absolutt ikke ene om å dele uinteressante ting på IG. Eller mene hun er verdens navle. Hun kan for al del få framstille seg selv presis så om hun vil.

Mer normalt hadde vært å dele irritasjonen sin med partneren sin og ikke tagge flyselskapet med #jeg-forventer-spesial-behandling-for-jeg-var-semikjent-langt-mot-nord-en-gang. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...