Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 timer siden, Anniedoug skrev:

Jeg skjønner ikke reiseruta? 

Etter hva jeg har fortstått så reiser de direkte fra ferie nr 1 (som var Italia med vennepar) til ferie nr 2 (Tyrkia for å besøke svigers som har feriehus der). Så da er reiseruta Italia-Istanbul for flybytte-plassen i Tyrkia der svigers har hus (husker ikke stedet) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, virkelig skrev:

Jo, det hender faktisk at fly venter, det kommer helt ann på. Får de ny slot tid raskt så trenger det ikke bety så stor forsinkelse videre. Det koster flyselskap penger også om de ikke får passasjerer avsted på neste fly eller om de må ombokke de til andre flyselskap. Spesielt om det er flere i reisefølget så kan avgangen vente noen minutter 

Man kan ikke gå ut fra at fly venter, selv om man er litt høy på seg selv.. man spankulerer ikke frem til neste gate og snapper, når man vet man har dårlig tid for etter på å klage på at de mistet flyet. Mener de oppriktig talt at det bare skulle mangle at et fly venter på det? 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så komisk med henne er at hun stadig vekk blir avslørt, når hun selv mener at hun ikke blir det. Hun sa jo at barnan ikke skulle være endel av bloggen lengre. Gikk 3 dager så var det bilder av dem ute på insta og bloggen etc🤦‍♀️ 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturligvis helt uinteressant for trådens tema, men i mars satt jeg 15 timer på Chhatrapati Int. fra kl 2 på natten, på utsiden av sikkerhetskontrollen, fordi forbindelsen min var kansellert uten videre, og jeg ble ikke booket om. 

Håper CBE aldri har tenkt seg til India. Den storien ville knekt Instagram! 😅

Endret av FruJohansen
Horribel skrivefeil
  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er en uting å gå rundt og snappe hele tiden når man er på ferie med barna. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Surikatt skrev:

Synes det er en uting å gå rundt og snappe hele tiden når man er på ferie med barna. 

Men mor må jo tjene penger!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ispahan
1 time siden, Halle-Palle skrev:

Men mor må jo tjene penger!

Dette skjønner jeg ikke med en del bloggere, hva er forskjell mellom jobb og privatliv? Vet de det selv? I min verden er ferie ferie, og ikke jobb. Men idet Caroline begynner å dele ferien på sosiale medier, er hun på jobb, er hun ikke? Og når ferien dokumenteres jevnt og trutt, så har hun faktisk ikke ferie. Og hun som jobber så hardt ellers, stakkars...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
19 hours ago, neiognei said:

Også måtte vente i fiiiire timer da. Så grusomt! Kan ikke tro det! 

Ja, for hun har jo ikke råd til å kjøpe noe som helst på noen av de mange butikkene på flyplassen! :rolleyes:  Tenk hvor sakte de fire timene må ha gått!

Det er ikke leserne sin feil at hun er gift med en sunnmøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
22 minutter siden, Mrs. Random Nick skrev:

Ja, for hun har jo ikke råd til å kjøpe noe som helst på noen av de mange butikkene på flyplassen! :rolleyes:  Tenk hvor sakte de fire timene må ha gått!

Det er ikke leserne sin feil at hun er gift med en sunnmøring.

En ting paret er kjent for er jo å være flaut gjerrige.

Tenk å tjene mange millioner i året og være så opptatt av å skrive av en liten is på skatten som de var på en tidligere ferie...

 

En liten digresjon: Jeg tror staten kunne dratt inn mange millioner, om ikke milliarder, til skole og eldreomsorg dersom rikinger med slike utrolige muligheter sluttet med slikt tull... For det er helt høl i huet at det finnes slike tilbakestående ordninger som gjør de rike rikere ved at det gir de enda mer kjøpekraft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det alkohol til alle måltider i den familien? Hvor mange enheter får hun ned på en uke? Med barna...

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Medici skrev:

Er det alkohol til alle måltider i den familien? Hvor mange enheter får hun ned på en uke? Med barna...

 

Jeg kan ikke huske at jeg har verken har lest eller sett bilder av henne uten alkohol. Men det skal sies at dem tar seg et glass når jentene er lagt seg. Eller hva enn hun serverer sine lesere med løvene sine. Også denne dietten hun gikk. Hun ble liksom "kvalm" når hun spiste burgeren. Men hjemme så lagde hun både burger og andre type grillmat som innholdet godt ned fett🤦‍♀️😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Mrs. Random Nick skrev:

Ja, for hun har jo ikke råd til å kjøpe noe som helst på noen av de mange butikkene på flyplassen! :rolleyes:  Tenk hvor sakte de fire timene må ha gått!

Det er ikke leserne sin feil at hun er gift med en sunnmøring.

Hun er grådig og skal FÅ alt ikke betale for det. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Uglesjel skrev:

 Hun ble liksom "kvalm" når hun spiste burgeren. Men hjemme så lagde hun både burger og andre type grillmat som innholdet godt ned fett🤦‍♀️😂

Skal du kritisere får du i det minste sette deg litt i fakta. Når man spiser lavkarbo (som hun gjorde) spiser man nesten ikke karbohydrater- men kan spise mye fett.

(LCHF= low carb high fat)

Det hun får vondt i magen og blir kvalm av er burgerbrødet. (For joda man får vondt i magen når man går på lavkarbo og spiser hvetemel.)

Av samme grunn kan hun svare helt ærlig «jeg vet ikke- jeg teller ikke kalorier» når noen spør om ting hun spiser har lite eller mye kalorier. Hun teller eventuelt karbohydrater- ikke kalorier.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, *Emma* skrev:

Skal du kritisere får du i det minste sette deg litt i fakta. Når man spiser lavkarbo (som hun gjorde) spiser man nesten ikke karbohydrater- men kan spise mye fett.

(LCHF= low carb high fat)

Det hun får vondt i magen og blir kvalm av er burgerbrødet. (For joda man får vondt i magen når man går på lavkarbo og spiser hvetemel.)

Av samme grunn kan hun svare helt ærlig «jeg vet ikke- jeg teller ikke kalorier» når noen spør om ting hun spiser har lite eller mye kalorier. Hun teller eventuelt karbohydrater- ikke kalorier.

Lol😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, 29_j skrev:

Det er vel lov å kose seg? Barna har overhodet ikke vondt av å se at de voksne har "voksendrikke" i glasset, så lenge man ikke blir full/påvirket. Man kan fint ha et glass uten å la seg påvirke av alkoholen Foreldrene mine gjorde det da jeg var liten, å har jeg tatt skade av det? Neppe.  

Man må slutte å være så krakilsk for alt. Alkohol er jo blitt et helt tabubelagt tema. Drikk med måte, vi er voksne og skal klare det.

🙋‍♀️

Jeg er forsåvidt enig i det, og gjør det samme selv til tider. Men jeg har heller ikke jobb som influenser og deler hvert vinglass med titusenvis av lesere/følgere. Det er vel heller der kritikken ligger. 

Endret av Cissacissa
Skrivefeil
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Cissacissa skrev:

Jeg er forsåvidt enig i det, og gjør det samme selv til tider. Men jeg har heller ikke jobb som influenser og deler hvert vinglass med titusenvis av lesere/følgere. Det er vel heller der kritikken ligger. 

Nettopp. Og ser man gjennom bloggen hennes så er alkohol veldig sentralt. Noe jeg tenker et uheldig.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, 29_j skrev:

Det er vel lov å kose seg? Barna har overhodet ikke vondt av å se at de voksne har "voksendrikke" i glasset, så lenge man ikke blir full/påvirket. Man kan fint ha et glass uten å la seg påvirke av alkoholen Foreldrene mine gjorde det da jeg var liten, å har jeg tatt skade av det? Neppe.  

Man må slutte å være så krakilsk for alt. Alkohol er jo blitt et helt tabubelagt tema. Drikk med måte, vi er voksne og skal klare det.

🙋‍♀️

Vi er voksne og skal klare det.. tror ikke du har skjønt saken kjerne. Barn merker at foreldre ble påvirket, veldig, veldig raskt. 

Ut fra bloggen ser det jo ut som om det ikke går an å kose seg uten alkohol overhodet, det er jo veldig stusselig.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...