Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

1 time siden, tranedatter skrev:

Google...var både sko og vesker. Derfor hun titulerer seg designer. ;) Veske for Adax og sko for....husker ikke. Sikkert noen andre som husker bedre!

 

I begge tilfeller fikk man inntrykket av at fruen hadde designet de helt selv, men forsto at fruen hadde valgt fra allerede framtagne materialer.

Det var utrolig lite info rundt utviklingsprosessen på nettet. Etter å ha sett reklamene i gamle blader i fjor, kontaktet jeg både Adax og Bianco for mer info. Bianco fortalte en del interessant i fht konseptutviklingen og hennes rolle og designteamet. 

Dialogen med Adax og Bianco var begge oppklarende i fht involvering, uten at de sa for mye.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her går det på repeat, ikke noe konstruktivt eller fornufting. Kun latterliggjøring. Og dette er om personen CBE, og ikke firma. Siden det diskuteres om C ville klart en annen jobb. Hvorfor skal hun måtte det ? Hun har sitt eget firma hvor hun tjener millioner i året. Det artige er jo alle som kritiserer innlegg , lite inspirerende , kjedelig, bla bla. Men allikevel er inne og leser bloggen for så inn i tråden og dele hvor kjedelig det er . Lurer på hvem som er den "verste" personen her, på alle tenkelige måter ! Sånn går no dagan ! Det er ingenting å ta CBE på, så da må blir det hakk i plata med teite kommentarer  . Men nå kommer det vel snart side etter side her inne hvor kjedelig de skal ha det på ferie, aldri oppleve noe etc. 🙈 Bare vente å se 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt de skal på ferie igjen da. Har nok vært noen tøffe uker,  med blomsterbinding, borddekking, bowl-laging og for ikke å snakke om 17.mai. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Shopgirl2014 skrev:

Ja, og så kunne en person en person som jobber i helsevesenet eller i en barnehage skrevet seks innlegg i uken i en måned, som hadde oppnådd cirka 20.000 lesere hver, og i tillegg gjort avtaler med sponsorer og lignende for å ha en lønn å leve av. For å få bestått må man sette seg inn i regelverket og ikke bryte dette en eneste gang :) 

Regelverk hadde nok de fleste som jobber i helse eller barnehage klart å forholde seg til. Hadde vi brutt lovverkene (ja, det er mange) vi er underlagt så hadde vi mistet autorisasjonen. 

Det tar jo tid å bygge seg opp, gjorde til og med det for CBE, så dette blir bare for usaklig. Er ikke sånn at det er daglig prestasjon som gjør at de har avtaler og tjener penger på det de gjør.

Da må nesten bloggerne gå 3 år på UNI eller høgskole før de får prøve seg på den hverdagen også. 

Endret av neiognei
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, virkelig skrev:

Her går det på repeat, ikke noe konstruktivt eller fornufting. Kun latterliggjøring. Og dette er om personen CBE, og ikke firma. Siden det diskuteres om C ville klart en annen jobb. Hvorfor skal hun måtte det ? Hun har sitt eget firma hvor hun tjener millioner i året. Det artige er jo alle som kritiserer innlegg , lite inspirerende , kjedelig, bla bla. Men allikevel er inne og leser bloggen for så inn i tråden og dele hvor kjedelig det er . Lurer på hvem som er den "verste" personen her, på alle tenkelige måter ! Sånn går no dagan ! Det er ingenting å ta CBE på, så da må blir det hakk i plata med teite kommentarer  . Men nå kommer det vel snart side etter side her inne hvor kjedelig de skal ha det på ferie, aldri oppleve noe etc. 🙈 Bare vente å se 

Mulig det er @virkelig ? Eller kanskje meg ? Eller er det kanskje trall all lei ? Dumme spørsmål fortjener dumme svar synes jeg. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, virkelig skrev:

Her går det på repeat, ikke noe konstruktivt eller fornufting. Kun latterliggjøring. Og dette er om personen CBE, og ikke firma. Siden det diskuteres om C ville klart en annen jobb. Hvorfor skal hun måtte det ? Hun har sitt eget firma hvor hun tjener millioner i året. Det artige er jo alle som kritiserer innlegg , lite inspirerende , kjedelig, bla bla. Men allikevel er inne og leser bloggen for så inn i tråden og dele hvor kjedelig det er . Lurer på hvem som er den "verste" personen her, på alle tenkelige måter ! Sånn går no dagan ! Det er ingenting å ta CBE på, så da må blir det hakk i plata med teite kommentarer  . Men nå kommer det vel snart side etter side her inne hvor kjedelig de skal ha det på ferie, aldri oppleve noe etc. 🙈 Bare vente å se 

Men at kommentarene går på repeat betyr kanskje at bloggen gjør det også. 

Det er forståelig at det er utfordrende å finne nye ting å blogge om når hverdagen tross alt er ganske A4. Det går i trening, mat, barn og klær. Og ganske mange ferieturer. Reiseblogger kan være kjekke å lese, men der går det også kun i det samme. Strand, mat, posering og vakre småbarn. Destinasjoner blir valgt ut fra hvor fotovennlige de er (sitat fra bloggen) og jeg har i hvert fall aldri opplevd å se et glimt fra det genuine ved landet de er i. Det er vakre soloppgang/nedganger, mor mysende mot solen, små bakhoder i vakre kjoler og far med bredt smil og god drikke. Hver gang. Hvor de enn er. 

Jeg følger med fordi det er underholdende. En blanding av morsomt og provoserende. En guilty pleasure, om du vil. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når mor er stolt må barnas privatliv deles på bloggen. Nei, det hjelper ikke at det har ryggen til det gjør det verre. Snikfotograferingen er stygg mot barna. Kan hun ikke være stolt for seg selv og bare dele det med familien. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å lese bloggen lenger, har ikke gjort det på lenge. Det står jo ingenting der? Bare svada og vås om kjedelige og uvesentlige ting? De har ikke noe å komme med. Det er folk som er bedre på treningsfronten, matfronten, stylingfronten, livssrilsfronten og you name it. Går ikke til dem for å hente inspirasjon på noe plan. Beklager, men om bloggen forsvinner så tror jeg ikke det er mange som merker det. Den var stor og morsom å følge for 8 år siden, men nå er det ingenting igjen. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
8 hours ago, virkelig said:

Her går det på repeat, ikke noe konstruktivt eller fornufting. Kun latterliggjøring. Og dette er om personen CBE, og ikke firma. Siden det diskuteres om C ville klart en annen jobb. Hvorfor skal hun måtte det ? Hun har sitt eget firma hvor hun tjener millioner i året. Det artige er jo alle som kritiserer innlegg , lite inspirerende , kjedelig, bla bla. Men allikevel er inne og leser bloggen for så inn i tråden og dele hvor kjedelig det er . Lurer på hvem som er den "verste" personen her, på alle tenkelige måter ! Sånn går no dagan ! Det er ingenting å ta CBE på, så da må blir det hakk i plata med teite kommentarer  . Men nå kommer det vel snart side etter side her inne hvor kjedelig de skal ha det på ferie, aldri oppleve noe etc. 🙈 Bare vente å se 

Hun bruker ikke hjelm når hun sykler. 

I dag outet hun hele navnet på fritidsklubben til den ene dattera hennes. 

Har du lest noe i denne tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, virkelig skrev:

Her går det på repeat, ikke noe konstruktivt eller fornufting. Kun latterliggjøring. Og dette er om personen CBE, og ikke firma. Siden det diskuteres om C ville klart en annen jobb. Hvorfor skal hun måtte det ? Hun har sitt eget firma hvor hun tjener millioner i året. Det artige er jo alle som kritiserer innlegg , lite inspirerende , kjedelig, bla bla. Men allikevel er inne og leser bloggen for så inn i tråden og dele hvor kjedelig det er . Lurer på hvem som er den "verste" personen her, på alle tenkelige måter ! Sånn går no dagan ! Det er ingenting å ta CBE på, så da må blir det hakk i plata med teite kommentarer  . Men nå kommer det vel snart side etter side her inne hvor kjedelig de skal ha det på ferie, aldri oppleve noe etc. 🙈 Bare vente å se 

Det er vel bare kommentarer på hva de skriver og viser frem og heldigvis lever vi ikke i et diktatur og kan like og ikke like. Så lenge hun og LKE blogger så kan de ikke forvente at hele verden skryter av dem som til et lite barn. Sorry. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personen CBE som skryter av buketten sin? Ikke firmaet? Ikke lett å skille mellom de to, og det er ikke lesernes skyld.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lopploella skrev:

Personen CBE som skryter av buketten sin? Ikke firmaet? Ikke lett å skille mellom de to, og det er ikke lesernes skyld.

Vigelansdsparken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CBE.no bør jo være overlykkelig så lenge noen gidder diskutere bedriften, spør du meg. 

United Influencers har nå ikke sine bloggere oppført her https://ocast.com/nb-no/influencer-networks?location=no

Etter at blogglisten ble borte, har dette vært det eneste stedet man kan se hvor mange lesere bloggerne i UI har, man kan lure på hvorfor de har ønsket å fjerne den muligheten. Jeg tenker mitt. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Yann skrev:

Vigelansdsparken.

Siterer meg selv fordi jeg glemte Christian Ringnes Skulpturpark  på Ekeberg. Vakre stilistiske statuer .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er de på ferie for å besøke et vennepar, også «må» venneparet være barnevakt for at de skal trene sammen? Når de er sammen 24/7 ellers? Spesielt. 

Ref. instastory. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De trente vel muligens sammen ? Det har de gjort tidligere på ferier med venneparet. Sier vel ikke at de hadde barnepike så det blir å spekulere. Kan jo ha trent sammed med venneparet i denne lekeparken, barna lekte og barnet til venneparet sov i vogna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annypanny

Jeg har vært fast leser av bloggen i ganske mange år, og kost meg med den. Men jeg merker nå at det går lenger og lenger tid mellom hver gang jeg gidder å klikke meg inn. Det kan gå opptil 2 uker mellom. Det er rett og slett fordi innleggene ikke inspirerer meg.

- Matoppskriftene hennes treffer meg ikke. De frister ikke. I tillegg er jeg veldig lei av å se X antall smoothie bowls.
- Treningen inspirerer meg overhodet ikke. Å se 10 bilder på rappen av henne i forskjellige treningspositurer interesserer meg ikke. Samtidig ser jeg et mer og mer behov fra hennes side for å eksponere kropp, og det synes jeg ikke noe om. Skal alltid trene i bare trenings-bh for å vise frem magen. Unødvendig.
- Bilder av herr og fru på kafe... helt uinteressant.

Synes det er mye dette det dreier seg om. Det blir veldig repeterende og lite interessant. Og så kjenner jeg at det irriterer meg at hver gang det legges ut innlegg, så er det 4-5 bilder av henne som er nesten kliss like. Kanskje ser hun drømmende ut i luften på det ene bildet, og gaper/ler på det neste. Ellers er bildene identiske. Hun har sagt at det er visuelt finere å dele opp teksten med flere bilder, men ta nå for guds skyld bilder med litt variasjon da.

Så er jeg veldig lei av de MASSIVE redigeringene de gjør på bildene sine. Hun påstår at de ikke redigerer, bare justerer lys. OK Caroline, det er mulig du har sluttet å redigere midjen din tynnere nå, men lysredigeringen er jo ekstrem. Huden deres er så blurry på enkelte bilder at det ser helt tullete ut. I tillegg skjønner jeg ikke konseptet med de mørke og dystre bildene av LK, ofte i bar overkropp med vanvittig blurry og glattet hud. Hva er hensikten med disse bildene egentlig? Treffer ikke meg i alle fall.

Jeg vil se noe ekte og inspirerende! Ikke repeterende kjedelige innlegg med en iscenesatt perfekt virkelighet!

Derfor gidder jeg ikke lese bloggen lenger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i det du skriver her. Det er regelrett løgn at de ikke redigerer bildene. Mulig de tror at leserne er dumme eller at de ikke ser selv hvor tydelig det er. Så et bilde på insta hvor hun hadde en arm opp og en ned på disse skittenfargete bildene. Den ene armen pipestilk og den andre har LKE skikkelig blåst opp musklene på overarmen. Hva får de ut av å overredigere seg selv og så benekte det? På TV har hun både kviser og utstående hake. De har jo et problem med å godta seg selv og helt ærlig kan jeg godt forstå det når jobben handler om å skryte av seg selv.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de har blitt så vant til å se den photoshoppa versjonen av frua at de på en måte har begynt å se på den som virkelighet. Og alle som har sett frua i virkeligheten, på TV eller på bilder tatt av andre enn mannen hennes vet jo at SÅ glossy og perfekt som på bildene er hun ikke.

Endret av Lopploella
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...