Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 22.2.2019 den 23.17, AnonymBruker skrev:

Ekspertene må jo åpenbart gjøre noe feil da nesten ingen holder sammen? Evt er det hele konseptet som er katastrofe. 

Anonymkode: 3347c...1db

Ikke alle faller for de man faktisk passer sammen med, noen legger for mye vekt på utseendet og da spiller det ingen rolle hvor god match man er.

Anonymkode: 30d9f...447

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 25.2.2019 den 0.55, linsina skrev:

Noen som vet hvorfor Joakim og Sara dro til Gålå av alle steder på bryllupsreise og ikke til utlandet? 

Jeg lurte også på det. Kanskje Sara har flyskrekk siden hun spurte Joakim om han syns det var dumt å reise med toget på bryllupsreisen ?

Anonymkode: 2bec5...24d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje hun er veldig opptatt av klima og derfor ikke ønsket å fly ?

Anonymkode: 2bec5...24d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller kanskje hun er veldig opptatt av klima og derfor ikke ønsket å fly ?

Anonymkode: 2bec5...24d

Mulig vi får vite det på torsdagens episode. 

Anonymkode: b1478...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes synd på Magnus, det er slitsomt å leve i usikkerhet.. håper han andre faller like mye som Magnus har gjort. 

Anonymkode: 30d9f...447

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker nesten som at Magnus er ferdig. Han er i mål som partneren sa (husker ikke navnet..). Jeg mistenker at han hadde oppført seg slik uansett hvem han hadde fått match med. Utrolig kleint med alle hintene han sender, men ikke får noe særlig tilbake på. Til å være god på å sende ut hint, er han særdeles dårlig på å tolke hint tilbake på at den andre ikke er så gira 😂 Jeg tviler på at dette forholdet kommer til å vare.. 

Anonymkode: 62682...e8e

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner godt at Lars Kristian ikke føler at kjemien stemmer med Magnus. De står langt fra hverandre i vesen og modenhet. Magnus sine påståtte sterke følelser virker veldig overfladiske eller desperate. I stedet for å mase på Lars Kristian om sex og intimitet, burde han fokusere på å vise mer av seg selv som person, noen interessante sider som Lars Kristian kan få respekt for. Ta ham med inn i sin verden, vise noe av det han driver med eller brenner for. Litt dybde rett og slett. Lars Kristian er åpenbart en utdannet og svært oppegående fyr, og trenger noen som utfordrer ham og har noe eget å vise til.

Det holder ikke å si at "jeg er allerede blitt forelska, så nå er resten opp til deg", og så bare sitte der i sofaen med mobilen - man må faktisk jobbe strategisk for å vinne den andres hjerte. Og legg for guds skyld vekk den telefonen! Får helt blogger-vibber av Magnus innimellom..

Blant de andre to parene er det Sara og Joakim jeg har mest troa på. De oppfører seg faktisk som kjærester, og har oppnådd en intimitet uten at det har vært tvungent. De byr på seg selv overfor hverandre, og tar de viktige samtalene som er nødt å bli tatt underveis. Jeg hadde ikke troa i første episode, men nå får jeg mer og mer håp. Mariel og Peter synes jeg det er vanskelig å si noe om. De har jo en fin tone, men man merker at ingen av dem har åpnet seg opp ennå eller kastet seg uti det. De er ikke blitt kjærester i ordets rette forstand. Har på følelsen at det ikke blir noe mer der.

Anonymkode: 9a6f7...92c

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Joakim dumper Sara så så er det han det er noe galt med.

Anonymkode: 4d511...296

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.2.2019 den 19.52, AnonymBruker skrev:

Synes synd på Magnus, det er slitsomt å leve i usikkerhet.. håper han andre faller like mye som Magnus har gjort. 

Anonymkode: 30d9f...447

Jeg ser ikke helt den, for hvis Magnus åpner øynene så lever han ikke akkurat i usikkerhet!? Lars K er da veldig tydelig, uten å være ufin, på at han ikke synes de passer sammen. Synes Magnus lever mer i et desperat håp om at han skal forbli gift. Det er sikkert slitsomt, men selvforskyldt. 

Som Lars Kristian sier, han føler ikke at Magnus er det minste nysgjerrig på ham som person. Magnus virker bare desperat og overfladisk, får noia av disse seksuelle hentydningene han drar hele tiden uten å få noe respons...Har han ingen sosiale antenner liksom. Synes det er ganske utrolig at Lars Kristian holder ut, kreds til han! 

Anonymkode: cea7b...c90

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis Joakim dumper Sara så så er det han det er noe galt med.

Anonymkode: 4d511...296

Helt enig! Joakim burde takke høyere makter om han får ei dame som Sara. 

Anonymkode: cea7b...c90

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Wera1 skrev:

Jeg kan bare ikke fatte at de matchmakerne virkelig mener Lars og Magnus skal være en god match?

Magnus og SE kunne vært et par🤪😂😭 neida, men jeg fatter ikke det selv! Han virker som en heeeelt annen type enn Lars. 

Anonymkode: 3347c...1db

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus, som er såå desperat etter kjærlighet, at han var forelska i fyren før han i det hele tatt møtte han, burde vært luket ut som uaktuell kandidat for programmet av ekspertene. Han har helt urealistiske forventninger til hele konseptet, og det er veldig tydelig at fokuset for produksjonen har vært mer på tv-underholdningen ved å ha med et homofilt par, enn å faktisk matche et par med en mulighet til å lykkes. 

Anonymkode: a5c7b...27e

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare jeg som synes Sara er aaaaaltfor intens ?? 

Anonymkode: fe89d...8fc

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som synes Sara er aaaaaltfor intens ?? 

Anonymkode: fe89d...8fc

Jeg er enig 😕 Liker Sara godt!! Men jeg hadde også blitt litt skremt av snakket om babyer og følelser etc etter 5 dager. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Wera1 said:

Jeg er enig 😕 Liker Sara godt!! Men jeg hadde også blitt litt skremt av snakket om babyer og følelser etc etter 5 dager. 

De fikk jo vite at begge to var ute etter familie da de var hos psykolog før bryllupet? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, kakapo skrev:

De fikk jo vite at begge to var ute etter familie da de var hos psykolog før bryllupet? 

Ja. Men å snakke om det 5 dager etter man møter hverandre for første gang? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Wera1 skrev:

Jeg er enig 😕 Liker Sara godt!! Men jeg hadde også blitt litt skremt av snakket om babyer og følelser etc etter 5 dager. 

Ja huff! Intenst blikk og oppsøkende etter bekreftelse hele tiden ..! Hvorfor ikke ta det litt med ro ? Han er jo jovial og grei ? Og oppmerksom overfor henne...? 

Også hadde hun virkelig den minst hyggelige leiligheten jeg har sett. Kaldt og lite hjemmekoselig..? 

Anonymkode: fe89d...8fc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis Joakim dumper Sara så så er det han det er noe galt med.

Anonymkode: 4d511...296

 

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig! Joakim burde takke høyere makter om han får ei dame som Sara. 

Anonymkode: cea7b...c90

Fullstendig enig. Og så klarer han å lage oppstyr og føle seg avvist pga noen votter 😂 Og blir direkte sur på Sara pga det og virker avvisende mot henne pga han selv er såret.. Umodent gjort. Greit at hun snakket om barn og kjæresten min, men herregud hun mener det vel ikke sånn ordentlig med engang. Jeg liker ikke Joakim, men har bestandig likt han svensken. Han virker ordentlig og voksen :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som synes Sara er aaaaaltfor intens ?? 

Anonymkode: fe89d...8fc

Joakim er jo rimelig intens til tider han og, så jeg synes ikke ho er noe "verre" enn han..

Endret av Prelunia
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...