Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette virker som blir den første sesongen hvor det er mannfolka som er usikker og holder seg tilbake. Har vært motsatt i andre sesonger syns jeg. Da har ofte damene vært de som trenger tid.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joakim - for en fyr! 😍 

Anonymkode: 27118...37b

Fatter ikke at man kan synes det, men smaken er som baken 😂

Anonymkode: bcd60...a12

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fatter ikke at man kan synes det, men smaken er som baken 😂

Anonymkode: bcd60...a12

😂😂 kan hende det er huset som blender meg litt der

Anonymkode: 27118...37b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til og med jeg skjønte at Sara ville holde hender og ikke ha på seg votter! Men enkelte har vanskelig for å ta hint🙈😂

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, misssssnorway skrev:

Til og med jeg skjønte at Sara ville holde hender og ikke ha på seg votter! Men enkelte har vanskelig for å ta hint🙈😂

Ha ha ja til og med jeg skjønte det 😂

Anonymkode: 7ab3e...5b5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen andre som tenker at kanskje er enige i at programmet ville lykkes bedre hvis de som var med i det ikke hadde behov for å være med? Det virker som om de som er med er kresne, evige single. Tenk hvis de som var med var positive mennesker som hadde lett for å se det beste i andre....

Anonymkode: c56a1...323

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, misssssnorway skrev:

Til og med jeg skjønte at Sara ville holde hender og ikke ha på seg votter! Men enkelte har vanskelig for å ta hint🙈😂

Jeg tok det ikke i det hele tatt. 

Anonymkode: 84c65...16e

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joakim 😍👏🏻🙏🏻 En mann jeg aldri ville sjekket opp på byen eller sveipet på tinder men etter å ha sett han i programmet er jeg jo frelst! Haha!

Mariel ligner på Camilla Herrem. Kanskje derfor dere tror dere har sett henne?

Anonymkode: d074f...f5b

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joakim 😍👏🏻🙏🏻 En mann jeg aldri ville sjekket opp på byen eller sveipet på tinder men etter å ha sett han i programmet er jeg jo frelst! Haha!

Mariel ligner på Camilla Herrem. Kanskje derfor dere tror dere har sett henne?

Anonymkode: d074f...f5b

Vær forsiktig med å si det, han har sikkert lest i denne tråden nå, og får enda mer selvtillit.😂 Plutselig  føler han seg  ikke så sikker på Sara likevel...😂 Kanskje han vil lete videre når han fikk den selvtillitboosten av at hun viste han interesse . Gjenstår å se .

Endret av Mysticgirl
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mennesker har maskulin eller feminin energi, uavhengig av kjønn, uavhengig av legning. Et parforhold trenger en av hver. En med maskulin energi til å støtte og trygge den andre, en med feminin energi til å bringe romantikken og følelsene på banen, kort fortalt. Har du to med maskulin energi, blir de "kamerater". Har du to med feminin energi, blir det drama og vingling fram og tilbake. Sånn veldig forenklet forklart.

Når det gjelder det homofile paret, har vi to med feminin energi. Ikke alle homofile har den type feminin energi, så begge disse trenger nok egentlig en annen type for å fungere optimalt i et forhold. Det er ingen til å være den trygge, den sterke som styrer skuta for å si det sånn. Jeg ser at han ene prøver å ta på seg den betryggende rollen, men siden det ikke er ektefølt oppfatter den andre det underbevisst og føler seg usikker. Her er det rett og slett snakk om to personligheter som ikke matcher.

Så har vi det motsatte problemet, når det kommer til Joakim og Sara. Her har begge en type maskulin energi. Jeg sier ikke at Sara er maskulin, ikke misforstå. Jeg sikter til den delen av henne som er veldig godt forankret i seg selv, som vet at hun egentlig ikke trenger en mann. Det blir et problem i forhold til denne mannen, tenker jeg, som har samme type energi som henne. Det trenger ikke bli sånn, men jeg er redd for det. Litt synd, for de er veldig søte sammen. Men jeg tror en sånn person som Sara trenger en mann som får henne til å føle seg som jenta. Jenter med maskulin energi, og veldig selvstendige jenter, sliter ofte med å få forhold til å fungere. Men mulig at han greier det likevel, gi henne det hun trenger og ikke ende opp som en "kamerat". Det blir spennende å se. De er hvertfall veldig sjarmerende begge to, uansett.

Det siste paret har en fin balanse i maskulin og feminin energi. Her har man imidlertid et annet problem: Han er ikke oppriktig interressert, og det har hun oppfattet, om ikke annet så ihvertfall underbevisst. Enten så har han et litt urealistisk bilde av seg selv og hvilke liga han er i. Eller så tar han ikke dette så seriøst. Kanskje han har mest lyst til å komme på tv. Kanskje han ble skuffet over henne. Han er ihvertfall ikke interressert, og det kommer tydelig frem. Foreløpig har jeg liten tro på dette paret, selv om de egentlig har det beste utgangspunktet. Han må i tilfelle komme seg ned på jorda, da kan det fungere. Det kan jo hende at det skjer. Hun virker veldig sympatisk, forresten.

Det blir spennende å se om mine betraktninger stemmer. Artig sosialstudie dette😀

 

Endret av etnavn
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, etnavn skrev:

 

Det siste paret har en fin balanse i maskulin og feminin energi. Her har man imidlertid et annet problem: Han er ikke oppriktig interressert, og det har hun oppfattet, om ikke annet så ihvertfall underbevisst. Enten så har han et litt urealistisk bilde av seg selv og hvilke liga han er i. Eller så tar han ikke dette så seriøst. Kanskje han har mest lyst til å komme på tv. Kanskje han ble skuffet over henne. Han er ihvertfall ikke interressert, og det kommer tydelig frem. Foreløpig har jeg liten tro på dette paret, selv om de egentlig har det beste utgangspunktet. Han må i tilfelle komme seg ned på jorda, da kan det fungere. Det kan jo hende at det skjer. Hun virker veldig sympatisk, forresten.

Det blir spennende å se om mine betraktninger stemmer. Artig sosialstudie dette😀

 

Peter, ja. For en fyr! Jeg takler han ikke, han virker så kjip. Og den "latteren" hans..., jeg blir gal. Han ler bare av seg selv og egne vitser og da er det verdens tørreste og kjipeste latter "ha...ha...ha...ha". Han eier ikke mimikk, og kroppsspråket er så daffete. Jeg hadde blitt sprø. Jekk deg ned, du er ikke så kul som du tror med armani-reklame/logo-genser. 🤣

Joakim er derimot en fin fyr. Han virker mer hjertelig, åpen og god. Men synes det er litt forstyrrende at en voksen mann snakker som om han var 17år, "kult" "rått" "as". 

Håper Joakim faller for Sara og omvendt. Likte boligen til Joakim bedre enn Sara sin, Joakim hadde ting på stell og den var mer oppdatert.

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Mysticgirl skrev:

Vær forsiktig med å si det, han har sikkert lest i denne tråden nå, og får enda mer selvtillit.😂 Plutselig  føler han seg  ikke så sikker på Sara likevel...😂 Kanskje han vil lete videre når han fikk den selvtillitboosten av at hun viste han interesse . Gjenstår å se .

Enig

Anonymkode: c5002...073

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎15‎.‎02‎.‎2019 den 16.02, misssssnorway skrev:

Noen som vet om Mariel er kjent fra tidligere? Føler jeg har sett henne på tv før, men klarer ikke plassere hun! Har hun drevet med sport (ski, håndball, fotball etc)? Eller deltatt på tv-program (71 Grader Nord, Tv2 Hjelper deg etc)? Blir gal!😳

Mariel ligner veldig på hjerneforskeren May Britt Moser.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig ingen av de tre parene passer helt sammen... Minst av alle de to homofile, det er klart at den ene av dem tviler. Blir de to et par tilslutt, blir jeg veldig overrasket!

Men det samme gjelder Peter og Mariell. Han virker jo ikke så veldig interessert, ikke så sympatisk type egentlig. Hun er søtere, men virker også usikker. Disse passer ikke sammen, synes jeg.

Men Sara og Joakim! De har det fint sammen, men er de egentlig for gode venner?? Blide og sosiale mennesker er ofte sånn med andre.

 

Anonymkode: 84699...690

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, etnavn skrev:

Alle mennesker har maskulin eller feminin energi, uavhengig av kjønn, uavhengig av legning. Et parforhold trenger en av hver. En med maskulin energi til å støtte og trygge den andre, en med feminin energi til å bringe romantikken og følelsene på banen, kort fortalt. Har du to med maskulin energi, blir de "kamerater". Har du to med feminin energi, blir det drama og vingling fram og tilbake. Sånn veldig forenklet forklart.

 

 

Du burde jo vært med i ekspertpanelet! Her lærte jeg noe nytt. Hvorfor har ikke ekspertene tenkt på dette? 

Anonymkode: 3347c...1db

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart hvor forskjellig vi ser på parene

jeg syns Peter virker ganske intresert og god mot Mariell, mens hun virker litt mer usikker.

sara og Joakim er søte sammen. Syns ikke de virker maskuline noen av de... kanskje de er for like, og har hemgt seg litt opp det, istedenfor å bli bedre kjent med de andre sidene ved hverandre 

Lars Kristian og Magnus, litt mer usikker på disse, men fordi Lars er usikker så er jeg redd Magnus mister interessen han har 

men håper at alle sammen holder sammen 💓💓💓 

Anonymkode: a7e26...00b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du burde jo vært med i ekspertpanelet! Her lærte jeg noe nytt. Hvorfor har ikke ekspertene tenkt på dette? 

Anonymkode: 3347c...1db

Det er bare en observasjon jeg har gjort meg, og jeg synes som regel det stemmer. Du kan jo tenke over det når du ser andre par, eller når det gjelder ditt eget forhold. Tror det er mye i det.

Det kan godt hende ekspertene har tatt dette i betraktning, men som flere her påpeker er det ikke sikkert at de hadde så mange å velge mellom. Hvis det totalt var 600 søkere, så kan det bli noe snevert. Men det er absolutt noe som burde tillegges mer vekt enn det som kanskje blir gjort. Mange er opptatt av at man skal være like, mens det i realiteten er å utfylle hverandre som er viktig.

Endret av etnavn
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På IG-stories kunne man i går se at Mariel dro til Phuket uten Peter.. MEN; på billetten hennes hadde hun tittelen Mrs. Så kanskje hun fremdeles er gift..?

Anonymkode: 5719f...2c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...