Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sesongstart i dag, men to episoder ligger på Dplay allerede. Kleint program, men når jeg vet hvem den ene personen er, så må jeg nesten bare følge med. 

Blir spennende å se om de har klart å få til gode matcher nå da! 

Anonymkode: 0f315...999

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så første episode nå:

Det er ikke et godt tegn at Sara knapt ser på Joakim under vielsen. Han ser på henne med strålende øyne og er tydelig fornøyd. Selvfølgelig kan det være at hun vil like hans utseende bedre etterhvert, men nå ser hun ikke veldig fornøyd ut.

Joakim virker som en super kar da, så det kan fort løse seg. :) Sara virker også herlig. Spennende!

Liker folka denne gangen!!

 

Det opplegget de hadde i fjor var katastrofe, jeg skjønner ikke at de kunne ta så feil!? Husker den ene mannlige deltageren var skikkelig creepy, uerfaren med damer og sosialt klein. To av de kvinnelige deltagerne var skikkelig bitchy. Ingen av parene var koselige eller spennende å følge med på. 

Håper de har gjort bedre research denne gangen og har med normale mennesker. Kan virke sånn heldigvis. :) Jeg ønsker at serien skal være feel-good, ikke drama.

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke programmet er kleint i det hele tatt. Det er kjempegøy. 
De som dater på en middag er kleint. 
Så gøy å se om de har truffet i år. For jeg er enig med Loveli at de virkelig bomma i fjor, det var katastrofe. Det er jo morsommere å se når de treffer. 
Jeg tror kanskje det homofile paret kan feile i år. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan virke som om de har matchet bedre i år. Men tiden får vise. Artig og spennende at de i år har med et homofilt par. Akkurat det paret stiller jeg meg litt tvilende til, siden han ene virker ganske usikker på følelsene sine...

Anonymkode: bf537...ef0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joakim 😍😍😍🙌🏽 For en herlig fyr!!!

Anonymkode: 3916c...c2b

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker programmet!

Men Joakim er ikke snasen 😅

Anonymkode: 476e6...9a1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Peonjenta skrev:

Hvor mange av disse forblir gift? 

Er vel ett par fra sesong 1 og ett par fra sesong 2 som fortsatt er gift, dette er vel sesong 4 tror jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, loveli skrev:

Så første episode nå:

Det er ikke et godt tegn at Sara knapt ser på Joakim under vielsen. Han ser på henne med strålende øyne og er tydelig fornøyd. Selvfølgelig kan det være at hun vil like hans utseende bedre etterhvert, men nå ser hun ikke veldig fornøyd ut.

Joakim virker som en super kar da, så det kan fort løse seg. :) Sara virker også herlig. Spennende!

Liker folka denne gangen!!

 

Det opplegget de hadde i fjor var katastrofe, jeg skjønner ikke at de kunne ta så feil!? Husker den ene mannlige deltageren var skikkelig creepy, uerfaren med damer og sosialt klein. To av de kvinnelige deltagerne var skikkelig bitchy. Ingen av parene var koselige eller spennende å følge med på. 

Håper de har gjort bedre research denne gangen og har med normale mennesker. Kan virke sånn heldigvis. :) Jeg ønsker at serien skal være feel-good, ikke drama.

Enig! Ikke godt tegn :( Håper det blir bedre, men tviler litt altså. Har jo vært så mange eksempler på at dama ikke vil(virker som det ofte er pga utseende. Han blide litt tjukke og ho blonde, han tynne veldig søte og tålmodig mannen og hun halvt islandske blonde som var veldig fram og tilbake, og han litt lubne mørkhåra og ho som visstnok klina eller noe med kompisen). 

Anonymkode: 3347c...1db

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Ikke godt tegn :( Håper det blir bedre, men tviler litt altså. Har jo vært så mange eksempler på at dama ikke vil(virker som det ofte er pga utseende. Han blide litt tjukke og ho blonde, han tynne veldig søte og tålmodig mannen og hun halvt islandske blonde som var veldig fram og tilbake, og han litt lubne mørkhåra og ho som visstnok klina eller noe med kompisen). 

Anonymkode: 3347c...1db

Det var forklaringa si det...😂

Anonymkode: e4c29...5ca

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var forklaringa si det...😂

Anonymkode: e4c29...5ca

😂😂😂 nydelig og ikke dårlig formulert i det hele tatt😳🤪⚠️🚨😂

Anonymkode: 3347c...1db

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for innlegg skrevet på dialekt.

ninab82, mod.

Endret av ninab82
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hunk med ei mindre pen dame har jeg vel aldri sett, MEN, det er flust av eksempler på snasne damer med mindre snasne menn. Men da har man kanskje blitt kjent uten noe "press" eller forventninger om forelskelse. Å bli kastet ut i et ekteskap med en som overhodet ikke matcher deg utseendemessig tror jeg er vanskelig, enda så overfladisk det er. 

Anonymkode: cea7b...c90

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om ekspertene har tatt en prat med vennene og familien til deltagerne?

I fjor virket det ikke slik, men de som er med i år virker som stødige, sosiale og omgjengelige folk. :) Hyggelige mennesker som lett kunne funnet partner selv men som har hatt litt uflaks i kjærligheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I fjor gikk det rykter om at to deltagere fant tonen på tvers av parene som ble matchet, noen som vet noe mer om det? Hvem det var og hvordan det har gått med alle deltagerne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, loveli said:

I fjor gikk det rykter om at to deltagere fant tonen på tvers av parene som ble matchet, noen som vet noe mer om det? Hvem det var og hvordan det har gått med alle deltagerne?

Det fikk jeg ikke med meg. Hvem skulle det ha vært da?
I så fall Geir og en av jentene?

Hvis jeg skal ha trua på noen i år tenker jeg mest på Sara og Joakim. 
Synes ikke det var rart at hun ikke så på han. De er jo nervøse og teit fnisete. De vet jo ikke hvor de skal gjøre av seg i det hele tatt i det øyeblikket. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joakim har et koselig, men også litt barnlig ansikt. Jeg tror han kunne kledd skjegg for å bli litt mere mann.

Anonymkode: 82da9...41f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett episode 2 også, og det er noe med svensken jeg ikke liker. Håper vibbene jeg får blir bevist feil etterhvert.

Endret av annebanane
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...