Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når Sara sier Joakim sitt hus trenger en "kvinnelig touch" også ser det helt jævlig ut hos henne mens han har det egentlig ganske ryddig å fint.

Kleint..

Anonymkode: 699e8...99e

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når Sara sier Joakim sitt hus trenger en "kvinnelig touch" også ser det helt jævlig ut hos henne mens han har det egentlig ganske ryddig å fint.

Kleint..

Anonymkode: 699e8...99e

Tenkte det samme, men tror kanskje det hun mente var at hun ville flytte inn hos han. Altså en kvinnelig touch i form av at han fikk en kvinne i hus.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ella1 skrev:

Tenkte det samme, men tror kanskje det hun mente var at hun ville flytte inn hos han. Altså en kvinnelig touch i form av at han fikk en kvinne i hus.

Håper faktisk det var det hun mente,for interiør var hun ikke akkurat god på..

Anonymkode: 699e8...99e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Håper faktisk det var det hun mente,for interiør var hun ikke akkurat god på..

Anonymkode: 699e8...99e

Haha, enig 🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt hvor foŕskjellige folk er. Syntes Joakim var ufyselig. "Hvorfor er Joakim singel? Det vet ikke Joakim. Jeg har jo alt" 😶

Men kan være at jeg har sett min del av sånne... minna meg om en jeg data i Oslo. Ligner på han tilogmed. Lederjobb. Viste seg at han hadde dame. 🤨

Men tror kanskje de får det til å funke. Sara og Joakim. De kan jo få fram det beste i hverandre. :)

god følelse for alle para så langt! 

Anonymkode: 6f106...09c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er det som er så genialt, at smakene er så forskjellige! Jeg syntes han Joakim var veldig lite pen, og syntes litt synd på Sara. Peter derimot er superkjekk og kul, og der synes jeg han er langt over hennes «league».

Anonymkode: bcd60...a12

Peter var jo så overfladisk, kommenterte kroppen hennes som det han likte, at hun hadde store bryster. Det var det han var opptatt av etter første møte liksom. Og i tillegg gikk han for å være kresen, hva har han selv å tilby, så langt har jeg ikke sett sjarmen. Har på følelsen at Mariell er for god for han.

Anonymkode: b1478...de2

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joakim og Sara har jo helt klart en veldig god kjemi. Syns det var en utrolig koselig episode med dem, de virker jo så avslappa og fine med hverandre. Etter de to første episodene hadde jeg trodd at Joakim kom til å være veldig på, og at Sara kom til å trekke seg unna. Nå ser det jo heller ut som det er mer omvendt, fra frampeket til neste episode hvor Sara gråter. Trist om de ikke faller for hverandre når de virker som utgangspunktet er såpass bra.

 

Anonymkode: 833ce...71f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sykt hvor foŕskjellige folk er. Syntes Joakim var ufyselig. "Hvorfor er Joakim singel? Det vet ikke Joakim. Jeg har jo alt" 😶

Men kan være at jeg har sett min del av sånne... minna meg om en jeg data i Oslo. Ligner på han tilogmed. Lederjobb. Viste seg at han hadde dame. 🤨

Men tror kanskje de får det til å funke. Sara og Joakim. De kan jo få fram det beste i hverandre. :)

god følelse for alle para så langt! 

Anonymkode: 6f106...09c

Det var jo ikke det han sa i det hele tatt. Han poengterte jo at han ikke mente han var perfekt eller noe sånt. 

Anonymkode: 84c65...16e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har fått med seg hele navnet til Peter? Samboern synes han så veldig kjent ut 😛 

Anonymkode: 2060b...279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kartoffel skrev:

Har episode 2 blitt sendt på tv? 

Det er vel den som er halvveis ferdig nå?

Anonymkode: 4c531...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har fått med seg hele navnet til Peter? Samboern synes han så veldig kjent ut 😛 

Anonymkode: 2060b...279

Peter Theolin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Moongirl skrev:

Peter Theolin

Det var han samboern trodde! Artig :) 

Anonymkode: 2060b...279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er litt ubehagelig å se på Lars Kristian og Magnus. Virker ikke som om Magnus skjønner at det blir for mye sånn som han holder på, kan han ikke tone det ned litt? Er ikke vanskelig å se at LK synes det er ubehagelig 

Anonymkode: d8a23...036

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var han samboern trodde! Artig :) 

Anonymkode: 2060b...279

Er han kjent for noe annet, eller bare sett han før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Er litt ubehagelig å se på Lars Kristian og Magnus. Virker ikke som om Magnus skjønner at det blir for mye sånn som han holder på, kan han ikke tone det ned litt? Er ikke vanskelig å se at LK synes det er ubehagelig 

Anonymkode: d8a23...036

Hva mener du med det? Jeg synes ikke det er noe som er «mye» med måten Magnus oppfører seg på? 

Anonymkode: 9e744...a23

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med det? Jeg synes ikke det er noe som er «mye» med måten Magnus oppfører seg på? 

Anonymkode: 9e744...a23

Han har jo vært veldig «på» med at han er så skråsikker på at de er meant to be. Er i utgangspunktet ikke noe galt med det, men synes han burde se hvordan Lars reagerer på det han sier, og tone det litt ned. Hvis ikke kommer han til å bli skremt bort rimelig fort. De har jo akkurat møttes...

Men det er bare min mening og tolkning av situasjonen 😊

Anonymkode: d8a23...036

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Han har jo vært veldig «på» med at han er så skråsikker på at de er meant to be. Er i utgangspunktet ikke noe galt med det, men synes han burde se hvordan Lars reagerer på det han sier, og tone det litt ned. Hvis ikke kommer han til å bli skremt bort rimelig fort. De har jo akkurat møttes...

Men det er bare min mening og tolkning av situasjonen 😊

Anonymkode: d8a23...036

Hadde vært helt enig  han hadde sagt det til LK, men så vidt jeg husker sier han vel det kun til kamera? 

Anonymkode: 9e744...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om Mariel er kjent fra tidligere? Føler jeg har sett henne på tv før, men klarer ikke plassere hun! Har hun drevet med sport (ski, håndball, fotball etc)? Eller deltatt på tv-program (71 Grader Nord, Tv2 Hjelper deg etc)? Blir gal!😳

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare meg som ble direkte flau over Joakim? Synes han er too much 😂 Hold på  dø av skam på vegne av han når han kyssa henne så intens på kinnet og var sååå på henne 😂 Men sikkert en hyggelig fyr da 😋

 

Jeg likte han svensken, synes han var kjekk :) Han homofile fra Bodø  må roe seg litt ned så han ikke skremmer han andre.. husker ikke navnene 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...