Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Mysticgirl skrev:

 

Fullstendig enig. Og så klarer han å lage oppstyr og føle seg avvist pga noen votter 😂 Og blir direkte sur på Sara pga det og virker avvisende mot henne pga han selv er såret.. Umodent gjort. Greit at hun snakket om barn og kjæresten min, men herregud hun mener det vel ikke sånn ordentlig med engang. Jeg liker ikke Joakim, men har bestandig likt han svensken. Han virker ordentlig og voksen :)

Jeg og får bare mer og mer troa på Mariel og Peter! De blir kjent med hverandre uten alt styret med følelser etc med en gang.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Wera1 skrev:

Jeg og får bare mer og mer troa på Mariel og Peter! De blir kjent med hverandre uten alt styret med følelser etc med en gang.

Liker ikke han, han minner meg om en «fuckboy».

Anonymkode: 3d152...ecf

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Wera1 skrev:

Jeg og får bare mer og mer troa på Mariel og Peter! De blir kjent med hverandre uten alt styret med følelser etc med en gang.

Helt enig :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mysticgirl said:

Helt enig :)

Om hun slipper mer opp, så er jeg helt enig. Virker noe 'stivt' og anspent per nå, men det kommer seg forhåpentligvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mysticgirl skrev:

 

Fullstendig enig. Og så klarer han å lage oppstyr og føle seg avvist pga noen votter 😂 Og blir direkte sur på Sara pga det og virker avvisende mot henne pga han selv er såret.. Umodent gjort. Greit at hun snakket om barn og kjæresten min, men herregud hun mener det vel ikke sånn ordentlig med engang. Jeg liker ikke Joakim, men har bestandig likt han svensken. Han virker ordentlig og voksen :)

Men nå fikk han snudd det til noe positivt etter å ha snakket med Cathrin, det synes jeg var veldig bra. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peter virker som en kul fyr! Humor, avslappet, flørtende uten åvære intens. Trygg på seg selv! Jeg kunne lett falt for han..Kjekk er han og!

Anonymkode: 0df85...2fd

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis Joakim dumper Sara så så er det han det er noe galt med.

Anonymkode: 4d511...296

Tull. Får man ikke de rette følelsene, så er det bare sånn det er. Det er selvfølgelig ikke noe galt med han pga det! 

Anonymkode: 39c83...b9c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lettere forvirret over hele konseptet. Hva er poenget, liksom, hvorfor skal det være en greie å gifte seg før man har sett hverandre? Det er jo verken morsomt, spennende eller noe som helst annet, bare fullstendig poeng- og meningsløst. Det er greit å matche mennesker, men hvorfor styre med giftingen?

Anonymkode: 8441a...1d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sara og Joakim vil jeg tro fortsatt er gift. Når Joakim solgte huset sitt i januar, var fortsatt sofaen til Sara der.

Mariel og Peter tror jeg også vil klare seg. De passer bra sammen. Ingen av de er for intense og det virker som de har såpass erfaring fra før, at de vet hva dette dreier seg om.

The Gaycouple....LK er en fin fyr, og jeg skjønner godt at han ønsker å ta ting step-by-step. Han andre som jeg ikke husker navnet på, er noe av det mest feminine og vulgære mannfolket jeg har sett. Eller mannfolk blir jo feil å kalle han. 

Anonymkode: bee62...e77

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er lettere forvirret over hele konseptet. Hva er poenget, liksom, hvorfor skal det være en greie å gifte seg før man har sett hverandre? Det er jo verken morsomt, spennende eller noe som helst annet, bare fullstendig poeng- og meningsløst. Det er greit å matche mennesker, men hvorfor styre med giftingen?

Anonymkode: 8441a...1d2

Da er vel dette neppe programmet (eller tråden) for deg?

Det er et underholdningsprogram, verken mer eller mindre. Ekteskapet er for å høyne innsatsen, slik at det blir mer forpliktende for deltagerne og mer spennende for seerne.

Anonymkode: 1d233...311

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus er virkelig litt for mye. Utrolig at LK holder ut. Skikkelig pute-TV med de to. «Du bruker ikke mobil, du er unormal» 🙈

Anonymkode: b17ec...b41

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest loveli
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Peter virker som en kul fyr! Humor, avslappet, flørtende uten åvære intens. Trygg på seg selv! Jeg kunne lett falt for han..Kjekk er han og!

Anonymkode: 0df85...2fd

Er så uenig! 🤣

Jeg synes han er kjedelig og litt daffete om jeg kan kalle han det. Null utstråling, tørr latter, ingen mimikk og selvgod. Jeg skjønner meg ikke på han og jeg får følelsen av han ikke er genuin, men kalkulerende for å fremstå best mulig på TV. Han ler bare av seg selv, noe jeg ikke skjønner fordi han overhodet ikke er morsom.

Men folk er forskjellige heldigvis. Det er bare rart hvor forskjellige vi faktisk er, hva vi ser etter og hvordan vi oppfatter andre. Jeg sier ikke at jég har rett. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

Synd at Sara har vært så "på" med spørsmålene sine angående fremtiden. Hun stiller for mange spørsmål, slik som på togturen. Hva synes du? Hvorfor det? Hvordan da? Bedre å bare snakke sammen og høre hva den andre sier og konversere mer naturlig, fremfor å stille så mange spm. Hadde blitt svett selv.

Samtidig synes jeg hun virker helt herlig ellers! Tror ikke hun hadde vært så intens hvis hun ikke var med på et slikt opplegg. Tror hun egentlig er ganske chill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus lyser det desperasjon fra... han er forelsket i tanken på å være i et ekteskap, ikke partneren.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er vel dette neppe programmet (eller tråden) for deg?

Det er et underholdningsprogram, verken mer eller mindre. Ekteskapet er for å høyne innsatsen, slik at det blir mer forpliktende for deltagerne og mer spennende for seerne.

Anonymkode: 1d233...311

Det må da være lov til å stille spørsmål her inne. Det bør være såppas høyde under taket her. 

Anonymkode: 84c65...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Magnus er virkelig litt for mye. Utrolig at LK holder ut. Skikkelig pute-TV med de to. «Du bruker ikke mobil, du er unormal» 🙈

Anonymkode: b17ec...b41

Skjønner meg ikke helt på ham. Det han sier tilsier at han er veldig interessert i LK, men kroppsspråk og ansiktsuttrykk sier det motsatte. 

Anonymkode: d8a23...036

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner meg ikke helt på ham. Det han sier tilsier at han er veldig interessert i LK, men kroppsspråk og ansiktsuttrykk sier det motsatte. 

Anonymkode: d8a23...036

Utseendemessig syns jeg ikke de matcher i det hele tatt. Magnus har nok ingen problemer med å få napp, mens LK sliter med å få napp. 

Det er som å koble sammen en prom queen med skolens nerd, hvor dronningen nærmest tar det for gitt at nerden forelsker seg i henne pga utseendet hennes. Men så mangler hun de kvalitetene som nerden er svak for (intelligens og personlighet). Magnus ble nok tatt på senga fordi LK ikke har vist interesse på en måte han er vant til og gjør ham desperat. 

 

 

Anonymkode: 86a87...87f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er for mye fokus på utseende i denne tråden, for å være ærlig.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...