Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Mysticgirl skrev:

Han ble vel ego når han så at hun gjengjeldte begeistringen han hadde for henne. Han er sikkert vant med avvisninger og når jenta er interessert tilbake, blir han redd eller for høy på seg selv. Og dermed tenker at han har sjanse på andre.

Trekker seg unna, for dermed å bli sur når hun sier hun ikke trenger vottene hans 😂 Og når hun da reagerer på at han blir mutt og sur, trekker hun seg unna, og da blir han plutselig redd for å miste henne igjen. Klassisk !

Det er litt sånn menn er fra mars kvinner er fra Venus. Kvinne ytrer et problem og ønsker sympati eller kos, mann hører at kvinnen har et problem og vil løse dette problemet praktisk, her med votter. 

Anonymkode: 2060b...279

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt sånn menn er fra mars kvinner er fra Venus. Kvinne ytrer et problem og ønsker sympati eller kos, mann hører at kvinnen har et problem og vil løse dette problemet praktisk, her med votter. 

Anonymkode: 2060b...279

Enig. Sånn er mannen min og jeg elsker han for det☺️

Vi kvinner har mye å lære av mennene våre som ikke er så flinke til å lese andres tanker😕

Anonymkode: 86a87...87f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

LK virker som en herlig partner. Han er smart, legger opp til samtaletemaer som man kunne (om man ville) bygget en dialog på, han har god jobb, et eget hjem og virker omsorgsfull og snill. Han har jo litt humor også. Han er en MANNEMANN som liker menn. Ikke vanskelig å skjønne at Magnus liker han.

Magnus virker som en unggutt. Uerfaren, kjedelig og desperat (sorry, men jeg synes det). Det virket som om han kunne falt for hvem-som-helst, men når han ble matchet med en SÅ bra mann, så ble han selvsagt forelska med én gang. Men hva gir han LK? Hvordan utfordrer han LK? Det virker ikke som om han trenger så mye stimuli fra en partner, det er liksom greit å bare være sammen. Holde hender og ta bilder av seg selv... Ensformig. Virker som en enkel type uten dybde eller så mye forståelse for andre. Han fremstår ikke særlig interessant. 

LK trenger en partner som kan gi han nye idéer om ting, få han til å åpne øynene om ting han ikke har tenkt på, en som lærer han noe om livet, om seg selv, utfordrer meningene hans og som kan føre en interessant samtale om de fleste temaer. Han er virkelig tålmodig! Jeg hadde følt meg kvelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Magnus viser seg som sprudlene og byr masse på seg selv i starten - men så viser LK null interesse - og da trekker han seg tilbake å blir usikker. Synes det er veldig naturlig.

LK er en søt fyr - men hvem er han? Magnus er den morsomme litt crazye - LK den trauste som skal tenke alt ihjel. Man kan jo se at han dessverre irriterer Magnus som er mer impulsiv men må holde tilbake for å ikke skremme vannet av fyren - de er nok ikke en god match..

Man ser jo i episode 1 at LK ikke er med med hele seg i opplegget. Tror de fleste ville blitt litt stille etterhvert når man er på date med noen som ikke ønsker å være der. Må være SÅ vanskelig for begge! Men ekstra vanskelig for den som blir avvist umiddelbart.

Synes det å si at Magnus er desp som en drøy påstand man ikke vet noe om! Jeg oppfatter han som åpen som hopper i det med hele seg. Det er noe helt annet enn desp! Han sitter jo på pinebenken hele tiden - en emosjonell belastning!

Anonymkode: ab530...19f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes Magnus viser seg som sprudlene og byr masse på seg selv i starten - men så viser LK null interesse - og da trekker han seg tilbake å blir usikker. Synes det er veldig naturlig.

LK er en søt fyr - men hvem er han? Magnus er den morsomme litt crazye - LK den trauste som skal tenke alt ihjel. Man kan jo se at han dessverre irriterer Magnus som er mer impulsiv men må holde tilbake for å ikke skremme vannet av fyren - de er nok ikke en god match..

Man ser jo i episode 1 at LK ikke er med med hele seg i opplegget. Tror de fleste ville blitt litt stille etterhvert når man er på date med noen som ikke ønsker å være der. Må være SÅ vanskelig for begge! Men ekstra vanskelig for den som blir avvist umiddelbart.

Synes det å si at Magnus er desp som en drøy påstand man ikke vet noe om! Jeg oppfatter han som åpen som hopper i det med hele seg. Det er noe helt annet enn desp! Han sitter jo på pinebenken hele tiden - en emosjonell belastning!

Anonymkode: ab530...19f

Jeg er helt enig med deg, og jeg synes det er helt naturlig at Magnus blir usikker og vil trekke seg tilbake. Han har gått helhjertet inn i dette, og å kalle han desperat blir for dumt. 

Anonymkode: d7d8c...b17

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes Magnus viser seg som sprudlene og byr masse på seg selv i starten - men så viser LK null interesse - og da trekker han seg tilbake å blir usikker. Synes det er veldig naturlig.

LK er en søt fyr - men hvem er han? Magnus er den morsomme litt crazye - LK den trauste som skal tenke alt ihjel. Man kan jo se at han dessverre irriterer Magnus som er mer impulsiv men må holde tilbake for å ikke skremme vannet av fyren - de er nok ikke en god match..

Man ser jo i episode 1 at LK ikke er med med hele seg i opplegget. Tror de fleste ville blitt litt stille etterhvert når man er på date med noen som ikke ønsker å være der. Må være SÅ vanskelig for begge! Men ekstra vanskelig for den som blir avvist umiddelbart.

Synes det å si at Magnus er desp som en drøy påstand man ikke vet noe om! Jeg oppfatter han som åpen som hopper i det med hele seg. Det er noe helt annet enn desp! Han sitter jo på pinebenken hele tiden - en emosjonell belastning!

Anonymkode: ab530...19f

Veldig enig. Han blir jo usikker og vet ikke om han klarer å være seg selv slik som før

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Altså, etter å ha sett episoden i dag som ligger ute på Dplay virker det som om Petter liker Mariel veldig godt og har lyst til å ha sex med henne. Men det ser ikke ut som om hun er like gira. Og så har jeg begynt å synes synd på Magnus fordi jeg tror at LK har bestemt for lenge siden at det ikke blir noe mellom de to og nå er det bare klein stemning mellom de. Og så ble jeg overrasket når Joakim at han var forelsket i Sara, men Sara følte ikke det helt sånn enda. Trodde hun allerede var forelsket.

 

Anonymkode: b17ec...b41

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Joakim gjør alt for å gjøre henne glad og så er hun misfornøyd 🤦‍♀️

 

Anonymkode: b17ec...b41

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold

Joakim gjør alt for å gjøre henne glad og så er hun misfornøyd 🤦‍♀️

 

Spoiler

Jeg oppfattet henne ikke som misfornøyd, men kanskje bare litt redd? Hun har tatt med seg alle tingene og flyttet til han, så skjønner jo at det er en stor omveltning for henne og at hun trenger tid. 

Anonymkode: b17ec...b41

 

Anonymkode: d7d8c...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes Magnus viser seg som sprudlene og byr masse på seg selv i starten - men så viser LK null interesse - og da trekker han seg tilbake å blir usikker. Synes det er veldig naturlig.

LK er en søt fyr - men hvem er han? Magnus er den morsomme litt crazye - LK den trauste som skal tenke alt ihjel. Man kan jo se at han dessverre irriterer Magnus som er mer impulsiv men må holde tilbake for å ikke skremme vannet av fyren - de er nok ikke en god match..

Man ser jo i episode 1 at LK ikke er med med hele seg i opplegget. Tror de fleste ville blitt litt stille etterhvert når man er på date med noen som ikke ønsker å være der. Må være SÅ vanskelig for begge! Men ekstra vanskelig for den som blir avvist umiddelbart.

Synes det å si at Magnus er desp som en drøy påstand man ikke vet noe om! Jeg oppfatter han som åpen som hopper i det med hele seg. Det er noe helt annet enn desp! Han sitter jo på pinebenken hele tiden - en emosjonell belastning!

Anonymkode: ab530...19f

Men ifølge ekspertene skal Magnus og LK være en match. Tror det kommer frem hvis/når evt LK begynner å bli mer komfortabel og sikker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, loveli skrev:

LK virker som en herlig partner. Han er smart, legger opp til samtaletemaer som man kunne (om man ville) bygget en dialog på, han har god jobb, et eget hjem og virker omsorgsfull og snill. Han har jo litt humor også. Han er en MANNEMANN som liker menn. Ikke vanskelig å skjønne at Magnus liker han.

Magnus virker som en unggutt. Uerfaren, kjedelig og desperat (sorry, men jeg synes det). Det virket som om han kunne falt for hvem-som-helst, men når han ble matchet med en SÅ bra mann, så ble han selvsagt forelska med én gang. Men hva gir han LK? Hvordan utfordrer han LK? Det virker ikke som om han trenger så mye stimuli fra en partner, det er liksom greit å bare være sammen. Holde hender og ta bilder av seg selv... Ensformig. Virker som en enkel type uten dybde eller så mye forståelse for andre. Han fremstår ikke særlig interessant. 

LK trenger en partner som kan gi han nye idéer om ting, få han til å åpne øynene om ting han ikke har tenkt på, en som lærer han noe om livet, om seg selv, utfordrer meningene hans og som kan føre en interessant samtale om de fleste temaer. Han er virkelig tålmodig! Jeg hadde følt meg kvelt.

Det at Magnus liker å ha fysisk kontakt kan være hans måte å vise kjærlighet på, mange par viser kjærlighet på forskjellige måter.

Anonymkode: 30d9f...447

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LK virker som en gammel sjel i ung kropp. En tørrpinne! Håper han kan løsne litt på overtekningen sin og bare leve litt i nuet

Anonymkode: 7436d...0f2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes LK virker så ufattelig kjedelig.  Hvorfor melde seg på viss han ikke har lyst å gi det en sjans? Føler han har gitt opp for lenge siden.

Anonymkode: 2be47...93f

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg synes LK virker så ufattelig kjedelig.  Hvorfor melde seg på viss han ikke har lyst å gi det en sjans? Føler han har gitt opp for lenge siden.

Anonymkode: 2be47...93f

Jeg synes det ser ut som LK har fått en partner som ikke klarer å utfordre ham, eller engang henge med, mentalt. Mulig det er derfor han har tvilt, og så har det bare blitt en ond sirkel når M hinter om sex og nærhet og er såååå sikker og forelska, når han egentlig er helt uinteressert (sitter og kikker i mobelen istedetfor å faktisk prate sammen).

Men hva vet vi? Vi ser jo bare redigerte klipp på TV ;) 

Anonymkode: 4144c...d07

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de er modige de som har meldt seg på dette opplegget! Hadde jeg vært deltaker selv hadde jeg slitt kraftig med å forholde meg til babystemmen til Catrin Sagen...🙉😑

Endret av Pusle
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg husker de spesifiserte at de ønsket alle typer legning da de lette etter deltakere til denne sesongen. Jeg tenkte den gangen at det da garantert kom til å bli ett par som ikke var heterofile. Det virket som om de hadde bestemt seg på forhånd for at det måtte være et homofilt par med, og da har dette kanskje gått på bekostning av hvor god match det homofile paret faktisk er. Jeg syns jo det er veldig merkelig at de ikke har klart å avdekke i forkant hvor dårlig Magnus og LK passer sammen.

Anonymkode: d6039...e25

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg husker de spesifiserte at de ønsket alle typer legning da de lette etter deltakere til denne sesongen. Jeg tenkte den gangen at det da garantert kom til å bli ett par som ikke var heterofile. Det virket som om de hadde bestemt seg på forhånd for at det måtte være et homofilt par med, og da har dette kanskje gått på bekostning av hvor god match det homofile paret faktisk er. Jeg syns jo det er veldig merkelig at de ikke har klart å avdekke i forkant hvor dårlig Magnus og LK passer sammen.

Anonymkode: d6039...e25

Enig, veldig merkelig. Ekspertene mister mye troverdigheten. Hva er poenget med disse ekspertene om de ikke klarer å avdekke sååå store hull i kjemien som dette? Ikke første gang det skjer heller. Er jo bare 1 av 12 par som fremdeles er gift. Vet at kjemi er vanskelig og noe man egentlig ikke finner ut av før man møtes, men dog. 

Anonymkode: 3347c...1db

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg husker de spesifiserte at de ønsket alle typer legning da de lette etter deltakere til denne sesongen. Jeg tenkte den gangen at det da garantert kom til å bli ett par som ikke var heterofile. Det virket som om de hadde bestemt seg på forhånd for at det måtte være et homofilt par med, og da har dette kanskje gått på bekostning av hvor god match det homofile paret faktisk er. Jeg syns jo det er veldig merkelig at de ikke har klart å avdekke i forkant hvor dårlig Magnus og LK passer sammen.

Anonymkode: d6039...e25

Enig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig, veldig merkelig. Ekspertene mister mye troverdigheten. Hva er poenget med disse ekspertene om de ikke klarer å avdekke sååå store hull i kjemien som dette? Ikke første gang det skjer heller. Er jo bare 1 av 12 par som fremdeles er gift. Vet at kjemi er vanskelig og noe man egentlig ikke finner ut av før man møtes, men dog. 

Anonymkode: 3347c...1db

Det er jo umulig å «avdekke hull i kjemien» når de aldri har møttes før. Og som LK og Magnus selv sa: de skjønte hvorfor ekspertene hadde matchet dem.

Anonymkode: cea4e...7db

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...