Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp, han gir det jo ikke en sjanse engang.. og da tenker hvertfall jeg at dette programkonseptet ikke passer han helt, men kanskje en annen form for datingprogram hadde vært mere tingen for han. 

Anonymkode: 7436d...0f2

Uenig.. Konseptet er at eksperter skal finne et menneske du matcher med. Selvfølgelig stoler deltagerne på at disse har gjort sitt beste og at den som venter deg ved alteret er et menneske med noenlunde samme syn på livet som deg. Jeg mener, en ting er å ha forskjellige interesser og motsetninger tiltrekker hverandre og alt det der, men man må likevel ha noen grunnleggende felles verdier. Man deler ikke livet med noen som ikke ønsker de samme tingene og drar i samme retning, har samme mål.. Og noen ting må bare klaffe, som det å klare å holde en ordentlig interessant samtale i gang i mer enn tre minutter, jeg tror ikke sånne ting blir lettere selv om man tilbringer mye tid sammen eller er åpen for det. Er det ikke der så er det ikke der. 

Anonymkode: cea7b...c90

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du det, er du Magnus kanskje? :)

Anonymkode: cea4e...7db

JA! Der avslørte du meg. Søren altså🙄

 

Anonymkode: 86a87...87f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/8/2019 at 9:56 PM, AnonymBruker said:

Men da burde han kanskje ikke blitt med på dette programmet? Virker ikke helt som det konseptet treffer han helt. Som han sier selv:»Æ går litt sakte fram æ vettuuuuuuu». Da bør man heller satse på første date programmet hvor konseptet starter med dating og ikke rett på giftermål. Når man velger å frivillig bli gift på TV, så burde man også gå litt mere inn i seg selv!? 

Anonymkode: 7436d...0f2

Jeg tror nok konseptet treffer ham, bare at partneren som ble valgt ut til ham ikke gjør det. Jeg hadde også blitt skuffet om ekspertene hadde matchet meg med en med så ulike verdier. 

De er nok veldig ulike, og LK er nok mye mer intellektuell og opptatt av å bli utfordret mentalt enn M. LK virker også mye mer miljøbevisst og opptatt av vitenskap. Jeg sier ikke at LK er bedre enn M på noen måte, men at de er ulike. 

Jeg skjønner heller ikke hvorfor M hinter så mye om sex. Om dette hadde vært et par med mann og kvinne, der kvinnen tydelig var uinteressert, og mannen hele tiden hinta om sex, hadde kanskje flere reagert?

Anonymkode: 4144c...d07

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rare "matcher", TVN kan vel ikke sies å ha noe troverdighet i matching av partnere her eller i "Første date". Nesten 0% som treffer hverandre igjen. Og jeg forstår godt hvorfor de ikke vil treffes igjen og glad jeg er gift!

Anonymkode: 86c9b...e0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner heller ikke hvorfor M hinter så mye om sex. Om dette hadde vært et par med mann og kvinne, der kvinnen tydelig var uinteressert, og mannen hele tiden hinta om sex, hadde kanskje flere reagert?

Nå må vi huske at dette klippes sammen og man blir oppfordret til å snakke om det ene og det andre. Kan jo være M sin måte å ta det på med litt galgenhumor for å ikke miste all selvtillit når man må leve med noen som ikke er interessert i deg? Kanskje LK også tuller med ting når det ikke er på TV? Hva vet vel vi. Humor er ofte en form for beskyttelse. Stakkars - LK gir jo null. Han er ikke med - han bare koser seg med kamera - ikke M.

Jeg har vært med på realitytv selv (veldig kort) - men det er helt sykt hvordan ting kan framstilles på TV kontra hvordan hendelsen egentlig spant ut. Dette er for å skape drama! Vi ble flere ganger bedt om å ta opp et tema med en av de andre deltakerne eller at nå skulle vi snakke om dette og dette - da blir det jo ofte litt snakk om det etterpå også - for det henger liksom som en klein greie i lufta. Så tuller man med det for å ta brodden av det. Så klippes forhistorien bort - og det ser helt rart ut når det kommer på TV - ut av kontekst.

Jeg hadde blitt gal av usikkerheten og ventingen.... Hadde rømt det huset for lenge siden! M skal ha for å holde ut med ventingen. Etter bryllupsreisen virker det som om M er lei av å prøve - hadde det ikke vært for programmet tipper jeg de ikke hadde hatt noe mer med hverandre å gjøre etter det. Jeg synes det ser ut som om han er lei av å prøve - litt sånn om du er interessert er jeg her - om ikke så får det være. Han har gitt litt opp - og det skjønner jeg godt!

Fine folk - men ikke en match ❤️ 

Anonymkode: ab530...19f

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen andre som ikke får opp episode 6? Står at den er sendt 7.mars, men får den fortsatt opp som premium..

Fattig student på abstinenser 😛

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, esmer skrev:

Er det noen andre som ikke får opp episode 6? Står at den er sendt 7.mars, men får den fortsatt opp som premium..

Fattig student på abstinenser 😛

Episode 5 ble vist på TV sist torsdag, så episode 6 er fortsatt premium!

Anonymkode: d7d8c...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoka på insta og ser på story'n til Mariel at hun er i Thailand med en fyr som ikke ser ut som Peter. Kan jo være lure-bilder, eller hva tror dere? 

Anonymkode: 2c46d...219

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale podcasten Gift ved første blikk ettersnakk med Hasse Hope, synes den er veldig bra! De ligger ei uke foran tv-en da

Anonymkode: cea4e...7db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎09‎.‎03‎.‎2019 den 12.50, AnonymBruker skrev:

Huff! Synes mange her er litt krasse i beskrivelsene sine 😞 Jeg synes det er en flott gjeng på programmet på ulike måter ❤️

De tester IQ og de skal ligge i samme gate her alle parrene - så det er ikke det det skal stå på. Og de sier også at begge har høyere utdanning (LK og Magnus) - kommer ikke fram hva Magnus er utdannet (som jeg har fanget opp). 

Magnus er min favoritt i serien så langt - han bare åpnet opp hjertet sitt - så får vondt av å se hvor usikker han blir etterhvert og lese de stygge kommentarene her. Vær snille alle sammen! Husk - kan hende de leser dette 💔

 

Hører dere forresten på podcasten Gift ved første blikk ettersnakk? Love it! Synes de tar så mye av programmet på kornet ❤️ 

Anonymkode: ab530...19f

Magnus har bachelor som makeup artist og har studert mote i London i etter det. 

Anonymkode: f6a4d...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, Sara virker skikkelig bitch på dagens episode.

Anonymkode: b17ec...b41

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Ser ut som ting kanskje snur for enkelte etter å ha sett siste episoden! 😮

 

Anonymkode: 57193...2b0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold

Ser ut som ting kanskje snur for enkelte etter å ha sett siste episoden! 😮

 

Anonymkode: 57193...2b0

Spoiler

Jeg er veldig spent på episode 8. Plutselig så er det faktisk M og LK som ender sammen og ikke de andre. Syns ihvertfall Sara har forandret seg mye og virker veldig bitchy.

 

Anonymkode: b17ec...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han svensken er skikkelig hot (kroppen). 

Anonymkode: 3d152...ecf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan anbefale podcasten Gift ved første blikk ettersnakk med Hasse Hope, synes den er veldig bra! De ligger ei uke foran tv-en da

Anonymkode: cea4e...7db

Begynte å høre på den i går. De som har den er jo herlige! Gærne folk. 😂 hvem ER disse folka liksom? Nå minna du meg på å google de. Håper de har en annen podkast også!

Anonymkode: 6f106...09c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begynte å høre på den i går. De som har den er jo herlige! Gærne folk. 😂 hvem ER disse folka liksom? Nå minna du meg på å google de. Håper de har en annen podkast også!

Anonymkode: 6f106...09c

...Åjaa. Syntes navnet hørtes kjent ut.. 🤓 Hope har krevet en bok tilogmed! Må google ho andre.

Anonymkode: 6f106...09c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Begynte å høre på den i går. De som har den er jo herlige! Gærne folk. 😂 hvem ER disse folka liksom? Nå minna du meg på å google de. Håper de har en annen podkast også!

Anonymkode: 6f106...09c

Enig! Aner ikke hvem hun dama er, men hun gjør en fantastisk etterligning av hun parterapeuten Catrin Sagen 😂 og trønderen egentlig! Si i fra om du finner noe annet spennende de har gjort da 😄

Anonymkode: cea4e...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, Sara virker skikkelig bitch på dagens episode.

Anonymkode: b17ec...b41

Hun er typisk kvinne som vil bli jaktet på. Derfor fremstår hun som bitch. Det er klassisk og helt normalt. Og de to, Sara og Magnus har havnet i polarisering. Magnus har åpnet seg og er forelsket. Det skremmer Sara og og hun trekker seg tilbake. Kjærlighet er ikke ballonger og glitter. Det er biologi og spill. 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han svensken er skikkelig hot (kroppen). 

Anonymkode: 3d152...ecf

Han er også villig til kommunikasjon og dedikert. Det er ikke Mariel. De virker å være på forskjellige steder i livet. Han er noen år eldre, skilt, og ønsker noe seriøst. Hun er yngre og prioriterer venner fremfor å prøve å bli kjent med Peter. Jeg tror han er for moden for henne. Og hun er ikke interessert nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Malika skrev:

Han er også villig til kommunikasjon og dedikert. Det er ikke Mariel. De virker å være på forskjellige steder i livet. Han er noen år eldre, skilt, og ønsker noe seriøst. Hun er yngre og prioriterer venner fremfor å prøve å bli kjent med Peter. Jeg tror han er for moden for henne. Og hun er ikke interessert nok. 

Opplevde han heller som barnslig, sutrete og kontrollerende i den sammenhengen! De hadde avtalt en spillekveld med venner fra begge sidene, også furter han fordi hun snakker med venninnen sin fremfor og bare være med han? Er ikke akkurat det jeg vil kalle modent.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...