Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Kunne ikke vært mer enig. Hun oppfører seg utrolig umodent

Typisk kvinner når menn begynner å bli vel innpåsliten og klengete. Da trekker de seg unna. Men han skal jo gjøre det slutt nå i neste episode og dermed blir hun interessert igjen. Bare vent å se :)

Samme her, spolet minst 5 ganger men hører det ikke!!

Han kunne vært høyere? 

Anonymkode: 1a3eb...ee2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er så moden, liksom 😅

Anonymkode: 6f106...09c

Unnskyld?

Anonymkode: 56e3c...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Kunne ikke vært mer enig. Hun oppfører seg utrolig umodent

Typisk kvinner når menn begynner å bli vel innpåsliten og klengete. Da trekker de seg unna. Men han skal jo gjøre det slutt nå i neste episode og dermed blir hun interessert igjen. Bare vent å se :)

Samme her, spolet minst 5 ganger men hører det ikke!!

Hun sier at han godt kunne vært 10 cm høyere😬

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Kunne ikke vært mer enig. Hun oppfører seg utrolig umodent

Typisk kvinner når menn begynner å bli vel innpåsliten og klengete. Da trekker de seg unna. Men han skal jo gjøre det slutt nå i neste episode og dermed blir hun interessert igjen. Bare vent å se :)

Samme her, spolet minst 5 ganger men hører det ikke!!

Programmet er tekstet både på TV og dplay ;) 

Anonymkode: 2fd18...ced

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Programmet er tekstet både på TV og dplay ;) 

Anonymkode: 2fd18...ced

På TV er det kun svensken som er tekstet.

Anonymkode: a5c7b...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Blekkulfina skrev:

Hun sier at han godt kunne vært 10 cm høyere😬

Haha.. takk 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

På TV er det kun svensken som er tekstet.

Anonymkode: a5c7b...27e

Trykk tekst-TV og 299, så får du undertekster. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår meg ikke helt på Mariel. Hun snakker om at hun og peter har ulike energinivå(hun bruker ordet helt feil og blir irritert på peter når han oppfatter det som energinivå(om man er sliten eller energisk), men Peter har jo oppført seg likt hele tiden. Mariel gikk fra søt og positiv til å være nedlatende og negativ mot Peter. Så sier hun at han er nedlatende, gir henne dårlig energi osv, mens det er hun som ikke har tid til han, snakker nedlatende og flytter ut🤔

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, pessimistisk skrev:

Forstår meg ikke helt på Mariel. Hun snakker om at hun og peter har ulike energinivå(hun bruker ordet helt feil og blir irritert på peter når han oppfatter det som energinivå(om man er sliten eller energisk), men Peter har jo oppført seg likt hele tiden. Mariel gikk fra søt og positiv til å være nedlatende og negativ mot Peter. Så sier hun at han er nedlatende, gir henne dårlig energi osv, mens det er hun som ikke har tid til han, snakker nedlatende og flytter ut🤔

Enig med deg. 

Anonymkode: 1a3eb...ee2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sansen for Joakim, Peter, Lars - Kristian og Magnus! Jeg kunne gjerne datet Joakim, sprudlende og fin fyr 😊

Anonymkode: 0df85...2fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2019 den 22.44, AnonymBruker skrev:

Må si at etter fjorårets og årets program, så er jeg litt flau over å være kvinne. For som de kritiserer, er ikke fornøyd med noe. Har han ikke følelser er det feil, og har han følelser er det og feil. 

Og det verste av alt, jeg hadde og kritisert denne oljen på pomfrien. 

Anonymkode: 26dce...ae3

Ja, ingen bra reklame for damer 🙈

Det jeg stusser mest over er hva de innbiller seg? :klo: De har en sånn væremåte hvor det skinner gjennom at de rett å slett driter i (glemmer) at karen de er gift med faktisk også er en person som vurderer de og heeelst skal like de tilbake.

Å drama-rama, fyf så slitsomme damer! Verken svensken eller mossingen fikk så mye som et halvt poeng for at de er - oppegående karer med fast jobb, egne rekkehus/leiligheter, ingen tidligere barn, snille og med et 100% normalt utseende :ler:  Her begynner vi med drama og bitching etter 2 uker, veeeeeldig rart du er og kommer til å forbli singel vettu :klaske:

Jeg hadde gitt en 🖕 allerede når hun bergenserdama (eller hvor hun er fra) ryddet bort Darth Vader toastjernet etterfulgt av et sånn tilbakestående tryne når hun så han hadde Star wars plakater i stua. Hva med heller å sjekke ut filmene/prøve å vise en liten interesse i hvorfor Star Wars betydde/har betydd så mye for partneren din?  Enhver idiot skjønner at han ikke kommer til å insistere på å ha de plaktene midt i deres felles stue uansett.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med siste innlegg her. 

Jeg har aldri brydd meg om Star Wars, men jeg syns det er fint at fyren har en interesse. Dessuten var det en kul gadget, og harmløs moro, så lenge man har plass på kjøkkenbenken. 

Det er altfor mange damer som tror de har vetorett på hvordan det skal se ut i en bolig. Det ser man i denne serien også. 

Anonymkode: 2c46d...219

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva heter instagrambrukerne til de forskjellige deltakerne?

Anonymkode: 5d43e...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig med siste innlegg her. 

Jeg har aldri brydd meg om Star Wars, men jeg syns det er fint at fyren har en interesse. Dessuten var det en kul gadget, og harmløs moro, så lenge man har plass på kjøkkenbenken. 

Det er altfor mange damer som tror de har vetorett på hvordan det skal se ut i en bolig. Det ser man i denne serien også. 

Anonymkode: 2c46d...219

Enig med deg, men når jeg skal bo sammen med noen ønsker jeg at vi skal innrede med det begge syns er fint. Sånn har vi det her.

Min samboer hadde gamingplakater på veggene, men når vi flyttet sammen handlet vi inn ting begge syns er fint og greit. Jeg hadde ikke ønsket å ha en stor star wars plakat på kjøkkenet mitt.

Anonymkode: 5d43e...629

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva heter instagrambrukerne til de forskjellige deltakerne?

Anonymkode: 5d43e...629

bolla2405 - Joakim

retep87 - Peter

marielher - Mariel

sara.ij - sara

LK og Magnus vet jeg ikke, dessverre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Jr.Garcon skrev:

Ja, ingen bra reklame for damer 🙈

Det jeg stusser mest over er hva de innbiller seg? :klo: De har en sånn væremåte hvor det skinner gjennom at de rett å slett driter i (glemmer) at karen de er gift med faktisk også er en person som vurderer de og heeelst skal like de tilbake.

Å drama-rama, fyf så slitsomme damer! Verken svensken eller mossingen fikk så mye som et halvt poeng for at de er - oppegående karer med fast jobb, egne rekkehus/leiligheter, ingen tidligere barn, snille og med et 100% normalt utseende :ler:  Her begynner vi med drama og bitching etter 2 uker, veeeeeldig rart du er og kommer til å forbli singel vettu :klaske:

Jeg hadde gitt en 🖕 allerede når hun bergenserdama (eller hvor hun er fra) ryddet bort Darth Vader toastjernet etterfulgt av et sånn tilbakestående tryne når hun så han hadde Star wars plakater i stua. Hva med heller å sjekke ut filmene/prøve å vise en liten interesse i hvorfor Star Wars betydde/har betydd så mye for partneren din?  Enhver idiot skjønner at han ikke kommer til å insistere på å ha de plaktene midt i deres felles stue uansett.

Dette reagerte jeg også på! Man skal få lov å like ulike ting og bli behandlet med respekt samtidig. Tenk for et ramaskrik det hadde blitt hvis man snudde om på rollene, og svensken kom hjem til henne, himlet med øynene og rynket på nesa over interiøret hennes. Skulle likt å sett reaksjonen til frøken freidig hvis svensken hadde gjemt vekk ting han syntes var for stygge til å stå ute. Det er ikke sånn at synsinger er lik universell sannhet, så jeg skjønner ikke hvorfor enkelte er så bastant når det kommer til egne preferanser. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AntiBullshit skrev:

Dette reagerte jeg også på! Man skal få lov å like ulike ting og bli behandlet med respekt samtidig. Tenk for et ramaskrik det hadde blitt hvis man snudde om på rollene, og svensken kom hjem til henne, himlet med øynene og rynket på nesa over interiøret hennes. Skulle likt å sett reaksjonen til frøken freidig hvis svensken hadde gjemt vekk ting han syntes var for stygge til å stå ute. Det er ikke sånn at synsinger er lik universell sannhet, så jeg skjønner ikke hvorfor enkelte er så bastant når det kommer til egne preferanser. 

Enig. 

Jeg tror problemet til svensken er at han virker altfor snill. Det er visst lite attraktivt å være snill. Det kan jeg se blant kompisene mine og. De største idiotene drar damer, mens de snilleste og flinke forblir single. Selv om de likt utseendemessig. 

Anonymkode: 86a87...87f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Krutthøna skrev:

bolla2405 - Joakim

retep87 - Peter

marielher - Mariel

sara.ij - sara

LK og Magnus vet jeg ikke, dessverre.

Magnus - Magnusqtie

Lars - multacream

Anonymkode: 26a60...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AntiBullshit skrev:

Dette reagerte jeg også på! Man skal få lov å like ulike ting og bli behandlet med respekt samtidig. Tenk for et ramaskrik det hadde blitt hvis man snudde om på rollene, og svensken kom hjem til henne, himlet med øynene og rynket på nesa over interiøret hennes. Skulle likt å sett reaksjonen til frøken freidig hvis svensken hadde gjemt vekk ting han syntes var for stygge til å stå ute. Det er ikke sånn at synsinger er lik universell sannhet, så jeg skjønner ikke hvorfor enkelte er så bastant når det kommer til egne preferanser. 

Så sant :ler: !

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. 

Jeg tror problemet til svensken er at han virker altfor snill. Det er visst lite attraktivt å være snill. Det kan jeg se blant kompisene mine og. De største idiotene drar damer, mens de snilleste og flinke forblir single. Selv om de likt utseendemessig. 

Anonymkode: 86a87...87f

Ja, han og Joachim virker absolutt som snille karer, men jeg tror det at de blir overkjørt i enda større grad handler om hvor  rund i kantene og lite dominant personlighet de har - spes i møte med usympatiske og arrogante damer. Han svensken f.eks. hadde i mine øyne vært en like snill kar selv om han hadde sagt - du tar deg til rette nå :roll: ikke rydd bort tingene mine * så plasserte han rolig toastjernet tilbake på kjøkkenet *. Man bør ikke være selvutslettende uten egne meninger/vurderinger bare fordi man er en snill person da - det jo generelt et lite attraktivt trekk.

Bare den dynamikken de damen har i samtalene sine er så sjokkerende av voksne folk. Sånn som f.eks. når han Joachim sa "hva med dette huset på blabla, det ligger på Kolbotn ?:):) ".  Så svarer hun bare EH NEI, KOLBOTN ER UUUAKTUELT *SURT TRYNE*. Det var i hennes verden en hyggelig og naturlig måte å svare på partneren sitt forslag :ler: Man skal altså svare krast/ surt med vetorett og uten noen forklaring på hvorfor man ikke ønsker å vurdere Kolbotn. Hun har sånne prinsesse issues hvor hun overhodet ikke ser hvor motbydelig hun tidvis er. Syns begge de damene er så egosentriske at det er helt skremmende.

 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...