Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror Peter og Sara fortsatt er gift. 

Peter er aktiv med å legge ut stories på Insta og der har han fortsatt på giftering. Hadde vel tatt den av om de ble skilt i slutten av programmet....

Anonymkode: bee62...e77

Peter og Sara???

Anonymkode: b1478...de2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Peter og Sara???

Anonymkode: b1478...de2

Haha...godt du føgler med 🙈😂

Peter og Mariel 👍

Anonymkode: bee62...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.3.2019 den 23.08, ninab82 skrev:

Noen som ser på den amerikanske versjonen også? 

Hvor ser du den?

Anonymkode: d8658...a68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ser du den?

Anonymkode: d8658...a68

Den går på samme kanal som den norske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ep 7: synes Mariel oppførte seg barnslig og skjønner godt at Peter ble irritert. Sara virker plutselig uinteressert i Joakim? Skjønner det jo hvis han ikke gidder mer etter det da.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes fryktelig synd på Peter! Synes Mariel burde legge litt mer innsats i forholdet deres og slutte å være så negativ. Jeg hadde blitt såret om noen hadde behandlet meg slik hun behandler Peter. Håper det ordner seg for de uansett😊

Anonymkode: 0b084...f24

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mariel? For et menneske. Hun virker så negativ og sur hele tiden.

Anonymkode: 2be47...93f

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker nesten som Mariel ikke har tid til å være i et forhold. Det virker som vennene fortsatt er hennes første prioritering i livet, det er selvsagt viktig med venner, men kanskje ikke like viktig når man er 32 som når man var 18? Peder virker mer laidback og mer klar for A4 livet enn henne, ser for meg at hun vil kjede seg veldig fort sammen med han.

Anonymkode: 2fd18...ced

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Jeg og tror de kan lykkes, men som sagt uten bevis er det rykter

LK og M er vel det paret jeg tror minst på, syns synd i M han har virkelig lagt hjertet sitt på blokken, virker som om LK egentlig ikke ville være med på dette

Jeg har absolutt ikke noe grunn til å skrive noe som ikke var sant. Å spre rykter gidder jeg virkelig ikke.

Jeg søkte og søkte, men fant det ikke igjen på Finn.no. Fornavn og etternavn stemte overens. Og som sagt, Saras speilbilde var ganske tydelig i vinduet bak kjøkkenmøblene hennes, samme med buen som ikke man kan ta feil av. 😄Og det var lagt ut på Finn i hans navn. 👍🏼 Jeg viste det til mannen min også, uten at det kanskje er vitne godt nok. 😂🤪🙈

Anonymkode: 02d6e...7b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha... holdt på å få sjokk da jeg så reklamen første gang. Jeg datet Peter en gang i høst. Matchet med han på Happn😂

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har absolutt ikke noe grunn til å skrive noe som ikke var sant. Å spre rykter gidder jeg virkelig ikke.

Jeg søkte og søkte, men fant det ikke igjen på Finn.no. Fornavn og etternavn stemte overens. Og som sagt, Saras speilbilde var ganske tydelig i vinduet bak kjøkkenmøblene hennes, samme med buen som ikke man kan ta feil av. 😄Og det var lagt ut på Finn i hans navn. 👍🏼 Jeg viste det til mannen min også, uten at det kanskje er vitne godt nok. 😂🤪🙈

Anonymkode: 02d6e...7b6

Er nok likevel i kategorien rykte. 

Har troen på at de vil klare seg, de passer veldig godt sammen (utifra det som vises på TV).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Mariel virker litt steng mot Peter, stakkar. Han gjør så godt han kan. Virker ikke som Mariel prøver å få det til å funke.. 

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg sett scenen om igjen og om igjen, 5 ganger, MEN jeg klarer ikke å høre hva Sara sier hun ville forandret ved Joakim?? Hun snakker så raskt og utydelig! Han ble tydelig fornærmet, så jeg er veldig nysgjerrig! Help! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
29 minutter siden, MakeItHappen skrev:

Haha... holdt på å få sjokk da jeg så reklamen første gang. Jeg datet Peter en gang i høst. Matchet med han på Happn😂

Var han like monoton da du traff han? Jeg hadde kjedet meg ihjel av han. Han har ingen gnist og snakker saaakte med dyp stemme. Zzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, nurse07 skrev:

Nå har jeg sett scenen om igjen og om igjen, 5 ganger, MEN jeg klarer ikke å høre hva Sara sier hun ville forandret ved Joakim?? Hun snakker så raskt og utydelig! Han ble tydelig fornærmet, så jeg er veldig nysgjerrig! Help!  

Mener det var "Du kunne vært 5 cm høyere".

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, MakeItHappen skrev:

Haha... holdt på å få sjokk da jeg så reklamen første gang. Jeg datet Peter en gang i høst. Matchet med han på Happn😂

Ble ikke dette spilt inn i sommer? 

Nå veit ikke jeg reglene, men syns det er litt rart om det ikke er noe i kontrakten om å ikke være på datingsider og date offentlig før programmet er ferdig på TV?

Anonymkode: a5c7b...27e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, nurse07 skrev:

Nå har jeg sett scenen om igjen og om igjen, 5 ganger, MEN jeg klarer ikke å høre hva Sara sier hun ville forandret ved Joakim?? Hun snakker så raskt og utydelig! Han ble tydelig fornærmet, så jeg er veldig nysgjerrig! Help! 

Ville at han skulle gjøre mer motstand. Han ga seg hele tiden. Var det ikke det da? 

Anonymkode: 2060b...279

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, loveli skrev:

Var han like monoton da du traff han? Jeg hadde kjedet meg ihjel av han. Han har ingen gnist og snakker saaakte med dyp stemme. Zzz

Han var hyggelig, men null kjemi. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at den spillkvelden føltes ukomfortabel for Peter. Bare hennes venner, liksom, og spill på den måten der er jo kleint. Jeg synes også Mariel og vennene hadde en litt barnslig måte å være sammen på. Er ikke hun over 30? Var sånn vi holdt på da vi var 18-25, liksom.

Anonymkode: 56e3c...fe8

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...