Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Aner ikke hvem hun dama er, men hun gjør en fantastisk etterligning av hun parterapeuten Catrin Sagen 😂 og trønderen egentlig! Si i fra om du finner noe annet spennende de har gjort da 😄

Anonymkode: cea4e...7db

Hasse er med i en annen podkast også. Dustene 😅 og vært programleder tilogmed! Fatter ikke at jeg ikke har hørt om han før ☺

Fant en som har samme navn som henne. Hvis det er henne, så har hun produsert eløer regissert flere serier og filmer :)

Anonymkode: 6f106...09c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hasse er med i en annen podkast også. Dustene 😅 og vært programleder tilogmed! Fatter ikke at jeg ikke har hørt om han før ☺

Fant en som har samme navn som henne. Hvis det er henne, så har hun produsert eløer regissert flere serier og filmer :)

Anonymkode: 6f106...09c

https://instagram.com/carojohan?utm_source=ig_profile_share&igshid=gueydxinorii

det er hun her ☺️

Anonymkode: d8a23...036

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Kakemiriam skrev:

Håper ikke folk med barn får delta på slikt program? 

Ingen av deltakerne i den norske versjonen har hatt barn fra før av.  I den danske tror jeg det var, har det vært med noen godt voksne mennesker med barn, men da er selvfølgelig barna selv voksne og har flyttet hjemmefra.

Anonymkode: f3503...a74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det ikke er rart at mange er single lenge og sliter med å finne noen. Disse 6 har jo meldt seg på et program og vil jobbe mer for dette enn andre pga filmingen.... Og så sliter alle sammen! De blir jo ikke forelsket! Vanskelig med forhold og relasjoner! 

For hvorfor skal man egentlig velge noen og slå seg til ro? Det er jo så mange andre å velge mellom! Ikke lett i det hele tatt! 

 

Anonymkode: 84699...690

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, misssssnorway skrev:

Opplevde han heller som barnslig, sutrete og kontrollerende i den sammenhengen! De hadde avtalt en spillekveld med venner fra begge sidene, også furter han fordi hun snakker med venninnen sin fremfor og bare være med han? Er ikke akkurat det jeg vil kalle modent.

Hun har jo vært mye på jobbreiser og med venner. Det er jo ikke rart at han er skuffet over at hun ikke prioriterer han. 

Anonymkode: 84c65...16e

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun har jo vært mye på jobbreiser og med venner. Det er jo ikke rart at han er skuffet over at hun ikke prioriterer han. 

Anonymkode: 84c65...16e

 

Hun har jo ikke tid til han.. Hvorfor i alle dager har hun meldt seg på dette programmet?

Anonymkode: 84699...690

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Hun har jo ikke tid til han.. Hvorfor i alle dager har hun meldt seg på dette programmet?

Anonymkode: 84699...690

Lurer på det samme selv🤔🤔 HVORFOR i alle dager sier hun ja til å bli med i et TV-program, men ikke bare det- men å faktisk gifte seg også, når hun tydeligvis ikke har verken tid eller plass til en person til i livet sitt nå?!? Skuffende, og litt sårt å se på...

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Malika skrev:

Hun er typisk kvinne som vil bli jaktet på. Derfor fremstår hun som bitch. Det er klassisk og helt normalt. Og de to, Sara og Magnus har havnet i polarisering. Magnus har åpnet seg og er forelsket. Det skremmer Sara og og hun trekker seg tilbake. Kjærlighet er ikke ballonger og glitter. Det er biologi og spill. 

Han er også villig til kommunikasjon og dedikert. Det er ikke Mariel. De virker å være på forskjellige steder i livet. Han er noen år eldre, skilt, og ønsker noe seriøst. Hun er yngre og prioriterer venner fremfor å prøve å bli kjent med Peter. Jeg tror han er for moden for henne. Og hun er ikke interessert nok. 

Altså, helt normalt kan dette da ikke være? Hun jekker bare ham ned, forteller at hun skulle ønske han var 10cm høyere. Han står på og lager mat til henne og hun bare sutrer og klager. Jeg hadde løpt for lenge siden.

Anonymkode: b17ec...b41

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun har jo vært mye på jobbreiser og med venner. Det er jo ikke rart at han er skuffet over at hun ikke prioriterer han. 

Anonymkode: 84c65...16e

Da burde han være moden nok til å kommunisere dette på forhånd, f.eks slik: det hadde vært veldig hyggelig med en spillkveld, men jeg har mer lyst til at vi kan finne på noe bare vi to sammen? Det har vært en så hektisk uke at jeg trenger å slappe av kun med deg!☺️

Man kan ikke si seg enig i planer for så å bli snurt etterpå. Kommunikasjon er nøkkelen ass! 

Men ja, skjønner argumentene deres også med at hun hele tiden er så opptatt. For alt vi vet er det en forsvarsmekanisme i en stressende situasjon - å okkupere tiden slik at tanker og følelser ikke får rom.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, misssssnorway skrev:

Opplevde han heller som barnslig, sutrete og kontrollerende i den sammenhengen! De hadde avtalt en spillekveld med venner fra begge sidene, også furter han fordi hun snakker med venninnen sin fremfor og bare være med han? Er ikke akkurat det jeg vil kalle modent.

Opplever at han prøver å selge seg inn for å få seg noe. Jeg er enig med deg i dine beskrivelser, det var defor jeg skrev at han var hot ( fra halsen og ned) intellektuelt tenner han meg ikke. Også trekker alle de instababene han følger på IG også ned totalinntrykket, han er tross alt en voksen mann. 

Anonymkode: 3d152...ecf

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Opplever at han prøver å selge seg inn for å få seg noe. Jeg er enig med deg i dine beskrivelser, det var defor jeg skrev at han var hot ( fra halsen og ned) intellektuelt tenner han meg ikke. Også trekker alle de instababene han følger på IG også ned totalinntrykket, han er tross alt en voksen mann. 

Anonymkode: 3d152...ecf

Enig! Akkurat som om han føler seg berettiget til oppmerksomhet/nærhet fra henne uten å egentlig tilby noe tilbake.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som ok Sara og Joakim ble ett par iallefall:

https://www.dagbladet.no/tema/slik-finner-joakim-og-sara-tilbake-til-hverandre-etter-en-opprivende-krangel/70848259

Anonymkode: 89c2d...0f9

Ja, la merke til den jeg også... veldig spoiler da, kan ikke tenke meg at TVNorge blir så happy for den?? Men bra da, hvis de faktisk er et par fortsatt👏🏼👏🏼

Anonymkode: 269c7...b67

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som ok Sara og Joakim ble ett par iallefall:

https://www.dagbladet.no/tema/slik-finner-joakim-og-sara-tilbake-til-hverandre-etter-en-opprivende-krangel/70848259

Anonymkode: 89c2d...0f9

Han står oppført som singel på FB, men kan jo selvfølgelig være for å ikke røpe noe.

Anonymkode: 2fd18...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som ok Sara og Joakim ble ett par iallefall:

https://www.dagbladet.no/tema/slik-finner-joakim-og-sara-tilbake-til-hverandre-etter-en-opprivende-krangel/70848259

Anonymkode: 89c2d...0f9

Jo de fant tilbake til hverandre etter krangel, men det behøver ikke bety at de fortsatte å være sammen etter det?

Anonymkode: 7afed...e6f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at iallefall noen blir sammen i gift ved første blikk. Egentlig utrolig hvor sære folk kan være. Får jo aldri en bedre vurdert match i sitt liv.

Anonymkode: 89c2d...0f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anbefaler veldig Gift ved første blikk - Ettersnakk! Podcast med Hasse Hope og Caroline Johansen. De gjør skikkelig gode analyser av programmet! 

Ellers savner jeg mye mer terapi og å snakke om mønstre man har. Og ikke minst gi noen gode verktøy: Hvordan man bekrefter den andre, tar initiativ (og er åpen for det tilbake), gjør aktiviteter sammen. Greit nok at man burde tenke seg til en del av det, men når man har vært singel en stund hadde det vel ikke skadet med litt mer drahjelp fra de som tross alt er eksperter på dette.

Jeg tror 1 av parene holder denne sesongen, blir spennende å se om de holder i etterkant også.

Anonymkode: 57193...2b0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de fleste har fått med seg GVFB-ettersnakk nå. Hvor mange ganger skal du reklamere for det?

 

 

Anonymkode: 86a87...87f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.3.2019 den 1.33, misssssnorway skrev:

Da burde han være moden nok til å kommunisere dette på forhånd, f.eks slik: det hadde vært veldig hyggelig med en spillkveld, men jeg har mer lyst til at vi kan finne på noe bare vi to sammen? Det har vært en så hektisk uke at jeg trenger å slappe av kun med deg!☺️

Man kan ikke si seg enig i planer for så å bli snurt etterpå. Kommunikasjon er nøkkelen ass! 

Men ja, skjønner argumentene deres også med at hun hele tiden er så opptatt. For alt vi vet er det en forsvarsmekanisme i en stressende situasjon - å okkupere tiden slik at tanker og følelser ikke får rom.

Jeg tenker at man må se det litt i lys av at hun ble borte den natten. Han nevner i den siste episoden som er ute at de hadde planer dagen etter festen (såvidt jeg forstod), og at da utgikk alenetid for de to. Og så regner jeg med at den spillkvelden var planlagt allerede, og at heller enn å avlyse ville han gjennomføre. Når han da allerede er sår og så føler at hun er mest opptatt av venninnen sin, så kan jeg jo skjønne at det ble dårlig stemning (begge har grunn til å bli snurt).

Anonymkode: c686e...71f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg tror de fleste har fått med seg GVFB-ettersnakk nå. Hvor mange ganger skal du reklamere for det?

 

 

Anonymkode: 86a87...87f

Hvis du ser på AB-koden så ser du at det ikke var meg som reklamerte for det igjen :)

Anonymkode: cea4e...7db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...