Gå til innhold

Gift ved første blikk

Anbefalte innlegg

Gjest loveli
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er et eller annet ved han, jeg hadde følt meg veldig utrygg med han.

Anonymkode: b1478...de2

Jeg føler han er passiv aggressiv. Får følelsen av at han egentlig føler for å sprekke av sinne eller frustrasjon, men holder seg fra å klikke foran kamera.

Og så suuur når Mariel inviterte venner da. Sjalu folk gir meg dårlige vibber. Og de svarte øynene hans og det snurte trynet når han er misfornøyd er ganske skremmende. Synes han virker så sykt opptatt av seg selv. Han ble skilt etter knappe 2 år...

Etter bryllupet kommenterte han kroppen og spesielt puppene til Mariel, ekkelt.

Joakim er mer min type, en jeg forstår meg på. Det forklarer sikkert hvorfor jeg ikke får helt taket på Peter og tror han er en kjip type, de to er rimelig forskjellige.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, loveli skrev:

Jeg føler han er passiv aggressiv. Får følelsen av at han egentlig føler for å sprekke av sinne eller frustrasjon, men holder seg fra å klikke foran kamera.

Og så suuur når Mariel inviterte venner da. Sjalu folk gir meg dårlige vibber. Og de svarte øynene hans og det snurte trynet når han er misfornøyd er ganske skremmende. Synes han virker så sykt opptatt av seg selv. Han ble skilt etter knappe 2 år...

Joakim er mer min type, en jeg forstår meg på. Det forklarer sikkert hvorfor jeg ikke får helt taket på Peter og tror han er en kjip type, de to er rimelig forskjellige.

Du beskriver akkurat det jeg tenker om Peter. Godt at jeg ikke er alene om å tenke dette. 

Anonymkode: 7ab3e...5b5

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å faktisk si fra hvordan man vil ha det, slik at mennene slipper å gjette seg fram? Er det så vanskelig, lurer jeg også på. 

Jeg har selv en kjempesnill mann og blitt overkjørt av eksene. Jeg var åpent om hvordan jeg vil ha i ett forhold og ba han sa fra når han følte seg tråkket på og stå opp for seg selv. Det tok noen år, men han er nå en trygg og selvsikker mann. Jeg har fått høre av venner og familien hans hvor mye han har blomstret etter at vi ble sammen, siden han ble trykket ned av eksene. 

Her i heimen har vi god kommuniksjon og er trygge på hverandre. 

Anonymkode: 86a87...87f

Poenget her er vel at det ikke bare dreier seg om hva hun vil og ønsker, men at også han skal ta litt plass i eget forhold i stedet for å gi etter hele tiden. Jeg synes Sara er for sur og gneldrete for min smak, men jeg ser poenget hennes. 

Anonymkode: 84c65...16e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er gift med en «Joakim» type mann. Jeg er ganske bestemt og har mine meninger. Husker jeg testet min litt en periode og det hadde med trygghet å gjøre. Når han alltid var snill hva ville skje om han en dag var uenig? Ville han gå? I så fall kunne han bedre gå fra meg før det ble 100% alvor fordi det var alvor jeg ville ha. En som var villig til å stå i tøffe tak, for de kommer før eller senere. Men Mariel...hun har jo gjort alt for å tilbringe minst mulig tid med Peter, hun tester ikke fordi hun vil ikke være med han. Er redd hun taper i spillet. Peter er trygg på seg selv men jeg tenker vi skal se snart at han ikke godtar hva som helst fra henne. Det tåler nok ikke Mariel, for hun skal styre. Hun tester ikke. 

Anonymkode: 65ebd...717

Enig. Det eneste hun har vært engasjert i er å fjerne Star Wars-tingene. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns han virker ganske tålmodig som lar seg nedprioritere. 

Nå er det slik at de er gift og har ikke mange ukene på seg på å bli kjent. Alle de andre tingene som Mariell har funnet på kunne hun fint utsette til etter prosjektet er over. Peter går all inn, mens Mariell kun har satset lillefingeren sin. Peter virker jo å være oppriktig interessert her, som møter Mariell de få minuttene hun har tid til han. Og når han endelig fikk tid med henne som de avtalte, så sovnet hun på sofaen fordi hun hadde drukket for mye, og lot han vente hjemme. Lite voksent. 

Hun har ikke passert fjortisstadiet enda hun er langt over 30. 

Når man ser IG-en hennes, kunne man tro at man har forvillet seg inn i ig-en til en 22-åring.. 😛

Anonymkode: 6f106...09c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Slik jeg leser Peter og Mariell, så er Peter introvert og Mariell ekstrovert. Mens han ønsker alenetid med henne, er hun mest opptatt av å henge med "alle andre", samt å få en slags godkjennelse av andre at Peter er bra nok. Hun ville at han skulle "skinne" på den siste festen, som om det er så fryktelig viktig at han skal være et naturlig midtpunkt som drar til seg alt av oppmerksomhet og affeksjon. Men introverte er vel ofte ikke slik, man toner kanskje heller ned seg selv i slike sammenhenger. Jeg forstår at HUN ikke forstår det, og hver ting han gjør er feil i hennes øyne. Ekstroverte og introverte kræsjer dessverre litt... I tillegg har Mariell en litt bastant og snurt holdning på hvordan ting skal fungere. "Det er i hvert fall ikke JEG som skal montere det kjøkkenet!" mens hun skuler bort på Peter. Og den brødristeren... Hun kunne ikke bare la den stå der de første ukene av forholdet? Det var SÅ viktig å kritisere interessen hans med én gang? For hans del håper jeg han finner ei som passer ham bedre. Og Mariell har nok fullt opp med vennegjengen; hva skal hun egentlig med kjæreste?

Anonymkode: 60f7a...8ec

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når man ser IG-en hennes, kunne man tro at man har forvillet seg inn i ig-en til en 22-åring.. 😛

Det var nettopp det jeg også tenkte! 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Poenget her er vel at det ikke bare dreier seg om hva hun vil og ønsker, men at også han skal ta litt plass i eget forhold i stedet for å gi etter hele tiden. Jeg synes Sara er for sur og gneldrete for min smak, men jeg ser poenget hennes. 

Det er da ikke så vanskelig å si: Joachim, jeg vil at du skal ta litt plass i forholdet vårt. Gi meg motstand og ikke gi etter i tro om at jeg er fornøyd med det. For at dette forholdet skal være, trenger jeg at du gjør det for meg. Sånn, da kan du Joachim si hvordan du ønsker ett forhold skal være, så kan vi samarbeide. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Mange norske damer har en prinsessesyndrom. Om noen år kommer de hit og klager på at de ikke finner den rette og at det snart er for sent for barn.

Anonymkode: 86c9b...e0d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, hvorfor det?

Anonymkode: 4b918...814

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler at dere som syns Mariell er barnslig og umoden til å være over 30, ikke bor i Oslo? Hva er det som gjør at instaen henne ser ut som hun er 22?

Hun lever da et helt normalt liv, slik som typ alle mine single venner i 30-årene gjør - basert på hennes insta?

Anonymkode: 8e78e...188

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, loveli skrev:

Hun kommenterte også hans kropp, hvorfor er det så fælt at han gjorde det, men ikke når dama kommenterer?

Anonymkode: 4db62...aed

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler at dere som syns Mariell er barnslig og umoden til å være over 30, ikke bor i Oslo? Hva er det som gjør at instaen henne ser ut som hun er 22?

Hun lever da et helt normalt liv, slik som typ alle mine single venner i 30-årene gjør - basert på hennes insta?

Anonymkode: 8e78e...188

Ikke sett insta hennes, kun inntrykket jeg har av henne på GVFB. 

Ellers er jeg på samme alder og bor i Oslo vest☺️

• Liker 1
Gjest loveli
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun kommenterte også hans kropp, hvorfor er det så fælt at han gjorde det, men ikke når dama kommenterer?

Anonymkode: 4db62...aed

Hun sa hun likte kroppstypen hans.

Han sa han likte kroppen hennes og puppene hennes.

Mariel så aldri at Peter hadde så sykt deilig pikk. Noe, som for meg, ville vært på samme nivå... Derfor er det forskjell synes jeg.

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, loveli skrev:

Mariel så aldri at Peter hadde så sykt deilig pikk. Noe, som for meg, ville vært på samme nivå... Derfor er det forskjell synes jeg.

Sammenligner du pupper med pikk? 

Anonymkode: 04746...695

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, loveli skrev:

Jeg er kvinne og ser virkelig ikke noe galt med å kommentere puppene. Hun skjulte ikke akkurat puppene sine heller så regner med det var for å vise frem. 

Ja, det var keitete av Peter å kommentere det, men sa han det for å være slem, tror du?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ikke så vanskelig å si: Joachim, jeg vil at du skal ta litt plass i forholdet vårt. Gi meg motstand og ikke gi etter i tro om at jeg er fornøyd med det. For at dette forholdet skal være, trenger jeg at du gjør det for meg. Sånn, da kan du Joachim si hvordan du ønsker ett forhold skal være, så kan vi samarbeide. 

Hun har jo gjort det. Hun har sagt til han at hun ikke vil at han skal gi seg så lett. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har jo gjort det. Hun har sagt til han at hun ikke vil at han skal gi seg så lett. 

Det har jeg ikke fått med meg, og det er jo kjempebra gjort av Sara. Så var det neste steg. Ros og oppmuntring. «Joachim, nå er du der igjen hvor du gir etter. Gjøre han oppmerksom»

Så sur som hun var i siste episode ville skremt de fleste. Meg, inkludert.  

Også må Joachim lære å stå opp for seg selv☺️

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig i at Peter virker sur. Men det hadde jeg og vært om jeg følte meg avvist og nedprioritert. At jeg går inn i et så stort prosjekt, som også blir vist på tv, så hadde jeg blitt skuffet og frustrert om jeg ikke ble møtt med respekt og et ærlig forsøk på å virkelig forsøke. 

Når det gjelder festen så spilte han hvertfall ikke et skuespill. Det går ikke særlig bra på hjemmebane, de er ikke et par, de koser ikke engang. Hvorfor skal de da oppføre seg som om alt er bra? 

Jeg ville også heller funnet ut om dette forholdet var trygt nok til at jeg ville satse på det, FØR jeg tar han med på klein spillfest med mine venner. 

Peter synes vel at det er litt bortkastet å bruke tid på å bli kjent og imponere hennes venner, når han heller vil bruke tid på å bli kjent og imponere Mariel.

Anonymkode: b219a...7ef

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig i at Peter virker sur. Men det hadde jeg og vært om jeg følte meg avvist og nedprioritert. At jeg går inn i et så stort prosjekt, som også blir vist på tv, så hadde jeg blitt skuffet og frustrert om jeg ikke ble møtt med respekt og et ærlig forsøk på å virkelig forsøke. 

Når det gjelder festen så spilte han hvertfall ikke et skuespill. Det går ikke særlig bra på hjemmebane, de er ikke et par, de koser ikke engang. Hvorfor skal de da oppføre seg som om alt er bra? 

Jeg ville også heller funnet ut om dette forholdet var trygt nok til at jeg ville satse på det, FØR jeg tar han med på klein spillfest med mine venner. 

Peter synes vel at det er litt bortkastet å bruke tid på å bli kjent og imponere hennes venner, når han heller vil bruke tid på å bli kjent og imponere Mariel.

Anonymkode: b219a...7ef

Jeg er enig. Jeg synes det skinner gjennom at Peter er frustrert. 

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...