Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

13 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Hva er instagram deres?

 

bolla2405 - Joakim

retep87 - Peter

marielher - Mariel

sara.ij - sara


Vet ikke instagramen til de andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peter og Mariel, sammen på hennes instastory. #syng 

Anonymkode: bee62...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er meget imponert over dere som klarer å kjenne hvordan ett menneske er og deres midtlivskrise, basert på selfies. :sarkasme:

Hvorfor er ikke dere eksperter på GVFB, skjønner jeg ikke.

Anonymkode: 86a87...87f

Forskning har vist at personer som har et veldig stort antall selfies på facebook har mer narsisistiske tendenser enn de som ikke har en hel haug slike selfies. Det sier seg selv egentlig, meg meg meg, se på meg. Nå vet jeg ikke hvor mange selfies det er snakk om på Peters instagram. Men det var interessant å sjekke vennelisten min på facebook. Mye selfies= folk som er ganske overfladiske og egosentriske. Og så er det noen få som faller i andre skalaen, som har masse selfies fordi de er dønn usikre på seg selv. Det siste er bare trist. 

Anonymkode: 8b000...f7a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Peter og Mariel, sammen på hennes instastory. #syng 

Anonymkode: bee62...e77

Og på hans også

Anonymkode: b17ec...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Mariel og Peter har bestemt seg for å gå videre sammen og se om det kan oppstå kjærlighetsfølelser mellom de to. Magnus og LK tror jeg ikke holder sammen etter denne episoden. Tror LK føler seg veldig presset av M nå. Sara og Joakim har jeg troa på 🙂

 

Anonymkode: b17ec...b41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor følger ikke Magnus Lars Kristian på insta? #stalker

Anonymkode: 3347c...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forskning har vist at personer som har et veldig stort antall selfies på facebook har mer narsisistiske tendenser enn de som ikke har en hel haug slike selfies. Det sier seg selv egentlig, meg meg meg, se på meg. Nå vet jeg ikke hvor mange selfies det er snakk om på Peters instagram. Men det var interessant å sjekke vennelisten min på facebook. Mye selfies= folk som er ganske overfladiske og egosentriske. Og så er det noen få som faller i andre skalaen, som har masse selfies fordi de er dønn usikre på seg selv. Det siste er bare trist. 

Anonymkode: 8b000...f7a

Åh, så mye mer tyngde svaret får når man legger til "forskning har vist". :ironi:

Anonymkode: 84c65...16e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forskning har vist at personer som har et veldig stort antall selfies på facebook har mer narsisistiske tendenser enn de som ikke har en hel haug slike selfies. Det sier seg selv egentlig, meg meg meg, se på meg. Nå vet jeg ikke hvor mange selfies det er snakk om på Peters instagram. Men det var interessant å sjekke vennelisten min på facebook. Mye selfies= folk som er ganske overfladiske og egosentriske. Og så er det noen få som faller i andre skalaen, som har masse selfies fordi de er dønn usikre på seg selv. Det siste er bare trist. 

Anonymkode: 8b000...f7a

Nå var det jo noe nytt om at det ikke er særlig hold i påstandene om narsissime hos de med mange selfier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Albafrau skrev:

Er det bare jeg som synes Mariel er utrolig lik Gunnar Greve?

Jeg har også tenkt på det!!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem av Mariel og Peter var det egentlig som vant den airhockyen i dagens episode?

Anonymkode: b1478...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, sår skikkelig negative dårlige følelser om Peter i dag. Han er så passiv aggressiv om ting ikke er akurat slik han vil. 

Anonymkode: b1478...de2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åh, så mye mer tyngde svaret får når man legger til "forskning har vist". :ironi:

Anonymkode: 84c65...16e

Forskning eller ei. Når en mann i 40 årene offentligjør opptil flere selfier daglig så kan det vel fort oppfattes ganske usjarmerende. Å ha et så stort behov for å vise seg frem når du er en voksen mann fremstår fort desperat.

Anonymkode: 3a057...4a9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Albafrau skrev:

Er det bare jeg som synes Mariel er utrolig lik Gunnar Greve?

Begge er fra Bergen 😅

Anonymkode: bc3ff...df6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mariell tok feil på airhockyen i forhold til hvem som vant. 
Men her burde uansett Peter ha gitt seg og gitt henne rett. Det var ikke noe å diskutere egentlig. 
Man kan så klart tenke at hun også burde ha gitt seg, men hun trodde hun hadde rett og vant. Han burde derfor bare ha gitt seg for husfredens skyld. Jeg mener det er han som burde rette opp. Han var potte sur under spillekvelden, viste ingen interesse for hennes venner. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, kaleidoskop skrev:

Mariell tok feil på airhockyen i forhold til hvem som vant. 
Men her burde uansett Peter ha gitt seg og gitt henne rett. Det var ikke noe å diskutere egentlig. 
Man kan så klart tenke at hun også burde ha gitt seg, men hun trodde hun hadde rett og vant. Han burde derfor bare ha gitt seg for husfredens skyld. Jeg mener det er han som burde rette opp. Han var potte sur under spillekvelden, viste ingen interesse for hennes venner. 

Jeg syns hun oppførte seg uspiselig i kveldens episode. Og hun burde gitt seg angående airhockeyen, fatter ikke at det går an å krangle om noe så bagatellmessig. På spillkvelden så viste hun ingen interesse for Peter, og var bare opptatt av venninna si. Det er ikke ok, og jeg hadde blitt sur sjæl. Hun var også utrolig frekk da de dro på det trampolinegreiene (ufattelig barnslig aktivitet btw, for voksne mennesker). 

Men en annen ting som er litt morsomt er at Peter prater AKKURAT som pappa 😄 Som også er svensk. Er nesten skummelt  høre på hvor like de høres ut. Uansett så kan man jo se at Peter og Mariel er en dårlig match, som sliter med å kommunisere. Tviler på at de vil fortsette å være gift. 

Anonymkode: da2ea...66c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kaleidoskop skrev:

Mariell tok feil på airhockyen i forhold til hvem som vant. 
Men her burde uansett Peter ha gitt seg og gitt henne rett. Det var ikke noe å diskutere egentlig. 
Man kan så klart tenke at hun også burde ha gitt seg, men hun trodde hun hadde rett og vant. Han burde derfor bare ha gitt seg for husfredens skyld. Jeg mener det er han som burde rette opp. Han var potte sur under spillekvelden, viste ingen interesse for hennes venner. 

De hadde egentlig like mye rett, ut i fra sin oppfatning, men jeg er enig med Mariell om at når man vinner 2-1, så er man vinner. Når var det spill som går på "sett", begynte å handle om totalpoeng? Hadde det skullet være totalscoren som var tellende, så hadde jo spillet bare tatt en pause, og så fortsatt og telle poeng helt til det var ferdig. Men i dette tilfelle begynner man jo på 0-0 for hvert spill. Akkurat som i volleyball, badmington, osv, der det er best av X antall sett som vinner. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, lalaB said:

De hadde egentlig like mye rett, ut i fra sin oppfatning, men jeg er enig med Mariell om at når man vinner 2-1, så er man vinner. Når var det spill som går på "sett", begynte å handle om totalpoeng? Hadde det skullet være totalscoren som var tellende, så hadde jo spillet bare tatt en pause, og så fortsatt og telle poeng helt til det var ferdig. Men i dette tilfelle begynner man jo på 0-0 for hvert spill. Akkurat som i volleyball, badmington, osv, der det er best av X antall sett som vinner. 

De avtalte nå kvelden før, 

at vinneren - var den med flest poeng totalt sett,

dette tok de hverandre i hånda på.

Anonymkode: 6513b...088

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De avtalte nå kvelden før, 

at vinneren - var den med flest poeng totalt sett,

dette tok de hverandre i hånda på.

Anonymkode: 6513b...088

De er rimelig barnslige begge to uansett.. herregud. Lurer på hvordan de har oppført seg Off-camera når det er dette vi får se.

Anonymkode: d8a23...036

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...