Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De avtalte nå kvelden før, 

at vinneren - var den med flest poeng totalt sett,

dette tok de hverandre i hånda på.

Anonymkode: 6513b...088

Ja, men igomed at dette ble en såpass stor diskusjon så var nok oppfatningen av det de avtalte ulik i utgangspunktet.

Mariell hadde en oppfatning av at totalen er "best av tre", mens han hadde en oppfatning av at totalen handlet om alle poengene samlet. Jeg holder med Mariell i dette, men jeg syns de burde være voksne nok til å forstå at de hadde gått inn i "veddemålet" på ulike vilkår, og de burde løst det på en helt annen måte - fremfor å krangle om hvem som var vinneren. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker said:

De er rimelig barnslige begge to uansett.. herregud. Lurer på hvordan de har oppført seg Off-camera når det er dette vi får se.

Anonymkode: d8a23...036

Jeg skjønner at Peter ikke ville gi seg da - hvem vil vel gi opp en romantisk massasje mot å vaske alt skittentøyet hennes, når han faktisk har vunnet i henhold til reglene.

Anonymkode: cea4e...7db

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Til nå har jeg syntes så godt om LK, men det var utrolig rart hvordan han prøvde å gni inn at han hadde møtt eksen. Det var tydelig at ikke Magnus var så begeistret for det, men han bare fortsatte og fortsatte med å gni det inn. Meget sært, spesielt når han vet Magnus har mer følelser enn han selv. 

 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Pitofinaa skrev:

Jeg har også tenkt på det!!

Å herre! Jeg har sittet å tenkt og tenkt.. Hvem faen er det hun ligner på?? Føler jeg har sett henne så mange ganger før! Det er jo Gunnar Greve!! De er jo fra samme by, slekt da eller.. 🙊🙉

Anonymkode: 0df85...2fd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forskning eller ei. Når en mann i 40 årene offentligjør opptil flere selfier daglig så kan det vel fort oppfattes ganske usjarmerende. Å ha et så stort behov for å vise seg frem når du er en voksen mann fremstår fort desperat.

Anonymkode: 3a057...4a9

Det er ikke det jeg kommenterte. Jeg kommenterte dette: 

Sitat

Forskning har vist at personer som har et veldig stort antall selfies på facebook har mer narsisistiske tendenser enn de som ikke har en hel haug slike selfies

 

Anonymkode: 84c65...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, lalaB skrev:

Ja, men igomed at dette ble en såpass stor diskusjon så var nok oppfatningen av det de avtalte ulik i utgangspunktet.

Mariell hadde en oppfatning av at totalen er "best av tre", mens han hadde en oppfatning av at totalen handlet om alle poengene samlet. Jeg holder med Mariell i dette, men jeg syns de burde være voksne nok til å forstå at de hadde gått inn i "veddemålet" på ulike vilkår, og de burde løst det på en helt annen måte - fremfor å krangle om hvem som var vinneren. 

Nå avtalte de ganske enkle spilleregler dagen før. Det eneste som kreves er å holde seg til de. 

Når det blir problemer av noe så lite som dette sier det ganske mye om kommunikasjonen dem imellom. Jeg ser at flere reagerer på Peters fremtreden. Jeg gjorde det jeg også, men samtidig kjenner jeg på at han balanserer det å være jævlig irritert og det å holde masken foran kameraet. Nå er jeg ikke begeistret for å være irritert og stille, men jeg er ikke spesielt begeistret for måten Mariel håndterer det på heller. Jeg oppfatter Mariel som ganske enkel der hun vil kjøre sitt eget løp med jobb, venner og trening og på et eller annet vis plassere Peter i dette, eller enda verre ved siden av. 

Jeg synes uansett ikke noe om slengbemerkninger i tråden her om utseende hennes. Ville dere ha likt at andre snakket om dere på den måten? 

Anonymkode: 84c65...16e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå avtalte de ganske enkle spilleregler dagen før. Det eneste som kreves er å holde seg til de. 

(...)

Anonymkode: 84c65...16e

Hvor enkelt det er har jo ikke noe å si om forståelsen av avtalen er forskjellig. Hun holdt seg til det hun oppfattet som riktig i forhold til avtalen, og han gjorde det samme. Ellers hadde det ikke vært noe å diskutere i utgangspunktet.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var så hyggelig å se Magnus og Lars Kristian hadde det så morsomt sammen. De blomstret litt begge to! 

Anonymkode: 2060b...279

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det var så hyggelig å se Magnus og Lars Kristian hadde det så morsomt sammen. De blomstret litt begge to! 

Anonymkode: 2060b...279

Enig!! De var virkelig søte i gårsdagens episode :) Og at Joakim og Sara klarte å kommunisere og fortelle hverandre hva de trengte! 

Anonymkode: d7d8c...b17

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når to voksne mennesker presterer å krangle, og bli oppriktig sure, over hvem som vinner en airhockeykamp... Jeg trodde jeg hadde sett det meste, altså. :roll:

Når det er sagt: jeg har hatt et dårlig inntrykk av Mariel, og hvordan hun har håndtert forholdet til Peter, men det endtet seg litt etter denne episoden. Hun strekker ut en hånd, ønsker å snakke og få klarhet i ting, og han reagerer med å være en passiv aggressiv, mutt drittunge. Makan. De to der virker ikke kompstible.

Jeg hadde et godt inntrykk av Peter i startrn, men jeg synes han fremstår som mer og mer selvopptatt og grunn.

Anonymkode: 56e3c...fe8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når to voksne mennesker presterer å krangle, og bli oppriktig sure, over hvem som vinner en airhockeykamp... Jeg trodde jeg hadde sett det meste, altså. :roll:

Når det er sagt: jeg har hatt et dårlig inntrykk av Mariel, og hvordan hun har håndtert forholdet til Peter, men det endtet seg litt etter denne episoden. Hun strekker ut en hånd, ønsker å snakke og få klarhet i ting, og han reagerer med å være en passiv aggressiv, mutt drittunge. Makan. De to der virker ikke kompstible.

Jeg hadde et godt inntrykk av Peter i startrn, men jeg synes han fremstår som mer og mer selvopptatt og grunn.

Anonymkode: 56e3c...fe8

Å helt i starten av et forhold bruke en date på å krangle om noe så uviktig og banalt som hvem som vant airhockeyer er både usexy og veldig lite romantisk.  For en tragisk date. De er bare helt av som par.  Jeg har ikke noe godt inntrykk av noen av de egentlig. Peter fremstår selvopptatt, sleip og arrogant, mens Mariel virker litt barnslig og utilpass i hele settingen.

Anonymkode: 3a057...4a9

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

Peter er fæl!!

Begge kunne gitt seg på air hockeyen, men ærlig talt, kjører man tre "runder" er det jo for å avgjøre hvem som er best av tre. Teller man poeng kjører man ikke "runder". Greit at Mariel tok Peter i hånda og godkjente hans tullete system kvelden før, men hun gjorde det jo bare fordi hun trodde han hadde sagt det som er standard i en 3-runders konkurranse.

Skal dog gi han litt slækk fordi jeg ikke vet hva som er vanlig i Sverige.

Jeg er en dame som trenger motstand slik som Sara snakker om, men sånn som Peter holdt på hadde jeg ikke likt. Smålig. Samtidig var Mariel like smålig, så greit, ingen av dem kom godt ut av den krangelen.

Men, når Mariel prøver å ta han med på noe gøy er han potte sur og slår ned forslaget hennes fordi han har så vondt i foten og klager når de begynner å hoppe. Før de går inn klager han også og man merker at klagingen irriterer Mariel som ber han sette seg med en slush hvis det er for ille. Men slush liker han ikke. (Hva er vitsen med å si det og eskalere den dårluge stemningen? Kan han ikke bare si "ja"?)

Og så dråpen, hun prøver å snakke til han om hvordan de kommuniserer og han låser seg som en trass treåring. "Ne-hei" "ne-hei" "det er ikke sånn som du mener, men sånn som jeg mener" "ne-hei" "ne-hei!!!". Mariel sier han er nedlatende, og det er jeg mer enn enig i. Jeg hadde ønsket å bare gå fra hele fyren når han holder på sånn, og synes det er beundringsverdig at hun gidder å sette seg ned med han og fortsette å prate.

Han hadde passet godt sammen med Anna fra forrige sesong. 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner Peter godt jeg... 🙄 Han må jo føle på det at Mariel avviser han, og ikke er like engasjert i å få dette til å funke som han. Og det toppet seg vel da hun flyttet hjem igjen. 

Kanskje en noe barnslig reaksjon fra hans side, men jeg skjønner han godt. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, loveli skrev:

Peter er fæl!!

Begge kunne gitt seg på air hockeyen, men ærlig talt, kjører man tre "runder" er det jo for å avgjøre hvem som er best av tre. Teller man poeng kjører man ikke "runder". Greit at Mariel tok Peter i hånda og godkjente hans tullete system kvelden før, men hun gjorde det jo bare fordi hun trodde han hadde sagt det som er standard i en 3-runders konkurranse.

Skal dog gi han litt slækk fordi jeg ikke vet hva som er vanlig i Sverige.

Jeg er en dame som trenger motstand slik som Sara snakker om, men sånn som Peter holdt på hadde jeg ikke likt. Smålig. Samtidig var Mariel like smålig, så greit, ingen av dem kom godt ut av den krangelen.

Men, når Mariel prøver å ta han med på noe gøy er han potte sur og slår ned forslaget hennes fordi han har så vondt i foten og klager når de begynner å hoppe. Før de går inn klager han også og man merker at klagingen irriterer Mariel som ber han sette seg med en slush hvis det er for ille. Men slush liker han ikke. (Hva er vitsen med å si det og eskalere den dårluge stemningen? Kan han ikke bare si "ja"?)

Og så dråpen, hun prøver å snakke til han om hvordan de kommuniserer og han låser seg som en trass treåring. "Ne-hei" "ne-hei" "det er ikke sånn som du mener, men sånn som jeg mener" "ne-hei" "ne-hei!!!". Mariel sier han er nedlatende, og det er jeg mer enn enig i. Jeg hadde ønsket å bare gå fra hele fyren når han holder på sånn, og synes det er beundringsverdig at hun gidder å sette seg ned med han og fortsette å prate.

Han hadde passet godt sammen med Anna fra forrige sesong. 😏

Når Mariel vet at han har vondt i foten så er det sykt dumt av henne å invitere han med på trampolinehopping. Hun tar ikke mye hensyn til han da. Da ber hun om dårlig stemning.

Anonymkode: 2be47...93f

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest loveli
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvem inviterer på hopping og gåtur når man vet at partneren har en hoven fot?

Anonymkode: 9348d...36e

Da sier man det på en hyggelig måte, man blir ikke sur.

Kanskje han hadde underkommunisert hvor vondt han hadde det? 

Ellers er jeg enig i at det var dårlig planlegging fra hennes side, men det vet vi ikke om det var. Og det går an å si ifra på en hyggelig måte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart å se dem på trampolinen, voksne mennesker sammen med 10 åringer.

Anonymkode: b1478...de2

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, loveli skrev:

Peter er fæl!!

 

Og så dråpen, hun prøver å snakke til han om hvordan de kommuniserer og han låser seg som en trass treåring. "Ne-hei" "ne-hei" "det er ikke sånn som du mener, men sånn som jeg mener" "ne-hei" "ne-hei!!!". Mariel sier han er nedlatende, og det er jeg mer enn enig i. Jeg hadde ønsket å bare gå fra hele fyren når han holder på sånn, og synes det er beundringsverdig at hun gidder å sette seg ned med han og fortsette å prate.

Han hadde passet godt sammen med Anna fra forrige sesong. 😏

Artig at man kan ha så ulikt inntrykk/oppfatning :ler: Jeg syns han Peter er beundringsverdig for at han holder ut med henne/gidder å prøve mer med ho - selv om jeg ikke helt klarer å få tak i hva slags type kar han egentlig er.

Artig program, men foreløpig skjønner jeg ikke hva ekspertene tenkte på når de lagde parene 🤣

 

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle tre parene er litt rare...Og passer ikke helt sammen synes jeg. Ikke rart dating med Tinder er utrolig vanskelig, der bare ansiktsbildet vurderes i første omgang! Her skal de passe sammen på mange områder og forventninger. Men så sliter de sånn allerede etter bare noen få uker....

Anonymkode: 84699...690

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...