AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #201 Skrevet 2. mars 2019 Synes det virker som Magnus tar lett på ting og er litt enkel, mens partneren er mer reflektert og moden. Lurer på hvorfor de ble matchet? Anonymkode: b1478...de2 15
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #202 Skrevet 2. mars 2019 1 time siden, Daisy_B skrev: Jeg synes det er for mye fokus på utseende i denne tråden, for å være ærlig. Fordi folk er overfladiske. Så lenge man ikke kjenner menneskene, har man bare utseende å gå etter. Deretter går det på personlighet. Anonymkode: 86a87...87f 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #203 Skrevet 2. mars 2019 Syntes både Lars Kristian og Magnus virker veldig søte. Men de virker også som mange har nevnt her som en dårlig match. De er liksom for like, tror begge hadde trengt en som var mer utadvendt og pratsom. Tror den taktikken som matchmakerene har om at "like barn leker best" ikke gjelder for alle. Man kan trenge en person som bringer fram ulike sider i deg og utfordrer deg. Begge virker som ganske myke og tilbakeholdene personligheter. Synd... Anonymkode: f6a4d...f3e 4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #204 Skrevet 2. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Syntes både Lars Kristian og Magnus virker veldig søte. Men de virker også som mange har nevnt her som en dårlig match. De er liksom for like, tror begge hadde trengt en som var mer utadvendt og pratsom. Tror den taktikken som matchmakerene har om at "like barn leker best" ikke gjelder for alle. Man kan trenge en person som bringer fram ulike sider i deg og utfordrer deg. Begge virker som ganske myke og tilbakeholdene personligheter. Synd... Anonymkode: f6a4d...f3e Syns det er morsomt at flere her inne mener de to er en dårlig match, mens de selv har sagt selv at de forstår hvorfor de har blitt matchet. Anonymkode: 0f315...999 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #205 Skrevet 2. mars 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns det er morsomt at flere her inne mener de to er en dårlig match, mens de selv har sagt selv at de forstår hvorfor de har blitt matchet. Anonymkode: 0f315...999 Hva var deres argumenter for det da? Utenifra ser det ut som de mangler litt på kjemien blant annet... Anonymkode: b1478...de2 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #206 Skrevet 2. mars 2019 At Magnus og Lars Kristian er en dårlig match og ikke har så mye til felles, er ikke så rart, med tanke på det statistiske grunnlaget her. Det er neppe mange homofile menn som har meldt seg på programmet. De fleste blant befolkningen er tross alt hetero (bare 3-5% av befolkningen identifiserer seg som skeiv, ifølge statistikk). La oss si at 3000 mennesker har meldt seg på totalt, og maks 150 av dem er homofile menn. Jeg vil i tillegg tippe at produsentene av programmet luker ut en del søkere på grunnlag av manglende TV-tekke, lite passende livssituasjon etc., deltakerne må være utadvente og oppegående personer som fungerer på skjermen. Da sitter plutselig ekspertene igjen med så lite som 70 homofile menn, som de skal finne det beste paret blant. Det er en veldig liten pool, og da blir det en halvdårlig match. Anonymkode: 9a6f7...92c 11
kaleidoskop Skrevet 4. mars 2019 #207 Skrevet 4. mars 2019 Jeg lurer på om de homofile nesten bare var de to som meldte seg på, så "de tar vi". Enig i det mange har skrevet her om at de ikke macher så godt. Ene er blogger og andre er litt mer opptatt av "dypere" ting. Jeg blir helt sprø av den poutingen og leppene til han fra Bodø. Han må faktisk gi seg med det der! Ellers synes jeg dette så langt er en veldig fin sesong. De finner tonen og koser seg sammen, selv om de homofile ikke er 100 %, så er det ikke som i fjor. Da var det jo bare kjefting og sutring. Helt krise å se på. Ble jo nesten i dårlig humør av det 11
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #208 Skrevet 4. mars 2019 På Peters siste story fra i går, så sitter han sammen med Mariel. Og det homofile partert sitter sammen. Men mulig det er noe tvn opplegg da!? Anonymkode: 7436d...0f2 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. mars 2019 #209 Skrevet 4. mars 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: På Peters siste story fra i går, så sitter han sammen med Mariel. Og det homofile partert sitter sammen. Men mulig det er noe tvn opplegg da!? Anonymkode: 7436d...0f2 Instagram eller snap? Link?
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #210 Skrevet 4. mars 2019 retep87 instagram Anonymkode: 7436d...0f2
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. mars 2019 #211 Skrevet 4. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: retep87 instagram Anonymkode: 7436d...0f2 Takk
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #212 Skrevet 4. mars 2019 Mariel har vel dukket opp på storyen hans før? Jeg har troa på de! Anonymkode: 7436d...0f2 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #213 Skrevet 4. mars 2019 Der så vi vel hvorfor "perfekte" Joakim er evig singel? Han er redd for ikke å falle og holder derfor avstand... Etter å ha kjent henne i 5 dager og selv meldt seg på programmet. Burde vel sluppet seg litt mer løs og gitt det en sjanse? Hadde jeg vært Sara hadde jeg trukket meg unna han... Anonymkode: 84699...690 7
OppNedPåAlt Skrevet 5. mars 2019 #214 Skrevet 5. mars 2019 Endelig er jeg ajour med programmet! Begynner å like alle unntatt Magnus. Han virker mange år yngre enn LK (vet ikke hva aldersforskjellen der er), men virker ikke som han byr på seg selv noe særlig. Litt som noen her tidligere nevnte, han har de rette følelsene så får det være opp til han andre å få følelser også. 5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #215 Skrevet 5. mars 2019 6 timer siden, OppNedPåAlt skrev: Endelig er jeg ajour med programmet! Begynner å like alle unntatt Magnus. Han virker mange år yngre enn LK (vet ikke hva aldersforskjellen der er), men virker ikke som han byr på seg selv noe særlig. Litt som noen her tidligere nevnte, han har de rette følelsene så får det være opp til han andre å få følelser også. Mener at de sa i en episode at de var like gamle? Js, Magnus syns jeg ikke virker så veldig interessert egentlig i LK. De snakker ikke noe særlig sammen. Kanskje de prater mer når kameraene er av? Hvem vet. Anonymkode: b17ec...b41 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #216 Skrevet 5. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mener at de sa i en episode at de var like gamle? Js, Magnus syns jeg ikke virker så veldig interessert egentlig i LK. De snakker ikke noe særlig sammen. Kanskje de prater mer når kameraene er av? Hvem vet. Anonymkode: b17ec...b41 LK sa jo nettopp det, det blir spørsmål - svar, også er samtalen slutt. Anonymkode: b1478...de2 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #217 Skrevet 5. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: LK sa jo nettopp det, det blir spørsmål - svar, også er samtalen slutt. Anonymkode: b1478...de2 "Samtalen" Anonymkode: b1478...de2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #218 Skrevet 6. mars 2019 Jeg føler Magnus er veldig tilfreds med situasjonen han er puttet i; han har flyttet i en eid leilighet fremfor en leid, han får farte rundt i bil fremfor kollektivt (ikke noe galt i noe av dette bare så det er nevnt) og han er gift med en mann som har en grei arbeidstittel. Han har liksom rykket videre. Sånn jeg føler det etter det vi har fått se til nå, så er det ikke så nøye med den intellektuelle og personlige kontakten og alt som hører med det. Mulig han bare er veldig dårlig på å by på seg selv når den andre parten er reservert, men jeg syns ikke LKs bekymring og spørsmål om HVA Magnus har falt for er urettmessig. Det er jo så platt og intetsigende fra Magnus sin side. Anonymkode: 789d3...b9e 14
Gjest Mysticgirl Skrevet 6. mars 2019 #219 Skrevet 6. mars 2019 Han ble vel ego når han så at hun gjengjeldte begeistringen han hadde for henne. Han er sikkert vant med avvisninger og når jenta er interessert tilbake, blir han redd eller for høy på seg selv. Og dermed tenker at han har sjanse på andre. Trekker seg unna, for dermed å bli sur når hun sier hun ikke trenger vottene hans 😂 Og når hun da reagerer på at han blir mutt og sur, trekker hun seg unna, og da blir han plutselig redd for å miste henne igjen. Klassisk !
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #220 Skrevet 6. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler Magnus er veldig tilfreds med situasjonen han er puttet i; han har flyttet i en eid leilighet fremfor en leid, han får farte rundt i bil fremfor kollektivt (ikke noe galt i noe av dette bare så det er nevnt) og han er gift med en mann som har en grei arbeidstittel. Han har liksom rykket videre. Sånn jeg føler det etter det vi har fått se til nå, så er det ikke så nøye med den intellektuelle og personlige kontakten og alt som hører med det. Mulig han bare er veldig dårlig på å by på seg selv når den andre parten er reservert, men jeg syns ikke LKs bekymring og spørsmål om HVA Magnus har falt for er urettmessig. Det er jo så platt og intetsigende fra Magnus sin side. Anonymkode: 789d3...b9e Øh? Absolutt ingen av disse tingene har falt meg inn etter å ha sett samtlige episoder. Jeg synes det virker i overkant søkt å tillegge han golddigger-tendenser og stusser litt over hvor denne idéen kommer fra. Vi snakker om helt alminnelige ting her som bil, leilighet og en gjennomsnittlig arbeidstittel, ikke villa til 20mill, rolls royce og yacth. Anonymkode: 82da9...41f 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå